Κυριακή, 8 Νοεμβρίου 2015

Fraport: Δυο δισ. ευρώ θα στοιχίσει στον ελληνικό λαό η παραχώρηση των αεροδρομίων στους Γερμανούς! - Κακήν κακώς εκδιώχθηκαν ελεγκτές του ΤΑΙΠΕΔ από την ΥΠΑ - ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟΣ!




Πώς και οι δημόσιοι υπάλληλοι άρχισαν να τηρούν τον όρκο τους;

Γράφει η Στεφάνια Λυγερού
Φοβούνται τον λαό που έχει ξεσηκωθεί!

Πού τον βλέπουν τον ξεσηκωμό, που ούτε εμείς οι λοιποί αλλά ούτε οι προδότες βλέπουμε;

Οι Δημόσιοι υπάλληλοι είναι οι μόνοι που γνωρίζουν ότι ο λαός έχει ξεσηκωθεί γιατί είναι αυτοί που δέχονται την επίθεσή του! (και κανείς δεν το μαθαίνει).

ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΓΩΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΑΤΑΙΟΣ!
Κάνε το χρέος σου, αυτό το «μικρό» που σου αναλογεί, αυτό που νομίζεις ότι τίποτα δεν θα τους κάνει. Αυτά τα μικρά γυρίζουν την κατάσταση.
Όλη τη δύναμη την έχει ο λαός! Εσύ.

Υ.Γ. Το βίντεο από την εκδίωξη του ΤΑΙΠΕΔ από τους υπαλλήλους της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας. Αφορά στο ξεπούλημα των αεροδρομίων.

Κακήν κακώς εκδιώχθηκαν οι ελεγκτές του ΤΑΙΠΕΔ σήμερα το πρωί, από τα γραφεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ).
Οι ελεγκτές του ΤΑΙΠΕΔ πήγαν το πρωί της Παρασκευής στα γραφεία της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (Δ11), ώστε να πάρουν τα έγγραφα και τα οικονομικά στοιχεία της υπηρεσίας για τα 14 περιφερειακά  αεροδρόμια που πρόκειται να πωληθούν. Να σημειωθεί πως τα συγκεκριμένα στοιχεία περιλαμβάνουν συμφωνίες με ιδιώτες και εργολάβους που αφορούν τα αεροδρόμια.
Ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ, κ. Αλεβιζόπουλος μίλησε στον τηλεοπτικό σταθμό STAR και εξαπέλυσε πυρά εναντίον του ΤΑΙΠΕΔ:
«Το θεωρούμε απαράδεκτο το ΤΑΙΠΕΔ να εισχωρεί και να μπαίνει στο λογιστήριο της ΥΠΑ και να ζητά τα απόρρητα χαρτιά των συμβάσεων με τους ιδιώτες που έχουμε στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια και να ελέγξουν μια κατάσταση, η οποία αφορά το ελληνικό δημόσιο δηλαδή την ΥΠΑ και τους ιδιώτες και δεν αφορά το ΤΑΙΠΕΔ, το οποίο έχει την ασυλία να παρανομεί και να κάνει οικονομικά εγκλήματα στην χώρα μας. Ζητήσαμε να φύγουν οι εκπρόσωποι του ΤΑΙΠΕΔ και να έρθουν με εισαγγελική παραγγελία και με ΜΑΤ να μπουν και να ελέγξουν την υπηρεσία μας» ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Είμαστε κράτος, εκπροσωπούμε το συμφέρον του ελληνικού λαού και ιδιαίτερα του δημοσίου, κάτι το οποίο δεν κάνει το ΤΑΙΠΕΔ. Αυτό εξυπηρετεί τα συμφέροντα των δανειστών και ιδιαίτερα των ιδιωτών οι οποίοι θέλουν να πάρουν τσάμπα τα αεροδρόμια της χώρας μας!» πρόσθεσε ο πρόεδρος.
Ακόμα, ο κ. Αλεβιζόπουλος χαρακτήρισε «προκλητικότατο» τον γενικό διευθυντή του ΤΑΙΠΕΔ και ανέφερε: «Του είπα να φύγει και να μην ξαναπατήσει το πόδι του!»
Στην συνέχεια τόνισε ότι: «Εμείς προειδοποιούμε και την κυβέρνηση και το ΤΑΙΠΕΔ οτιδήποτε δημόσιο έγγραφο θα δίνεται με εισαγγελική παραγγελία. Θα προασπίσουμε το δικαίωμα του δημοσίου!»
«Το ΤΑΙΠΕΔ δεν είναι μια δημόσια υπηρεσία, είναι μια εταιρεία ιδιωτικού δικαίου, η οποία ελέγχεται από τους δανειστές» υποστήριξε ο κ. Αλεβιζόπουλος και πρόσθεσε ότι: «Έχουν εγκληματική οικονομική ασυλία εις βάρος των συμφερόντων του ελληνικού λαού».
Μάλιστα ανέφερε ότι θα είχαν «πιαστεί και στα χέρια» με τους εκπροσώπους του ΤΑΙΠΕΔ αν δεν ήταν εκεί ο Διοικητής της ΥΠΑ.
Στο τέλος ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ τόνισε: «Το ΤΑΙΠΕΔ είναι μια συμμορία, η οποία εκποιεί την δημόσια περιουσία του ελληνικού λαού προς όφελος των γκάγκστερ που εκβιάζουν την Ελλάδα».

Fraport: Δυο δισ. ευρώ θα στοιχίσει στον ελληνικό λαό η παραχώρηση των αεροδρομίων στους Γερμανούς! 
Δήλωση- βόμβα του πρόεδρου της Ομοσπονδίας Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ) Βασίλη Αλεβιζόπουλου ο οποίος αποκαλύπτει στο newsbomb.gr, άγνωστες λεπτομέρειες της σύμβασης με τους Γερμανούς - 'Ολο το κρίσιμο παρασκήνιο της συνάντησης με τα στελέχη της γερμανικής εταιρείας Fraport στη Θεσσαλονίκη.
 Της Γεωργίας Λινάρδου
Όλα φαίνεται να είναι ανοιχτά με την υπόθεση παραχώρησης 14 περιφερειακών αεροδρομίων στη γερμανική εταιρεία Fraport AG η οποία κέρδισε τον περασμένο Νοέμβριο τον διεθνή διαγωνισμό του Ταμείου Αξιοποίησης Ιδιωτικής Περιουσίας του Δημοσίου (ΤΑΙΠΕΔ).
Οι Γερμανοί σήμερα ζητούν από το ΤΑΙΠΕΔ πολύμηνη παράταση των εγγυητικών επιστολών (λήγουν τέλος του μήνα) στο διαγωνισμό. Γιατί; Διότι επιθυμούν να εξασφαλίσουν καλύτερη χρηματοδότηση. Το ΤΑΙΠΕΔ θα δώσει, ως φαίνεται όμως από τον πρόεδρο Στ. Πιτσιόρλα, δίχως να δεχθεί και μείωση του τιμήματος…
Η ιστορία της κληρονομιάς ΝΔ ΠΑΣΟΚ
Το Νοέμβριο του 2014, η Fraport AG αναδείχθηκε ως ο καταλληλότερος επενδυτής για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια στη χώρα που είχαν βγει στο «σφυρί». Η προσφορά που κατατέθηκε και κρίθηκε συμφέρουσα, ανέρχονταν στο 1, 234 δισ. ευρώ εφάπαξ και ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατομμύρια ευρώ.
Ο ΣΥΡΙΖΑ ως αξιωματική αντιπολίτευση καταγγέλλει τον διαγωνισμό.
Λίγους μήνες μετά κι ενώ τη διακυβέρνηση της χώρας ανέλαβαν ΣΥΡΙΖΑ ΑΝΕΛ, το θέμα της Fraport φάνηκε να «παγώνει». Η γερμανική εταιρεία ανησυχούσε ότι κάτι δεν πάει καλά.
Τον Φεβρουάριο του 2015 ο υπουργός Επικρατείας Αλ.Φλαμπουράρης σε τηλεοπτική του συνέντευξη, ξεκαθάριζε: «Η σύμβαση για τα 14 αεροδρόμια της χώρας δεν έχει υπογραφεί, είναι στη διαδικασία επικύρωσης και ζητήσαμε να σταματήσει». Γιατί; Διότι «για εμάς τα αεροδρόμια δεν είναι ένα πακέτο. Μπορεί σε κάποιο να επιλεγεί μία σύμπραξη ιδιώτη με το δήμο, αλλά να είναι μόνον ιδιώτης, θα το δούμε». Και ο πρωθυπουργός Α.Τσίπρας τότε δήλωνε πως: «Τα αεροδρόμια είναι μέρος της τουριστικής μας βιομηχανίας. Ετσι η Ελλάδα βγάζει τα προς το ζην της. Είναι κάτι που πρέπει να επανεξετάσουμε».
Φτάνουμε στον Ιούνιο του 2015. Ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, Στέφαν Σούλτε εκφράζει δημόσια την αγωνία του σε γενική συνέλευση των μετόχων. Αποκαλύπτει πως η ελληνική κυβέρνηση έχει παγώσει την προγραμματισμένη ανάληψη διαχείρισης των αεροδρομίων από την κοινοπραξία. Ο Σούλτε πιέζει πολύ. Άλλωστε για τον ίδιον, τα ελληνικά περιφερειακά αεροδρόμια «είναι ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο». Δεν το κάνει για φιλανθρωπία ή επειδή συμπαθεί τους έλληνες, αλλά διότι στο βάθος βλέπει… κήπο. Όπως ο ίδιος υποστήριζε τότε: «Η Ελλάδα συνιστά σταθερό και υπολογίσιμο μέγεθος στον τουρισμό, τόσο σήμερα όσο και μελλοντικά. Διακρίνουμε επομένως πολλές σημαντικές ευκαιρίες».
Τον Αυγουστο που στην ελληνική Βουλή συζητούσαν τους όρους του νέου μνημονίου, τόσο ο Σούλτε όσο και ο πρέσβης του κρατιδίου της Εσης επισκέπτονταν για μία ακόμη φορά τις Βρυξέλλες ώστε αφ’ ενός μεν να πιέσουν να οριστικοποιηθεί η συμφωνία για τα αεροδρόμια, αφ’ ετέρου να εξασφαλίσουν ευνοϊκότερες εγγυήσεις. Σ’ αυτό το παιχνίδι πιέσεων, όπως τουλάχιστον αναφέρει το παρασκήνιο, πρωταγωνίστησαν όχι μόνον οι Βρυξέλλες αλλά και η γερμανική πλευρά.
Εν τέλει, επικυρώθηκε με κυβερνητική απόφαση η ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων και παρά το γεγονός ότι ακόμη δεν είχαν «σωπάσει» έντονες αντιδράσεις ακόμη και από βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ οι οποία υποστήριζαν πως η απόφαση είναι προβληματική διότι για τα 40 χρόνια εκμετάλλευσης των περιφερειακών αεροδρομίων από την Fraport, οι γερμανοί θα κερδίσουν συνολικά 22 δισεκατομμύρια ευρώ σε αντίθεση με το ελληνικό δημόσιο που θα βάλει στα ταμεία του μόλις 3,85 δισ. ευρώ. Θα μπορέσει, όμως, να κερδίσει έστω και αυτά το ελληνικό δημόσιο ή θα χάσει πολλά περισσότερα τα οποία στο τέλος θα πέσουν στην καμπούρα του έλληνα φορολογούμενου;
Β. Αλεβιζόπουλος: «Δεν είναι επενδυτές, είναι κατακτητές»
Η Ομοσπονδία Συλλόγων Πολιτικής Αεροπορίας έχει καταγγείλει από την πρώτη στιγμή τη συμφωνία παραχώρησης των αεροδρομίων με την Fraport.
Γιατί; Διότι θεωρεί «αποικιοκρατική» τη φιλοσοφία της σύμβασης και μη συμφέρουσα για την ελληνική κοινωνία και τις τοπικές κοινωνίες. Διότι δεν συνυπολογίστηκαν στη συμφωνία οι μεγάλες δαπάνες που θα απαιτηθούν για απαλλοτριώσεις και παρεμβάσεις στις υποδομές των αεροδρομίων. Εδώ θα πρέπει να σταθούμε...
Όπως αποκαλύπτει στο newsbomb, ο πρόεδρος της ΟΣΥΠΑ Β. Αλεβιζόπουλος τα αεροδρόμια βρίσκονται σε καθεστώς εγκατάλειψης και μη συντήρησης εδώ και δεκαετίες. Ως εκ τούτου για να μπορέσουν να λειτουργήσουν-αξιοποιηθούν «θα χρειαστούν 700 εκατομμύρια ευρώ για έργα και άλλα 300 εκατ. ευρώ για απαλλοτριώσεις», επισημαίνει ο Β. Αλεβιζόπουλος.
Και πάμε παρακάτω. Οπως μας αποκαλύπτει, από τη σύμβαση με το ελληνικό δημόσιο της Fraport προβλέπεται (έχει συμφωνηθεί) η λήξη όλων των συμβάσεων των ιδιωτών που αυτήν την στιγμή βρίσκονται στα αεροδρόμια και η αποζημίωσή τους από το ελληνικό δημόσιο!!!
Και σα να μην έφτανε αυτό, με βάση τη σύμβαση θα πρέπει να απομακρυνθούν από τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια τα Αφορολόγητα. Όπως επισημαίνει ο Β. Αλεβιζόπουλος: «Η σύμβαση με τα Αφορολόγητα λήγει σε 32 χρόνια». Αυτό σημαίνει, όπως εξηγεί πως το ελληνικό δημόσιο θα χρειαστεί να τα αποζημιώσει «με άλλα 400 εκατομμύρια ευρώ!»
Επίσης, αυτή τη στιγμή πραγματοποιούνται έργα στα περιφερειακά αεροδρόμια μέσω προγραμμάτων ΕΣΠΑΑν τεθεί σε εφαρμογή η σύμβαση, όπως υποστηρίζει ο Β. Αλεβιζόπουλος «το ελληνικό δημόσιο θα πρέπει να επιστρέψει τα χρήματα πίσω». Τουτέστιν γύρω στα 500 εκατομμύρια ευρώ!
 ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Fraport: Ποια είναι η εταιρεία που αγοράζει τα ελληνικά αεροδρόμια

Fraport: Ποια είναι η εταιρεία που αγοράζει τα ελληνικά αεροδρόμια

Οι πρώην υπουργοί του Εσε ο τελικός στόχος της Fraport
Σε ότι αφορά στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε αρχές του μήνα με το προεδρείο της ΟΣΥΠΑ, μέλη του σωματείου εργαζομένων του αεροδρομίου «Μακεδονία» και την «αφρόκρεμα» της Fraport, υπάρχει πλούσιο παρασκήνιο.
Θα πρέπει να γνωρίζουμε πως ο κύριος μέτοχος της εταιρείας είναι το γερμανικό ομόσπονδο κρατίδιο της Εσης με το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο της Εσης και ακολουθεί η αεροπορική εταιρεία Lufthansa και η αυστραλιανή εταιρεία επενδύσεων Rare Infrastructure LimitedΟ διευθύνων σύμβουλος της Fraport Στέφαν Σούλτε είναι πρώην στέλεχος της Lufthansaο πρόεδρος της εταιρείας είναι πρώην υπουργός Οικονομικών του Εσσε και ο project manager για τις εξαγορές σε όλο τον πλανήτη είναι πρώην υπουργός Πολιτισμού του Εσε. Στο ΔΣ., συμμετέχουν και δέκα εκπρόσωποι εργαζομένων της Fraport.
Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης συμμετείχε από γερμανικής πλευράς ο Στ. Σούλτε, οι δύο πρώην υπουργοί του Εσε και εργαζόμενοι της Fraport. Τους κατατέθηκαν όλα τα στοιχεία βάσει του φακέλου της ΟΣΥΠΑ, με βάση τα οποία η «επένδυση» στα περιφερειακά αεροδρόμια, βάσει της σύμβασης δεν πρόκειται να οδηγήσει σε «ανάπτυξη».
Ο Στ.Σούλτε επέμενε πως: «Εμείς θα τηρήσουμε τη συμφωνία που έχουμε κάνει».
Γιατί επιμένουν τόσο για τα περιφερειακά αεροδρόμια; Ο Β. Αλεβιζόπουλος υποστηρίζει ότι το κάνουν αυτό «διότι θέλουν να ελέγξουν τον ελληνικό τουρισμό και τα έσοδα να πηγαίνουν στη Γερμανία». Άλλωστε μην ξεχνάμε πως ο Όμιλος εταιρειών της Fraport προβαίνει και σε εξαγορές μεγάλων ξενοδοχειακών συγκροτημάτων ανά τον κόσμο.
Η συνάντηση, πάντως, έκλεισε σε ήπιο κλίμα, παρά τις αντίθετες απόψεις. Σύμφωνα με πληροφορίες αναμένεται να επαναληφθεί –αν και θα κριθεί από τις εξελίξεις- σε περίπου δεκαπέντε ημέρες.
Και έχει σημασία να τονίσουμε το απόσπασμα από έναν διάλογο που είχε ο Β. Αλεβιζόπουλος με τον Στ. Σούλτε.
Β. Αλεβιζόπουλος: «Τι θέλετε; Θα υπογράψετε;»
Στ. Σούλτε: «Θα θέλαμε να υπογράψουμε»…
==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου