Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Η πτώση του αεροπλάνου: «Συνωμοσιολογικό» σενάριο


Βιάστηκαν, πολύ βιάστηκαν, τα κέντρα του 4ου Ράιχ (οικονομικά, πολιτικά και δημοσιογραφικά) να καταλήξουν στην κατηγορηματική ενοχή του πιλότου για την αεροπορική τραγωδία.
Αυτή η υπερβολική βιασύνη και από μόνη της γεννάει πολλές απορίες και υποψίες.
Είναι μια βιασύνη ΕΝΟΧΗΣ και ΣΥΓΚΑΛΥΨΗΣ της ΑΛΗΘΕΙΑΣ…
Επίσης η «γνωμάτευση» αυξάνει τις υποψίες και συνηγορεί υπέρ της συγκάλυψης της αλήθειας…

Δεν είναι επιχείρημα πειστικό η ταχύτατη «γνωμάτευση»: ότι δηλαδή ο συγκυβερνήτης, λόγω κατάθλιψης και ψυχολογικών προβλημάτων οδήγησε συνειδητά το αεροσκάφος στην πτώση και τους επιβάτες στο θάνατο.

Τέτοιες βιαστικές, τελεσίδικες και απλοϊκές εξηγήσεις, οι οποίες είναι προσαρμοσμένες στην πνευματική οκνηρία του παραμυθιού και της αστυνομικής λογικής, δεν μας ικανοποιούν.

Με παραμυθάκι για μωρά παιδιά μοιάζει όλος αυτός ο τυφώνας της πληροφορικής παραπληροφόρησης, ο οποίος εν ριπή οφθαλμού «ανακάλυψη» στην ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ του πιλότου το αίτιο της τραγωδίας…

ΟΛΗ αυτή η καταιγίδα των σεναρίων και των γαργαλιστικών «ανακαλύψεων», που έχει σαν αμετακίνητη βάση ερμηνείας την κατάθλιψη του πιλότου, μοιάζει με καταιγίδα συγκάλυψης των πραγματικών αιτίων της τραγωδίας, σαν εναγώνια προσπάθεια ΑΠΟΚΡΥΨΗΣ των πραγματικών δεδομένων και στοιχείων.

Το παρακάτω άρθρο, «Πτώση AIR BUS: Μια «κατάθλιψη» δεν μπορεί να κρύψει τους ενόχους» δίνει μια ικανοποιητική ερμηνεία του συμβάντος, με βάση τους βαθύτερους οικονομικούς και κοινωνικούς όρους της καπιταλιστικής κρίσης και της κερδοσκοπικής ασέλγειας των ιδιωτικών μονοπωλίων…

Ωστόσο, κατά την άποψή μας, κι αυτό το ορθότατο κείμενο, παραβλέπει έναν βασικό παράγοντα της σημερινής εφιαλτικής πραγματικότητας και της παγκοσμιοποιημένης ΦΡΙΚΗΣ:
Τον αμείλικτο ΠΟΛΕΜΟ ανάμεσα στους υπερεθνικούς κολοσσούς, ανάμεσα στα πλανητικά κέντρα εξουσίας της Νέας Τάξης, μεταξύ του Δυτικού ιμπεριαλισμού (Νέα Τάξη) με τη Ρωσία και την Κίνα.

Ζούμε έναν παγκόσμιο Πόλεμο με άλλα μέσα, νομισματικά κυρίως, αλλά και με πολλά υπόγεια κτυπήματα…

Τέτοιες ΠΤΩΣΕΙΣ αεροπλάνων πολύ πιθανόν να αποτελούν κάποια από τα «στρατηγικά όπλα» αυτού του υπόγειου και αμείλικτου Παγκόσμιου Πολέμου…

Να μην ξεχνάμε ότι στον τελευταίο και μόνο χρόνο υπήρξαν πάρα πολλές πτώσεις αεροπλάνων: Μυστηριώδεις και …ανεξιχνίαστες πτώσεις…

Αν, συνεπώς, συνθέσουμε ΟΛΑ τα συμβάντα και τα δεδομένα και δεν χάσουμε το παγκόσμιο πολεμικό πλαίσιο, πιθανότατα η πτώση αυτού του αεροσκάφους να εντάσσεται στην στρατηγική του πλανητικού πολέμου και ο ένοχος να είναι ο αυτοκράτορας και ο τρομοκράτης της Υφηλίου.

Δεν πρέπει να αποκλείσουμε μια τέτοια πιθανότητα, η οποία είναι λιγότερο συνωμοσιολογική από την «κατάθλιψη» του πιλότου…

Διαβάστε τώρα το παρακάτω άρθρο από την Ίσκρα:

ΠΤΩΣΗ AIR BUS: ΜΙΑ «ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ» ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΡΥΨΕΙ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΟΥΣ
Tων ΝΙΚΟΥ ΠΕΡΠΕΡΑ & ΧΡΗΣΤΟΥ ΚΑΣΙΜΗ

δελτία ειδήσεων κατανάλωσαν, όπως ήταν άλλωστε φυσικό, πολλές ώρες για την ψηλάφηση των αιτιών του αεροπορικού δυστυχήματος με το μοιραίο Air Bus A320 των Germanwings, της θυγατρικής εταιρείας χαμηλού κόστους της Lufthansa, με τραγικό απολογισμό 150 νεκρούς.
Τελικά, από χτες το βράδυ φαίνεται να καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι υπαίτιος της αεροπορικής τραγωδίας που πλήττει το κύρος του γερμανικού αεροπορικού Κολοσσού αλλά και της κατασκευάστριας εταιρίας και με τη σειρά της και άλλα αεροπορικά μονοπώλια, ήταν ο συγκυβερνήτης, ο οποίος έπασχε από κατάθλιψη και ψυχολογικά προβλήματα.
Χωρίς να θέλουμε να προδικάσουμε το τελικό αποτέλεσμα των ερευνών, ας μας επιτραπεί να θέσουμε το εξής ερώτημα: Μήπως τελικά η εσπευσμένη επίρριψη των ευθυνών στον συγκυβερνήτη προσπαθεί, απλώς, να συγκαλύψει άλλα σημαντικότερα ζητήματα που έχουν να κάνουν γενικότερα με τα τεκταινόμενα σήμερα στο χώρο των αερομεταφορών τα οποία έχουν σημαντικές επιπτώσεις στην ασφάλεια των επιβατών;

Και απευθύνουμε το ερώτημα όχι μόνο γιατί την ίδια στιγμή πληθαίνουν οι φωνές που ζητούν να μην σπεύδουν κάποιοι να βγάλουν βιαστικά συμπεράσματα μετά τις «αποκαλύψεις» ότι ο συγκυβερνήτης του Airbus έριξε επίτηδες το αεροπλάνο στις γαλλικές Άλπεις.
Συγκεκριμένα, η ένωση των Γερμανών πιλότων τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι είναι πολύ νωρίς να εξαχθούν συμπεράσματα, πριν βρεθεί το δεύτερο μαύρο κουτί. «Δεν θα πρέπει να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα, βασισμένοι σε περιορισμένα στοιχεία. Οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτό το τραγικό δυστύχημα, μπορούν μόνο να καθοριστούν όταν όλες οι πηγές στοιχείων έχουν εξεταστεί πλήρως», δήλωσε ο Ίλια Σουλτς, πρόεδρος της Ένωσης.
Στη Βρετανία, και το Royal College of Psychiatrists, η ένωση των ψυχιάτρων στη Βρετανία προειδοποίησε να μην σπεύδουν κάποιοι να βγάλουν συμπεράσματα μετά την τραγωδία. «Εάν αποδειχθεί ότι ένας πιλότος είχε ιστορικό κατάθλιψης, πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι εκατομμύρια άνθρωποι σε αυτή τη χώρα έχουν το ίδιο», προειδοποιώντας, ουσιαστικά ότι κάτι τέτοιο δεν αποτελεί απαραίτητα απόδειξη ότι είναι υπεύθυνος για το τραγικό δυστύχημα.
Αλλά και έτσι αν ήταν, θα προσθέταμε εμείς, δεν έχει τεράστια ευθύνη η εταιρεία – και όπως φαίνεται αυτό το κάνει η συντριπτική πλειοψηφία των αεροπορικών εταιρειών διεθνώς – που δεν παρακολουθεί σε τακτά διαστήματα την ψυχική υγεία ανθρώπων που εργάζονται σε έναν τόσο ευαίσθητο τομέα που μπορούν να πάρουν στο λαιμό τους χιλιάδες ζωές;
ΠΡΙΝ ΑΠ' ΟΛΑ Η ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ας έλθουμε όμως και σε μια άλλη ακόμη πιο σοβαρή κατά τη γνώμη μας παράμετρο, που δείχνει ανάγλυφα το τι συμβαίνει σήμερα, εξαιτίας των νεοφιλελεύθερων πολιτικών που εφαρμόζονται στην ΕΕ και στο χώρο των αερομεταφορών στο όνομα της ανταγωνιστικότητας μέσω της μείωσης του λειτουργικού κόστους, με στόχο, βέβαια, τη μεγαλύτερη κερδοφορία.
Από τον περσινό Απρίλιο μέχρι σήμερα οι πιλότοι της Lufthansa έχουν πραγματοποιήσει 13 απεργιακές κινητοποιήσεις, με κύριο αντικείμενο τις περικοπές κόστους που στοιχίζουν ακριβά όσον αφορά την ασφάλεια των επιβατών που συνοδεύεται και με τη συνεχή χειροτέρευση των όρων εργασίας των πιλότων και του υπόλοιπου προσωπικού.
Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία προφασιζόμενη τη μείωση του λειτουργικού κόστους της επιδίωξε να επαναδιαπραγματευθεί τις συμβάσεις εργασίας, σε μια προσπάθεια της εταιρείας Κολοσσού να ανταγωνιστεί, δήθεν, αερομεταφορείς χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair και η EasyJet στους ευρωπαϊκούς προορισμούς και τις Turkish Airlines και Emirates στις διηπειρωτικές πτήσεις.
Το ισχυρό συνδικάτο Vereinigung Cockpit (VC) παραμένει αμετάπειστο όσον αφορά τις προσπάθειες της Lufthansa να μεταβάλει προς το χειρότερο τους εργασιακούς όρους για τους πιλότους και τις προθέσεις της για περαιτέρω μείωση του λειτουργικού κόστους, που θα οδηγήσει σε προβλήματα στην ασφάλεια των επιβατών, όπως υποστηρίζει.
Κάποτε η Lufthansa θεωρούνταν ως η πιο αξιόπιστη αεροπορική εταιρεία στην Ευρώπη.
Τώρα, πλέον, με την πολιτική «λιτότητας» που εφαρμόζει τόσο στη μητρική όσο και στις θυγατρικές της εταιρείες, αρχίζει να χάνει την αίγλη της, αφού σημειώνονται διαρκώς όλο και περισσότερες δυσλειτουργίες και περιστατικά που ταλαιπωρούν το επιβατικό κοινό.
Σε αυτήν τη συγκυρία συνέβη το φοβερό δυστύχημα με τη Germanwings, τη θυγατρική της εταιρεία, στις γαλλικές Άλπεις.
Πρόσθετα ερωτήματα, φυσικά, γεννά και το γεγονός ότι μετά από 25 χρόνια κατά μέσον όρο τα αεροσκάφη αποσύρονται από την κυκλοφορία, κάτι το οποίο δεν συνέβη με το μοιραίο Air Bus A320.
Είναι βέβαιο ότι η φήμη της Lufthansa ως ασφαλούς εταιρείας έχει υποστεί ανεπανόρθωτο, ίσως, πλήγμα.
Θεωρείται, μάλιστα, σίγουρο ότι , πλέον, τίθεται σε κίνδυνο το λεγόμενο σχέδιο «Eurowings» της εταιρείας, για το οποίο είχαν προβάλει έντονες ενστάσεις οι εργαζόμενοι.
Το σχέδιο αυτό προβλέπει την ίδρυση μιας νέας χαμηλού κόστους θυγατρικής για να αντιμετωπίσει, δήθεν, το μεγάλο ανταγωνισμό από αντίστοιχες αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους, όπως η Ryanair ή η Easy Jet, με γνώμονα πάντα την αύξηση της κερδοφορίας μέσω της δημιουργίας επιβατών πρώτης και δεύτερης ή και τρίτης διαλογής.
Διαχρονικά οι πολιτικές της ΕΕ ιδιωτικοποίησαν και οδήγησαν σε «λουκέτο» σειρά κρατικών αερομεταφορέων, ενώ ταυτόχρονα δημιούργησαν ένα πρωτοφανές ολιγοπωλιακό σύστημα στην Ευρώπη με τεράστιες δυσμενείς επιπτώσεις για τους εργαζόμενους και το επιβατικό κοινό.
Μάλλον και με βάση αυτά τα στοιχεία, θα πρέπει να αναζητηθούν και οι πραγματικές αιτίες του δυστυχήματος και οι πραγματικοί ένοχοι.

Σημείωση: Ένα ακραίο δημοσίευμα από τα "katohika" με τίτλο: "Αεροπλάνο μαϊμού άλλη μια Σιωνιστικη Απάτη" φθάνει στα όρια της πιο ευφάνταστης συνωμοσιολογίας περί δήθεν σιωνιστών και τρομολαγνίας.
Βέβαια το σενάριο δεν είναι μόνο  ευφάνταστα τερατώδες  και χωρίς επαρκεί αποδεικτικά στοιχεία μόνο αλλά και θλιβερά φαιδρό και συναγωνίζεται σε αξιοπιστία ότι μέχρι τότε προσπαθούν να μας "σερβίρουν" οι υποτίθεται σοβαρές πηγές πληροφόρησης.
Για όσους έχουμε συμμετάσχει σε επιτροπές διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων παρατηρούμε με θλίψη και απογοήτευση τα στοιχεία που έρχονται από πρόσωπα και πηγές που υποτίθεται έχουν κάποια, μερική ή και μεγάλη γνώση από το εν λόγω πολύνεκρο δυστύχημα τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό της χώρας μας.
Η δημοσιότητα ή η παρουσίαση "επαϊόντων" διερευνητών αεροπορικών ατυχημάτων, θυμίζει σε ανάλογες περιπτώσεις των καθηγητών σεισμολογίας ή των ιολόγων, οινολόγων, συνταγματολόγων και όλων των "λόγων" όταν προκύπτει ένα θέμα και πρέπει να συντηρηθεί με "λαχανόκηπους", "γλάστρες" και "ενδιαφέρουσες" παρουσίες.
 Η βιασύνη και η ταχύτητα για "πρωτιά" και "αποκλειστικότητα" και άλλα τέτοια ηχηρά έχουν και το τίμημα της γελοιότητας και της παραπλάνησης:
Αυτός ο νεαρός με το καπελάκι δεν είναι ο συγκυβερνήτης του Airbus. Είναι άλλος και οι δημοσιογράφοι βρήκαν το πρόσωπό του στο Facebook.


Πρόκειται για τον Andreas G., έναν Γερμανό μάγειρα, ο οποίος μένει στην Ελβετία. Είναι ο νεαρός που βλέπουμε με το καπελάκι.
Η φωτογραφία του βρέθηκε μέσω του προσωπικού του λογαριασμού στο Facebook και μοιράστηκε στα Μέσα όλου του κόσμου.


Ο μάγειρας έχει τη δυστυχία να έχει το ίδιο όνομα του συγκυβερνήτη. Ο ίδιος δηλώνει ότι θέλει να αφήσει την επικοινωνιακή καταιγίδα να περάσει. Μιλώντας στην εφημερίδα της Ελβετίας 20 Minutes Suisse, δήλωσε: «Δεν αντέδρασα σε όλα αυτά. Πίστεψα ότι η υπόθεση θα διαλευκανθεί γρήγορα γιατί το όνομα της οικογένειάς μου δεν είναι το ίδιο με αυτό του συγκυβερνήτη. Αυτό που με εκπλήσσει είναι ότι οι δημοσιογράφοι από όλο τον κόσμο παίρνουν μια είδηση μέσω ενός tweet».

Ο Andreas G. έκανε τον γύρο του κόσμου. Ολοι έψαχναν φωτογραφίες του πραγματικού Αντρέας, του συγκυβερνήτη, γιατί η σελίδα του στο Facebook είχε κλειδωθεί, μόλις το όνομά του έγινε γνωστό από τον Τύπο. Ας σημειωθεί ότι κανείς δεν γνωρίζει ποιος έκλεισε τον λογαριασμό του. Το ίδιο το Facebook; Οι συγγενείς του; Οι Αρχές;

Η μοναδική φωτό του πραγματικού Αντρέας, του συγκυβερνήτη, που έκανε από την πρώτη στιγμή τον γύρο του κόσμου είναι αυτή που τον δείχνει πάνω σε κάτι που μοιάζει με γέφυρα.

Χρειάστηκε να περάσουν τρεις ημέρες για να εμφανιστούν κι άλλες φωτό του συγκυβερνήτη-δολοφόνου. Προέρχονται από ένα σάιτ για δρομείς, το οποίο είχε φωτογραφήσει όλους τους συμμετέχοντες, και τον Αντρέας Λούμπιτς. Αυτό το σάιτ πούλησε προς 9 ευρώ τη μία όλες τις φωτό του συγκυβερνήτη που είχε τρέξει στον ημιμαραθώνιο της Φρανκφούρτης το 2010.
Μία θλιβερή υπόθεση ενός πολύνεκρου δυστυχήματος που  έχει ονοματεπώνυμα και συγκεκριμένες ευθύνες, όπως θυγατρικών εταιρειών Low Cost και συμπίεσης κόστους σε μισθούς πληρωμάτων και τεχνικής υποστήριξης και πριν ακόμη βρεθεί το "μαύρο κουτί" (που είναι πορτοκαλί!) και να δοθεί η τελευταία στάση του 'α/φους πριν και μετά την αποχώρηση του κυβερνήτη (αν μπορεί να αποδειχθεί και αν έγινε τελικά) ή εάν κάτι άλλο έχει συμβεί, έως τότε ας σταματήσουν οι επαγγελματίες δημοσιοκάφροι να ξεσκίσουν και να ασελγούν σε έναν άνθρωπο, που εάν τελικά έκανε όσα του καταμαρτυρούν, ας σεβαστούν τη μνήμη του και ας σταματήσουν τη   σπέκουλα έως να δημοσιοποηθεί το τελικό πόρισμα της επιτροπής εμπειρογνώμων και να τελεσιδικήσει η αναμενόμενη δίκη για την αποζημίωση των θυμάτων εις βάρος της εταιρείας και όχι σε ένα καλοστημένο στόρι ενός ψυχοπαθούς,  του αεροπορικού δυστυχήματος με το μοιραίο (χειριστήριο με ή χωρίς αυτόματο πιλότο) Air Bus A320 των Germanwings, της θυγατρικής εταιρείας χαμηλού κόστους της Lufthansa, με τραγικό απολογισμό 150 νεκρούς.


"Στοχαστικά Γονατογραφήματα

Νάσος 

ΥΣ: Έως να αποδειχθεί με επαρκή στοιχεία το τι ακριβώς συνέβη έως τότε σενάρια όπως το παρακάτω θα είναι απλά μία ιστορία επιστημονικής φαντασίας με πολλούς υποστηριχτές και θιασώτες του παράξενου και του ανεξήγητου.


Kατοχικά Νέα
ΕΛΛΑΔΑ ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΝΩΜΟΣΙΑ NEA TAΞΗ
Η υποτιθέμενη συντριβή του Germanwings ειναι μια νέα απάτη...δείτε τις εικόνες και προσέχτε πως οι απατεώνες εσκεμμένα έριξαν τα συντρίμμια ενός παλιού αεροπλάνου που ειχε βγει απο την γραμμή και να μας παρουσιάσουν για οτιδήποτε θέλουν οι αυτοί..
Εφόσον το κατέστρεψαν και το έκοψαν σε μικρά κομματάκια το μετέφεραν με ελικόπτερα στην προσχεδιασμένη περιοχή και το άπλωσαν στις πλαγιές 2-3 βουνών...για να προκαλέσει την εντύπωση και κατάπληξη της κατατρομαγμένης μάζας των υπνωτισμένων κονμφορμιστών.
Πρόσεξε την επόμενη (2) φωτογραφία! Η μέγα απόδειξη...παντού μπίλιες εκατοστών αλλα η σιωνιστικη γερμανική σημαιούλα να στέκεται στην πλαγιά του βουνού σαν να κυματίζει η εθνική θλίψη....και πονηρά να περνάει την είδηση για τον ψυχολογικό τραυματισμό της μάζας!
Αλλα οι βιαστές της συνείδησης δεν έχουν όρια...για να σιγουρευτούν οτι η μάζα θα μείνει υπνωτισμένη στον αριθμό της πτήσης...ειδού ο αριθμός της πτήσης δίπλα στην σημαιούλα της δυστυχής Γερμανίας!!! Ρε προγραμματιστές...σας είχα για πιο πονηρούς...

Δειτε εδω (3) πως οι ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι εχουν τοποθετήσει τα συντρίμμια κατα μήκος στα χαμηλά σημεία τις πλαγιάς...εκει που ειχαν εύκολη πρόσβαση και συνεπώς οι "πωλητές" άπλωσαν οτι ειχαν να "πωλήσουν". Σημειώστε οτι στις δύσκολες πλευρές των βουνών δεν υπάρχουν πολλα συντρίμμια...αλλα ολα ειναι μαζεμένα εκει που τους βόλευε.
Εδω μια εικόνα (4) απόδειξης της απάτης...για ακόμη μια φορα...τα συντρίμμια φυτεμένα απο τους υπαλλήλους στη χαράδρα.
Εδω η μοναδική εικόνα(5) που προκαλείται πυρκαγιά....αναμμένη απο τα χέρια των υπαλλήλων. Είσαστε καλά ρεεε; Μετα απο τέτοια σύγκρουση θα έπρεπε τα πλαστικά υλικά του εσωτερικού του αεροσκάφους να καίγονταν για μερες!!! Οι ελεγχόμενες χώρες απο την Σιων...οπως η Γερμανία και Ισπανία ειναι συνένοχες σε αυτην την μέγα απάτη.
Δείτε εδω (6) την καμπύλη των συντριμμιών και τη "φύτευση" των υλικών στο έδαφος...απαντήστε μας που βρίσκονται οι καρέκλες;;; Μήπως τις πάτε για ανακύκλωση;;; Το κομμάτι της ατράκτου το εχετε βαθειά φυτεμένο;;; Οι τουρμπίνες απο τιτάνιο που ειναι ρε υπνωτιστες;;;; Αυτες δεν διαλύονται λογο της κατασκευής του απο το τιτάνιο.
Αυτο το κομμάτι της ουράς (7) ...καλά σφηνωμένο στα βράχια δεν εχει ούτε γρατζουνιά....την στιγμή που ολα τα μερη της ατράκτου εχουν γίνει κολυμπηθρόξυλο....
Εδω φαίνεται το πηδάλιο (8) σφηνωμένο στους βράχους και ενα μερος της ατράκτου. Σημειώστε και πάλι δεν υπάρχει ούτε ΜΙΑ βαλίτσα ή κάποιο προσωπικό αντικείμενο των επιβατών!!!
Και η μεγάλη ερώτηση που καμια πορνη δημοσιογράφος δεν θέτει ειναι η εξής...που στο διάολο ειναι τα πτώματα;;; Ακριβώς! Φίλοι αναγνώστες ούτε ΕΝΑ για απόδειξη!!! Ούτε κόκκαλο..ούτε ρούχα...ούτε πιτζάμα!!! Ουδείς!! Διότι δεν υπάρχει ούτε ενας επιβάτης!!!
Για δες την εικόνα (9)...τι σου λέει η θλίψη στα πρόσωπα τους;;; Η Κυρία με τα γυαλιά; Σας λέει τίποτε η έκφραση της;;;
Εδω η μαφία των προγραμματιστών κατέφτασε (10)... η εμφάνιση τους γίνεται στο παρασκήνιο διότι πρέπει να τονιστεί το θλιβερό "ατύχημα"! Η παρουσία υψηλόβαθμων τονίζει στην ιεραρχική νοητική μας εκπαίδευση... την φροντίδα του πατέρα και της μητέρας...ή οποίου σωτήρα εσεις βάζετε στην θεση του...
Εδώ οι ξανθές κοπελιές(11) ...αν κοιτάξεις καλά τις σου λέει η εικόνα; Θλίψη δάκρυα και θρήνος για τους χαμένους;;; Ετσι εεε;;; Τοτε ο ρουφιάνος ο Ρόιτερς γιατί τις δείχνει με γυρισμένες τις πλάτες;; Σωστά... Διαφορετικά κάποιοι έξυπνοι θα αναρωτηθούν ποια τα πρόσωπα και θα αρχίσουν να ψάχνουν τα ονόματα πισω απο τα μπουφάν και την "θλίψη"... Πληρωμένες οι ξανθιές φίλε αναγνώστη!!! Για να δημιουργούν την θολούρα στην συλλογική συνείδηση....του συλλογικού τραυματισμού που φέρνει ενα τέτοιο μεγάλο ατύχημα.
Γιατι αποσκοπούν στον τραυματισμό της συλλογικής συνείδησης;..θα γράψουμε καποια αλλη φορα με περισσότερες εξηγήσεις....ο τρόμος της απάτη μες το προγραμμα του Ματριξ μας υπνωτίζει και δημιουργεί σοκάρισμα...ο φοβισμένος ανθρωπος δεν θέτει ποτέ ερωτήσεις...γιατι σταματάει να σκέφτεται ελεύθερα...γιατι γίνεται πρόβατο και τον πανε όποτε θελήσουν για θυσία...
Γιατι ειναι εύκολος στην χειραγώγηση και γιατι... ειδού η ευκαιρία να του κόψουν τα λίγα δικαίωματα που νομίζε οτι ειχε...
ΚΟΡΑΞ
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.