Σάββατο 23 Ιανουαρίου 2021

Ιθαγενείς φυλές στο χείλος της εξαφάνισης

Adam Koziol

Ο Πολωνός φωτογράφος Adam Koziol τα έχει βάλει με τον χρόνο. Στην αποστολή του για την απαθανάτιση διάφορων φυλετικών πολιτισμών από όλο τον κόσμο, ο νεαρός φωτογράφος ταξιδεύει εκτενώς, αναζητώντας αυτόχθονες λαούς στο χείλος της εξαφάνισης.

Μέχρι στιγμής, το έργο του τον έφερε στην Αφρική και την Ασία, όπου κατάφερε να έρθει σε επαφή με 18 φυλές και να φωτογραφίσει απίστευτους ανθρώπους. Τον ενδιαφέρουν ιδιαιτέρως τα τατουάζ, τα κοσμήματα και τα ενδύματα που αντιπροσωπεύουν πολύ περισσότερα από επιλογές αισθητικής. Ως σύμβολα επιτυχίας, γενναιότητας και κοινωνικής κατάστασης, τα αξεσουάρ των αυτόχθονων παρουσιάζονται με απόλυτο σεβασμό σε κάθε πορτρέτο, προς τιμήν της αντίστοιχης φυλής.

Όταν ο Koziol δεν είναι στο δρόμο, εργάζεται στο φωτογραφικό του στούντιο. Επιπλέον, για να βοηθήσει τη χρηματοδότηση των ταξιδιών του, δημιούργησε το μπραντ ενδυμάτων Selva, πουλώντας αντικείμενα εμπνευσμένα από τις φυλές που συνάντησε.

Ξεκίνησε από τα 16 του να φωτογραφίζει σπάνια έντομα και πολύ σύντομα βρέθηκε να ταξιδεύει σχεδόν 7 φορές τον χρόνο. Σε ένα απ’ τα συχνά ταξίδια του στο Βόρνεο (η Μέκκα για τα έντομα) ήρθε σε επαφή με ηλικιωμένους με τα πολύ χαρακτηριστικά Bunga Terung τατουάζ, αλλά και με Ιban κυνηγούς κεφαλών!

Αυτό του έξαψε την φαντασία καθώς τέτοια τατουάζ τα συναντάς σε ανθρώπους που χαρακτηρίζονται από μπόλικο θάρρος που είτε είχαν πολεμήσει εναντίον άλλων φυλών ή είχαν φέρει το κεφάλι ενός εχθρού στη φυλή τους. Αυτή ήταν η κουλτούρα των κυνηγών.

Κι έτσι από φωτογράφος εντόμων βρέθηκε να φωτογραφίζει μέλη της Iban φυλής μέσα στη ζούγκλα ταξιδεύοντας με σκούτερ ή ακόμα και με τα πόδια και στην πλάτη ένα σακίδιο. Μια τελείως διαφορετική εμπειρία από την αναζήτηση εντόμων τη νύχτα. ...

Όταν δύο θάλασσες ενώνονται αλλά δεν αναμιγνύονται ποτέ

Skagen, Δανία

Η Δανία είναι μια πανέμορφη χώρα, όπου η φύση μας δίνει απλόχερα απίστευτες εικόνες! Από που να το πιάσεις; Από τους αχανείς αμμόλοφους, στα γραφικά δάση των Trolls με τα στραβά δέντρα, και από τους τεράστιους κόλπους στα πανέμορφα νησιά της. Αλλά στην άκρη του Γκρενέν, τη χερσόνησο βόρεια του Σκάγκεν στην Γιουτλάνδη, γίνεται κάτι μαγικό. Είναι το σημείο όπου η Βαλτική Θάλασσα συναντά τη Βόρεια Θάλασσα ενώ έρχεται από αντίθετη κατεύθυνση. Οι δυο θάλασσες συναντώνται μεν αλλά δεν αναμιγνύονται ποτέ.

Λες και υπάρχει κάποιο αόρατο εμπόδιο μεταξύ τους και τα νερά αρνούνται να ενωθούν. Έτσι δημιουργείται ένα μαγικό οπτικό θέαμα που βέβαια εύκολα εξηγείται. Οι δυο θάλασσες έχουν διαφορετική πυκνότητα, θερμοκρασία αλλά και αλατότητα. Με κάποια δόση υπερβολής, σκεφτείτε πως είναι όταν αναμιγνύεις λάδι με νερό. Έτσι λοιπόν στο Σκάγκεν που είναι ένα μικρό γραφικό ψαροχώρι συρρέουν κάθε χρόνο ζωγράφοι και φωτογράφοι για να αποθανατίσουν το εκπληκτικό φαινόμενο.

Όταν η Μεσόγειος Θάλασσα ενώνεται με τον Ατλαντικό Ωκεανό


Το νερό της Μεσογείου είναι θερμό, αλατούχο και με λιγότερη πυκνότητα, σε σύγκριση με το νερό του Ατλαντικού Ωκεανού. Έτσι όταν η Μεσόγειος εισέρχεται στον Ατλαντικό στο στενό του Γιβραλτάρ, κινείται για αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα μέσα στον Ατλαντικό σε βάθος περίπου 1000 μέτρων. Δείτε το παρακάτω γράφημα που οπτικοποιεί καλύτερα αυτό που μόλις γράψαμε. ...

Δημοσκόπηση: Έντονη δυσαρέσκεια για τον σχεδιασμό των εμβολιασμών και την «κυβέρνηση του βλέποντας και κάνοντας»

Έκδηλη η δυσαρέσκεια της πλειοψηφίας των πολιτών για τον τρόπο με τον οποίον εξελίσσεται ο σχεδιασμός για τους εμβολιασμούς, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Alco για λογαριασμό του OPEN TV.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα ευρήματα της δημοσκόπησης για τη διαδικασία των εμβολιασμών, με την πλειοψηφία των πολιτών να δηλώνει δυσαρεστημένο από τον τρόπο χειρισμού της κυβέρνησης την οποία μάλιστα χαρακτηρίζει ως «κυβέρνηση του βλέποντας και κάνοντας».

Συγκεκριμένα, το 43% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι δεν είναι ικανοποιημένο με τον σχεδιασμό και την υλοποίηση του προγράμματος εμβολιασμών, ενώ το 62% είδε αρνητικά τον...

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΚΕΘΑ: για την επέκταση της Αιγιαλίτιδας Ζώνης στο Ιόνιο


Οι τοποθετήσεις των κομμάτωνΣτην Ολομέλεια της Βουλής το ν/σ για την επέκτασης της αιγιαλίτιδας ζώνης στο Ιόνιο στα 12 ναυτικά μίλια Από την στιγμή που στις 25 Ιανουαρίου ξεκινά ο νέος γύρος των διερευνητικών επαφών Ελλάδας-Τουρκίας, το ζήτημα των συνομιλιών αναμένεται να απασχολήσει μεγάλο μέρος της συζήτησης που θα γίνει στη Βουλή.
 

Η επέκταση της Αιγιαλίτιδας Ζώνης στο Ιόνιο

Με νομοσχέδιο, που έφερε η κυβέρνηση στη βουλή, προχωρά στην επέκταση της Αιγιαλίτιδας Ζώνης στο Ιόνιο μέχρι τα 12 ν.μ.

Με το νομοσχέδιο και σε εφαρμογή κανονισμού της ΕΕ παραχωρείται επίσης δικαίωμα αλιείας σε αλιευτικά σκάφη της ΕΕ μέσα στην Αιγιαλίτιδα Ζώνη - χώρο ελληνικής κυριαρχίας (μεταξύ 6 και 12 νμ). Όπως έγινε και με τη συμφωνία για την οριοθέτηση της ΑΟΖ με την Ιταλία και τώρα η ελληνική πλευρά εκχωρεί κυριαρχικά δικαιώματα που αφορούν τα δικαιώματα στην αλιεία.

Η επέκταση της Αιγιαλίτιδας Ζώνης γίνεται από τις ευθείες γραμμές βάσης στη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου και των Ιονίων Νήσων μέχρι το Ακρωτήριο Ταίναρο της Πελοποννήσου που καθορίστηκαν με το Π.Δ. 107/2020. Ο υπολογισμός της επέκτασης από τις γραμμές βάσης που καθορίζει το Π.Δ. δημιουργεί ερωτηματικά, καθώς αυτό δεν συνοδεύεται από σχετικό χάρτη, ούτε γίνεται αναφορά με βάση ποιο χάρτη έγινε ο προσδιορισμός των συντεταγμένων, όπως επιβάλλεται. Είναι ερωτηματικό επίσης, αν για την σύνταξή του ΠΔ αξιοποιήθηκε η κατ΄ εξοχήν υπεύθυνη Υδρογραφική υπηρεσία του ΠΝ ή όχι!

Αντικειμενικά η επέκταση της αιγιαλίτιδας ζώνης σε τμήμα της επικράτειας και όχι στο σύνολο της, μπορεί να θεωρηθεί από την Τουρκία, πως η Ελλάδα αποδέχεται ότι το Αιγαίο αποτελεί ειδική περίπτωση, όπου υποτίθεται δεν ισχύουν οι ...

Σκοταδισμός εναντίον κοινωνίας


Γράφει ο Κώστας Λάμπος - claslessdemocracy@gmail.com,

Πολλοί άνθρωποι, για πολλούς και διάφορους λόγους, έχουν την ανάγκη να πιστεύουν σε κάτι, που το τοποθετούν πάνω από τον εαυτό τους, πέρα κι’ έξω από την λογική και την επιστήμη και του δίνουν υπερφυσικές ιδιότητες, τις οποίες επικαλούνται προκειμένου να αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες της ζωής τους. Αυτό το κάτι, που στα πρώτα βήματα του ανθρώπου αποτελούσε προσωποποίηση υπαρκτών, αλλά άγνωστων ακόμα φαινομένων και καταστάσεων υπέστη στον χρόνο αλλαγές εξαιτίας της αναζήτησης και έρευνας που είχαν οι δημιουργοί του που κατάληγαν στην απόκτηση γνώσεων και εμπειριών. 

Γι’ αυτό, αυτό το κάτι, διαφέρει από τόπο σε τόπο, χρόνο σε χρόνο και άτομο σε άτομο και παραμένει πάντα μια αυστηρά προσωπική υπόθεση που διαμορφώνει έναν κώδικα ατομικής ζωής. Αλλά κι’ όταν γίνεται υπόθεση της προϊστορικής κοινότητας συμβάλλει στην εθιμική ρύθμιση της κοινωνικής ζωής που αυξάνει την αίσθηση ασφάλειας και ενισχύει την ενότητα και την συνεργασία για την επιβίωση. Σε όλη αυτή την εκατομμυριόχρονη πορεία του ανθρώπινου γένους αυτά τα διάφορα ‘κάτι’ νοούνταν και ονομάζονταν ανάλογα με την θετική ή αρνητική πρακτική σημασία που είχαν για την ζωή του ατόμου, αλλά και του κοινωνικού συνόλου.

Με την εμφάνιση της δουλοκτησίας και της ατομικής ιδιοκτησίας πάνω στη γη και στην συνέχεια πάνω στα μέσα παραγωγής, οι εξουσίες που διαμορφώθηκαν τα απόσπασαν από πράγματα, φυσικά φαινόμενα και καταστάσεις και τα ονόμασαν ‘θεούς’ που τάχα δημιούργησαν τον κόσμο, την ζωή και τον άνθρωπο και τους έδωσαν μεταφυσικές ιδιότητες και τους έχρησαν ρυθμιστές της κοινωνικής ζωής. Με τον τρόπο αυτό οι εξουσίες δημιούργησαν παρένθετες έννοιες, διαμεσολαβητές και ανύπαρκτες οντότητες πίσω από τις οποίες κρύφτηκαν για να διατηρούν τα άτομα και τις κοινωνίες υπόδουλες πηγές πλούτου. 

Για να λειτουργήσει αυτή η σχέση υποταγής των κοινωνιών στα εξουσιαστικά κατασκευάσματα, στα φετίχ των εξουσιών ήταν απαραίτητη να εξασφαλιστεί η αφοσίωση των ανθρώπων και των κοινωνιών σ’ αυτούς τους ‘θεούς’. Αυτή η αφοσίωση αποκλήθηκε ‘πίστη’ χωρίς έρευνα και αμφισβήτηση, γιατί οι θεοί τιμωρούν τους απίστους με την ‘κόλαση’ και επιβραβεύουν τους πιστούς με τον ‘παράδεισο’, κι έτσι ο εξουσιαστικός φόβος έγινε ‘φόβος του θεού’. Για να σταθεί ‘λογικά’, αυτή η εξουσιαστική παγίδα χρειάστηκε το κάθε Εγώ να αποσπαστεί από το κοινωνικό Εμείς που προσφέρει εγγυήσεις και ασφάλεια στα μέλη του και να προσαρτηθεί στον ‘πατέρα θεό’, που κάνει ‘αθάνατη την ψυχή’ των ανθρώπων και προσφέρει τάχα μια ‘καλύτερη ζωή μετά τον θάνατο’.

Επειδή από μόνο του αυτό το παραμύθι δεν εξασφάλιζε την αποτελεσματικότητα που περίμεναν οι εξουσίες, σκάρωσαν στα γρήγορα μεταφυσικές φιλοσοφίες και σκοταδιστικές θρησκείες και έστησαν θεσμούς, φετίχ της Εκκλησίας του Δήμου της Αθηναϊκής Άμεσης Δημοκρατίας, όπου οι Πολίτες που αποφάσιζαν, αντικαταστάθηκαν από το ‘εκκλησίασμα’ και τα ‘ποίμνια των πιστών’. Αυτή η αλλαγή θεσμών και δοξασιών άλλαξε την συμπεριφορά των ανθρώπων. ...

Nατάσα Τσουκαλά Καθηγήτρια εγκληματολογίας Paris Saclay για Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Συναθροίσεων

 

Nατάσα Τσουκαλά Καθηγήτρια εγκληματολογίας Paris Saclay για το Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Συναθροίσεων 4k Μιχάλης Χρυσοχοΐδης: Το νέο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης Συναθροίσεων
- Τι αλλάζει
Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη αναφέρθηκε στην καθιέρωση ενός νέου modus operandi , το οποίο προβλέπει την αξιολόγηση σε διαβαθμισμένη κλίμακα της επικινδυνότητας μιας συνάθροισης, που αποτελεί και την καρδιά του συστήματος, καθώς «στη βάση της αξιολόγησης καταρτίζονται τα επιχειρησιακά σχέδια». Ο Υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Μιχάλης Χρυσοχοΐδης παρουσίασε σήμερα, Πέμπτη 21 Ιανουαρίου 2021, στη διάρκεια διαδικτυακής συνέντευξης Τύπου, το νέο Εθνικό Σχέδιο Διαχείρισης των Δημοσίων Υπαίθριων Συναθροίσεων, το οποίο χαρακτήρισε ως το πρώτο δημόσιο βήμα των αλλαγών που θα γίνουν και θα οδηγήσουν την Αστυνομία στον 21ο Αιώνα. Όπως είπε, «η αστυνομία δηλώνει, για πρώτη φορά, δημόσια το πώς θα εφαρμόσει τον νόμο περί συναθροίσεων. ...

Επιστολή-παρέμβαση στο DOCUMENTO - Αλέξανδρος Γιωτόπουλος: Πώς οι δικαστές κουρελιάζουν τους νόμους

Απορίες, Ερωτήματα:
Ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος τον Ιούλιο του 2018 με επιστολή του στο Documento είχε καταγγείλει την απόρριψη και της τελευταίας –πέμπτης– αίτησης αποφυλάκισις του.


Επιστολή-κόλαφο απέστειλε στο Documento ο Αλέκος Γιωτόπουλος με αφορμή την απόρριψη και της πέμπτης αίτησης αποφυλάκισής του.

Ο 70χρονος καταδικασμένος σε ισόβια για συμμετοχή στη 17Ν γράφει ότι η στάση μερίδας δικαστικών δεν ξενίζει βάσει των αποφάσεων σε σημαντικά ζητήματα: «Στην απόφαση για το Μνημόνιο, για το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου για τα δομημένα ομόλογα, για το σκάνδαλο της Siemens, για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου, για τη λίστα Λαγκάρντ, για το πλοίο Noor 1 με τους 2 τόνους ηρωίνη, για τις τηλεοπτικές άδειες, για το “πόθεν έσχες” των Δικαστών. Κι ούτε για το σκάνδαλο της Novartis πρόκειται να υπάρξει κάτι ουσιαστικό». Ολόκληρη η επιστολή του Αλ. Γιωτόπουλου είναι η ακόλουθη:

«Προκειμένου ν’ αποτρέψουν την αποφυλάκισή μου, την οποία δικαιούμαι από το 2015, μερίδα των Δικαστών έχει κατακρεουργήσει το άρθρο 105 Π.Κ. Αγνοώντας το, παραχαράσσοντάς το, παραβιάζοντας το γράμμα και το πνεύμα του. Εχω κάνει 4 αιτήσεις αποφυλάκισης τα δύο τελευταία χρόνια, που απορρίφθηκαν. Στις δύο πρώτες ισχυρίζονται πράγματα εξωφρενικά, ενώ στις δύο επόμενες οι εισαγγελείς του Α.Π. τις έβαλαν στο αρχείο, χωρίς καμία αιτιολόγηση. Επειδή από πρώτη ματιά όλ’ αυτά φαίνονται απίστευτα είμαι υποχρεωμένος να γίνω λίγο κουραστικός, παραθέτοντας κάποια στοιχεία. Προσκαλώ τον αναγνώστη να τα ελέγξει παραπέμποντάς τον στον Π.Κ. 2015 του Μ. Σπυριδάκη, εκδόσεις Αντ. Σάκκουλα.

Παραβίαση πρώτη:

Παρασκευή 22 Ιανουαρίου 2021

Σ' ευχαριστούμε Antonio Gramsci, για ό,τι έκανες, είπες, έγραψες...


ΑΠΟ ΤΟ "PRESS-GR"
Σχολιάζει ο Νίκος Κλειτσίκας

Γεννήθηκε στην Άλες, ένα μικρό χωριό
στην επαρχία του Οριστάνο της Σαρδηνίας,
στις 22 Γενάρη 1891...

«Το σημείο εκκίνησης είναι "εθνικό"
κι απ' αυτό το σημείο εκκίνησης
πρέπει να λάβεις τις αποφάσεις των κινήσεων»
Antonio Gramsci



Antonio Gramsci... από τις ελάχιστες φωτογραφίες του σε μικρή ηλικία.

Πριν από 130 χρόνια, σαν σήμερα (22 Γενάρη 1891 – 27 Απρίλη 1937), γεννήθηκε ο μεγάλος Ευρωπαίος μαρξιστής διανοητής, τον οποίο επικαλείται χωρίς ίχνος ντροπής η κοσμοπολίτικη "αριστερά" στην υπηρεσία των τραπεζιτών, η λεγόμενη "ευρωπαϊκή αριστερά της εποχής μας". Χωρίς κανένα ίχνος ντροπής για τη διαστρέβλωση, παραχάραξη, αποσιώπηση των ιδεολογικών και πολιτικών παρακαταθηκών του. Γεγονός που δεν είναι πλέον καθόλου παράδοξο, αφού αυτή η...

"αριστερά" είναι σήμερα το καλύτερο όπλο εξαπάτησης των λαών και των εργαζομένων.

Στη μνήμη αυτού του μεγάλου διανοητή, δημοσιοποιούμε ένα ανέκδοτο στην Ελλάδα κείμενο του, που μας αποκαλύπτει τη στάση ζωής του μεγάλου διανοητή, από την μικρή ηλικία. Είναι μια έκθεση που έγραψε στο σχολείο του, στη μικρή κοινότητα Γκιλάρτζα της επαρχίας Οριστάνο και το θέμα που ο δάσκαλος έδωσε στους μικρούς μαθητές του της 5ης Δημοτικού, ήταν το εξής: "Εάν ένας από τους εύπορους και πολύ έξυπνους συμμαθητές σας είχε εκφράσει την πρόθεση να εγκαταλείψει τις σπουδές, τι θα του απαντούσατε;".

«Γκιλάρτζα, 15 Ιούλη 1903
Αγαπητέ φίλε,
Πριν από λίγο έλαβα την αγαπημένη σου επιστολή και χαίρομαι πολύ που ξέρω ότι είσαι καλά στην υγεία σου. Μόνο ένα σημείο με εκπλήσσει για σένα. Μου γράφεις ότι δεν θα συνεχίσεις πλέον τις σπουδές σου, επειδή έχετε βαρεθεί. Πώς, εσύ που είσαι τόσο έξυπνος και που ευτυχώς, δόξα το Θεό, δεν σου λείπουν τα απαραίτητα αναγκαία, εσύ να θέλεις να εγκαταλείψεις τις σπουδές σου;
Μου λες να κάνω το ίδιο, γιατί είναι πολύ καλύτερα να τρέχεις στα χωράφια, να πηγαίνεις σε χορούς και σε δημόσιες εκδηλώσεις, παρά να κλείνεις τον εαυτό σου για τέσσερις ώρες την ημέρα σε ένα δωμάτιο, με τον δάσκαλο που πάντα μας λέει να μελετάμε γιατί διαφορετικά θα παραμείνουμε κολοκύθες.
Αλλά εγώ, αγαπητέ μου φίλε, δεν θα μπορέσω ποτέ να εγκαταλείψω τις σπουδές μου, που είναι η μόνη μου ελπίδα να ζήσω έντιμα όταν θα γίνω ενήλικας, γιατί όπως γνωρίζεις, η οικογένειά μου δεν είναι πλούσια και δεν τυγχάνει να έχει περιουσία.
Πόσα φτωχά παιδιά σε ζηλεύουν, εκείνα που θα ήθελαν να μελετήσουν, αλλά στα οποία ο Θεός δεν έχει δώσει ό,τι είναι απαραίτητο κι αναγκαίο, όχι μόνο για να μελετήσουν, αλλά πολλές φορές, ούτε καν να ξεγελάσουν την πείνα τους.
Εγώ τα βλέπω από το παράθυρό μου, με τι μάτια βλέπουν τα παιδιά που περνούν με τη τσάντα πάνω από τον ώμο τους, ενώ εκείνα δεν μπορούν να πάνε παρά μόνο στο νυχτερινό σχολείο.  ...

Ξαναβγήκε σεργιάνι το χαφιεδότσουρμο



Εχασε εντελώς την ψυχραιμία του το χαφιεδότσουρμο, ειδικά αυτό που σιτίζεται από τα ΜΜΕ που ανταμείφτηκαν πλουσιοπάροχα από την Πέτσινη λίστα για τις υπηρεσίες τους σαν κυβερνητικά φερέφωνα. 

Δεν μπορούν με τίποτα να "χωνέψουν" ότι οι πρυτάνεις αντιδρούν στις αντιδραστικές μεθοδεύσεις των Κεραμέως - Χρυσοχοντίδη, για αστυνομοκρατούμενα εκπαιδευτικά ιδρύματα.

Δεν θέλουν να αντιληφθούν πώς γίνεται Πανεπιστημιακοί δάσκαλοι να υπερασπίζονται τον δικό τους νομικό πολιτισμό και να συμπαραστέκονται στον δίκαιο αγώνα που δίνει ο απεργός πείνας Δημήτρης Κουφοντίνας.

Κατανοητό και συνηθισμένο είναι  οι ενσωματωμένοι δημοσιογραφίσκοι -με το αζημίωτο φυσικά- να  έχουν μετατραπεί σε ιμάντες μεταβίβασης κυβερνητικής προπαγάνδας. Στα καθήκοντα τους είναι  να αποκρύπτουν ειδήσεις -κάποια μάλιστα δημοσιογράφος δήλωσε ότι της έκρυβε κάτω από το μαξιλάρι της και η Ν.Δ την αντάμειψε με μια θέση ευρωβουλευτίνας-   και να παραπληροφορούν/

Δεν θα χάσουμε τον χρόνο μας σχολιάζοντας τις αλητείες που έγραψε ο  Δ. Καμπουράκης -ή διαφορετικά "μαϊμουδιτσα της δημοσιογραφίας και ξεφτιλισμένος άντρας", όπως τον είχε χαρακτηρίσει ο Π. Πολάκης. Σας παραπέμπουμε σ' αυτή την ανάρτησή μας.  

 Πλεονασμό επίσης θεωρούμε να αναφερθούμε στα εμέσματα που έγραψε μια "γυναικούλα με βλέμμα συγκαμένο και γλώσσα φιδιού στάζοντας ξεθυμασμένο δηλητήριο" , ονόματι Σοφία Γιαννακά. (Δείτε εδώ )

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Έλληνες και Ρωμαίοι θεοί. Οι θεοί του Ολύμπου.


Έλληνες και Ρωμαίοι θεοί

Σεβαστές από τους αρχαίους Έλληνες, τους θεούς του Ολύμπου , είχαν φανταστεί με ανθρώπινα χαρακτηριστικά και συνήθειες ζωής παρόμοιες με εκείνες των ανδρών. Έζησαν στον Όλυμπο και τα σύννεφα που κάλυπταν την κορυφή εμπόδισαν τους ίδιους τους άνδρες να τους δουν.


Οι Θεοί του Ολύμπου

Οι Θεοί του Ολύμπου είχαν υπεράνθρωπες ιδιότητες και δυνάμεις , αλλά ταυτόχρονα είχαν και τυπικά ελαττώματα των ανθρώπων. Εύκολα στο θυμό, ήταν συχνά συναισθηματικοί και ζηλεύουν ο ένας τον άλλον.

Η αγαπημένη τους ψυχαγωγία ήταν οικόπεδα και φάρσες. Συχνά και πρόθυμα οι προσωπικές τους ιστορίες ήταν αλληλένδετες με αυτές των ανθρώπων όχι μόνο σε ερωτικές υποθέσεις, αλλά και σε εκείνες στις οποίες οι άνδρες πολέμησαν για να κερδίσουν έναν πόλεμο.

Όταν το θέλησαν, οι Ολυμπιακοί ήταν επίσης έτοιμοι να πάνε στη διάσωση και να προστατεύσουν τους άντρες που αποδείχτηκαν γενναίοι.

Άδης - Πλούτωνας

 

Γιος του Κρόνου και της Ρέας, ο Άδης ήταν ένα από τα πέντε αδέλφια του Δία, που επίσης καταβροχθίστηκε από τον πατέρα του κατά τη γέννηση και στη συνέχεια απελευθερώθηκε από το θλιβερό πεπρωμένο του ...

Μάθετε για το μύθο και την ιστορία του Θεού του Κάτω Κόσμου

Αφροδίτη - Αφροδίτη

 

Η Αφροδίτη αντιπροσωπεύει τη θεά της αγάπης, της ομορφιάς, της σεξουαλικότητας και της λαγνείας, αλλά η φιγούρα της δεν έχει καθόλου τις ιδιότητες μιας ρομαντικής και γλυκιάς γυναίκας ...

Ανακαλύψτε το μύθο και την ιστορία της Θεάς της Αγάπης

Απόλλων

 

Ο Απόλλωνας αναγνωρίζεται κυρίως ως ο Θεός του Ήλιου, αλλά επίσης αναγνωρίζεται ως ο Θεός της ιατρικής, της μουσικής και των προφητειών ...

Μάθετε για το μύθο και την ιστορία του Θεού του Ήλιου

2 ώρες με τη Δάφνη Χρονοπούλου στο ClipArt Radio - The Kastellakia Records

Κούντου λούνα βίνι τραγουδούν οι Βλάχοι, Γκιουλμπαχάρ και Cundu Luna Vini τραγουδούν οι Βλάχοι, Αβραάμ Εφέντη μου διότι Kisses are sweeter that wine.

https://www.mixcloud.com/DaphneKastell/


Το Καθαρό και το βρώμικο,

η γλώσσα οι λέξεις κι η λογοκρισία, 

Κιόρογλου, Διγενής Ακρίτας, Καλιαρντά και Ποδανά,    

Πάολα Ρεβενιώτη και Ηλίας Πετρόπουλος, 

Ανδρέας Εμπειρίκος, 

το γλεντζέδικο κίνημα, Ζάχος Παπαζαχαρίου,

τζαμιά με άστρο του Δαυίδ,

Γκιουλμπαχάρ και Cundu Luna Vini.


Υπόγειο και όχι περιθώριο,

drugs, Ναρκοαπαγόρευσης ιδεοληψίες


https://www.mixcloud.com/DaphneKastell/2-ωρες-με-τη-δάφνη_-το-καθαρό-το-βρώμικο-και-η-γλώσσα/



Read more: http://kastellakia.blogspot.com/2021/01/2.html#ixzz6kHx5fHfh

Υπόγειο και όχι περιθώριο,
drugs, Ναρκοαπαγόρευσης ιδεοληψίες

https://www.facebook.com/DaphneChronopoulou/

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Θραύση Κρυστάλλων: Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.

Μια ερωτική επιστολή αναδρομικής ισχύος  φτάνει επιτέλους στoν προορισμό της με καθυστέρηση είκοσι πέντε ετών. Αποστολέας ένα αγόρι που με υπόβαθρο τη σχέση με τον πατέρα και μια θυελλώδη πολιτική δίωξη στην Ελλάδα των τελών της δεκαετίας του ΄80, ενηλικιώνεται βίαια και ανδρώνεται απότομα. 
Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.


Ο Γιώργος Γκόζης συνομιλεί με τον Σπύρο Γιανναρά για το μυθιστόρημα «Θραύση Κρυστάλλων». Νοέμβριος 2020. 
=====================================================
Μια ερωτική επιστολή αναδρομικής ισχύος φτάνει επιτέλους στoν προορισμό της με καθυστέρηση είκοσι πέντε ετών.
Αποστολέας ένα αγόρι που με υπόβαθρο τη σχέση με τον πατέρα και μια θυελλώδη πολιτική δίωξη στην Ελλάδα των τελών της δεκαετίας του ΄80, ενηλικιώνεται βίαια και ανδρώνεται απότομα.
Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.
Γιώργος Γκόζης, "Θραύση κρυστάλλων"

Ο Γιώργος Γκόζης συνομιλεί με τον Σπύρο Γιανναρά για το μυθιστόρημα «Θραύση Κρυστάλλων». Νοέμβριος 2020.
Γιώργος Γκόζης, Θραύση Κρυστάλλων, εκδ. Ποταμός

Μια ερωτική επιστολή αναδρομικής ισχύος από τα χρόνια της ωριμότητας στα χρόνια της αθωότητας φτάνει επιτέλους στoν προορισμό της με καθυστέρηση είκοσι πέντε ετών.
Αποστολέας ένα αγόρι που με υπόβαθρο τη σχέση με τον πατέρα και μια θυελλώδη πολιτική δίωξη στην Ελλάδα των τελών της δεκαετίας του ΄80, ενηλικιώνεται βίαια και ανδρώνεται απότομα. Παραλήπτης ο πρώτος του έρωτας, αλλά και η πρώτη του ερωτική απογοήτευση.
----------------------------------------------------

22 Ιανουαρίου 1977 πέθανε ο Μενέλαος Λουντέμης, ο συγγραφέας που μετρούσε τα άστρα από την εξορία

Ο Μενέλαος Λουντέμης (πραγματικό ονοματεπώνυμο Δημήτριος Βαλασιάδης) (Αγία Κυριακή Αιγιαλού 14 Ιανουαρίου 1912 – Αθήνα 22 Ιανουαρίου 1977) ήταν Έλληνας συγγραφέας και ποιητής.

https://tinyurl.com/y5d7qc4y

Ένας βαθύτατα κοινωνικός συγγραφέας που παρέμεινε ρομαντικός και γεμάτος πίστη στους ανθρώπους παρά τις πολιτικές περιπέτειες της δικής του ζωής, ο Λουντέμης διαψεύστηκε από την πραγματικότητα και οργίστηκε από την κοινωνική αδικία, αν και δεν έχασε ποτέ την πληθωρικότητα της γραφής του.

Γεμάτο αυτοβιογραφικές αναφορές και όνειρα, το πλούσιο συγγραφικό του έργο των 48 βιβλίων καλύπτει όλα σχεδόν τα είδη του γραπτού λόγου (πεζογραφία, ποίηση, δοκίμιο, θέατρο, παιδική λογοτεχνία, μετάφραση κ.ά.), κάνοντάς τον έναν από τους πλέον παραγωγικούς αλλά και διαβασμένους έλληνες λογοτέχνες.

Η αμεσότητα της πένας του, ο λυρισμός, ο ρεαλισμός και η δύναμη της περιγραφής του θα λειτουργήσουν ως καταφύγιο για τα νιάτα των δεκαετιών του 1950, του 1960 και του 1970, την ίδια ώρα που τα βιβλία του μεταφράζονται σε πάμπολλες γλώσσες και αποσπούν βραβεία στις χώρες του πρώην Ανατολικού Μπλοκ.

Ο επονομαζόμενος και Μαξίμ Γκόργκι της Ελλάδας (αλλά και Έλληναw Κνουτ Χάμσουν), που μας χάρισε αθάνατα μυθιστορήματα όπως τα «Συννεφιάζει», «Οι κερασιές θα ανθίσουν φέτος» και το μπεστ-σέλερ του «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα», ήταν ένας φτωχός και ταλαιπωρημένος νέος, κατά κόσμον Δημήτρης Βαλασιάδης, που είχε έρθει από τη Μικρά Ασία στην Ελλάδα με την ανταλλαγή των πληθυσμών το 1922 και ζούσε έπειτα από περιπέτειες στην περιοχή της Έδεσσας επιβιώνοντας με όποια δουλειά του τύχαινε: λούστρος, σερβιτόρος, υπάλληλος δικηγορικού γραφείου.

Ο νεαρός γράφει παράλληλα και γράφει πολύ. Όταν θα δημοσιευτεί σε λογοτεχνικό περιοδικό το πρώτο του διήγημα «Μια νύχτα με πολλά φώτα κάτω από μια πόλη με πολλά αστέρια», η ζωή του Λουντέμη αλλάζει μονομιάς: βρίσκει δουλειά βιβλιοθηκάριου στην Αθηναϊκή Λέσχη και λίγο αργότερα, το 1938, τυπώνεται το πρώτο του βιβλίο, η συλλογή διηγημάτων «Τα πλοία δεν άραξαν».

Με το βιβλίο αυτό ο 27χρονος Λουντέμης μοιράζεται το Κρατικό Βραβείο Πεζογραφίας κατά την πρώτη απονομή στην ιστορία του θεσμού και καθιερώνεται στον χώρο. Αν και οι αναποδιές καραδοκούν στη γωνιά. Την ώρα που γράφει τα περίφημα διηγήματά του «Περιμένοντας το ουράνιο τόξο» (1940) και «Γλυκοχάραμα» (1944), αλλά και το μυθιστόρημα «Έκσταση» (1943), οργανώνεται στην Αντίσταση με το ΕΑΜ κατά τη διάρκεια του πολέμου και της Κατοχής και γίνεται παθιασμένος αγωνιστής, αν και η ένταξή του στο ΚΚΕ τού κοστίζει μετά τον Εμφύλιο μια μακρόχρονη εξορία στη Μακρόνησο και τον Άη Στράτη (πλάι στον Γιάννη Ρίτσο και τον Μίκη Θεοδωράκη).

Ο Λουντέμης συνεχίζει να γράφει τα πάντα: «Αυτοί που φέρανε την καταχνιά» (1946), «Καληνύχτα ζωή» (1946), «Συννεφιάζει» (1948), «Βουρκωμένες μέρες» (1953), «Οι κερασιές θ’ ανθίσουν και φέτος» (1956), «Ένα παιδί μετράει τ’ άστρα» (1956), «Τότε που κυνηγούσα τους ανέμους» (1956), η φαρμακερή του πένα θα του φέρει όμως κι άλλες περιπέτειες.

Το 1956 δικάζεται για τα διηγήματα της συλλογής «Βουρκωμένες μέρες» με την κατηγορία της εσχάτης προδοσίας! Καταδικάζεται και απαγορεύεται η κυκλοφορία των βιβλίων του. Φεύγει για το Βουκουρέστι και το 1967, ενώ βρίσκεται σε ταξίδι στην Άπω Ανατολή, του αφαιρείται η ελληνική ιθαγένεια βάσει παλιού ...

Τα Αντι-Υπερτασικά φάρμακα "αποκλειστές των υποδοχέων της Αγγειοτενσίνης-ΙΙ", στην πρόληψη και θεραπεία του Κορονοιού

Τα Αντι-Υπερτασικά φάρμακα "αποκλειστές των υποδοχέων της Αγγειοτενσίνης-ΙΙ", στην πρόληψη και θεραπεία του Κορονοιού

Εγώ με την "οσιομάρτυρα" σύζυγό μου Επιστήμη.

O Kορονοιός δρά δια της ενώσεώς του με τους "υποδοχείς της Αγγειοτενσίνης-ΙΙ" στα κύτταρα του ανθρώπου προκαλώντας τα θανατηφόρα αποτελέσματά του, όπως όλοι οι εενυητές έχουν αποφανθεί με πλήθος μελετών από τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο που έχουν ήδη δημοσιευτεί στα εγκυρότερα επιστημονικά περιοδικά. 
(βλ.https://www.nature.com/articles/s41591-020-0820-9?utm_source=facebook&utm_medium=social&utm_campaign=NatureNews_&utm_content=organic&sf231597135=1&fbclid=IwAR12UVm54BjnluAqd3ajuzt-zZvElp7SVYJH_7j6HwsPtgHUCYfFN2_DK6w

Συνεπώς, μια λογική σκέψη είναι - και μου προξενεί εντύπωση γιατί δεν έχει προβληθεί- είναι να χορηγηθεί ως φάρμακο πρόληψης και θεραπείας η μεγάλη ομάδα των "Αποκλειστών των υποδοχέων της ΑγγγειοτΕνσίνης-ΙΙ φαρμάκων" (Angiotensin II receptor blockers (ARBs) τα οποία δίνονται εδώ και πολλά χρόνια για την θεραπεία της υπέρτασης !
Με προσεκτική δόση του φαρμάκου μπορεί να καταπολεμήσει τον κορονοιό και ταυτόχρονα να μην μειώσει την πίεση σε όσους δεν έχουν πρόβλημα πίεσης, ενώ σε σύντομο διάστημα μπορεί να τροποποιηθεί χημικά η ομάδα αυτή των φαρμάκων, ώστε και τους υποδοχείς να μπλοκάρουν και να μην ρίχνουν την πίεση.

ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ γιατί δεν το λένε στον κόσμο, αλλά προτείνουν άλλες κωμικές λύσεις (χλωροκίνη κλπ), ενώ καλλιεργούν και ψεύτικες ελπίδες για δήθεν παραγωγή ΕΜΒΟΛΙΟΥ, το οποίο, ΑΝ ΓΙΝΕΙ, θα είναι εντελώς  ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ, ίσως κι επικίνδυνο, για λόγους που θα αναλύσω σε άλλο άρθρο μου.
Ενημέρωσα και τον ΕΟΦ, Υπουργείο Υγείας και Ινστιτούτο Παστέρ. 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ κι αυτό το άρθρο μου.

https://zoidosia.blogspot.com/2020/03/covid-19.html



Losartan, the first ARB

Με αγάπη
Δημ. Αντωνίου, PhD, FRCS, ιατρός. 

===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"