Τετάρτη 29 Ιουλίου 2015

Ουκρανία: Μάστιγα η εφηβική πορνεία- βίντεο που σοκάρει και προβληματίζει


Η πορνεία μεταξύ των κοριτσιών μεταδίδεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και το χειρότερο είναι ότι συνήθως η μία κοπέλα παρασύρει την άλλη.

Η UNICEF εκτιμά ότι οι εκδιδόμενες έφηβες στη χώρα κυμαίνονται μεταξύ 11 και 15 χιλιάδες.

Αλλά και πάλι αυτός ο αριθμός μοιάζει μικρός μπροστά στην πραγματικότητα.

Πολλές δεν δηλώνουν την πραγματική τους ηλικία, για να μην αντιμετωπίσουν τις συνέπειες.


http://gr.euronews.com/ Όταν πέφτει το σκοτάδι, στα περίχωρα των πόλεων της Ουκρανίας, οι νεαρές ιερόδουλες ξεκινούν την αναζήτηση πελατών στους κακοφωτισμένους δρόμους. 

Η UNICEF εκτιμά ότι οι εκδιδόμενες έφηβες στη χώρα κυμαίνονται μεταξύ 11 και 15 χιλιάδες.

Αλλά και πάλι αυτός ο αριθμός μοιάζει μικρός μπροστά στην πραγματικότητα.

Πολλές δεν δηλώνουν την πραγματική τους ηλικία, για να μην αντιμετωπίσουν τις συνέπειες. 

Η πορνεία μεταξύ των κοριτσιών μεταδίδεται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς και το χειρότερο είναι ότι συνήθως η μία κοπέλα παρασύρει την άλλη.

«Η φίλη μου εκδίδεται εδώ κι επτά χρόνια. Μου είπε ότι μπορούσα να το κάνω κι εγώ. Στην αρχή δεν το ήθελα, αλλά μετά χρειάστηκε να το κάνω. Τώρα έχω αρκετά χρήματα. Κάθε φορά είναι διαφορετικά, αλλά πρέπει να βοηθώ και τη μητέρα μου. Εκείνη δεν ξέρει τι ...

ακριβώς κάνω και κανείς από τους φίλους μου δεν το γνωρίζει», λέει η Ναταλία μία 17χρονη εκδιδόμενη Ουκρανή.

Οι περισσότερες υποστηρίζουν ότι προσπάθησαν να βρουν μία δουλειά χωρίς όμως να τα καταφέρουν.

«Δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για να βγάζουμε χρήματα στην πόλη μας. Αυτό που κάνω με βοηθά και είμαι πολύ καλά. Μου αρέσει επίσης το γεγονός ότι τώρα έχω κάποιον για να ζητήσω της συμβουλή του, να συνομιλήσω και ν' ακούσω όσα μου λέει. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι μπορώ να κάνω τακτικό έλεγχο της υγείας μου και να μιλώ με ψυχολόγο», λέει η 17χρονη Γιούλια.

Το Euronews βρέθηκε στις εγκαταστάσεις του UNITUS μίας συμβουλευτικής μονάδας εφήβων που συνεργάζεται με τη UNICEF, με στόχο την παροχή πληροφοριών πρόληψης, προφύλαξης κι αντιμετώπισης προβλημάτων.

«Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα είναι το εξαιρετικά χαμηλό επίπεδο γνώσης και κατανόησης, ως προς το πώς μεταδίδεται ο ιός HIV. Ακόμη κι όταν το γνωρίζουν, δεν το εκλαμβάνουν ως παράγοντα επικινδυνότητας» δηλώνει η Ολένα Σακόβιτς επικεφαλής της UNICEF στην Ουκρανία.

Μία από τις αποστολές είναι και τα κινητά εργαστήρια ελέγχου της υγείας. 

Οι ειδικά εξοπλισμένες μονάδες απαρτίζονται από έμπειρο ιατρικό προσωπικό που κάνει τακτικές εξετάσεις των εφήβων ιερόδουλων.

Ανάμεσά τους βρίσκονται και ψυχολόγοι, που αναλαμβάνουν ένα δύσκολο έργο: να μεταπείσουν τις κοπέλες και ν' αλλάξουν επαγγελματική ρότα. 

Όταν όμως η κάθε βραδιά αποφέρει 100-150 ευρώ καμία δεν σκέφτεται να εγκαταλείψει την πορνεία, όσο κι αν κινδυνεύει.

Επισκεφθείτε μας στο: 
Youtube http://bit.ly/VO4CUD 
Facebook http://www.facebook.com/euronews.elli... 
Twitter http://twitter.com/euronewsgr


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.