Τετάρτη 4 Ιανουαρίου 2012

Της ατιμωρησίας η διαπλεκόμενη συγκάλυψη... συνεχίζεται... του τύπου: AIRBUS A340-300

Νέα στοιχεία για την πώληση των Airbus

ΑΠΟΦΑΣΗ 198/ 23.12 πώληση τεσσάρων αεροσκαφών τύπου AIRBUS A340-300 με αριθμούς κατασκευαστή (MSN) 235, 239... Σε προηγούμενη ανάρτηση γράφουμε πως τα 4 Airbus πουλήθηκαν σαν παλιοσίδερα.
Σήμερα στο μεταξύ βλέπουν το φως νέα στοιχεία για την υπόθεση
 Στην Αμερικανική εταιρία Apollo Aviation Group, η οποία και θα αγοράσει τα αεροσκάφη, συμμετέχει εμμέσως το fund, Sciens Capital Management, το οποίο χειρίζεται επενδύσεις ύψους 5,7 δισ. δολλαρίων, έχει έδρα στη Νέα Υόρκη και πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο τον Έλληνα επενδυτή, κ. Ι. Ρήγα, ο οποίος εμπλέκεται σε διάφορες υποθέσεις εγχώριου ενδιαφέροντος, γράφει “το Βήμα”
Η εμπλοκή του στην Apollo γίνεται μέσω του Sciens Aviation Special Opportunities Fund (SASOF), δηλαδή το επενδυτικό ταμείο που συνεστήθη μεταξύ των ιδρυτών της Apollo, κ.κ.Γουίλιαμ Χόφμαν και Ρόμπερτ Κορν και της εισηγμένης στο Χρηματιστήριο Αξιών Αθηνών, Sciens International Investments and Holdings S.A (Sciens Διεθνών Συμμετοχών) του κ. Ρήγα.
Η στρατηγική της SASOF είναι η εξαγορά επιβατικών αεροσκαφών είτε για ενοικίαση είτε για άμεση διάλυση και πώληση των συστημάτων και των μερών τους, σύμφωνα με τους επιτελείς της εταιρίας. ...
H SASOF ήδη διαθέτει 11 εμπορικά αεροσκάφη και στοχεύει να εξαγοράσει άλλα 16, τέσσερα εκ των οποίων τα τέσσερα Airbus της παλαιάς Ολυμπιακής. «Το Fund δημιουργήθηκε για να κεφαλαιοποιήσει τις επενδυτικές ευκαιρίες, που προσφέρονται από την πολλή μεγάλη παρακμή των αξιών των χρησιμοποιούμενων αεροσκαφών, που προκλήθηκε από την παγκόσμια οικονομική κρίση» δήλωσε σχετικά ο πρόεδρος του Δ.Σ της Apollo, κ. Κορν.
Ελληνικό «χρώμα» στην υπόθεση
Το ελληνικό σκέλος της υπόθεσης παρουσιάζει έντονο ενδιαφέρον για τη χώρα μας, καθώς ο κ. Ρήγας αποτελεί το «αφεντικό» της ιστορικής εφημερίδας της Βορείου Ελλάδος, «Μακεδονία», στην οποία οι εργαζόμενοι είναι απλήρωτοι από το καλοκαίρι και βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας από την 1η Νοεμβρίου. Μάλιστα, πολλοί εξ αυτών ειδοποιήθηκαν τηλεφωνικά μέσα στις γιορτές από την διοίκηση της εταιρίας να υπογράψουν εθελουσία έξοδο, ειδάλλως θα τοποθετούνταν σε λίστα του προς απόλυση προσωπικού.
Παράλληλα, η έρευνα των ελεγκτών της Τράπεζας της Ελλάδος στην Proton Bank του κ. Λ. Λαυρεντιάδη έδειξε ότι εξωχώρια εταιρία του κ. Ρήγα, η Sciens Cyprus Properties & Holdings Ltd, έλαβε δάνειο εξπρές από την Proton Bank, ύψους 35 εκατ. ευρώ τα Χριστούγεννα του 2010. Σύμφωνα, πάντως, με την εισηγμένη, δηλαδή την Sciens Διεθνών Συμμετοχών, «η σχέση της εταιρίας με την Proton Bank αφορά σε βραχυπρόθεσμη χρηματοδότηση ύψους 25 εκατομμυρίων ευρώ, που είχε εκταμιευθεί τον Μάρτιο του 2010».
Πάντως, σύμφωνα με ανακοίνωση του κ. Ρήγα, που κοινοποιήθηκε την Δευτέρα, στο πλαίσιο υποβολής υποχρεωτικής δημόσιας πρότασης από την εξωχώρια SCIENS INTERNATIONAL ACQUISITION I LTD, η οποία έχει έδρα τα Νησιά Κέϊμαν και ανήκει στον ίδιο, για την απόκτηση του συνόλου των μετοχών της Sciens Διεθνών Συμμετοχών, ο Έλληνας επενδυτής ελέγχει τις εταιρίες:
Sciens Hellenic Capital Ltd, Z.MAN (Cyprus) Ltd, SCP Share Exchange Co, SCP Exchange Management Ltd, NIKH LLC (Delaware), SSSMF Cayman SI Guarantor Ltd, SSSMF Cayman SI Holding Ltd, SSI (Athens) Holdings I LLC, SSI (Athens) Holdings III LLC, Plainfield Luxembourg SARL και SSI (Athens) Holdings II LLC.

Πούλησαν και καινούργιους κινητήρες μαζί με τα Α 340 - 300

Δεν είναι μόνον εξευτελιστική η τιμή πώλησης των 4 αεροσκαφών τύπου Α 340 - 300 (31 εκατομμύρια ευρώ, μόνον).

Στην τιμή περιλαμβάνονται και 8τελείως αμεταχείριστοι κινητήρες
των αεροσκαφών Α340 , οι οποίοι κοστίζουν σήμερα σχεδόν 8 εκατομμύρια ευρώ .


Άρα η τιμή των α/φ Α340 είναι στην πραγματικότητα 23 εκατομμύρια ευρώ μόνον ......
Επίσης ξέχασαν μόνο να αναφέρουν πως η… αγοράστριαApollo Aviation Group, είναι …Θυγατρική της εταιρίας Sciens Capital Management που ανέλαβε την αξιοποίηση των δικαιωμάτων του δημοσίου επί των αεροσκαφών.
Σε διευκρινιστική ανακοίνωση προχώρησε η Γραμματεία της Διυπουργικής Επιτροπής Αποκρατικοποιήσεων και Αναδιαρθρώσεων (ΔΕΑΑ) μετά τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν για το αντίτιμο τεσσάρων αεροσκαφών Airbus A340-300, που χρησιμοποιούσε στο παρελθόν η Ολυμπιακή.
Σύμφωνα με τις εξηγήσεις της ΔΕΑΑ, η πώληση είναι ενταγμένη στο πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων, προβλέπεται στο Μεσοπρόθεσμο Πρόγραμμα Δημοσιονομικής Στρατηγικής και συνιστά υποχρέωση της χώρας, σύμφωνα με το Μνημόνιο συνεργασίας με την τρόικα που ελέγχει διαρκώς την υπέρβαση των σχετικών προθεσμιών.
Πλειοδότης ανακηρύχθηκε τον Αύγουστο του 2011 η Apollo Aviation Group, η οποία και προσέφερε το μεγαλύτερο τίμημα (40,4 εκατ. δολάρια) μεταξύ των εταιριών που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας.
Οι άλλες τρεις εταιρείες που συμμετείχαν στην τελική φάση της διαδικασίας ήταν η AerSale Inc. (35 εκατ. δολάρια), η AAR Corp. (33,6 εκατ. δολάρια) και η Universal Asset Management Inc. (24,04 εκατ. δολάρια).
Επισημαίνεται επίσης ότι κάποιες εταιρίες εξέφρασαν ενδιαφέρον για τα αεροσκάφη ατύπως και εκτός του πλαισίου της διαγωνιστικής διαδικασίας, συνεπώς δεν μπορούσαν να ληφθούν υπόψη σύμφωνα με τον νόμο.
Όπως αναφέρει η ΔΕΑΑ, ο διαγωνισμός διενεργήθηκε σύμφωνα με την εθνική και ευρωπαϊκή νομοθεσίακαι κατακυρώθηκε βάσει των εισηγήσεων που υπεβλήθησαν από τον χρηματοοικονομικό και το νομικό σύμβουλο για κατακύρωση στην πλειοδότρια εταιρία.

Περισσότερα θα βρείτε στα λινκς:
http://www.apollo.aero/pr/4
http://investing.businessweek.com/research/stocks/people/board.asp?ticker=SCIENS:GA
http://www.capital.gr/xa/insiders.asp?s=%D3%C9%C5%CD%D3
http://dir.icap.gr/2002/company.asp?code=0030996
http://www.corporationwiki.com/New-York/New-York/john-p-rigas/36149299.aspx
http://www.sciens.gr/index.asp?pathID=1_2_12_219_236&lid=2
http://www.tovima.gr/politics/article/?aid=434321
http://news.kathimerini.gr/4Dcgi/4Dcgi/_w_articles_civ_12_20/11/2011_463478
http://www.wikigreeks.org/node/4473

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.