Δευτέρα 10 Ιουνίου 2024

Ευρωεκλογές 2024: Τα τελικά ποσοστά και οι έδρες στο 99,99% – Ποιοι εκλέγονται ευρωβουλευτές


Τις μεγάλες απώλειες της ΝΔ στις ευρωεκλογές της 9ης Ιουνίου, παρά την πρωτιά της, επιβεβαιώνουν τα επίσημα αποτελέσματα. Στη δεύτερη θέση ο ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, ενώ τελικά οκτώ θα είναι τα ελληνικά κόμματα στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. 

Αποτελέσματα Ευρωεκλογές – Ιούνιος 2024

Αναλυτικά, με την ενσωμάτωση στο 99,99%, τα ποσοστά που συγκέντρωσαν τα κόμματα είναι τα εξής:

Απάντηση-χαστούκι στην αλαζονεία του 41%: Στραπάτσο ΝΔ και προσωπική ήττα του Μητσοτάκη

Πάνω από 13 εκλογικές μονάδες σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του 2023 (Ιούνιος) χάνει η ΝΔ, καθώς στη χθεσινή εκλογική αναμέτρηση των ευρωεκλογών, η κοινωνία έδειξε με εμφατικό τρόπο την τεράστια της δυσαρέσκεια για την ακρίβεια και τις πολιτικές αλαζονείας που ακολουθεί η γαλάζια παράταξη.


Προσωπική ήττα του Κυριάκου Μητσοτάκη

Μάλιστα, την ήττα αποδέχτηκε και ο ίδιος ο πρωθυπουργός, που είχε θέσει σαν πήχη το 33%. Ο ίδιος δήλωσε μετά τη δημοσιοποίηση της εκτίμησης ψήφου ότι «το κόμμα μας δεν έφτασε στο στόχο που είχαμε θέσει. Παρά τις δικές μου προσπάθειες έλειψε ο ουσιαστικός προβληματισμός για τα ευρωπαϊκά ζητήματα». Παράλληλα, ο Κυριάκος Μητσοτάκης χαρακτήρισε ως  πρωτοφανή την αποχή, ενώ σημείωσε για τους πολίτες ότι «ακούω την φωνή τους και την εντολή τους», προσθέτοντας παράλληλα, ότι το μήνυμα των πολιτών ήταν ότι «σας εμπιστευόμαστε αλλά προσπαθήστε περισσότερο για να πάμε πιο κοντά στην Ευρώπη».

Επίσης, αφού τόνισε ότι δεν τίθεται θέμα σταθερότητας στη χώρα είπε ότι «οι ευρωεκλογές γίνονται αφετηρία μίας νέας διαδρομής μέχρι το 2027» και ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν οι αστοχίες.

Η ΝΔ χάνει 1.100.000 ψήφους σε σχέση με τις εθνικές εκλογές του 2023: 

Ευρωεκλογές: Στην ραγδαία άνοδο της ακροδεξιάς επικεντρώνεται ο παγκόσμιος τύπος : Τι αναφέρουν στις κεντρικές τους σελίδες, μέσα από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο

Στον ευρωπαϊκό τύπο τα περισσότερα μέσα ενημέρωσης που έχουν ως κεντρικό θέμα τις ευρωεκλογές στέκονται στη δεύτερη θέση του AfD στη Γερμανία την πρωτιά στην Αυστρία και τις γενικότερες επιδόσεις των ακροδεξιών μορφωμάτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. 

Στην Γαλλία ο Ζορντάν Μπαρντελά του Εθνικού Συναγερμού της Μαρίν Λε Πεν βρίσκεται σε υπερδιπλάσιο ποσοστό από την πρόεδρος του κόμματος Μακρόν, Βαλερί Αγιέρ. Οι πρώτες εκτιμήσεις δίνουν τον Εθνικό Συνεγερμό στο 32,4% έναντι 15,2% και 14,3 των Πρασίων του Ραφαέλ Γκλυκσμάν. Εντύπωση προκαλεί πως οι ευρωπαϊκές εφημερίδες δεν στέκονται στην ακροδεξιά στροφή στην Γαλλία, πιθανώς επειδή την θεωρούν αναμενόμενη. 

Στην Ισπανία το επίσης ακροδεξιό Vox διπλασιάζει τις δυνάμεις του εκλέγοντας από 6 έως 7 βουλευτές. Ζήτημα νομιμοποίησης της κυβέρνησης έθεσε ο γενικός γραμματέας του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος (CDU) Κάρστεν Λίνεμαν, σχολιάζοντας την πρώτη πρόγνωση εκλογικού αποτελέσματος (exit poll), σύμφωνα με την οποία το Σοσιαλδημοκρατικό Κόμμα (SPD) του καγκελάριου Όλαφ Σολτς συγκεντρώνει μόλις 14%, ενώ συνολικά τα κόμματα του κυβερνητικού συνασπισμού (SPD, Πράσινοι και FDP) περιορίζονται στο 31%. 

Εντυπωσιακό το γεγονός πως τα ρωσικά μέσα ενημέρωσης (κρατικά και «ανεξάρτητα») δεν έχουν ασχοληθεί με τις ευρωεκλογές, πιθανώς σε μια κεντρική πολιτική γραμμή. 

Τι αναφέρουν στις κεντρικές τους σελίδες, μέσα από την Ευρώπη και τον υπόλοιπο κόσμο :

Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Δήλωση Στέφανου Κασσελάκη μετά το αποτέλεσμα των Ευρωεκλογών: Ευρωεκλογών: Το άλλοθι του 41% έχει πλέον τελειώσει – Είναι το πρώτο βήμα για τον ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ


Αντέξαμε παρά τις αντιξοότητες, είπε ο πρόεδρος του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης για το αποτέλεσμα των ευρωεκλογών
«Το άλλοθι του 41% έχει πλέον τελειώσει», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-Προοδευτική Συμμαχία, μετά από την ανακοίνωση των πρώτων αποτελεσμάτων των ευρωεκλογών.

Επιπλέον, ο Στέφανος Κασσελάκης έκανε λόγο για «μια εκλογική διαδικασία, την οποία ανέδειξε ο πρωθυπουργός ως εθνικό διακύβευμα περί σταθερότητας» και «ο κόσμος είπε ΄΄όχι, υπάρχει και μια άλλη πολιτική εναλλακτική επιλογή, μια ανθρωποκεντρική επιλογή΄΄».

«Δεν έχω τύψεις για τίποτα. Ο ελληνικός λαός μου έχει δώσει ξεκάθαρα τον χρόνο να χτίσω κυβερνητική εναλλακτική πρόταση»

«Κάτι δεν πάει καλά στην Ευρώπη. Δεν εμπνέει τους λαούς, έχει γίνει ένα στυγνό διευθυντήριο» πρόσθεσε.


Ολόκληρη η δήλωση του Στέφανου Κασσελάκη:

Γερμανία: Νίκη CDU, δεύτερη η AfD, απογοήτευση στο SPD



Εκλογικό κέντρο στο Γκούταχ της νότιας ΓερμανίαςΕικόνα: THOMAS KIENZLE/AFP

Πρώτα έξιτ πολς στο Βερολίνο: η κεντροδεξιά αντιπολίτευση πανηγυρίζει, δεύτερη θέση για την AfD, «σκληρή ήττα» για το SPD, όπως παραδέχεται ο γραμματέας του κόμματος.

Άνετη πρωτιά και μεγάλη νίκη καταγράφει στις ευρωεκλογές η συμμαχία Χριστιανοδημοκρατών και Βαυαρών Χριστιανοκοινωνιστών (CDU/CSU), σύμφωνα με τα πρώτα έξιτ πολς της Infratest dimap. Η παράταξη της κεντροδεξιάς αντιπολίτευσης συγκεντρώνει το 29,5%, ξεπερνώντας το 24,1% που είχε λάβει στις βουλευτικές εκλογές του 2021, αλλά και το 28,9% των περασμένων ευρωεκλογών. Σε μία πρώτη εκτίμηση ο γενικός γραμματέας του κόμματος Κάρστεν Λίνεμαν έκανε λόγο για ένα καλό αποτέλεσμα και δήλωσε ότι «βρισκόμαστε στον σωστό δρόμο» ενόψει βουλευτικών εκλογών το 2025.

Πριν από λίγο έγιναν πρώτες δηλώσεις από τον πρόεδρο των Χριστιανοδημοκρατών Φρίντριχ Μερτς, αλλά και από την επικεφαλής της Κομισιόν. «Με την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν κερδίσαμε τις εκλογές στη Γερμανία, αλλά και σε όλη την Ευρώπη νομίζω» ανέφερε ο επικεφαλής της CDU. Σε ζωντανή σύνδεση από τις Βρυξέλλες με τα κεντρικά γραφεία των Χριστιανοδημοκρατών στο Βερολίνο, η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν ανέφερε: «Σας ευχαριστώ πολύ γι' αυτό το υπέροχο αποτέλεσμα. Ξέρετε βέβαια ότι στην Ευρώπη θα πρέπει να περιμένουμε ακόμη, γιατί σε πολλές χώρες δεν έχουν κλείσει καν τα εκλογικά τμήματα. Αλλά το δικό σας πρόκριμα είναι σημαντικό. Είμαι πεπεισμένη ότι θα τα καταφέρουμε. Θέλω να σε ευχαριστήσω, Φρίντριχ Μερτς, γι αυτή την υπέροχη συνεργασία που είχαμε σε αυτόν τον προεκλογικό αγώνα».


Απογοήτευση για τους οπαδούς του SPD στα κεντρικά γραφεία του κόμματος
Εικόνα: Christian Mang/REUTERS . . .

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2024

Ο “σκυλοκαυγάς” για τα πόθεν έσχες και ο βιασμός της κοινής λογικής : Πόθεν έσχες - πόθεν αίσχος,


Οι κομματικοί “σκυλοκαυγάδες” είναι σύνηθες φαινόμενο, ειδικά σε προεκλογικές περιόδους, αλλά αυτό που συμβαίνει αυτές τις μέρες σπάει ρεκόρ. Ψηφίζουμε για την Ευρώπη και τσακώνονται για τα πόθεν έσχες! Το πολιτικό μας σύστημα έχει τρόπο πάντα να μας σπάει τα αρνητικά ρεκόρ! Σιγά που θα ασχοληθούν τα κόμματα με τα υπαρξιακά προβλήματα της ΕΕ!

Ας αφήσω, όμως, τα δεοντολογικά και ας ασχοληθώ με τον “σκυλοκαυγά”. Θα αρχίσω, λοιπόν, από το βασικό: Γιατί η Πολιτεία θεσμοθέτησε την υποβολή πόθεν έσχες σε πολιτικούς κρατικούς αξιωματούχους, ακόμα και σε δημοσιογράφους; Η απάντηση είναι προφανής: Για να εμποδίσει κατά το δυνατόν τη διαφθορά και τη λεηλασία του κρατικού χρήματος. Σύμφωνα με το πνεύμα του νομοθέτη, λοιπόν, ο Στέφανος Κασσελάκης είναι από χέρι αθώος. Έχει κανά οχτάμηνο στην προεδρία του ΣΥΡΙΖΑ και δεν έχει προλάβει να διαχειριστεί ούτε ένα ευρώ δημόσιου χρήματος.

Μη με ρωτήσετε τι θα κάνει εάν ποτέ βρεθεί στην κυβέρνηση γιατί δεν έχω απάντηση. Ακόμα κι αν με ένα μαγικό τρόπο γνώριζα ότι προτίθεται να λεηλατήσει τα κρατικά ταμεία, σήμερα είναι αθώος με βάση το πνεύμα του νόμου. Είναι αλήθεια, ωστόσο, ότι έχει παραβιάσει το γράμμα του νόμου, αφού ήταν ιδιοκτήτης οφσόρ εταιρείας τους πρώτους μήνες της προεδρίας του στον ΣΥΡΙΖΑ. Τι πρέπει να κάνει σε μία τέτοια περίπτωση μία ευνομούμενη Πολιτεία; Να του επιβάλει το προβλεπόμενο πρόστιμο αντί να γίνεται πολιτικός ντόρος. 

Είναι επίσης αληθές ότι αυτό που παρουσίασε ο Κασσελάκης στη Θεσσαλονίκη δεν είναι ακριβώς πόθεν έσχες, κάτι που παραδέχθηκε και ο ίδιος, επιφυλασσόμενος να το καταθέσει όταν θα ανοίξει η σχετική πλατφόρμα. Κι αν δεν το καταθέσει στην προβλεπόμενη προθεσμία, να του επιβληθεί η προβλεπόμενη ποινή. Αυτά σε μία ευνομούμενη Πολιτεία, όχι δυστυχώς στην Ελλάδα…

ΤΕΤ-Α-ΤΕΤ: Τάσος Τρύφωνος & Στέφανος Κασσελάκης

 

 Σε μια εφ' όλης της ύλης συνέντευξη, ο νέος Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία, Στέφανος Κασσελάκης, μιλάει στον Τάσο Τρύφωνος για τη ζωή του στην πολιτική, για την αποδοχή αλλά και τον πόλεμο που δέχτηκε μαζί με την έκθεσή του στα κοινά, για την προσωπική του ζωή αλλά και τα όνειρά του για ένα καλύτερο μέλλον για τη χώρα και τους ανθρώπους της. 

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τρίτη 4 Ιουνίου 2024

Ομιλία Στέφανου Κασσελάκη στη Θεσσαλονίκη


 
 

=====================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Αφού μιλάμε για Πόθεν Έσχες να πούμε και για το δικό σας κύριε Μητσοτάκη - Φουλ επίθεση από Κασσελάκη προς Μητσοτάκη για το πόθεν έσχες


Λαγός τη φτέρη έσειε κακό της κεφαλής του λέει η γνωστή παροιμία, αλλά μάλλον ο Κυριάκος Μητσοτάκης ή την αγνοεί ή την παραβλέπει. Έθεσε λοιπόν και μάλιστα σείοντας τη φτέρη με θορυβώδη τρόπο, θέμα Πόθεν Έσχες για τον Στέφανο Κασσελάκη. Από άποψη διαφάνειας ο Μητσοτάκης καλά έκανε. Μόνο που δεν τον έπιασε ξαφνική θεσμολαγνεία. Γνώριζε απαιτώντας από τον Κασσελάκη να κάνει δήλωση Πόθεν Έσχες, ότι οι πολιτικοί και οι λοιποί υπόχρεοι υποβολής δήλωσης περιουσιακής κατάστασης, δεν κάνουν τη δήλωσή τους όποτε θέλουν, αλλά όταν ανοίγει η σχετική πλατφόρμα 

Και η πλατφόρμα δεν ήταν ανοιχτή. Εμφάνιζε έτσι τον Κασσελάκη ως μη έχοντα καταθέσει δήλωση Πόθεν Έσχες. Επιπλέον ο Μητσοτάκης θεωρούσε ότι η όποια αναφορά του Κασσελάκη στα περιουσιακά του στοιχεία αυτοβούλως, (όπως τελικώς έκανε στη Θεσσαλονίκη) θα τον έφερνε σε δύσκολη θέση. Γιατί αν μεν παρουσίαζε μεγάλα περιουσιακά στοιχεία θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι ο Κασσελάκης δεν έχει σχέση με τον απλό κόσμο και την Αριστερά, αφού δεν ταιριάζει με το μοτίβο που θέλει τους Αριστερούς να φοράνε προβιές και να είναι μίζεροι, αν πάλι δεν τα παρουσίαζε θα έλεγε ότι πρόκειται για έναν απατεώνα.

Στο λάκκο που επιχείρησε να ανοίξει ο Μητσοτάκης, παρέβλεψε ένα σοβαρό στοιχείο το οποίο περιγράφεται με άλλη παροιμία που λέει είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα, ή αν θέλετε ο Μητσοτάκης τον Κασσελάκη. 

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης θέτοντας θέμα πόθεν έσχες Κασσελάκη, άνοιξε το δικό του λάκκο και την συζήτηση για το δικό του πόθεν έσχες, το οποίο δεν είναι γάργαρο νερό. . . .

Πεινάγανε τα παιδάκια του, του καψερού: Κλαίνε τα βουνά και οι κάμποι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποχρεώθηκε να πουλήσει, λέει, ακίνητα για να μπορέσει να συντηρήσει και να σπουδάσει τα παιδιά του.


Κλαίνε τα βουνά και οι κάμποι. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης υποχρεώθηκε να πουλήσει, λέει, ακίνητα για να μπορέσει να συντηρήσει και να σπουδάσει τα παιδιά του. Όχι, δεν ντρέπεται παρά τα 39 ακίνητα που δηλώνει στο Πόθεν Έσχες του. Κι άντε να το λέει στο παρέακι του, μεταξύ τσίπουρου και λουκάνικου. Μπορεί και να τον πιστέψουν αυτοί που τον κάνουν παρέα, να το λέει σε ραδιοφωνικό σταθμό πανελλήνιας μετάδοσης; Να το ακούν αυτοί που φτύνουν αίμα για να στείλουν τα παιδιά τους φροντιστήριο (όπως επιβάλλει αυτό το σάπιο εκπαιδευτικό σύστημα), έτσι ώστε να σπουδάσουν και να διεκδικήσουν με περισσότερες αξιώσεις τη θέση τους στην αγορά εργασίας;

*** Αυτά τα παιδιά δεν έχουν μπαμπά πρώην πρωθυπουργό να πάρει τηλέφωνο τον νυν πρωθυπουργό να τους ζητήσει να τον βάλουν στην Εθνική Τράπεζα για να παίζει… Στοίχημα με τους αστυνομικούς και τους φύλακες (ναι, ξέρω καλά τι λέω). Ούτε θα δουλέψουν ποτέ σε αμερικάνικο fund που κοντεύει να αγοράσει ολόκληρη τη χώρα.

*** Το λέει αυτό ποιος; Ο Μητσοτάκης, ο πατέρας του οποίου στην Κατοχή έτρωγε από τρία συσσίτια, ενώ άλλοι πέθαιναν στους δρόμους από την ασιτία; Το λέει αυτό ποιος; Ο Μητσοτάκης, η μητέρα του οποίου είχε δηλώσει ότι η γιαγιά της έβρισκε προμινωϊκά αρχαία όταν έσκαβε στα χωράφια. Και η δικιά μου γιαγιά έσκαβε, αλλά το μόνο που κατέφερε να βρει ήταν μια σκουριασμένη κάνη όπλου, την οποία ακόμα έχω. . . .

Ο Διάβολος στο Σώμα - Le Diable au corps - Ανάλυση του βιβλίου από τον Raymond Radiguet


Σχετικά με την ανάλυση του βιβλίου του The Devil in the Body

Αυτό το φύλλο ανάγνωσης παρέχει μια πλήρη και λεπτομερή ανάλυση του Le Diable au corps από τον Raymond Radiguet. Πρόκειται για ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον έργο, το οποίο ξεχωρίζει για τη φινέτσα και την αυστηρότητα που έχει προσθέσει ο συγγραφέας στα γραπτά του. 

Το Le Diable au corps απέκτησε μεγάλη φήμη και άρχισε να θεωρείται πραγματικό αριστούργημα της γαλλικής λογοτεχνίας μετά τον πρόωρο θάνατο του Radiguet το 1923, δηλαδή χρόνια μετά την πρώτη του δημοσίευση.

Ωστόσο, όταν κυκλοφόρησε το βιβλίο, η ιστορία προκάλεσε αρχικά έντονες αντιδράσεις από τους αναγνώστες. Αυτό οφείλεται ιδιαίτερα στην επιλογή ενός κάπως αμφιλεγόμενου θέματος: αυτό της έλλειψης σεβασμού προς τον σύζυγο στρατιώτη, που αγωνίζεται για την πατρίδα. Η υπόθεση περιστρέφεται στην πραγματικότητα γύρω από μια ρομαντική σχέση ανάμεσα σε μια μοιχική 18χρονη γυναίκα και μια νεαρή μαθήτρια γυμνασίου τρία χρόνια νεότερή της.

Μια συνθετική ανάλυση του The Devil in the Body μας επιτρέπει να επιστρέψουμε στις κύριες γραμμές που σημάδεψαν αυτή την ιστορία και κυρίως να κατανοήσουμε καλύτερα τα εγκάρσια θέματα του μυθιστορήματος.

Ο Διάβολος στο Σώμα: παρουσίαση της ανάλυσης:

Αυτή η λογοτεχνική ανάλυση του Le Diable au corps παρουσιάζει μια εις βάθος μελέτη του έργου του Raymond Radiguet. Πολύ περισσότερο από μια απλή περίληψη των σημαντικών στοιχείων του έργου, προσφέρει ένα πραγματικό φύλλο ανάγνωσης που σας επιτρέπει να κατανοήσετε την πλοκή και να επιστρέψετε στα βασικά σημεία της ιστορίας.

Σε περίπου δέκα σελίδες, μπορείτε να ανακαλύψετε από μια άλλη οπτική γωνία αυτό το μυθιστόρημα που μιλάει για τιμή, πίστη και πάθος. Θα βρείτε συγκεκριμένα μια σύντομη παρουσίαση του συγγραφέα και του βιβλίου του ως εισαγωγή. Στη συνέχεια παρέχεται μια προσεκτική περίληψη της πλοκής προκειμένου να συντεθεί η ιστορία και να εξηγηθούν οι διάφορες ανατροπές και ανατροπές.

Επιπλέον, η ανάλυση των βασικών χαρακτήρων δίνει τη δυνατότητα να τοποθετηθούν τα γεγονότα στο πλαίσιο τους και να κατανοηθούν τα κίνητρα του καθενός από αυτά. Στο βιβλίο του, ο Raymond Radiguet παρουσιάζει ιδιαίτερα μια μοιχαλίδα (Marthe) και τον εραστή της (François, ο αφηγητής), μόλις 15 ετών. Ένα ειδύλλιο αδύνατο, αλλά πάνω από όλα ταραχώδες από σκάνδαλα, προδοσία και ρομαντικές αμφιβολίες.

Για να αποκτήσετε μια πλήρη ανάλυση, αυτό το φύλλο ανάγνωσης προσφέρει επίσης κλειδιά ανάγνωσης. Το Le Diable au corps παραμένει ένα σπουδαίο ρομαντικό μυθιστόρημα, όπου βρίσκουμε αυτοβιογραφικά στοιχεία και ψυχολογικές έννοιες. Αυτή η σύνθεση αποκαλύπτει επίσης τα διαφορετικά θέματα που διατρέχουν το έργο, δηλαδή την αγάπη, τη ζήλια και την πίστη, τα οποία συμπλέκονται σε ένα σύμπαν που καταστράφηκε από τον Πρώτο Παγκόσμιο Πόλεμο.

Τέλος, προσφέρει τροφή για σκέψη για να εμβαθύνετε τις γνώσεις σας για αυτό το βιβλίο του Raymond Radiguet .

Ανάλυση των κύριων χαρακτήρων του The Devil in the Body:

Παρασκευή 31 Μαΐου 2024

Στ. Κασσελάκης στο ΕΡΤNews για Β. Μακεδονία: Η κυβέρνηση φόρεσε την περικεφαλαία του 2019 - «Η Παλαιστίνη πρέπει να αναγνωριστεί άμεσα» επανέλαβε ο Στέφανος Κασσελάκης, στην εφ’ όλης της ύλης στην ΕΡΤ


«Μπορεί να μας πει ο πρωθυπουργός ναι ή όχι, αν γνώριζε για το μπάζωμα πριν γίνει; Γιατί δεν τον ρωτάει κανείς στα μίντια» σημείωσε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ
Επιπλέον, απαντώντας στις κατηγορίες της κυβέρνησης περί δήθεν εργαλειοποίσης μιας τραγωδίας ο Στ. Κασσελάκης τόνισε ότι η Δικαιοσύνη είναι ζήτημα Δημοκρατίας. Δεν εργαλειοποιείς όταν ζητάς να τηρούνται οι νόμοι.  

Έχουμε μονταζιέρα και τραμπουκισμό συγγενών των θυμάτων των Τεμπών υπενθύμισε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ – ΠΣ και αναρωτήθηκε εάν το 41% που έλαβε η ΝΔ στις εθνικές εκλογές που ακολούθησαν της τραγωδίας «αμνηστεύει τον κ. Καραμανλή από το να πάει στη δικαιοσύνη».

Να αναγνωριστεί άμεσα η Παλαιστίνη - Εθνοκάθαρση από το Ισραήλ

Κληθείς να σχολιάσει την εισβολή του Ισραήλ στη Λωρίδα της γάζα και τον θάνατο χιλιάδων αμάχων, ο Στ. Κασσελάκης σχολίασε αρχικά ότι το ταξίδι του στην μέση Ανατολή προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στη ΝΔ.  «Πριν καν πάω σε εμπόλεμη ζώνη, άρχισαν την καραμέλα περί σέλφι.»

Αν ο κ. Μητσοτάκης θεωρεί ότι το να πας σε μια εμπόλεμη περιοχή με ρουκέτες της Χαμάς και το Ισραήλ να δολοφονεί 45 άμαχους και παιδιά είναι περιοχή για σέλφι, μάλλον έχει λάθος ορισμό των διακοπών σχολίασε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ επαναλαμβάνοντας ότι «η Παλαιστίνη πρέπει να αναγνωριστεί άμεσα».

«Αυτό που κάνει αυτή τη στιγμή η κυβέρνηση Νετανιάχου, μετά από χρόνια που προκαλεί όχι μόνο τον παλαιστινιακό λαό αλλά και τον δυτικό κόσμο με τους εποικισμούς στη Δυτική Όχθη και τώρα όχι μόνο έχει προχωρήσει σε μια βάναυση σφαγή στη Γάζα, αλλά καταπατά και τις συμφωνίες στη Δυτική Όχθη»  Ξεκαθάρισε ο Στ. Κασσελάκης τονίζοντας ότι . .  .

Τέμπη - Νέο βίντεο ανατροπή από το «μπάζωμα» μόνο λίγες ώρες μετά την τραγωδία / Χατζηγεωργίου

 

Eικόνες από το «μπάζωμα» μόνο λίγες ώρες μετά την τραγωδία «Η τρισδιάστατη απεικόνιση του χώρου και του μηχανισμού της σύγκρουσης έχει ολοκληρωθεί και υποδεικνύει πλέον με ακρίβεια το σημείο έναρξης της ανάφλεξης και την περαιτέρω εξέλιξη αυτής, ενώ εντός της εβδομάδας αναμένεται να οριστικοποιηθούν οι προσομοιώσεις με τη βοήθεια υπολογιστικών μεθόδων με Πεπερασμένα Στοιχεία (CFD) σχετικά με το είδος και την ποσότητα της καύσιμης ύλης που κάηκε» Πριν καν ξημερώσει η 1η Μαρτίου 2023 και ενώ ακόμη δεν είχαν εντοπιστεί οι σοροί όλων των θυμάτων του δυστυχήματος των Τεμπών ξεκίνησε η παρέμβαση με μπουλντόζες στον τόπο του εγκλήματος και η αλλοίωση των στοιχείων που στη συνέχεια ονομάστηκε «μπάζωμα». Η Επιτροπή Διερεύνησης Ανεξάρτητων Πραγματογνωμόνων Οικογενειών (ΕΔΑΠΟ) εντόπισε νέα στοιχεία σε βίντεο της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας που είχε σπεύσει στο σημείο της καταστροφής από τα μεσάνυχτα της μοιραίας 28ης Φεβρουαρίου.

Οι λήψεις γίνονταν στη διάρκεια των εργασιών διάσωσης με τη βοήθεια drones και μάλιστα η εικόνα μεταδιδόταν ζωντανά στο Εθνικό Συντονιστικό Κέντρο Διαχείρισης Κρίσεων (ΕΣΚΕΔΙΚ) του υπουργείου Πολιτικής Προστασίας. Όπως αναφέρει στον ιστότοπό της η ΕΔΑΠΟ, «από την επεξεργασία και ανάλυση βιντεοσκοπικού υλικού, το οποίο είχε ζητηθεί με προηγούμενο αίτημά μας και μας παραδόθηκε πρόσφατα», συντάχθηκε συμπληρωματική τεχνική έκθεση που . . .

Λάκης Λαζόπουλος: Πού πήγαν τα 11 λεπτά; (Επεισόδιο 25ο)

*

Στις 28 Μαΐου 2024 ο Λάκης Λαζόπουλος στήνει το πρώτο καθαρά θεατρικό τσαντίρι στην ιστορία του ΑΛ ΤΣΑΝΤΙΡΙ ΝΙΟΥΖ, αυτή την φορά στην σκηνή του Christmas Theater, για μία και μοναδική παράσταση. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι αυτά που θα το μεταδώσουν, για λόγους που όλοι καταλαβαίνουν.
Ο Λάκης Λαζόπουλος θα σχολιάσει τους πάντες και τα πάντα χωρίς γλώσσα υποταγμένη και υποτακτική. Εξαιτίας αυτής της προετοιμασίας τα podcast, τα οποία βγαίναν κάθε εβδομάδα από το newbreak.gr, μέχρι τις 28 Μαΐου δεν θα μπορέσουν να βγουν. Αμέσως μετά θα ακολουθήσουν. . .  

Μαρία Καρυστιανού: Συγκλόνισε στην παράσταση του Λαζόπουλου – «Έτσι λειτουργεί η συγκάλυψη, όλοι είχαν εντολές» – Ολόκληρο το βίντεο


Συγκλόνισε η Μαρία Καρυστιανού, στην παράσταση «Αλ Τσαντίρι Νιουζ», όταν ο Λάκης Λαζόπουλος έκανε ειδική αναφορά στην τραγωδία των Τεμπών. Η ίδια, ανέβηκε στην σκηνή και μίλησε για τον αγώνα που δίνουν οι οικογένειες των θυμάτων για να αποδοθεί δικαιοσύνη για τα 57 θύματα με τον κόσμο να ανταποκρίνεται εμφανώς συγκινημένος δίνοντας ένα παρατεταμένο χειροκρότημα.

«Δεν έχω τίποτε άλλο να χάσω πια, μόνο να κερδίσω» ανέφερε μεταξύ άλλων, ενώ αναρωτήθηκε πώς είναι δυνατόν να μην αντέδρασε κανένας εισαγγελέας και κανένας δικαστής απέναντι στην επιχείρηση συγκάλυψης που συντελέστηκε από τις πρώτες κιόλας ώρες μετά την τραγωδία, καθώς όπως ανέφερε «σαφώς ήταν σε πανικό».

«Όταν μέσα στις πρώτες ώρες ξεκίνησαν οι μπουλντόζες να αφαιρούν χώμα, και να μεταφέρεται με τα φορτηγά μπροστά στις οθόνες το βλέπαμε όλοι. Εμείς ήμασταν αλλού δεν καταλαβαίναμε, οι δικαστές δεν καταλάβαιναν; οι εισαγγελείς; Κανένας δεν καταλάβαινε τι γινόταν; Έτσι λειτουργεί όταν πρέπει να κάνεις συγκάλυψηΌλοι είχαν εντολές»  ανέφερε χαρακτηριστικά.

Η μητέρα των Τεμπών, αναφορικά με τις εξελίξεις στον αγώνα για δικαίωση σημείωσε ότι «επί της ουσίας είμαστε σχεδόν στο μηδέν κι αυτό γιατί μας προλαβαίνουν καινούργια γεγονότα. Κάθε φορά εκεί που λέμε χειρότερο δεν μπορεί να γίνει γίνεται και χειρότερα» ενώ τόνισε ότι «οι ελπίδες είναι λίγες όσον αφορά τον ελληνικό χώρο, έχουμε όμως αρκετές ελπίδες απ΄έξω»

Παράλληλα, η κα Καρυστιανού επισήμανε ξανά ότι τα Τέμπη ήταν μία δολοφονία 57 ανθρώπων και η υπόθεση αυτή κατέδειξε με τον πιο σαφή τρόπο «την ανυπαρξία της δικαιοσύνης, την ανυπαρξία της ελεύθερης ενημέρωσης και την επιβολή πολιτικών με το έτσι θέλω ότι είναι άρχοντες και θα κάνουν ότι θέλουν, πέρα από τους νόμους».

Όπως είπε χαρακτηριστικά:

Έγκλημα Τέμπη: Ξεκίνησαν το μπάζωμα δίπλα στις σορούς των νεκρών – Βίντεο σοκ από drone της πυροσβεστικής


Την αρχή της διαδικασίας του μπαζώματος δείχνει λεπτό προς λεπτό αποκαλυπτικό βίντεο από drone της πυροσβεστικής, αποδεικνύοντας πέραν πάσης αμφιβολίας πως η όλη διαδικασία ξεκίνησε από τις πρώτες κιόλας ώρες, πριν καλά καλά περισυλλεγούν όλες οι σοροί των θυμάτων, με την εκχωμάτωση μεγάλου μέρους αδρανών υλικών και σημαντικών πειστηρίων από τον τόπο του εγκλήματος.

Πρόκειται για εικόνες που κατέγραφαν λεπτό προς λεπτό το έγκλημα και μεταδίδονταν ζωντανά στο Ενιαίο Συντονιστικό Κέντρο Επιχειρήσεων και Διαχείρισης Κρίσεων, χωρίς κάποιος να παρέμβει ώστε να σταματήσει τις συγκεκριμένες ενέργειες.

Την ίδια ώρα, για πρώτη φορά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Παύλος Μαρινάκης μιλά για ευθύνες, ενώ τόσο καιρό κυβερνητικά χείλη διαλαλούσαν πως όλα έγιναν σύμφωνα με το γράμμα του νόμου. Χαρακτηριστικά ανέφερε «για εμάς το δυστύχημα των Τεμπών υπαγορεύει μία και μόνο υποχρέωση, να αναδειχτεί από τη δικαιοσύνη και μόνο από τη δικαιοσύνη όλη η αλήθεια και όποιος-α έχει ευθύνη ποινική εν προκειμένω…».

Καρέ καρέ εικόνες από τον τόπο του εγκλήματος:

Τρίτη 21 Μαΐου 2024

O «Κοινός Παρονομαστής» του Σωτήρη Τσαφούλια (official full movie - Πιθανόν βασισμένο σενάριο στην τριμερή διαίρεση της ψυχής (λογιστικόν, θυμοειδές, επιθυμητικόν) όπως ακριβώς τη διακρίνει ο Πλάτων

  Σενάριο-Σκηνοθεσία:   Σωτήρης Τσαφούλιας
Μπορούμε να δούμε και να καταλάβουμε κάποιον για αυτό που πραγματικά είναι και όχι για αυτό που εμείς θα θέλαμε να είναι; Ο καθένας από εμάς κρίνει αρνητικά τα αλλότρια και φοράει τα δικά του προσωπεία; Αυτά και άλλα προσπαθούν να καταλάβουν μέσα από την κουβέντα τους ο κυρ Πλάτωνας, ο Δημήτρης, ο Αλέξανδρος και ο Νίκος. Σε ένα καφενείο, πίνοντας τον καφέ τους. Τον καφέ που είναι σαν τη ζωή. Πότε γλυκιά, πότε πικρή, μα ποτέ άγευστη.

 

 Ο ιδιοκτήτης ενός επαρχιακού καφενείου και τρεις άρρενες θαμώνες του πιάνουν κουβέντα για τις γυναίκες, τον έρωτα και τις ανθρώπινες σχέσεις. 

Συμφωνούν και διαφωνούν, χωρίς να λαμβάνουν υπόψη τον «κοινό παρονομαστή», ο οποίος κάνει κάποια στιγμή την αιφνιδιαστική επίσκεψή του.

Δύσκολα φαντάζεται κανείς πως αυτή η ταινία είναι η πρώτη του σκηνοθέτη και σεναριογράφου. Τόση ομορφιά,τόση αγάπη,τόσα προβλήματα,τόσα ζητήματα,τόσα διλήμματα μέσα σε μία ώρα και ένα τέταρτο.  . . .

Παρασκευή 17 Μαΐου 2024

Από τα πανεπιστήμια στην Παλαιστίνη (μέρος Β’): Αποεπένδυση από το Columbia στο ΕΜΠ



Η απαίτηση φοιτητών και αλληλέγγυων για αποεπένδυση των πανεπιστημιακών ιδρυμάτων από εταιρείες που συνδέονται έμμεσα ή άμεσα με την ισραηλινή πολεμική βιομηχανία, τη συνεχιζόμενη γενοκτονία στη Γάζα, τους παράνομους εποικιστικούς οικισμούς στις κατεχόμενες παλαιστινιακές περιοχές και την εφαρμογή καθεστώτος απαρτχάιντ στο Ισραήλ, είναι που κλονίζει περισσότερο από οτιδήποτε άλλο τις ηγεσίες αυτών των ιδρυμάτων. Είναι μια απαίτηση με παράδοση επιτυχίας, πετυχαίνει κάποιες νίκες στο σήμερα, και αφορά πανεπιστήμια σε ολόκληρο τον κόσμο — ναι, και το ελληνικό ΕΜΠ.

του Ανδρέα Κοσιάρη

Μέρος Β’: Αποεπένδυση από το Columbia στο ΕΜΠ

Στο πρώτο μέρος είδαμε σχετικά συνοπτικά την ιστορία του φοιτητικού κινήματος αποεπένδυσης, που ξεκινά από την απαίτηση αποεπένδυσης των ιδρυμάτων τους από το νοτιοαφρικανικό Απαρτχάιντ.

Ουσιαστικά όλα τα υπόλοιπα φοιτητικά κινήματα αποεπένδυσης, όπως αυτό που απαιτεί την αποεπένδυση από εταιρείες που συνδέονται με την εξόρυξη ορυκτών καυσίμων ή εκείνο που απαιτεί την αποεπένδυση από εταιρείες που σχετίζονται με τη βιομηχανία όπλων, έχουν τις ρίζες τους εκεί. Και δεν θα μπορούσε να είναι αλλιώς για το κίνημα αποεπένδυσης από ισραηλινές εταιρείες και εταιρείες που σχετίζονται με τη γενοκτονία που διαπράττει στη Γάζα. 

Άλλωστε ο αγώνας κατά του Απαρτχάιντ υπήρξε συνολική έμπνευση για τον αγώνα των Παλαιστινίων για απελευθέρωση, και τα δύο κινήματα αλληλοστηρίζονταν ήδη από τη δεκαετία του 1950. Η στήριξη αυτή εδραζόταν στη βάση κοινών ηθικών αξιών και πόθου για ισότητα και απελευθέρωση, όχι στη βάση κάποιου κοινού μίσους.

Εβραίοι και Ισραήλ: σε διαφορετική πλευρά . . .

Ποιος είναι ο λόγος που η AstraZeneca αποσύρει το εμβόλιο κατά της Covid |

 

 Η πρόεδρος ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη και η αναπληρώτρια καθηγήτρια Κλινικής Φαρμακολογίας ΑΠΘ, Χρύσα Σαρδέλη μίλησαν στην εκπομπή της ΕΡΤ «Συνδέσεις» για την απόσυρση του εμβολίου κατά της Covid-19 από τη φαρμακευτική εταιρεία, AstraZeneca.


 ===================== 
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Τι μας έκρυψαν για τα εμβόλια της Covid - Δείτε τη συγκλονιστική συνέντευξη του κ. Αθανάσιου Καλογερίδη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:


Συγκλονιστική μαρτυρία του μοριακού βιολόγου - γενετιστή Αθανάσιου Καλογερίδη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο - Οι συνέπειες, οι ευάλωτες ηλικιακές ομάδες παιδιά-ηλικιωμένοι - Oι πολιτικές και επιστημονικές ευθύνες


Newsroom
15.05.2024 | 16:07 UPD:16.05.2024, 13:55

Mε μια συγκλονιστική συνέντευξη στον Μάκη Τριανταφυλλόπουλο, ο μοριακός βιολόγος και γενετιστής Αθανάσιος Καλογερίδης αποκαλύπτει με αποδείξεις τι μας έκρυψαν για τα εμβόλια κατά της Covid-19. Kαι όχι μόνο αυτό. Ο κ. Καλογερίδης εξηγεί τις συνέπειες των σκευασμάτων στον οργανισμό των ανθρώπων, αλλά και τις παρενέργειες που μπορεί να εμφανιστούν μετά τον εμβολιασμό, ακόμη και μετά την πάροδο ικανού χρονικού διαστήματος.

Όπως αναφέρει, τα πρωτοεμφανιζόμενα αυτά εμβόλια χρειάζονταν να υποβληθούν σε δοκιμασίες οι οποίες κρατούν κανονικά 12 χρόνια και όταν ολοκληρώνονταν οι κλινικές μελέτες θα είχαν πιθανότητα μόνο 2% να διατεθούν στον γενικό πληθυσμό. «Μέσα σε 7 μήνες έβγαλαν ένα τέτοιο σκεύασμα το οποίo δεν είχε ελεγχθεί ως προς τις παρενέργειες που μπορεί να προκαλέσει, ενώ υπήρχαν μελέτες που αποδείκνυαν ότι υπάρχει πρόβλημα», εξηγεί ο ίδιος.

«Ξέραμε για τα εμβόλια, αλλά δεν σας το λέγαμε»
Κριτήριο για τα εμβόλια φαίνεται πως δεν ήταν η προστασία των πολιτών, αλλά η προστασία των κερδών των φαρμακευτικών εταιρειών, καθώς πολιτικοί δήλωσαν δημόσια, έπειτα από την απόσυρση του εμβολίου της AstraZeneca, ότι γνώριζαν για τις παρενέργειες γι’ αυτό και προτίμησαν να δώσουν τα συγκεκριμένα σκευάσματα σε άτομα μεγάλης ηλικίας: