Σάββατο 20 Φεβρουαρίου 2010

Δεν υπάρχει «οικονομική κρίση» για την ληστρική πλουτοκρατία, αντίθετα υπάρχουν τεράστια υπερκέρδη που αποκτήθηκαν αθέμιτα και δεν ενδιαφέρεται ούτε για την τύχη της Ελλάδας..

Η Ελλάδα γιατί να νοιαστεί για την τύχη της ληστρικής πλουτοκρατίας;
 
«Αλλαγές, σεισάχθεια, και κάθαρση», Εδώ και Τώρα!
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
www.koutsoukos-anastasios.g
Οι πλούσιοι και οι «φτωχοί» σήμερα.
«Ουκ αν λάβοις παρά τού μή έχοντος» !!
Λουκιανός, (Μένιππος).
 
«Ουκ αν λάβοις παρά τού μή έχοντος» !!
Λουκιανός, (Μένιππος).
Ο τρίτος  δρόμος Σωτηρίας της οικονομίας και  της Ελλάδας.
Ποιος είναι ο ρόλος  των πλουσίων κάθε χώρας; Μόνο να θησαυρίζουν παράνομα και ανήθικα, ως «άφρονες πλούσιοι» ή πρέπει να συνεισφέρουν ως «σύγχρονοι χορηγοί»;
Οι  άλλοτε «εθνικοί ευεργέτες» ή «χορηγοί» της αρχαιότητας, όχι μόνο δεν υπάρχουν σήμερα, αλλά με μεθόδους μαφίας υφαρπάζουν και ορμούν να κατακλέψουν και το τελευταίο ευρώ του κοσμάκη προς ίδιο ανήθικο πλουτισμό! 
 «ΔΕΙ ΓΑΡ ΤΟΥΣ ΕΥΠΟΡΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΥΣ ΠΟΙΕΙΝ ΕΑΥΤΟΥΣ ΤΟΙΣ ΠΟΛΙΤΑΙΣ».
 «Πρέπει και  οι εύποροι να κάνουν τους  εαυτούς τους χρήσιμους για  τους πολίτες», Δημοσθένης.
Γ. Παπανδρέου: «Δεν επιδιώκουμε σχέδιο διάσωσης».
Μη  περιμένετε βοήθεια από τους Αγγλο-Γαλλο-Ρωσους, που και αυτοί έχουν ελλείμματα και χρωστάνε (αλλά δεν σας το λένε)! Και η Αγγλία και άλλες χώρες έχουν το ίδιο με την Ελλάδα έλλειμμα, αλλά κανείς δεν μιλάει! Τα χρήματα δεν τα έχουν οι δυτικές κυβερνήσεις, αλλά η φεουδαρχία, η ολιγαρχία, η πλουτοκρατία και οι ληστρικοί τραπεζίτες.
Η Ελλάδα του 2010. Μόνοι  μας θα βγούμε από  την «οικονομική  κρίση», Μπορούμε!
 Δεν υπάρχει  «οικονομική κρίση» για την  ληστρική πλουτοκρατία, αντίθετα  υπάρχουν τεράστια υπερκέρδη  που αποκτήθηκαν αθέμιτα και  δεν ενδιαφέρεται ούτε για  την τύχη της Ελλάδας.. Η Ελλάδα γιατί να νοιαστεί για την τύχη της ληστρικής πλουτοκρατίας; 
Προτείνουμε ένα τρίτο πλάνο, είναι εθνική ανάγκη:
  1. Ας εθνικοποιηθεί-κρατικοποιηθεί- παρακρατηθεί-φορολογηθεί ένα μέρος της αμύθητης περιουσίας των ολιγαρχικών, των φεουδαρχών, των τραπεζιτών και των μεγαλοαστών, για να σωθεί η Ελλάδα από την χρεοκοπία! Είναι εθνικός λόγος και όχι ταξικός!  Στην περίοδο της επανάστασης του 1821 εναντίον των Τούρκων, οι πλούσιοι Έλληνες έδωσαν τα υπάρχοντά τους για τον αγώνα. Αργότερα,  οι εθνικοί ευεργέτες δώρισαν τις περιουσίες ους για κοινωφελείς σκοπούς. Σήμερα η οικονομική ολιγαρχία έχει ταυτιστεί με την μαφία και συσσωρεύει αμύθητα πλούτη χωρίς να την νοιάζει η Ελλάδα ούτε οι πολίτες της!  Εμείς γιατί να νοιαστούμε για την τύχη της ληστρικής πλουτοκρατίας; Είναι μια πρόταση Σωτηρίας, μέσα στην «γενική απραξία, οσφυοκαμψία» και «ολικής επαναφοράς της δεξιάς» μέσα από την αναβλητικότητα-καθυστέρηση της «ψηφιακής διακυβέρνησης». Εδώ ο κόσμος χάνεται… και περιμένουν τους Αγγλο-γαλλο-ρωσους που και αυτοί έχουν ελλείμματα και χρωστάνε!
2. Να γίνει πράξη  η Νέα σεισάχθεια! Αυτόματη ενοποίηση όλων των δανείων του πολίτη σε ένα δάνεια (άσχετα αν έχει καθυστερημένες δόσεις ή είναι στον Τειρεσία) με χαμηλό επιτόκιο, και δόση που δεν θα ξεπερνά το 1/3 των μηνιαίων αποδοχών του πολίτη. Ευκολίες αποπληρωμής κάθε είδους δανείων.
3. Να εφαρμοστεί  ο "κοινωνικός  μισθός" , ως αντίβαρο της απώλειας εσόδων! Να μειωθούν στο ήμισυ τα διάφορα είδη προστίμων, να επιτρέπετε η ελεύθερη μετακίνηση με τα μέσα μαζικής μεταφοράς των εργαζομένων τις πρωινές ώρες, να υπάρξει "κάρτα Μετρό εργάτη-υπάλληλου με μειωμένο εισιτήριο κλπ..
4. Αλληλεγγύη, συντροφικότητα, πατριωτισμός, σύσφιξη οικογενειακών και φιλικών σχέσεων, στήριξη ομογενών και Ελλήνων μεταναστών
5. Ενιαίο σύστημα παροχής κοινωνικής βοήθειας μέσω ενός πανελλήνιου δικτύου ψυχολόγων - κοινωνιολόγων - παιδαγωγών για στήριξη οικογένειας, γέννησης νέων παιδιών, σωστή ανατροφή των ελληνοπαίδων.
6. Προβολή του Ελληνικού  Πολιτισμού σε διαχρονικό και συγχρονικό επίπεδο. Έχουμε την πιο όμορφη χώρα και πολλοί μας ζηλεύουν!  Και αν δεν έχουμε τώρα ρευστό έχουμε παραλίες, θάλασσα, δάση, λίμνες, χλωρίδα, πανίδα, ορυκτό και θαλάσσιο πλούτο, ικανό να μας θρέψει!!
7. Η Ελλάδα ποτέ  δεν πεθαίνει! Να ενστερνιστούμε τις δυνατότητες του λαού μας και να τις αναπτύξουμε. Είμαστε η 24η πιο πλούσια χώρα στον κόσμο , αλλά είμαστε η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΥΠΕΡΔΥΝΑΜΗ! 
Ο κ. Γ. Παπανδρέου, επισήμανε ότι δεν επιδιώκουμε "σχέδιο διάσωσης". Τον κίνδυνο της μετάδοσης σε όλη την ΕΕ των προβλημάτων που αντιμετωπίζει με το κόστος δανεισμού η Ελλάδα. Σημείωσε ότι η Ελλάδα θέλει απλώς να δανείζεται με τα επιτόκια που ισχύουν και για τις άλλες χώρες της ΕΕ, τονίζοντας ότι οι χώρες μπορούν, αν έχουν τη βούληση, να αντιμετωπίσουν φαινόμενα κερδοσκοπίας. Επανέλαβε δε, ότι δεν επιδιώκει ευρωπαϊκό «σχέδιο διάσωσης».
Οι  αποτυχημένοι ηγέτες της Ευρώπης που  οι χώρες τους και ο φιλελευθερισμός που είχαν υιοθετήσει,  κατέρρεαν πριν από ένα χρόνο και σώθηκαν με κρατικό παρεμβατισμό, δηλ. σοσιαλιστική πρακτική,  σήμερα, προτείνουν νέα πιο σκληρά οικονομικά μέτρα εις βάρος των πολιτών ενώ δεν κάνουν κουβέντα για τον πλούτο των φεουδαρχών. Δεύτερο πακέτο με μέτρα- σοκ που περιλαμβάνουν την κατάργηση των εθνικών συλλογικών συμβάσεων εργασίας, την κατάργηση της μονιμότητας στο Δημόσιο, την απελευθέρωση των κλειστών επαγγελμάτων, την αύξηση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης με παράλληλη μείωση των συντάξεων, απαιτεί η Κομισιόν από την Ελλάδα. 
Όμως  ποιος είναι ο  ρόλος των πλουσίων κάθε χώρας; Μόνο να θησαυρίζουν; 
Στην  αρχαία Αθήνα οι πλούσιοι προσέφεραν χορηγία. Η χορηγία θεσμοθετείται για πρώτη φορά στην Αθηναϊκή Δημοκρατία του Κλεισθένη, στα τέλη του 6ου αιώνα π.Χ. Η πλήρης άνθησή της όμως συντελείται στον 5ο αιώνα π.Χ., στον Χρυσό Αθηναϊκό Αιώνα του Η χορηγία ήταν υποχρεωτική δια νόμου για τους 120 πιο εύπορους συγκριτικά πολίτες από την κάθε μία από τις δέκα φυλές της Αθήνας. Οι χορηγοί ανελάμβαναν όλα τα έξοδα της εκδήλωσης, όπως για παράδειγμα τα Παναθήναια, τα Ελευσίνια Μυστήρια, τα Διονύσια ή τα Ανθεστήρια. Σήμερα, αντίθετα, οι χορηγοί είναι μπορεί να είναι νομικά πρόσωπα, εταιρίες. Οι ιδιώτες, τα φυσικά πρόσωπα, που προσέφεραν στη νεότερη Ελλάδα και προσφέρουν και σήμερα χρήματα ή/και περιουσιακά στοιχεία τους στο κοινωνικό σύνολο, είναι και αποκαλούνται ευεργέτες ή δωρητές.  
Στην  χριστιανική κοινωνία ο «άφρων πλούσιος» καταδικάστηκε από τον Κύριο, γιατί ο Θεός είδε πως στην καρδιά του καθενός κρυβόταν η πλεονεξία. Θέλησε όμως να μας προφυλάξει από αυτό το μεγάλο πάθος με την παραβολή του άφρονα πλούσιου. 
Είπεν ο Κύριος την παραβολήν ταύτην·  ανθρώπου τινός πλουσίου ευφόρησεν  ή χώρα· Και διελογίζετο εν εαυτώ λέγων τι ποιήσω, ότι ουκ  έχω πού συνάξω τους καρπούς μου; και είπε· τούτο ποιήσω· καθελώ μου τάς αποθήκας και μείζονας οικοδομήσω, και συνάξω εκεί πάντα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου, Και ερώ τη ψυχή μου· ψυχή, έχεις πολλά αγαθά κείμενα εις έτη πολλά· αναπαύου, φάγε, πίε, ευφραίνου. Είπε δε αυτώ ό Θεός· άφρον, ταύτη τη νυκτί την ψυχήν σου απαιτούσιν από σου· α δ’· ητοίμασας τίνι έσται; ούτως ό θησαυρίζων εαυτώ, και μη εις Θεόν πλουτών. Ταύτα λέγων εφώνει· ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω».  Τους είπε ο  Κύριος αυτή την παραβολή. Ενός ανθρώπου πλούσιου έφεραν τα χωράφια του μεγάλη σοδειά' και σκεφτόταν μέσα του  λέγοντας· Τι πρέπει να κάνω, γιατί  δεν έχω πού να μαζέψω τους καρπούς μου; Και είπε: αυτό θα κάνω: θα γκρεμίσω τις αποθήκες μου και στη θέση τους θα χτίσω μεγαλύτερες και εκεί θα μαζέψω όλα τα γεννήματά μου και τα αγαθά μου και θα πω στην ψυχή μου: Ψυχή, έχεις μαζέψει πολλά αγαθά, που σου φτάνουν για πολλά χρόνια. Αναπαύου, λοιπόν, τρώγε, πίνε, καλοπερνά. Ο Θεός όμως του είπε· «Ανόητε, αυτή τη νύχτα σου ζητούν ξαφνικά την ψυχή σου. Όσα λοιπόν ετοίμασες, σε ποιον θα ανήκουν τώρα;». Αυτά παθαίνει εκείνος που θησαυρίζει μόνο για τον εαυτό του και δε φροντίζει να πλουτίζει όπως ο Θεός θέλει. Και λέγοντας αυτά τόνιζε: όποιος έχει αυτιά για να ακούει, ας ακούει. 
Ο «άφρων πλούσιος» της παραβολής, ήθελε να είναι ευτυχής μόνο για τον εαυτό του και για πάρα πολλά χρόνια. Τους άλλους ανθρώπους ποτέ δεν τους σκεφτόταν, ώστε να μοιράσει και σ' αυτούς από την περίσσια των υλικών αγαθών. Ήταν ένας ατομιστής και φοβερός εγωιστής. Ο Κύριος χαρακτηρίζει τον πλούσιο «άφρονα», δηλαδή άμυαλο, ανόητο. Είναι πραγματικά παράφρονας, γιατί δε σκέφτηκε ποτέ το Θεό και το θάνατο. Η πλεονεξία είχε κυριέψει την ψυχή του και τον είχε κάνει φοβερό εγωιστή. «Εκείνοι που θέλουν να αποκτούν πλούτη, πέφτουν σε μεγάλο πειρασμό, σε παγίδα και σε πολλές ανόητες και βλαβερές επιθυμίες, που έχουν τη δύναμη να βυθίζουν τους ανθρώπους στην καταστροφή και την απώλεια (= το χάσιμο της ψυχής)». (Ο Απόστολος Παύλος στην Α' επιστολή του στον Επίσκοπο Τιμόθεο κεφ. στ' στίχος 9) 
Οι  εθνικοί ευεργέτες. Ήταν άνθρωποι με υψηλό αίσθημα φιλοπατρίας, φιλανθρωπίας, κοινωνικής αλληλεγγύης. Ο θεσμός των «εθνικών κληροδοτημάτων» εμφανίζεται στην ελληνική αρχαιότητα, συνεχίζεται στην περίοδο του Βυζαντίου και παίρνει νέες διαστάσεις στη διάρκεια της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Η ανάγκη για πνευματική αναβάθμιση του Γένους ώθησε, τότε, την Εκκλησία, αλλά και πολλούς εύπορους Έλληνες να δραστηριοποιηθούν για την ίδρυση σχολείων, τη μισθοδοσία εκπαιδευτικών, αλλά και την παροχή οικονομικής αρωγής σ’ εκείνους που είχαν μεγαλύτερη ανάγκη. Έλληνες της διασποράς πρωταγωνιστούν στο κίνημα του Νεοελληνικού Διαφωτισμού, στην ανέγερση σχολείων, την αποστολή βιβλίων, τη χορήγηση υποτροφιών. Η έμπρακτη εκδήλωση φιλοπατρίας με πράξεις ευεργεσίας παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις στα χρόνια της Εθνεγερσίας Πλούσιοι ομογενείς συμπαρίστανται στην Πατρίδα που μάχεται και γίνονται αρωγοί στον αγώνα της Ελευθερίας. Η «Φιλική Εταιρεία»,αλλά και πολλά από τα μέσα που χρησιμοποιούνται στους αγώνες του Έθνους χρηματοδοτούνται από αγωνιστές και εθνικούς ευεργέτες, γυναίκες και άνδρες. Τα μεγαλύτερα κτίσματα της Αθήνας ειναι χτισμένα από δωρεες εθνικών ευεργετών (Ζάππειο, Αρσάκειο κλπ). Σήμερα οι ληστρικοί τραπεζίτες και οι ολιγαρχίες όχι μόνο δεν διακατέχονται από αισθήματα «εθνικής ευεργεσίας», αλλά αντίθετα ορμούν να κατακλέψουν και το τελευταίο ευρώ του κοσμάκη και ας διασύρεται διεθνώς η Ελλάδα!
Οι  άλλοτε «εθνικοί ευεργέτες» ή «χορηγοί» της αρχαιότητας, όχι μόνο δεν υπάρχουν σήμερα, αλλά με μεθόδους μαφίας υφαρπάζουν και ορμούν να κατακλέψουν και το τελευταίο ευρώ του κοσμάκη προς ίδιο ανήθικο πλουτισμό και ας διασύρεται διεθνώς η Ελλάδα! Οι δεξιοί «ξανάρχονται» και η ψηφιακή διακυβέρνηση στρώνει «το γαλάζιο χαλί», αφού ποτέ δεν τόλμησε να γκρεμίσει το κράτος-παρακράτος της δεξιάς! Η Ελλάδα από την Επανάσταση του 1821 για την ελευθερία,  κατέληξε στην ετερονομία και «προστασία των δυτικών», και σήμερα το 2010 μπροστά στην πρόκληση ή για «νέα υποδούλωση στις ξένες δυνάμεις» ή για «ενηλικίωση και αυτονομία»!! 
Σημειώνουμε ότι υπάρχει ακόμα  ελάχιστος χρόνος, αλλά και πολύ στελεχιακό δυναμικό, που μένει αναξιοποίητο, για την πραγματοποίηση της «αλλαγής». Το Πασοκ έχει τα καλύτερα στελέχη από όλα τα αλλά κόμματα και έχουν υψηλότερο επίπεδο από όλα τα στελέχη της δεξιάς. Το Πασοκ κέρδισε τις εκλογές αλλά κυβερνούν ακόμα τα στελέχη της δεξιάς και κανείς δεν τα αλλάζει! Μήπως φαίνεται σκοπίμως γιατί έχουν σκοπό να παραδώσουν πάλι στην δεξιά, οσονούπω, και να έχουν έτοιμο-ανέγγιχτο και το δεξιό κράτος; Αντί να αλληλο-υβρίζονται τα στελέχη του Πασοκ, καλύτερα είναι να ασχοληθούν με την ολοκλήρωση των «αλλαγών». Το όνομά του κ. Γιώργου Παπανδρεου, δύναται να γραφεί με χρυσά γράμματα στην ιστορία αυτής της χώρας «αν πραγματοποιήσετε ταχύτατα τα τις αλλαγές προσώπων και κάνετε πράξη την ελπίδα». Δεν υπάρχει οικονομική κρίση για την πλουτοκρατία και τους ληστρικούς τραπεζίτες, αντίθετα υπάρχουν τεράστια υπερκέρδη που αποκτήθηκαν αθέμιτα. Όλοι πρέπει να συμβάλλουν ανάλογα με τις δυνάμεις τους, όχι μόνο οι χαμηλόμισθοι. «Αλλαγές και κάθαρση», Εδώ και Τώρα!
Η Ελλάδα αντί να τρέχει για δανεικά στην «εσπερία», να στηριχτεί  στις «δικές της δυνάμεις».  Μόνοι μας θα βγούμε από την «οικονομική κρίση», Μπορούμε!  Η «Αόρατος Αρχή», είστε εσείς, Έλληνες Πολίτες! «Πάντα ρει, πάντα χωρεί, ουδέν μένει…» (Ηράκλειτος)

«Αλλαγές και  κάθαρση», Εδώ και Τώρα!
Δρ  Κουτσούκος Αναστάσιος
www.koutsoukos-anastasios.gr 


========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.