Παρολαυτά το έργο του δεν προβάλλεται σχεδόν καθόλου στον τόπο που τον ανέθρεψε.
Χαρακτηριστικό είναι πως στα σχολεία μας ποτέ δεν μας είπαν γι' αυτόν και βέβαια ποτέ δεν αναφέρεται αυτό το μνημειώδες ιστορικό του έργο για την επανάσταση του 1821, που όποιος το διάβασε άλλαξε μια για πάντα η οπτική που βλέπει την ελληνική ιστορία.
Αν ο μόνος σκοπός που αξίζει τον κόπο κανείς να γεννηθεί, είναι η λεφτεριά, και μόλις γεννηθεί του την
υποθηκεύσουν τα συμφέροντα, τι άλλο του απομένει αν όχι η επανάσταση; (ο συγγραφέας)
Μεταξύ δουλείας και δουλείας δεν υπάρχει καμμιά διαφορά.
Με το να κάμεις μιαν επανάσταση κι αποτινάξεις το ζυγό,δεν έκαμες τίποτα.
Το ‘21 αυτό έκαμε. Το να μην ξαναεμπέσεις σε ζυγό-αυτό είναι επανάσταση. (ο συγγραφέας)
Το θαύμα του ‘21 δεν έγκειται στη στρατιωτική ήττα της Τουρκίας-πράγμα ευκολώτερο-αλλά στο (ως εκ θαύματος) σώσιμό του από την εχθρότητα των κοτζαμπάσηδων,των λογίων και του Κλήρου. (ο συγγραφέας)
Ο κατά μόνο, το γένος και το θρήσκευμά του διαφέρων είναι ένας άγιος, μπρος στον κατά μόνο το “κατεστημένο” του διαφέροντα.
Οι Τούρκοι δεν ήσαν οι χειρότεροι…Ο ελληνικός λαός δε θάκανε την επανάσταση για ν’αποκαταστήσει και πολιτικά τους κοτζαμπάσηδες.Οι λέγοντες ότι η Επανάσταση ήταν μόνον Εθνική, ή είναι αδιάβαστοι, ή δε μας λένε την αλήθεια.
Σκοτώνοντας τους Τούρκους ήξερε ότι σκοτώνει το σύμμαχο των κοτζαμπάσηδων.
Χωρίς τον αφανισμό πρώτα αφτουνού, δεν μπόραε να ξεπάτωνε τους άλλους.
Το ότι σ’αυτό η Επανάσταση γελάστηκε, δεν πάει ναπεί διόλου ότι τους εφείσθη.
Θα τους πέρναε εν στόματι μαχαίρας,
Το ότι νόμισε ότι για τούτο είχε καιρό,αυτό την έφαγε…
Η Επανάσταση απότυχε… (ο συγγραφέας)
ΤΑ ΔΥΟ ‘21
Το Εικοσιένα,όπως το ξέρουμε μέσα από την επίσημη ιστορική παράδοση,μοιάζει με τ’αναστραμμένο είδωλο που βλέπουμε να καθρεφτίζεται στα θαμπά νερά μιας λίμνης.
Είναι βέβαια η ίδια εικόνα,μα δοσμένη από την ανάποδη.
Για να γνωρίσει κανείς τ’αληθινό Εικοσιένα πρέπει να σκύψει πάνω σ’άλλα κείμενα, σ’εκείνα που προετοίμασαν το σηκωμό, σ’αυτά που γράφτηκαν όσο βρόνταγε το καρυοφύλλι κι άστραφτε το γιαταγάνι και στ’απομνημονεύματα των αγωνιστών -του Μακρυγιάννη,του Κασομούλη,του Κολοκοτρώνη,του Φωτάκου,του Σπυρομήλιου, του Περραιβού,του Σπηλιάδη και τόσων άλλων.
Δύο ήταν τα Εικοσιένα: Το ένα του λαού και των πιο προοδευτικών ανθρώπων εκείνου του καιρού, το άλλο των κοτζαμπάσηδων και των πολιτικάντηδων. Του πρώτου οι ρίζες αντλούνε τους χυμούς τους από τα “Δίκαια του ανθρώπου” του Ρήγα Βελεστινλή, πάνω στ’άλλο πέφτει βαρύς ο ίσκιος της “Πατρικής Διδασκαλίας” του Μακαριωτάτου Πατριάρχη της Αγίας Πόλης Ιερουσαλήμ Κυρ Ανθίμου ή πιο σωστά του Γρηγορίου.
Δημήτρης Φωτιάδης
Διαβάστε το βιβλίο σε PDF «το ’21 και η αλήθεια»
ΤΟ 1 8 2 1 ΚΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ
– Γράφει ο Γιάννης Σκαρίμπας
– * Αν ο μόνος σ κ ο π ό ς που αξίζει τον κόπο κανείς να γεννηθεί είναι
η λ ε υ τ ε ρ ι ά και μόλις γεννηθεί του την υ π ο θ η κ ε ύ ο υ ν τα συμφέροντα,
τι άλλο του απομένει από την ε π α ν ά σ τ α σ η ;
– Μεταξύ δ ο υ λ ε ί α ς και δ ο υ λ ε ί α ς δεν υπάρχει καμιά διαφορά. Με το να κάμεις
μιαν επανάσταση κι αποτινάξεις το ζυγό , δεν έκαμες τίποτα. Το 18 2 1 αυτό έκαμε.
Το να μην ξ α ν α ε μ π έ σ ε ι ς σε ζυγό – αυτό είναι ε π α ν ά σ τ α σ η !
– * Ο κατά μόνον το γένος και το θρήσκευμά του διαφέρων είναι ένα άγιος ,
μπρός στον κατά μόνο το »κατεστημένο» του διαφέροντα.
– Οι Τούρκοι δεν ήσαν οι χειρότεροι . Ο Ελληνικός λαός δε θάκανε την επανάσταση,
για ν’ αποκαταστήσει και πολιτικά τους κοτζαμπάσηδες . Οι λέγοντες ότι η επανάσταση
ήταν μόνον Εθνική , ή είναι α δ ι ά β α σ τ ο ι ή δε μας λένε την α λ ή θ ε ι α .
Σκοτώνοντας τους Τούρκους ήξερε ότι σκοτώνει το σ ύ μ μ α χ ο των εχθρών
κ ο τ ζ α μ π ά σ η δ ω ν . Χωρίς τον αφανισμό πρώτα αυτουνού , δεν μπόραε να
ξ ε π ά τ ω ν ε τους άλλους . Το ότι σ’ αυτό η επανάσταση γελάστηκε , δεν πάει να πει
διόλου ότι τους λυπήθηκε. Θα τους πέρναε εν στόματι μαχαίρας . Το ότι νόμισε ότι
για τούτο είχε καιρό , αυτό την έφαγε… Η Ε π α ν ά σ τ α σ η α π ό τ υ χ ε...[Σκαρίμπας ]
για το βιβλίο του Γιάννη Σκαρίμπα ‘Tο 1821 και η αριστοκρατία του’
– Τ Α Δ Υ Ο Ε Ι Κ Ο Σ Ι Ε Ν Α
– Το εικοσιένα – λέει ο ιστορικός Δ. Φωτιάδης – όπως το ξέρουμε μέσα απ’ την επίσημη
ιστορική παράδοση , μοιάζει με τ’ αναστραμμένο είδωλο που βλέπουμε στα θαμπά
νερά μιας λίμνης . Είναι βέβαια η ίδια εικόνα , μα δοσμένη από την ανάποδη. Για να
γνωρίσει κανείς τ’ αληθινό Εικοσιένα, πρέπει να σκύψει πάνω σ’ άλλα κείμενα , σ’ αυτά
που γράφτηκαν όσο β ρ ό ν τ α γ ε το κ α ρ υ ο φ ύ λ λ ι κι ά σ τ ρ α φ ε το
γ ι α τ α γ ά ν ι και στα απομνημονεύματα – του Κολοκοτρώνη, του Περραιβού,
του Φωτάκου, του Σπυρομήλιου, του Μακρυγιάννη, του Κασομούλη , Σπηλιάδη κ.α
– Δύο ήταν τα Εκοσιένα : Το ένα του λ α ο ύ και των πιο π ρ ο ο δ ε υ τ ι κ ώ ν
ανθρώπων εκείνου του καιρού , το άλλο ήταν των κ ο τ ζ α μ π ά σ η δ ω ν και
των π ο λ ι τ ι κ ά ν τ η δ ω ν … – Δημήτρης Φωτιάδης, ιστορικός
– ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΕΙΚΟΣΙΕΝΑ
δεν έγκειται στη στρατιωτική ήττα της Τουρκιάς – πράγμα πιο εύκολο- αλλά στο
[ ως εκ θαύματος ] σώσιμό του από την εχθρότητα των κ ο τ ζ α μ π ά σ η δ ω ν ,
των λ ο γ ί ω ν και του Κ λ ή ρ ο υ. » Το 18 2 1 και η Α λ ή θ ε ι α- Γ. Σκαρίμπας
– * * *
– Δείτε από βίντεο : α) οι ελεύθεροι πολιορκημένοι– Σολωμού- Μαρκόπουλου
β) Ω πότε παλικάρια -Ρήγας- Ν. Ξυλούρης
δ) Γεώργιος Καρα’ι’σκάκης – οι ΙΠΠΕΙΣ ΤΗΣ ΠΥΛΟΥ
– Β. Παπακωνσταντίνου-Ν. Καλογερόπουλος
– * * *
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.