Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

Δρ Αναστάσιος Κουτσούκος, Προς Εισαγγελέα κατά της Διαφθοράς: Αναφορά, Μήνυση κατά της κατά συρροή Διαφθοράς στην Παιδεία. Οι παρανομίες των μελών ΠΥΣΔΕ Α΄Αθήνας κατά συρροή κατά παράβαση καθήκοντος, bullying και κατά παράβαση των νόμων περί διαφθοράς

ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΙΤΗΣΗ ΕΝΣΤΑΣΗ ΥΠΟΜΝΗΜΑΚΑΤΤΑΓΕΛΙΑ

Προς

Εισαγγελέα κατά της Διαφθοράς

Δ.Δ.Ε. Α' Αθήνας ΠΥΣΔΕ, Διευρυμένο

Δ.Δ.Ε. Β' Αθήνας
ΑΠΥΣΔΕ Αττικής
Υπουργό Παιδείας, Βουλευτές, Πρυτάνεις,
ΟΛΜΕ, ΠΟΣΔΕΠ, ΕΚΠΑ,ΜΜΕ
Πίνακα αποδεκτών

«Υπερκομματικές συμμορίες ελέγχουν τις κρίσεις Διευθυντών,  Προϊσταμένων, κατά τα πρότυπα της μαφίας και ενεργούν μοιράζοντας την πίττα δώσε μου να σου δώσω, κατά παράβαση των νόμων και του καθήκοντος, αφού γνωρίζουν ότι δύσκολα θα τους «πειράξουν», γιατί έτσι γινόταν»!! Ανωνύμου
Είναι λυπηρό, που οι συνδικαλιστές του ΣΥΡΙΖΑ  δεν στηρίζουν ούτε τον Υπουργό τους κ. Μπαλτά   όταν υβρίζεται δημόσια από τους  Α. Ι., Δ.Ε., Π. Λ. κλπ…, και  παρέδωσαν τα Πειραματικά στην δεξιά. Γιατί οι Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας δεν ασκούν πειθαρχικό έλεγχο για ανάρμοστη κριτική εναντίον Προϊσταμένης Αρχής δηλ. Του κ. Υπουργού.  Σύγχρονη Διαπίστωση

Θέμα: Αναφορά, Μήνυση κατά της κατά συρροή Διαφθοράς στην Παιδεία. Οι παρανομίες των Δ. Ε., Π. Λ., Μ. Λ., μελών ΠΥΣΔΕ Α΄Αθήνας κατά συρροή κατά παράβαση καθήκοντος, bullying  και κατά παράβαση των νόμων περί διαφθοράς.

 Αίτηση, ένσταση, αίτηση εξαίρεσης της κ. Δ.Ε. αλλά και της κ. Π. Λ. από τους πίνακες υποψηφίων Διευθυντών Πειραματικών κλπ… με πρόσθετα στοιχεία και καταθέσεις μαρτύρων. Ένσταση επί των μορίων και της κ. Δ.Ε. και της κ. Π. Λ και των δικών μου και κατά της  απόφασης ΠΥΣΔΕ Α΄ Αθήνας της  Τρίτη, 16 Ιούνιος 2015 16:14 Ενστάσεις επί της Μοριοδότησης Υποψήφιων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων - Πράξη 22/15-6-2015, που απορρίπτει της αναφορές και ενστάσεις κατά Δ.Ε. και Π. Λ κατά παράβαση καθήκοντος κλπ…
Αίτηση εξαίρεσης του κ. Μ.  και όλων των μελών του Α ΠΥΣΔΕ Αθήνας και των αναπληρωτών μου από τις κρίσεις Διευθυντών, Προϊσταμένων αλλά και από Πειθαρχικά Συμβούλια. ...
Ο κ. Μ. έχει ήδη καταγγελθεί, από ανώνυμους
Α. ότι τα γραφεία της Α΄ Δ/νσης είναι σε ιδιόκτητο κτίριο με υψηλό μίσθωμα αλλά δεν τα έχει μετακομίσει σε δημόσιο κτίριο και να ερευνηθεί το γιατί.
Β. ότι δεν έχει διατάξει ΕΔΕ εναντίον του κ.  Α. Ι., Δντη 2ου Προτύπου Γυμνασίου ο οποίος εξυβρίζει τον κ. Υπουργό από εφημερίδες και τηλεοράσεις και ιντερνέτ, προσβάλλει το όνομα του κ. Μπαλτά, bullying και αυτό γίνεται μαζί με την συνεργασία των ανωτέρω.
Γ΄ Ουσιαστικά έκλεισε τα μάτια όταν η ΕΛΜΕ Προτύπων και η κ.Π. Λ  εξεδίωκε δημοσίους υπαλλήλους bullying, αλλά κατά παράβαση καθήκοντος δεν έπραξε τίποτα.
Δ΄ Επειδή μάλλον θα είναι νέος υποψήφιος Διευθυντής Ά Αθήνας ουσιαστικά θέλει την ψήφο της κ. Δ.Ε.για να εκλεγεί και καταλαβαίνουμε γιατί δεν ερευνά την υπόθεση Δ.Ε. bullying  πλαστογραφίες κατά συρροή κλπ…
Παρακαλώ την ποινική και πειθαρχική δίωξη των ανωτέρω για σύσταση ιδιότυπης συμμορίας», bullying,  του τύπου «ψήφισέ με να σε ψηφίσω».
Παραποιεί και παραβιάζει τον νόμο Ν. 4327/2015, τον οποίο δήθεν επικαλείται για να απορρίψει τις ενστάσεις και τις καταγγελίες…

Ν. 4327/2015, Άρθρο 17 . Προϋποθέσεις  επιλογής. "Επίσης, δεν επιλέγεται ως  στέλεχος της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικός, του οποίου τα πιστοποιητικά τον αντικειμενικών κριτηρίων που προσκομίζονται κατά τη διαδικασία επιλογής είναι πλαστά, ή αναληθή με σκοπό την παραπλάνηση της υπηρεσίας".


Κυρίες Κύριοι,
Αν και είχα καταθέσει ενστάσεις και τις μηνύσεις  κατά της κ. Δ.Ε.Π. Λ κλπ…το Ά ΠΥΣΔΕ Αθήνας (Κηφισίας 16, Αθήνας) την Τρίτη, 16 Ιούνιος 2015 16:14, απορρίπτει παράνομα κατά την γνώμη μας τις  ενστάσεις επί της Μοριοδότησης Υποψήφιων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων - Πράξη 22/15-6-2015, που απορρίπτει της αναφορές και ενστάσεις κατά Δ.Ε. και Π. Λ κατά παράβαση καθήκοντος κλπ..

Καταθέτω ένσταση επί των μορίων και της κ. Δ.Ε. και της κ. Π. Λ και των δικών μου.
1.    ΄Εχω λιγότερα μόρια από αυτά που είχα πριν 4 χρόνια για υποψήφιος Διευθυντής στο ίδιο Σχολείο!
2.    Οι αποσπάσεις στην Φιλοσοφική στο ΦΠΨ, για δύο έτη έγιναν για την «Διδακτική Άσκηση των φοιτητών σε πειραματικά Σχολεία, άρα πρέπει να λογιστούν ως διδακτικά χρόνια.
3.    Η θέση σε αυτοδίκαιη αργία για ένα χρόνο έγινε με «ευθύνη της υπηρεσίας», τότε, και δικαιώθηκα στα δικαστήρια και έχω επανέλθει στην υπηρεσία. Επομένως δικαιούμαι αποκατάσταση και αναγνώριση διδακτικής προϋπηρεσίας. Επιπλέον τότε μεθοδεύτηκε από τους κ.  Α. Ι. της ΔΕΠΠΣ την κ. Δ.Ε.την κ. Π. Λ κλπ..  η παράνομα μη αξιολόγησή μου και η παράνομα εκδίωξή μου από το ΠΣΠΑ ως κάτοχος οργανικής θέσης από το 2007!
4.    Έχω Διδακτορικό και Μεταπτυχιακό που δεν επικαλύπτει το ένα το άλλο και αιτούμαι το σύνολο των μορίων όπως το 2011.
5.    Έχω πιστοποίηση στις ΤΠΕ και έχω γράψει τρία βιβλία Πληροφορική και εκπαίδευση και συνολικά 12 βιβλία και πολυάριθμες δημοσιεύεις..
6.    Έχω άριστη γνώση της Γαλλικής Γλώσσας και σας έχω καταθέσει σχετικά.
7.    Έχω διδάξει σε 7 πανεπιστήμια και σε δύο μεταπτυχιακά προγράμματα και αυτά κακώς δεν λαμβάνονται ως διδακτική προϋπηρεσία, ενώ θα μπορούσα να έχω την κ.Δ.Ε. και την κ. Π. Λ μαθήτριές μου, να μάθαιναν την διάκριση Πειραματικού και Προτύπου σχολείου, τουλάχιστον.
Επιπλέον,
Σας καταθέτω τις ένορκες καταθέσεις των εκπαιδευτικών ΠΠΣΠΑ, κ. Σ., Χ., Π., Δ.,  Α., Π. κλπ… ,  που καταθέτουν ότι εξαναγκάστηκαν σε παραίτηση από το ΠΠΣΠΑ από την κ. Δ.Ε. αφού εκφοβηθήκανε bullying  εξευτελίστηκαν, διασυρθήκανε προπηλακίστηκαν εκδιώχτηκαν από τις παράνομες ενέργειες της νέο-φασίστριας, όπως την λένε, κ. Δ.Ε., κατά υπέρβαση εξουσίας. Έτσι η κ.Δ.Ε.μαζί με την κ. Π. Λ κατάφερε μέσω των εξαναγκασμών να εκδιώξει παράνομα 15 εκπαιδευτικούς και να δημιουργήσει μια τεχνική πλειοψηφία για να επανεκλεγεί παράτυπα και εκδιώκει όποιον δεν θέλει να την ψηφίσει..

Σας καταθέτω την μήνυση με αρ. πρωτ. 802 της 9-6-2015 και μια προγενέστερη κατά  της κ. Δ.Ε. τ. Διευθύντριας ΠΠΣΠΑ Σκουφά 43 Αθήνα αλλά και κατά της κ. Π. Λ, Προέδρου της παράνομης ΕΛΜΕ Προτύπων, και αιτούμαι τον πειθαρχικό της έλεγχο και την εξαίρεσή της, από τους πίνακες υποψηφίων Διευθυντών Πειραματικών, διότι:
Α) Η κ. Δ. Ε., δεν είχε προσκομίσει το βασικό της πτυχίο στο ΑΠΥΣΔΕ κατά την εκλογή της το 2011 και παραπλάνησε το Συμβούλιο εκλογής, τότε,  και επίσης δεν είχε 3ετή προϋπηρεσία σε Πειραματικό για να επιλεγεί Διευθύντρια Πειραματικού Παν/μίου Αθηνών και παρόλα αυτά επελέγη παράτυπα και έχει ήδη καταγγελθεί για αυτό και έχει αρχίσει έρευνα, η οποία δεν έχει τελεσιδικήσει και η κ. Δ.Ε. και για άλλα παραπτώματα έχει παραπεμφθεί στο Πειθαρχικό και υπάρχουν περίπου 7 μηνύσεις εναντίον της  από συναδέλφους και από εμένα.
Ν. 4327/2015, Άρθρο 17 . Προϋποθέσεις  επιλογής. "Επίσης, δεν επιλέγεται ως  στέλεχος της εκπαίδευσης, εκπαιδευτικός, του οποίου τα πιστοποιητικά τον αντικειμενικών κριτηρίων που προσκομίζονται κατά τη διαδικασία επιλογής είναι πλαστά, ή αναληθή με σκοπό την παραπλάνηση της υπηρεσίας".
Β) Η κ. Δ. Ε.,, η οποία είχε επιλεγεί παράτυπα, ενώ με την εγκύκλιο Αρ. Πρωτ. Φ.32/8596 της 16-5-2011 (Σχετικό 2, σελ. 3). όπου έπρεπε να καταθέσουν οι εκπαιδευτικοί τα πτυχία τους έως τις 30-5-2011 και να έχουν 3ετή προϋπηρεσία σε Πειραματικό ΑΕΙ. Σύμφωνα με την εισήγηση της 13-7-2015 του κ. Κασσωτάκη (Σχετικό 3. σε.λ. 2) η κ. Δ. Ε.,ΔΕΝ είχε καταθέσει το πτυχίο της και εικάζεται, ότι είναι χημικός. Με εισαγγελική παραγγελία βρέθηκε το πτυχίο της, που έλειπε από τον φάκελο επιλογής και αποκαλύφθηκε ότι είχα βαθμό «καλώς» και η κ. Δ. Ε., δεν το κατέθεσε, με δόλο για να παραπλανήσει το ΑΠΥΣΔΕ, διότι είχε χαμηλό βαθμό, ενώ το ΑΠΥΣΔΕ κρίνει και την γενική εικόνα του υποψηφίου ειδικά σε ένα σχολεία «αριστείας», όπως το ΠΠΣΠΑ!. Άρα η κ. Δ.Ε.τις παρανομίες του 2011, τώρα που είναι εκ νέου υποψήφια για το ίδιο σχολείο, -αφού το διέλυσε- προσπαθεί να τις σιωπήσει παραπλανώντας το ΠΥΣΔΕ διότι έχει ήδη προσκομίσει κατά την εκλογή της στοιχεία που παραπλάνησαν το Συμβούλιο ΑΠΥΣΔΕ δηλ., δεν είχε το βασικό της πτυχίο στον φάκελο επιλογής και δεν είχε 3ετή προϋπηρεσία σε Πειραματικό ΑΕΙ.
Γ) Με τον νέο Νόμο 4327/2015, ο υπάλληλος που προσκομίζει παραπλανητικά στοιχεία ενώπιον του Συμβουλίου και του ΠΥΣΔΕ εξαιρείται από τους πίνακες επιλογής Διευθυντών. Η  κ .Δ.Ε.  ξαναπαρουσιάζει τα ίδια στοιχεία, που έχει καταθέσει και αποκτήσει παράτυπα από το 2011 και έχει καταγγελθεί, τώρα τα εμφανίζει ως δήθεν «προϋπηρεσία» Διευθυντή ΠΣΠΛ την οποία την απέκτησε παράτυπα και την εμφανίζει τώρα ως δήθεν νομίμως κτηθείσα. Να ερευνηθεί πότε κατέθεσε αίτηση στο Α΄ ΠΥΣΔΕ Αθήνας.
Δ) Αιτούμαστε τον έλεγχο του φακέλου, με τον ν. 4305/2014 (Δ' 237) της κ. Δ. Ε.,, ως υποψήφιας στο ΑΠΥΣΔΕ Αττικής το 2011, όπου παραπλάνησε κατά την γνώμη μας, το ΑΠΥΣΔΕ, με το να μην προσκομίσει το πτυχίο της, που τελικά έχει βαθμό «Καλώς» και επίσης δεν είχε 3ετή προϋπηρεσία σε Πειραματικό ΑΕΙ, όπως το διαβεβαιώνει και η έκθεση του Καθηγητή κ. Μ. Κασσωτάκη, αλλά παρόλα αυτά παραπλάνησε η κ. Δ. Ε., το ΑΠΥΣΔΕ, το οποίο έκρινε την όλη προσωπικότητα και την συνολική κατάρτιση του υποψηφίου, αλλά αφού δεν είχε καταθέσει το πτυχίο της με «Καλώς» το ΑΠΥΣΔΕ, παραπλανήθηκε στην απόφασή του το 2011, πιστεύοντας ότι δήθεν εκλέγει κάποια «αριστούχο»!.
Ε) Τώρα η κ. Δ.Ε. εμφανίζει, ως δήθεν « νόμιμη την προϋπηρεσία» Διευθυντή ΠΣΠΑ την οποία την απέκτησε παράτυπα και δια της μετά δόλου παραπλάνησης, όπως λένε και την εμφανίζει τώρα ως δήθεν νομίμως κτηθείσα, για να παραπλανήσει και το ΠΥΣΔΕ Ά  Αθήνας και τον Σύλλογο διδασκόντων ΠΠΣΠΑ. Μπαίνει και ένα σοβαρό θέμα. Αφού η κ. Δ.Ε.και η κ. Π. Λ. είναι υπέρ των Προτύπων γιατί δεν βάζουν υποψηφιότητα στα Πρότυπα και θέλουν να καταστρέψουν το Πειραματικό του Πανεπιστημίου, λένε πολλοί.
ΣΤ) Επιπλέον η κ. Δ. Ε.,, όπως αναφέρω στην μήνυσή μου εξεδίωξε από το ΠΠΣΠΑ, περίπου 15 εκπαιδευτικούς παράνομα έχει ήδη παραπεμφθεί σε Πειθαρχικό τελεσίδικα, αλλά παρόλα αυτά έχει παραβιάσει και τον Νόμο διότι έχει ήδη σχηματίσει «παράτυπη πλειοψηφία στον Σύλλογο διδασκόντων» με παρανομίες από «δικούς της», όπως λένε και ουδείς τολμά να ψηφίσει άλλον, γιατί θα διωχτεί από την κ. Δ. Ε., και την «συμμορία» της, όπως λέγεται. Επιπλέον η κ. Δ.Ε. και στα ειμαιλ που στέλνει και στις συζητήσεις ή ύβρεις που κάνει δέχεται δημόσια ότι συμμετείχε στην σκευωρία εναντίον μου, μαζί με  Α. Ι. κλπ.. για την εκδίωξη από το ΠΣΠΑ, γιατί ήμουν εναντίον της μετατροπής του σε Πρότυπο και δικαιώθηκα.
Ζ) Ήδη η κ. Δ.Ε. με συκοφαντεί, δυσφημεί παντού, αλλά και δέχεται τις παρανομίες εναντίον μου, (Σχετικό 1 ), διότι είμαι υποψήφιος Διευθυντής ΠΠΣΠΑ, εκβιάζει δημοκρατικούς εκπαιδευτικούς να μην με ψηφίσουν, γιατί η ίδια, λένε, είναι συντηρητική, και παρακαλώ να παρθούν επείγοντα μέτρα, την εξαίρεσή της από τους πίνακες υποψηφίων, από την ψηφοφορία και την εξαίρεση των «συνεργατών της, που τους χρησιμοποιεί και ως ψεδομάρτυρες,  όπως η κ. Π. Λ, η κ. Σ. Π., ο κ. Α. Ν. κλπ.».

Η) Τέλος, να ερευνηθούν οι πράξεις της κ. Π. Λ, που είναι στο ΠΠΣΠΑ με τον σύζυγό της κ. Δ., που καταγγέλλονται ότι έχουν κοινή μεταπτυχιακή εργασία- άρα είναι παράνομα τα Μεταπτυχιακά τους -  και οι δύο.  Η κ. Δ.Ε.με την κ. Π. Λ και τον κ.  Α. Ι. του 2ου Προτύπου Γυμνασίου Αθηνών, εξυβρίζουν όποιον είναι κατά των Προτύπων, τον εξαναγκάζουν σε παραίτηση, αλλά διασύρουν τον Υπουργό κ. Μπαλτά μέσα από εφημερίδες ιντερνέτ κλπ… και έχουν σχηματίσει «φασιστική συμμορία για τον έλεγχο των Προτύπων» και έχουν εκδιώξει κάθε δημοκράτη που ήταν υπέρ των Πειραματικών, σχηματίζοντας μια ψεύτικη πλειοψηφία. Είτε ψηφίσεις Δ.Ε. είτα Π. Λ ψηφίζεις το ίδιο πρόσωπο και βάλανε σκόπιμα και οι δύο υποψηφιότητα, για να φαίνονται δήθεν πολλοί και να παραπλανήσουν τους πάντας. Επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου.

Παρόλα αυτά ο κ. Μ.  και το Α΄ΠΥΣΔΕ Αθήνας χωρίς να διερευνήσει ουσιαστικά την αλήθεια των καταγγελιών απορρίπτει εντελώς παράνομα τις ενστάσεις μου,
Δημοσιεύτηκε ο NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4305 και έλαβε ΦΕΚ ΦΕΚ Α 237/31-10-2014, ο αυτεπάγγελτος έλεγχος γνησιότητας δικαιολογητικών δηλ. πτυχίων κλπ..,
Έλεγχος και πριν την σύνταξη, με ανάκληση του διορισμού του υπαλλήλου!

Τέλος, υπάλληλοι που κατέθεσαν καταγγελίες για πλαστά πτυχία, τυγχάνουν προστασίας Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος και προστατεύονται από Ε.Δ.Ε, πειθαρχικά και αντι-μηνύσεις για δήθεν  συκοφαντική δυσφήμιση κλπ…

Αιτούμαι προστασία Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος για μένα και τους μάρτυρές μου, κατά το άρθρο 45Β και 263 Β του ΠΚ που προβλέπει την αρχειοθέτηση υποθέσεων πειθαρχικών και ποινικών που γίνονται, για αντεκδίκηση, εφόσον ο υπάλληλος κατέθεσε στοιχεία υπέρ του Δημοσίου Συμφέροντος.

Νομικό πλαίσιο.
NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘ. 4305 ΦΕΚ Α 237/31-10-2014
Άρθρο 28. Έλεγχος γνησιότητας δικαιολογητικών

1. Στο άρθρο 17 του ν. 2190/1994 προστίθεται παράγραφος 20, η οποία έχει ως εξής: «20. Πριν από την υπογραφή της πράξεως διορισμού ή προσλήψεως του προσωπικού που προσλαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου διενεργείται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτος έλεγχος της γνησιότητας των δικαιολογητικών που έχει υποβάλει ο υποψήφιος και που είναι απαραίτητα για την πρόσληψή του ή επηρεάζουν οπωσδήποτε την κατάταξή του κατά τη διαδικασία πρόσληψης ή τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξή του μετά την πρόσληψη.»

2. Στο άρθρο 18 του ν 2190/1994 προστίθεται παράγραφος 19, η οποία έχει ως εξής:
«19. Πριν από την υπογραφή της πράξεως διορισμού ή προσλήψεως του προσωπικού που προσλαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου διενεργείται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτος έλεγχος της γνησιότητας των δικαιολογητικών που έχει υποβάλει ο υποψήφιος και που είναι απαραίτητα για την πρόσληψή του ή επηρεάζουν οπωσδήποτε την κατάταξή του κατά τη διαδικασία πρόσληψης ή τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξή του μετά την πρόσληψη.»


3. Στο άρθρο 19 του ν. 2190/1994 προστίθεται παράγραφος 9, η οποία έχει ως εξής:
«9. Πριν από την υπογραφή της πράξεως διορισμού ή προσλήψεως του προσωπικού που προσλαμβάνεται σύμφωνα με τις διατάξεις του παρόντος άρθρου διενεργείται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτος έλεγχος της γνησιότητας των δικαιολογητικών που έχει υποβάλει ο υποψήφιος και που είναι απαραίτητα για την πρόσληψή του ή επηρεάζουν οπωσδήποτε την κατάταξή του κατά τη διαδικασία πρόσληψης ή τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξή του μετά την πρόσληψη.»

4. Πριν από την υπογραφή της πράξεως διορισμού ή προσλήψεως μονίμου προσωπικού ή προσωπικού ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου ή με θητεία που ανανεώνεται ή με σχέση έμμισθης εντολής που διορίζεται ή προσλαμβάνεται με διαδικασία που προβλέπεται σε διατάξεις πλην αυτών του ν. 2190/1994 διενεργείται υποχρεωτικά αυτεπάγγελτος έλεγχος της γνησιότητας των δικαιολογητικών που έχει υποβάλει ο υποψήφιος και που είναι απαραίτητα για την πρόσληψή του ή επηρεάζουν οπωσδήποτε την κατάταξή του κατά τη διαδικασία πρόσληψης ή τη βαθμολογική και μισθολογική κατάταξή του μετά την πρόσληψη.

5. Αίτηση παραίτησης υπαλλήλου που απασχολείται κατά την ημερομηνία που θα τεθεί σε ισχύ η παρούσα διάταξη με σχέση εργασίας δημοσίου δικαίου ή καταγγελία σύμβασης εργασίας από απασχολούμενο με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με θητεία που ανανεώνεται ή με σχέση έμμισθης εντολής σε φορέα του Δημοσίου ή του ευρύτερου δημοσίου τομέα, όπως εκάστοτε ισχύει, όπως έχει οριοθετηθεί με το άρθρο 14 του ν. 2190/1994, όπως έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί με το άρθρο 1 του ν. 3812/2009, δεν γίνεται δεκτή πριν ολοκληρωθεί ο αυτεπάγγελτος έλεγχος γνησιότητας των υποχρεωτικών και λαμβανομένων υπόψη για το διορισμό, πρόσληψη ή εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση δικαιολογητικών. Προς το σκοπό αυτό, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από το αρμόδιο για τη λύση της εργασιακής σχέσης όργανο διοίκησης. Στην περίπτωση έκδοσης διαπιστωτικής πράξης λύσης της υπαλληλικής σχέσης ή αποδοχής της καταγγελίας από τον απασχολούμενο, από την 9η Ιουλίου 2013 μέχρι τη δημοσίευση του παρόντος νόμου και εφόσον εκ των υστέρων διαπιστωθεί η ύπαρξη μη γνήσιου τίτλου σπουδών, η πράξη διορισμού ή πρόσληψης ανακαλείται από το αρμόδιο για το διορισμό ή πρόσληψη όργανο διοίκησης.

6. Μετάταξη ή μεταφορά υπαλλήλου που απασχολείται κατά την ημερομηνία που θα τεθεί σε ισχύ η παρούσα διάταξη με σχέση εργασίας δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου, με θητεία που ανανεώνεται ή με σχέση έμμισθης εντολής σε θέση κλάδου ή ειδικότητας ανώτερης κατηγορίας στον ίδιο ή διαφορετικό φορέα του Δημοσίου ή του ευρύτερου δημοσίου τομέα, όπως έχει οριοθετηθεί με το άρθρο 14 του ν. 2190/1994, όπως έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί με το άρθρο 1 του ν. 3812/2009, δεν ολοκληρώνεται εάν δεν προηγηθεί ο αυτεπάγγελτος έλεγχος εγκυρότητας των υποχρεωτικών και λαμβανομένων υπόψη για το διορισμό, πρόσληψη ή εν γένει υπηρεσιακή κατάσταση δικαιολογητικών. Προς το σκοπό αυτό, εκδίδεται σχετική βεβαίωση από το αρμόδιο για τη μετάταξη ή μεταφορά όργανο διοίκησης του φορέα προέλευσης πριν την έκδοση της εγκριτικής απόφασης σύμφωνα με τις διατάξεις της ΠΥΣ 33/2006, όπως ισχύει ή πριν τη γνωμοδότηση του οικείου υπηρεσιακού συμβουλίου. Η διάταξη της παρούσας παραγράφου δεν ισχύει στην περίπτωση μετατάξεων που γίνονται αυτοδικαίως, χωρίς αίτηση του ενδιαφερομένου, ενδεικτικώς για λόγους συμμόρφωσης σε διάταξη νόμου ή κανονιστικής απόφασης ή μεταβολής στο φορέα, από τον οποίο προέρχεται ο μετατασσόμενος υπάλληλος ή η μεταφερόμενη θέση. Στην περίπτωση αυτή ο έλεγχος πραγματοποιείται αμελλητί και πάντως ολοκληρώνεται εντός αποκλειστικής προθεσμίας έξι (6) μηνών από την ημερομηνία της μετάταξης ή μεταφοράς.

7. Οι φορείς, προς τους οποίους αποστέλλονται αιτήματα ελέγχου της γνησιότητας των δικαιολογητικών κατά τις διαδικασίες που ορίζονται στην παρούσα, οφείλουν να πραγματοποιούν τον έλεγχο αμελλητί και η απάντησή τους να περιέρχεται στο φορέα που έχει υποβάλει το αίτημα το αργότερο εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την ημερομηνία υποβολής του.

8. Η υποχρέωση για τη διενέργεια ελέγχου νομιμότητας όλων των πτυχίων, πιστοποιητικών και λοιπών στοιχείων του προσωπικού μητρώου αφορά το σύνολο των υπαλλήλων, ανεξαρτήτως της εργασιακής σχέσης, με την οποία υπηρετούν, στις δημόσιες υπηρεσίες, ανεξάρτητες αρχές, Ο.Τ.Α. α΄ και β΄ βαθμού, και τις επιχει− ρήσεις αυτών, Ν.Π.Δ.Δ., κρατικά Ν.Π.Ι.Δ. και δημόσιες επιχειρήσεις, όπως ορίζονται στο άρθρο 14 του ν. 2190/ 1994, όπως έχει τροποποιηθεί και συμπληρωθεί με το άρθρο 1 του ν. 3812/2009.

Άρθρο 29. Προσθήκη ειδικού πειθαρχικού παραπτώματος
1. Στην παράγραφο 1 του άρθρου 107 Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Υπαλληλικός Κώδικας, ν. 3528/2007) προστίθεται η περίπτωση λδ΄ ως εξής: «λδ) η κατάθεση, η χρήση, η συμπερίληψη και η διατήρηση στον ατομικό υπηρεσιακό φάκελο υπαλλήλου, πλαστού, νοθευμένου ή παραποιημένου πιστοποιητικού ή τίτλου ή βεβαιώσεως.»
2. Η περίπτωση ε΄ της παραγράφου 1 του άρθρου 103 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (Υπαλληλικός Κώδικας, ν. 3528/2007) αντικαθίσταται ως εξής:
«ε) ο υπάλληλος ο οποίος έχει παραπεμφθεί στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο για τα παραπτώματα των περιπτώσεων α΄, γ΄, δ΄, ε΄, θ΄, ι΄, ιδ΄, ιη΄, κγ΄, κδ΄, κζ΄, κθ΄, λγ΄ και λδ΄ του άρθρου 107 ή αντίστοιχα παραπτώματα του ίδιου άρθρου, όπως ίσχυε πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο δεύτερο του ν. 4057/2012 ή αντίστοιχα παραπτώματα του προϊσχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα (ν. 2683/1999) με την επιφύλαξη των περιπτώσεων της παραγράφου 1 περίπτωση δ΄ του επόμενου άρθρου.»
3. Οι ανωτέρω τροποποιήσεις ισχύουν και για τις αντίστοιχες διατάξεις του ν. 3584/2007 (Α΄143).
4. Η ισχύς της διάταξης του άρθρου 30 του ν. 4304/2014 αρχίζει από τη δημοσίευση του ν. 4304/2014
Υποχρεωτικό και αυτεπάγγελτο έλεγχο γνησιότητας των δικαιολογητικών των διοριστέων στο Δημόσιο και αμελλητί έλεγχο των ήδη υπηρετούντων με απάντηση εντός πέντε ημερών από τις υπηρεσίες τους, προβλέπει μεταξύ άλλων ο Νόμος. Στο ίδιο πλαίσιο, το νομοσχέδιο ορίζει πως η κατάθεση, χρήση και διατήρηση σε ατομική υπηρεσιακό φάκελο υπαλλήλου, πλαστού, νοθευμένου ή παραποιημένου πιστοποιητικού ή τίτλου βεβαιώσεως, συνιστά πειθαρχικό παράπτωμα που συνεπάγεται την αυτοδίκαιη αργία του υπαλλήλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες πλαστά πτυχία διακινούσαν συγκεκριμένα πολιτικά γραφεία και οι κάτοχοί τους είναι σε όλα σχεδόν τα κόμματα και σχημάτισαν στην συνέχεια μια «υπερκομματική συμμορία», που ήλεγχε τις καίριες θέσεις στο Δημόσιο! Κόρες και υιοί Καθηγητών, συγγενείς υπουργών και επιφανών στην λίστα των πλαστών. Τέλος προσπάθησαν να παραγκωνίσουν του νόμιμους υπαλλήλους και το κράτος έπεσε στα χέρια της «συμμορίας ανικάνων», όπου ο ένας υποστήριζε τον άλλον και θέλανε και τα ρέστα και εξεδίωκαν τους νομοταγείς, λένε πολλοί!

Ακόμα και σήμερα Διευθύντρια Πειραματικού Σχολείου Αθηνών, παραμένει στην θέση της παρά τις ΕΔΕ για «ανύπαρκτο εντός του φακέλου αξιολόγησης πτυχίο» και έκανε μήνυση, ζητώντας τα «ρέστα»,  για δήθεν συκοφαντία σε επτά καθηγητές, γιατί κατήγγειλαν το «ανύπαρκτο εντός του φακέλου αξιολόγησης πτυχίο»!
Οφείλουμε να συγχαρούμε τον κ. Μητσοτάκη Κυριάκο  και την κ. Χριστοφιλοπούλου Εύη, για αυτήν την προσπάθεια διαφάνειας,  έστω και καθυστερημένα, αρκεί να γίνει πραγματικός έλεγχος!

Έμφαση στην περαιτέρω ενίσχυση της διαφάνειας και της δημόσιας λογοδοσίας δίνει ο νόμος  «Ανοικτή διάθεση και περαιτέρω χρήση εγγράφων, πληροφοριών και δεδομένων του δημόσιου τομέα» του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

Το προφίλ των δημοσίων υπαλλήλων με τα πτυχία-μαϊμού, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι υπάλληλοι οι οποίοι είχαν καταλάβει θέσεις-κλειδιά στον δημόσιο τομέα είναι άτομα που ασχολούνται έμμεσα ή άμεσα με τα κοινά, μεταξύ των οποίων εκπρόσωποι της Ελλάδας στην Ευρώπη, όπως επίσης γιατροί και καθηγητές. Οι ανωτέρω κατείχαν πτυχία με αλλοιωμένα στοιχεία από πανεπιστήμια της Αγγλίας, της Ιταλίας και της ανατολικής Ευρώπης.
Ορισμένοι εξ αυτών, μάλιστα, φέρονται να πήραν το πτυχίο κάποιου άλλου και να έβαλαν στη θέση του ονόματός του το δικό τους!
Οι πλαστοί τίτλοι σπουδών αφορούν δύο υπαλλήλους σε υπουργεία, πέντε στην τοπική αυτοδιοίκηση και ισάριθμους σε νοσοκομεία, τέσσερις σε πανεπιστήμια και ερευνητικά ιδρύματα, τρεις σε διευθύνσεις εκπαίδευσης και έναν σε άλλου φορέα του Δημοσίου.
Την ίδια ώρα, ολοένα και αυξάνονται τα αιτήματα για τη διενέργεια ελέγχων προς τον Διεπιστημονικό Οργανισμό Αναγνώρισης Τίτλων Ακαδημαϊκών και Πληροφόρησης.
Χιλιάδες ήταν οι αιτήσεις που είχαν φθάσει στην αρμόδια υπηρεσία του ΔΟΑΤΑΠ έως τον Σεπτέμβριο του 2014 και αφορούσαν σε περίπου 22.000 πράξεις επαλήθευσης τίτλων σπουδών.
Σύμφωνα με το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης, το νομοσχέδιο ενσωματώνει στο Ελληνικό Δίκαιο την Οδηγία 2013/37 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για την ελεύθερη διάθεση δεδομένων του δημοσίου σε κάθε τρίτο φορέα. Προβλέπεται ότι εντός τριών μηνών κάθε δημόσιος φορέας θα οριστικοποιήσει τη λίστα των δεδομένων που θα είναι διαθέσιμα, των οποίων η ανάρτηση θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί εντός έξι μηνών από την ψήφιση του νόμου. Η γενική αρχή που διέπει το σχέδιο νόμου είναι ότι όλα τα δεδομένα του δημόσιου τομέα είναι ελεύθερα προς διάθεση, με την επιφύλαξη αυτών που προστατεύονται από το ιδιωτικό απόρρητο, καθώς και όσα αναφέρονται σε ζητήματα εθνικής ασφαλείας.

Αιτούμαι επίσης Προστασία Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος κατά το άρθρο 54Β και 263Β του Π.Κ., όπως τροποποιήθηκε με τον Νόμο 4254-2014 ΦΕΚ. 85-Α 7 4 2014, που προβλέπει αναστολή πειθαρχικής δίωξης και αρχειοθέτησης της υπόθεσης εφόσον ο κατηγορούμενος δηλ. εγώ και οι μάρτυρές μου, είχε καταθέσει στοιχεία υπέρ του Δημοσίου Συμφέροντος, όπως πράξαμε εμείς.

Τι είναι το Bullying (εκφοβισμός);

To bullying (εκφοβισμός) είναι μία επιθετική συμπεριφορά – σωματική, λεκτική, ψυχολογική ή και κοινωνική – που εκδηλώνεται σκόπιμα, απρόκλητα και επαναλαμβανόμενα, στο σχολείο, στον εργασιακό χώρο, ακόμη και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Σκοπός της είναι η επιβολή, και η πρόκληση σωματικού και ψυχικού πόνου στο άτομο (ή ομάδα ατόμων) που την υφίσταται.

Σωματικός εκφοβισμός είναι τα χτυπήματα, τα σπρωξίματα, οι κλωτσιές κλπ. Λεκτικός εκφοβισμός είναι η κοροϊδία, οι διακρίσεις, τα σεξουαλικά σχόλια κοκ. Κοινωνικός εκφοβισμός είναι η διάδοση φημών, η καταστροφή προσωπικών αντικειμένων, η απομόνωση από την ομάδα κλπ. Επίσης υπάρχει ο εκφοβισμός μέσω διαδικτύου, ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μέσω μηνυμάτων στο κινητό τηλέφωνο κοκ.

Στη συμπεριφορά του bullying υπάρχει μια διαφορά ισχύος ανάμεσα σ’ αυτούς που την ασκούν και σ’ αυτούς που την υφίστανται. Δεν πρόκειται για μια διαμάχη που χρειάζεται επίλυση. Όλη η εξουσία είναι στο άτομο ή στην ομάδα που την ασκεί. Τα άτομα που εκφοβίζουν τους άλλους, δείχνουν απέχθεια και περιφρόνηση σ’ αυτούς που προσπαθούν να βλάψουν. Πιστεύουν ότι μέσα απ’ αυτή τη συμπεριφορά γίνονται πιο σημαντικοί
Τέλος,  να ερευνηθούν οι παρανομίες με τους Νόμους 4022/2011, Ν. 3849/2010, με τους Νόμους «περί σύσταση εγκληματικής οργάνωσης», με τους Νόμους περί απάτης κατά του Δημοσίου, Νόμους περί πλαστογραφίας, παραποίησης εγγράφων, σύνταξη ψευδούς βεβαίωσης και εγγράφου, με τους Νόμους περί παράβασης καθήκοντος,  με τους Νόμους προσπόρισης και νομιμοποίησης εσόδων  από παρανομίες κλπ…
Ακόμα και αυτήν η έρευνα αν «αρχειοθεηθεί θα καταθέσω μήνυση κατά αυτών που την αρχειοθέτησαν γιατί οι παρανομίες βγάζουν μάτι, είναι καθαρά ποινικά αδικήματα ( και όχι μόμο διοικητικά και πειθαρχικά).

1.      Κατάθεση της πρώην Διευθύντριας ΠΣΠΑ κ. Β. Φ. που καταθέτει ότι ήταν παράτυπη η εκλογή της κ. Δ.Ε.
2.      Κατάθεση του πρώην Υποδιευθυντή ΠΣΠΑ κ. Π. Γ., που καταθέτει ότι ήταν παράτυπη η εκλογή της κ. Δ.Ε.
3.      Δ. Α., για να δείτε ποια καλύπτατε τόσα χρόνια!

Να ζητηθεί το DVD  της εκπομπής του Κόντρα για τον υποσιτισμό των μαθητών και τις καταγγελίες κατά Δ.Ε..

Αιτούμαι προστασία Μάρτυρα Δημοσίου Συμφέροντος για μένα και τους μάρτυρές μου, κατά το άρθρο 45Β και 263 Β του ΠΚ που προβλέπει την αρχειοθέτηση υποθέσεων πειθαρχικών και ποινικών που γίνονται, για αντεκδίκηση, εφόσον ο υπάλληλος κατέθεσε στοιχεία υπέρ του Δημοσίου Συμφέροντος.

Η παρούσα υπέχει θέση μήνυσης έγκλησης και πολιτικής Αγωγής 45 ευρώ κατά παντός.

Τα ανωτέρω δεν αποτελούν πειθαρχικό αδίκημα γιατί κινούμαι βάσει της συνδικαλιστικής πολιτικής μου δράσης κλπ..
Επικαλούμαι νέους Μάρτυρες.
Μάρτυρες
Π. Διευθύντριας ΠΣΠΑ κ. Β. Φ.
Πρώην Υποδιευθυντή ΠΣΠΑ κ. Π. Γ.,
Σ. Μ. ΠΣΠΑ
Δ. Α.,ΠΣΠΑ
Ρ. Γ., Ραγκαβή χ8 Γκύζη Αθήνα, τηλ. 693724χχχχ
Κ. Ν., ΚΥΣΔΕ Υπουργείο Παιδείας. Ανδρέα Παπανδρέου χχ7
Μαρούσι Αττικής.
Α. Μ. ΠΣΠΑ, Σκουφά χχ3 Αθήνα
Ε. Κ., Επιθεωρητή ΕΛΤΑ, Νικοπόλεως χχ4,
Υμηττός, Βύρωνα.

Και άλλοι που θα προστεθούν στην πορεία..


Αθήνα 17-6-2015
Με τιμή      
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος

ΙΠΕ02, 42 Γυμνάσιο Αθηνών
Συνδικαλιστής Πολιτευτής
Υποψήφιος Διευθυντής ΠΠΣΠΑ
τηλ. 6980203968

Υ.Γ. Η παρούσα κατατέθηκε στην Α΄ΔΔΕ Αθήνας με αρ. πρωτ. 9662/10-6-2015
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Γραφείο του κ.  Υπουργού Παιδείας Μπαλτά Αριστείδη στις 11-6-2015
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Γραφείο του κ. Αν.Υπουργού Παιδείας Τ. Κουράκη στις 11-6-2015 με αρ. πρωτ. 3012.
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Γραφείο του κ. Γεν. Γραμματέα Παιδείας κ. Χασάπη στις 11-6-2015 με αρ. πρωτ. 470.
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Υπ. Παιδείας Τμήμα Στελεχών στις 11-6-2015 με αρ. πρωτ. 92772
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Υπ. Παιδείας Πειθαρχικού στις 11-6-2015 με αρ. πρωτ. 92774
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Υπ. Παιδείας ΔΕΠΠΣστις 11-6-2015 με αρ. πρωτ. 92776.
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Υπ. Παιδείας ΔΕΠΠΣ στις 12-6-2015 με αρ. πρωτ. 93595.
Υ.Γ.. Η παρούσα κατατέθηκε στο Υπ. Παιδείας ΔΕΠΠΣ στις 12-6-2015 με αρ. πρωτ. 93596.

 ==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου