Τετάρτη 22 Μαρτίου 2017

Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία λένε

Bαρέθηκα να υποκρίνομαι,το χαμόγελο μαζί με την ελπίδα χάθηκαν

Μετρώ τις ώρες,τις μέρες ,τους μήνες ελπίζοντας να δώ φώς πουθενά φώς σκοτάδι και απελπισία

Βαρέθηκα να μου λένε κάνε υπομονή,η υπομονή εξαντλήθηκε πρό πολλού υπομονή στην φτώχεια δεν μπορείς να κάνεις και να το θέλεις

Υπομονή στη πείνα και τη δυστυχία;

Mά πώς γίνεται στο θυμίζουν λειτουργικές καθημερινές ανάγκες,πεινάς,διψάς

Ερχονται στιγμές που ψάχνεις στις τσέπες σου μήπως βρείς κανένα ξεχασμένο ευρώ να πάρεις ψωμί,τσιγάρα….άδειες τσέπες ,άδεια ζωή

Βλέπεις τα μάτια της μάνας σου να σε κοιτούν απελπισμένα σαν να σου λέει δεν φτάνει η σύνταξη μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω σκύβεις το κεφάλι φεύγεις μη δεί το δάκρυ που αρχίζει να αχνοφαίνεται στο μάτι

Αρχίζεις και φοβάσαι για το αύριο δεν ξέρεις εάν θα υπάρξει αύριο,εάν θα μπορέσεις κάποια στιγμή να αντικρύσεις τον ήλιο,στον σκεπάζει εδώ και καιρό η ανεργία

Έχασα τα πάντα προσπαθώ να κρυφτώ μη με δούν δεν γουστάρω να με λυπούνται ,που τόσα χρόνια είχα μάθει να προσφέρω ,αίφνης όλοι αυτοί μου γύρισαν την πλάτη δεν τους είμαι πλέον χρήσιμη δεν με αναγνωρίζουν σκιά του εαυτού μου έχω καταντήσει

Και όλα αυτά γιατί βρέθηκα να είμαι άνεργη

Μόνο η μάνα έμεινε κοντά μου προσπαθώντας να βοηθήσει όπως μπορεί,αλλά τι να σού κάμει και αυτή η έρμη μάνα ποιος το περίμενε πώς στα γεράματα της θα σήκωνε μαζί μου βαρύ φορτίο

Τώρα που θα έπρεπε να είναι ήρεμη και απελευθερωμένη από προβλήματα και έγνοιες δυστυχεί κοντά μου,πώς μπορεί να αφήσει το παιδί της στη τύχη του μόνο η μάνα που με γέννησε με πονά,είναι κοντά στα δύσκολα και στα έυκολα,στις χαρές και τις λύπες

Προσπαθώ να της δώσω κουράγιο άσχετα εάν μέσα μου πονώ, με τσακίζει ψυχολογικά η όλη κατάσταση

Δεν ξέρω τι να κάνω πιά,κλείστηκα στον εαυτό μου φίλοι πιστοί στη μοναξιά τα σκυλάκια μου κουνούν την ουρά λές και διαισθάνονται το πόνο και την απελπισία μου

Ισως ξημερώσει καλύτερη μέρα ίσως όχι ,το μόνο σίγουρο πώς εάν αντέξω θα έχω βγεί δυνατή όχι όμως αλώβητη

Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία λένε


Σχόλιο: Παρόλα αυτά

Αντισταθείτε... Υπάρχει Ελπίδα, 

Νάσος


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.