'Εγγραφο υπουργείου 'Αμυνας ΗΠΑ,
αποδεικνύει την ΑΛΗΘΕΙΑ γιά
τα αεροσκάφη ORION P-3 και τα 500 εκατομ.
Η προηγούμενη κυβέρνηση (Σαμαρά-Βενιζέλου) είχε ζητήσει επίσημα την αναβάθμιση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ΟRIOΝ Ρ-3Β, με κόστος 500 εκατομ. δολ. Το Στέητ Ντηπάρτμεντ είχε εγκρίνει το αίτημα της τότε ελληνικής κυβέρνησης και ενημερώθηκε το Κογκρέσσο 6 Οκτωβρίου 2014 από το υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ. Το επίσημο αίτημα της Ελλάδας προς τις ΗΠΑ, εκτιμάται ότι υποβλήθηκε από τον τότε υπουργό 'Αμυνας Δημ. Αβραμόπουλο, στον τότε Αμερικανό ομόλογό του Τσακ Χέϊγκελ, στις 21 Αυγούστου 2014, στην συνάντησή τους στην Ουάσιγκτον (Πεντάγωνο), αλλά ουδέποτε ανακοινώθηκε ή αναφέρθηκε οτιδήποτε στα ΜΜΕ...
(Το έγγραφο του υπουργείου 'Αμυνας ΗΠΑ) - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Το υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ, μετά το ''ΟΚ'' του Στέητ Ντηπάρτμεντ, ΔΕΝ θα ενημέρωνε το Κογκρέσσο αν η ελληνική κυβέρνηση (υπουργείο 'Αμυνας) ΔΕΝ είχε υποβάλει (γραπτή) ''επιστολή πρόθεσης'' (Letter of Intent) γιά αναβάθμιση των αεροσκαφών. Αυτή λογικά υποβλήθηκε πριν τις 6 Οκτωβρίου 2014. Αντί να μπερδεύεται η τωρινή κυβέρνηση, με τις ασοβάρευτες ανακοινώσεις και δηλώσεις γιά το ζήτημα και ειδικά με τις ανακολουθίες του Π. Καμμένου (που μπερδεύουν αντί να ξεκαθαρίζουν), γιατί δεν δίνει στην δημοσιότητα την επιστολή-αίτημα;;;
Η ''μίζα'' και το λάθος του Παν. Καμμένου: Επειδή ο υπουργός φημίζεται γιά την τάση του να μιλά πρώτα και μετά να σκέπτεται, τον ενημερώνουμε ότι η ''Lockheed Martin Aeronautics Company'' θα δώσει ''προμήθεια-μίζα'' 10-15 εκατομ. δολ. (πάγια τακτική-κανόνας). Και αυτό επειδή η υπογραφείσα συμφωνία της Ελλάδας ΔΕΝ είναι με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά με ιδιωτική εταιρία (Lockheed Martin). Καλά θα κάνει ο υπουργός, να ψάξει να βρει ΠΟΥ πήγε η ''προμήθεια-μίζα'' (ή ΠΟΥ θα πάει), αντί να ''δηλώνει'' ότι δεν υπάρχει ''προμήθεια-μίζα'', επειδή έτσι εκτίθεται.
Σημ.: Η συμφωνία ΔΕΝ είναι ''διακρατική''. Δεν υπογράφηκε με υπουργείο ή κρατικό φορέα ΗΠΑ. Υπογράφηκε μεταξύ Ελλάδας και ιδιωτικής εταιρίας.
Η υπόθεση με την ''αναβάθμιση'' των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ORION P-3
Η ''αναβάθμιση'' θα κοστίσει στην Ελλάδα 100 εκατομ. δολ. το ένα, δηλ. 500 εκατομ. συνολικά, γιά 5 παλιά αεροσκάφη. Η αγορά καινούργιων κόστιζε λιγότερα από 50 εκατομ. (πενήντα εκατομ. δολ.) το ένα. (Δείτε το κόστος κάθε καινούργιου αεροσκάφους στα ακόλουθα links: Υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ- NAVY, εγκυκλοπαίδεια Wikipedia, τεχνικά και λοιπά χαραχτηριστικά, ανεξάρτητο Οργανισμό για αεροσκάφη). Η παραγωγή των αεροσκαφών Orion P-3B ναυτικής συνεργασίας, σταμάτησε πριν...15 χρόνια.
Με τα ίδια χρήματα αναβάθμισης πέντε ORION P-3B, θα μπορούσαν να αγοραστούν δύο ολοκαίνουργα Ρ-8 ''Πoσειδών''σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε και το σχετικό του ΚΥΣΕΑ:
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
τα αεροσκάφη ORION P-3 και τα 500 εκατομ.
Η προηγούμενη κυβέρνηση (Σαμαρά-Βενιζέλου) είχε ζητήσει επίσημα την αναβάθμιση των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ΟRIOΝ Ρ-3Β, με κόστος 500 εκατομ. δολ. Το Στέητ Ντηπάρτμεντ είχε εγκρίνει το αίτημα της τότε ελληνικής κυβέρνησης και ενημερώθηκε το Κογκρέσσο 6 Οκτωβρίου 2014 από το υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ. Το επίσημο αίτημα της Ελλάδας προς τις ΗΠΑ, εκτιμάται ότι υποβλήθηκε από τον τότε υπουργό 'Αμυνας Δημ. Αβραμόπουλο, στον τότε Αμερικανό ομόλογό του Τσακ Χέϊγκελ, στις 21 Αυγούστου 2014, στην συνάντησή τους στην Ουάσιγκτον (Πεντάγωνο), αλλά ουδέποτε ανακοινώθηκε ή αναφέρθηκε οτιδήποτε στα ΜΜΕ...
(Το έγγραφο του υπουργείου 'Αμυνας ΗΠΑ) - ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΗ: Το υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ, μετά το ''ΟΚ'' του Στέητ Ντηπάρτμεντ, ΔΕΝ θα ενημέρωνε το Κογκρέσσο αν η ελληνική κυβέρνηση (υπουργείο 'Αμυνας) ΔΕΝ είχε υποβάλει (γραπτή) ''επιστολή πρόθεσης'' (Letter of Intent) γιά αναβάθμιση των αεροσκαφών. Αυτή λογικά υποβλήθηκε πριν τις 6 Οκτωβρίου 2014. Αντί να μπερδεύεται η τωρινή κυβέρνηση, με τις ασοβάρευτες ανακοινώσεις και δηλώσεις γιά το ζήτημα και ειδικά με τις ανακολουθίες του Π. Καμμένου (που μπερδεύουν αντί να ξεκαθαρίζουν), γιατί δεν δίνει στην δημοσιότητα την επιστολή-αίτημα;;;
Η ''μίζα'' και το λάθος του Παν. Καμμένου: Επειδή ο υπουργός φημίζεται γιά την τάση του να μιλά πρώτα και μετά να σκέπτεται, τον ενημερώνουμε ότι η ''Lockheed Martin Aeronautics Company'' θα δώσει ''προμήθεια-μίζα'' 10-15 εκατομ. δολ. (πάγια τακτική-κανόνας). Και αυτό επειδή η υπογραφείσα συμφωνία της Ελλάδας ΔΕΝ είναι με την κυβέρνηση των ΗΠΑ, αλλά με ιδιωτική εταιρία (Lockheed Martin). Καλά θα κάνει ο υπουργός, να ψάξει να βρει ΠΟΥ πήγε η ''προμήθεια-μίζα'' (ή ΠΟΥ θα πάει), αντί να ''δηλώνει'' ότι δεν υπάρχει ''προμήθεια-μίζα'', επειδή έτσι εκτίθεται.
Σημ.: Η συμφωνία ΔΕΝ είναι ''διακρατική''. Δεν υπογράφηκε με υπουργείο ή κρατικό φορέα ΗΠΑ. Υπογράφηκε μεταξύ Ελλάδας και ιδιωτικής εταιρίας.
Η υπόθεση με την ''αναβάθμιση'' των αεροσκαφών ναυτικής συνεργασίας ORION P-3
Η ''αναβάθμιση'' θα κοστίσει στην Ελλάδα 100 εκατομ. δολ. το ένα, δηλ. 500 εκατομ. συνολικά, γιά 5 παλιά αεροσκάφη. Η αγορά καινούργιων κόστιζε λιγότερα από 50 εκατομ. (πενήντα εκατομ. δολ.) το ένα. (Δείτε το κόστος κάθε καινούργιου αεροσκάφους στα ακόλουθα links: Υπουργείο 'Αμυνας ΗΠΑ- NAVY, εγκυκλοπαίδεια Wikipedia, τεχνικά και λοιπά χαραχτηριστικά, ανεξάρτητο Οργανισμό για αεροσκάφη). Η παραγωγή των αεροσκαφών Orion P-3B ναυτικής συνεργασίας, σταμάτησε πριν...15 χρόνια.
Με τα ίδια χρήματα αναβάθμισης πέντε ORION P-3B, θα μπορούσαν να αγοραστούν δύο ολοκαίνουργα Ρ-8 ''Πoσειδών''σύγχρονης τεχνολογίας.
Δείτε και το σχετικό του ΚΥΣΕΑ:
Έγγραφο ντοκουμέντο για την έγκριση της αγοράς των 500 εκατ. δολαρίων από την κυβέρνηση Σαμαρά - VIDEO
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.