Η φωνή μας είναι η ενεργή δημοσιογραφία των πολιτών.
Στείλτε μας και τις δικές σας απόψεις - κριτικές.
Κάθε ιστολόγιο που κλείνει είναι ένα βαρύ κτύπημα στη δημοκρατία, κάθε νέο ιστολόγιο την ενισχύει και ελέγχει την εξουσία.
Πέμπτη 9 Νοεμβρίου 2023
Μια (όχι και τόσο παλιά) κουβέντα: Μαθήματα πολιτικής οικονομίας με τον Κώστα Βεργόπουλο
Πριν από περίπου τέσσερα χρόνια συναντήσαμε τον καθηγητή Κώστα Βεργόπουλο στο σπίτι του στην Αθήνα. Ετοιμάζαμε τότε ένα μίνι ντοκιμαντέρ για την ομοσπονδία σιδηροδρομικών με θέμα τις ιδιωτικοποιήσεις των ελληνικών τρένων.
Η συζήτηση, όπως ήταν αναμενόμενο, ξεπέρασε τα στενά όρια των ιδιωτικοποιήσεων. Για την ακρίβεια μετατράπηκε σε ένα μικρό μάθημα πολιτικής οικονομίας.
Ο Κώστας Βεργόπουλος μας μίλησε για τον Μπίσμαρκ και πως ακόμη και αυτός ο αυταρχικός ηγέτης καταλάβαινε όσα δεν θέλουν να καταλάβουν οι φιλελεύθεροι και νεοφιλελεύθεροι οικονομολόγοι της εποχής μας. Μίλησε για το χρέος και τον παραλογισμό να προσπαθείς να το αντιμετωπίσεις με λιτότητα και ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας.
Μας εξήγησε πότε και αν πρέπει να είναι μια επιχείρηση κερδοφόρος και γιατί το κέρδος δεν μπορεί να ο απόλυτος γνώμονας για τις αποφάσεις που λαμβάνει μια κοινωνία.
Σήμερα παρουσιάζουμε μερικά μικρά αποσπάσματα εκείνης της συνέντευξης. . . Μπορείτε να ακούσετε περισσότερα αποσπάσματα της συνέντευξης στο ραδιοφωνικό INFO-WAR
Οι εκπομπές διατίθενται δωρεάν. Αν θέλετε όμως μπορείτε να ενισχύσετε το info-war.gr
Όπου σήμερα ακούμε αποσπάσματα από μία παλιά συνέντευξη με τον Κώστα Βεργόπουλο. Ένα σπουδαίο οικονομολόγο με τον οποίο χαιρόσουν να συμφωνείς και λάτρευες να διαφωνείς.
Τον ακούμε να μιλάει για θύματα χωρίς δολοφόνους ή δολοφόνους που σκοτώνουν τον εαυτό τους.
Συζητάμε μαζί του για τον Μπίσμαρκ και γιατί ακόμη και ένας τέτοιος αυταρχικός ηγέτης δεν θα ιδιωτικοποιούσε ποτέ τους ελληνικούς σιδηρόδρομους και υποπτευόμαστε ούτε και τα αεροδρόμια.
Ακούμε διαφορετικές αλλά πάντα ενδιαφέρουσες σκέψεις για το ευρώ και το αν και πότε θα έπρεπε κάποιος να αποχωρήσει από αυτό.
Θυμόμαστε δηλαδή διαχρονικές ιδέες από μια κουβέντα που κάναμε πριν από μερικά χρόνια.
Κάμερα: Θάνος Τσάντας
ΕΡΩΤΗΣΗ: Γιατί τα μέσα μεταφοράς πρέπει να ανήκουν στο δημόσιο;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Αντιμετωπίζεται το χρέος με λιτότητα και ιδιωτικοποιήσεις;
ΕΡΩΤΗΣΗ: Πρέπει οι επιχειρήσεις κοινής ωφέλειας να είναι κερδοφόρες;
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.