Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2018

Ελα μαζί μου στο Φως...


Έλα μικρό μου μαζί μου στο φως. Κράτα μου το χέρι... Έλα να σου δείξω την ομορφιά που βλέπω εγώ σ' έναν άλλον κόσμο, έναν κόσμο διαφορετικό. Αυτόν που δεν πειράζει τα παιδάκια, αυτόν που δεν τα βασανίζει...

Έλα να παίξουμε μαζί, να γελάσουμε, να τρέξουμε, να σου δείξω όσα αγαπώ, να στα μάθω να τα αγαπάς κι εσύ. Έλα στην αγκαλιά μου, έλα να σου διαβάσω παραμύθια, να γελάσουμε μαζί, να μ' αγκαλιάσεις και να μου πεις πως μ' αγαπάς. Κι εγώ σ' αγαπώ...

Μόνο να μιλούσες καρδιά μου, μόνο να μιλούσες... Τι έχεις στη ψυχή σου, μάτια μου... Τι πόνος... Πόσος πόνος, πόσος φόβος γέμισε την αθώα ψυχούλα σου. Κι εσύ τον κατάπιες, τον έκανε η αθώα ψυχή σου παραμύθι, σαν να μην υπάρχει, σαν να μην υπήρξε ποτέ...


Πες μου, γιατί δεν μιλάς; Πες μου, ποιος σου κατέστρεψε όλη την ομορφιά και την αθωότητα της παιδικής ψυχής σου; Πες τα μου όλα, μίλησέ μου, μη φοβάσαι. Μίλησε μου, θα διαλύσω το τέρας που λήστεψε την αθωότητά σου. Αυτούς που σε έκαναν να μη μιλάς, αυτούς που σε τρομοκράτησαν...
Μόνο έλα μαζί μου, πάμε να περπατήσουμε στο Φως, εγώ κι εσύ, τι μαύρος κόσμος είναι αυτός μικρό μου, δεν σου αξίζει...

Έλα μαζί μου, πάμε να φύγουμε μακριά εκεί στο Φως...

 enfo.gr
=====================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.