Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Aπό το soft porn της ΕΥΔΑΠ στο hard porn της ΔΕΗ

Πίσω από τη ψεύτικη διαφήμιση της ΔΕΗ


Σχετικό: Είδες η ΔΕΗ κόβει το ρεύμα σε 700 χιλιάδες οφειλέτες


Πριν την ΕΥΔΑΠ, που ένιωθε τον διακαή πόθο να διαφημίσει το μονοπώλιο του ΝΕΡΟΥ, η ΔΕΗ ήταν (και παραμένει;) πρωτοπόρος δημόσιος οργανισμός στον εκμαυλισμό των ΜΜΕ.

Μέσα σε διάστημα 2 χρόνων (από το 2012 έως το 2014)  σκόρπισε κοντά στα 5 εκατομμύρια ευρώ για να διαφημίσει το μονοπώλιο του ρεύματος!
Μιλάμε για hard porn με τα λεφτά των ταλαίπωρων καταναλωτών. Και αναρωτιέται κανείς εάν μέσα στο 2015 με κυβέρνηση Τσίπρα συνεχίστηκε αυτό το βιολί. Εάν δηλαδή η ΔΕΗ συνέχισε να εκμαυλίζει τα ΜΜΕ την ώρα που πετσοκόβονται μισθοί και συντάξεις κι ενώ ο ίδιος ο πρωθυπουργός δηλώνει απορημένος στον Νίκο Χατζηνικολάου
-Γιατί θα πρέπει να διαφημίζεται το ΝΕΡΟ κε Χατζηνικολάου;
Σωστά αναρωτιέται ο Τσίπρας γιατί θα πρέπει να διαφημίζεται το ΝΕΡΟ που αποτελεί το 70% του ανθρωπίνου οργανισμού και το ρεύμα που ανακαλύφθηκε το 1800...
 (η ανακάλυψη του λαμπτήρα πυρακτώσεων συνήθως αποδίδεται στον Τόμας Έντισον, ο οποίος έλαβε και το σχετικό δίπλωμα ευρεσιτεχνίας στις 27 Ιανουαρίου του 1880).
Μόνο που ο Τσίπρας κυβερνάει την Ελλάδα. Και αρκεί μια εντολή του Τσίπρα στη ΔΕΗ να σταματήσει να διαφημίζει το ρεύμα. Χθες!
Διαφορετικά εκτός από τα φαινόμενα που εκθέτουν ανεπανόρθωτα δημοσίους οργανισμούς με κοριούς και διαλόγους που παραπαίμπουν σε soft porn γίνεται προκλητική διασπάθιση δημοσίου χρήματος.
5 εκατομμύρια ευρώ εκμαυλισμού των ΜΜΕ από έναν οργανισμό κοινωνικής ωφέλειας. Εκτός εάν η ΔΕΗ θεωρεί κοινωνική ωφέλεια να κόβει το ρεύμα στα φτωχόσπιτα και να μπουκώνει τα ΜΜΕ με χρήμα που στο τέλος της μέρας πληρώνουν οι Ελληνες πολίτες.
Ο αρμόδιος υπουργός Περιβάλλοντος και Ενέργειας Πάνος Σκουρλέτης θα πρέπει να είναι αποφασισμένος να κόψει μαχαίρι τον χυδαίο εκμαυλισμό των ΜΜΕ με τα χρήματα των φορολογούμενων.
(Την ίδια στιγμή στέλνει  επιθεωρητές και στο τμήμα που αναθέτει τις εργολαβίες της ΔΕΗ (βλάβες κλπ) σε ιδιώτες εργολάβους. Στον υπουργό-σύμφωνα με πληροφορίες- έχουν γίνει καταγγελίες για προκλητικές υπερτιμολογήσεις έργων.)
Ο ίδιος υπουργός θα πρέπει να δει τι γίνεται με τα λεφτά που σκόρπισε η ΔΕΗ τα τελευταία χρόνια. Το παρακάτω έγγραφο της διαφημιστικής BOLD (δημοσιεύθηκε στο Olympia.gr) που μοίραζε το διαφημιστικό χρήμα της ΔΕΗ είναι αποκαλυπτικό.
H διαφημιστική εταιρεία που συνεργάζεται με την ΔΕΗ προσέφυγε σε ορκωτούς λογιστές για να επιβεβαιώσει την οφειλή της ΔΕΗ και να διεκδικήσει τα χρήματά της.
Με την ΔΕΗ που είναι δημόσιος οργανισμός τι γίνεται κε Σκουρλέτη; Ποιοί έχουν τις ευθύνες για την διασπάθιση του χρήματος από έναν δημόσιο οργανισμό; Ποιοί από την ΔΕΗ υπέγραψαν το κονδύλι των εκατομμυρίων ώστε να πάρει και η κουτσή Μαρία των ΜΜΕ την κασαδούρα ενός οργανισμού που κόβει το ρεύμα στα φτωχόσπιτα;
kourdistoportocali.com
Η ΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΑ ΠΕΤΑΜΕΝΑ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΤΗΣ ΔΕΗ ΣΤΑ ΜΜΕ 



(Πίνακας από το Olympia.gr)
==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.