Κυριακή 31 Αυγούστου 2014

Από αύριο τα ακριβά "φθηνά" εισιτήρια δηλ το κόστος της διαδρομής για τον επιβάτη αυξάνεται στα 0,0171 ευρώ το λεπτό από τα 0,0155 ευρώ ή το κόστος μετακινήσεων μετ’ επιστροφής θα αυξηθεί στα 2.40 ευρώ από 1.40.

Σχετικό: Φθηναίνουν αλλά και... ακριβαίνουν τα εισιτήρια στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Σε εφαρμογή μπαίνουν από αύριο Δευτέρα οι νέες τιμές των εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, με "μειώσεις" που στην πραγματικότητα σημαίνουν αυξήσεις ακόμη και κατά 50%, όπως καταγγέλλει ο ΣΥΡΙΖΑ.

"Όσοι αγόραζαν τη 'φθηνή κάρτα' των 20 ευρώ θα κληθούν να πληρώσουν 30 ευρώ, όσοι χρειάζονται περισσότερο από 70 λεπτά της ώρας για να φτάσουν στον τελικό προορισμό τους θα κληθούν να πληρώσουν διπλό εισιτήριο" αναφέρει το Τμήμα Μεταφορών και Δικτύων του ΣΥΡΙΖΑ, τονίζοντας ότι σήμερα περίπου 150.000 επιβάτες μετακινούνται για 90 λεπτά της ώρας με το ίδιο εισιτήριο των 1.20 ή 1.40.

"Από τη Δευτέρα(1.9.14) θα έχουν δυο πανάκριβες επιλογές, ή να πληρώσουν δεύτερο εισιτήριο, που σημαίνει πρακτικά αύξηση του κόστους μετακίνησης κατά 100%, ή να στραφούν σε νέες κατηγορίες εισιτηρίων ή καρτών με πολύ μεγάλη επιβάρυνση" σημειώνεται, με την αξιωματική αντιπολίτευση να ζητάει ριζική αλλαγή της ασκούμενης μνημονικής τιμολογιακής πολιτικής που ισχύει στα ΜΜΜ της Αθήνας προς όφελος όλων των πολιτών και με ειδικά κοινωνικά κριτήρια για τις ευαίσθητες κατηγορίες των ανέργων, των συνταξιούχων και των μισθωτών.

Συγκεκριμένα και πιο αναλυτικά:


Την ονομαστική μείωση των κομίστρων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς της Αττικής ανακοίνωσε την Δευτέρα ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, ο οποίος παρουσίασε μια συνολική αναδιαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής με κερδισμένους αλλά και... χαμένους.

Ετσι, από τον προσεχή Σεπτέμβριο θα υπάρχει μόνο ένας ενιαίος τύπος κομίστρου, που θα ανέρχεται στα 1,20 ευρώ, αντί 1,40 ευρω. Αυτό σημαίνει ότι ειδικά στο Μετρό το εισιτήριο φθηναίνει σημαντικά.

Το νέο εισιτήριο ωστόσο, θα ισχύει για όλα τα μέσα για 70 λεπτά της ώρας αντί για 90 που είναι σήμερα. Ετσι, όπως εκτιμάται, στα 70 λεπτά της ώρας το επιβατικό κοινό αυτής της κατηγορίας θα περιοριστεί και το κόστος μετακινήσεων μετ’ επιστροφής για τους υπόλοιπους θα αυξηθεί στα 2.40 ευρώ από 1.40. Αυτό σημαίνει ότι το κόστος της διαδρομής για τον επιβάτη αυξάνεται στα 0,0171 ευρώ το λεπτό από τα 0,0155 ευρώ.

Παράλληλα, πάντως μειώνεται η τιμή της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών από 45 ευρώ σε 30 ευρώ, με ισχύ για όλα τα μέσα: Δηλαδή με ένα ευρώ την ημέρα! Η μειωμένη κάρτα μειώνεται αναλογικά. Για παράδειγμα το φοιτητικό πάσο μειώνεται σε 15 €. Σκοπός αυτής της πολιτικής είναι η έκδοση περισσοτέρων καρτών απεριορίστων διαδρομών με ανάλογο περιορισμό των λαθρεπιβατών.

Επιπλέον, αυτές οι αλλαγές έρχονται να υποστηρίξουν την αναδιάρθρωση των δρομολογίων, όπου σχεδιάζεται τα οδικά μέσα να τροφοδοτούν ακόμη περισσότερο τα μέσα σταθερής τροχιάς.

Καταργείται λοιπόν το εισιτήριο των 1,2 ευρώ που θεσπίστηκε το 2011 και ίσχυε μόνο για λεωφορεία, τραμ και τρόλεϊ.
Η δε εντυπωσιακή μείωση της τιμής της μηνιαίας κάρτας απεριορίστων διαδρομών κατά 33,3% συνοδεύεται από την κατάργηση της φτηνής κάρτας των 20 ευρώ μόνο για λεωφορεία και τρόλεϊ: Οσοι την αγόραζαν θα πρέπει να καταβάλλουν πλέον 30 ευρώ, ασχέτως αν δεν χρησιμοποιούν το Μετρό ή τον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο.

Ο υπουργός Υποδομών Μιχ. Χρυσοχοΐδης ανακοίνωσε επίσης ότι τοποθετούνται «τουρνικέ »στα λεωφορεία στα οποία η είσοδος θα γίνεται από την είσοδο του οδηγού. Ακόμη, εξήγγειλε εντατικοποίηση των ελέγχων.

Παράλληλα ο ΟΑΣΑ θα λανσάρει κινητή εφαρμογή η οποία θα επιτρέψει στους επιβάτες να αγοράζουν εισιτήρια από το κινητό τους τηλέφωνο, ενώ θα ξεκινήσει και τη διάθεση προϊόντων κομίστρου από πεντε χιλιάδες σημεία λιανικών πωλήσεων, όπως περίπτερα και ψιλικατζίδικα.

Επίσης, ο ΟΑΣΑ προχωρεί σε ανασχεδιασμό της εταιρικής του ταυτότητας με στόχο να ανακτήσει την εμπιστοσύνη του κοινού.

Εφεξής, θα χρησιμοποιεί την επωνυμία Συγκοινωνίες Αθηνών με νέο λογότυπο. 

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.