Πέμπτη 3 Δεκεμβρίου 2009

Είναι δυνατόν να θέλει το ΠΑΣΟΚ ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ; Απαιτείται ηχηρή διάψευση!!!


Σενάρια Δεξιάς “παλινόρθωσης” και στα ΕΛΤΑ για οριστική εφαρμογή του σχεδίου ιδιωτικοποίησης της δεξιάς;
(σίβυλλα)

Η αποτυχία που είχε η προσπάθεια της Κυβέρνησης Καραμανλή και του μεγάλου οικονομικού παράγοντα της χώρας, να βάλει “χέρι” ο δεύτερος στα ΕΛΤΑ, μέσω της διαδικασίας Ιδιωτικοποιήσεων, φαίνεται ότι δεν πτόησε κανέναν.

Η δυναμική αντίδραση και αντίσταση των Εργαζομένων και του Συνδικάτου ανάγκασε προσωρινά την αναστολή των σχεδιασμών, αλλά υποχρέωσε και τον ενδιαφερόμενο ιδιώτη σε μικρής χρονικής διάρκειας αναδίπλωση.

Σήμερα όμως ο οικονομικός αυτός παράγοντας, που κατέθεσε προσφορά “πινακίου φακής” για την εξαγορά κατ’ αρχή της θυγατρικής ΕΛΤΑ-ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ Α.Ε.. με απώτερο σχεδιασμό και στόχο τη μητρική ΕΛΤΑ Α.Ε., επανέρχεται.

Μέλημά του είναι μέσω παρεμβάσεων η επιβολή ανθρώπων που θα διαμορφώσουν το κατάλληλο για αυτόν περιβάλλον για την υλοποίηση των στόχων του.

Έτσι προσπαθεί να επιβάλλει ως Πρόεδρο και Δ/ντα Σύμβουλο ένα δοκιμασμένο από το παρελθόν άνθρωπο, που συμφώνησε στην ιδιωτικοποίηση, με κάποιες προϋποθέσεις, της Θυγατρικής κατ’ αρχή, ΕΛΤΑ-ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΕΣ.

Ο άνθρωπος αυτός είναι ο επί μια 4τια, επί δεξιάς διακυβέρνησης, Δ/νων Σύμβουλος, που απομακρύνθηκε τον περασμένο Ιούνιο, για λόγους που ποτέ δεν αναφέρθηκαν, αφού φυσικά εισέπραξε μια παχυλή αποζημίωση της τάξης των εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ, με αντικαταστατή επί τρίμηνο, τον παλαιό Πρόεδρο της ΟΝΝΕΔ Σταμάτη Μαύρο, που πήγε στα ΕΛΤΑ κατά εντολή Καραμανλή, προκειμένου να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις εκλογής του στις ΚΥΚΛΑΔΕΣ, χωρίς όμως θετικό αποτέλεσμα στις πρόσφατες εκλογές.

Ο άνθρωπος αυτός, ο Ανδρέας Ταπραντζής, είναι που με την τακτική του εξανέμισε ότι θετικό είχε γίνει την περίοδο 1997-2005 και φεύγοντας παρέδωσε την επιχείρηση με κρυφά ελλείμματα που σήμερα έχουν ξεπεράσει τα 35.000.000 ευρώ, αλλά και τεράστια λειτουργικά προβλήματα και μια 50αδα συμβούλων και συνεργατών που έχουν εξακοντίσει στα ύψη τις δαπάνες Διοίκησης.

Οι εργαζόμενοι ακούγοντας ότι υπάρχει ενδεχόμενο Δεξιάς παλινόρθωσης Ταπραντζή -οι πληροφορίες αναφέρουν ότι είναι κομματικό μέλος της Ν.Δ.- αρχίζουν και ανησυχούν για το τι περιμένει την επιχείρηση και τη δουλεία τους και βέβαια αναρωτιούνται, πως ένας άνθρωπος που συνέργησε σε πολιτικές ιδιωτικοποίησης επί δεξιάς, μπορεί να ηγηθεί μιας επιχείρησης που θα εφαρμόσει πολιτική ΠΑΣΟΚ.

Εμπιστεύονται όμως τον αρμόδιο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Δημήτρη Ρέππα, προς τον οποίο προστρέχουν να μην συμφωνήσει σε επιστροφή Ταπραντζή στα ΕΛΤΑ, αλλά να προβεί σε επιλογή στελέχους που θα έχει και κοινωνικές λογικές, μιας και το Ταχυδρομείο παρέχει κύρια κοινωνικό έργο.

* Πάλι αυτοί οι νεροκουβαλητές των εκλογικών νικών, ναι αυτοί του κακού ΠΑΣΟΚ, το «βαθύ ΠΑΣΟΚ» του Ανδρέα Παπανδρέου, που συνεχίζουν αθεράπευτα να είναι σοσιαλιστές, θα ματαιώσουν τη δεξιά παλινόρθωση και την έφοδο των μπλε, που έγιναν πράσινα, golden boys;

Σχόλιο: Είναι δυνατόν να θέλει το ΠΑΣΟΚ ιδιωτικοποίηση των ΕΛΤΑ;

Απαιτείται ηχηρή διάψευση!!!

Νάσος

========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.