Παρασκευή 14 Νοεμβρίου 2008

Όταν ο ίδιος ο αρχηγός της Ν.Δ. έλεγε τον τότε Πρωθυπουργό Σημίτη "αρχιερέα της διαπλοκής" . . .


. . . σήμερα που ο ίδιος ενδέχεται να καλύπτει τις γιάφκες των σκανδάλων, πως πρέπει να τον αποκαλέσουμε ;
===============================

Αηδία... http://krogias.blogspot.com

Μια δικηγόρος εκπροσωπεί ακτήμονες εναντίον της Μονής και έχει στη διάθεσή της στοιχεία για να τινάξουν την υπόθεση και όλη την Κυβέρνηση στον αέρα.
Και τι κάνει ο σύζυγός της;
Παζαρεύει το θάψιμο των στοιχείων που θα σώσει την κυβέρνηση και όλους τους εμπλεκόμενους, για χρήμα.
Προς τιμήν της η σύζυγος, ανεξάρτητα από τι έκανε ο σύζυγος, πήγε τα στοιχεία σε πολλούς. Και δεν σιώπησε ούτε στην Εξεταστική.

Συμπέρασμα: Η μπόχα αυτής της υπόθεσης είναι χωρίς προηγούμενο. Τα μεγάλα ψάρια της κυβέρνησης, επιχειρηματίες, μοναχοί, δικαστές και η μαρίδα σε ένα απίστευτο γαϊτανάκι σήψης!!!

Το μόνο που ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ πλέον και πρέπει να γίνει γρήγορα, είναι η ΑΡΣΗ του απορρήτου των τηλεφωνικών κλήσεων.
=============================================================

ΣΤΑΜΑΤΙΑ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΥ

Δείτε τα δύο βίντεο που έφτιαξα απ τη σημερινή της συνέ στο ραδιόφωνο του Ρίαλ.Τα λέει όλα χύμα.Ιδίως το δεύτερο βίντεο είναι όλα τα λεφτά.Περιγράφει με κάθε λεπτομέρεια τη συνάντησή της με Ψωμιάδη και ότι ελέχθη σε αυτήν,μιλάει για την αποσιώπηση της υπόθεσης από μεγαλοδημοσιογράφους και κυρίως απ τον μέγιστο ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟ(εμ βέβαια,τώρα καταλάβαμε γιατί τόσον καιρό δεν ασχολήθηκε καθόλου με την υπόθεση.Ο δικηγόρος του,Αγιοστρατίτης ανέλαβε υπεράσπιση του Εφραίμ-άσε που είχε σοβαρότερα θέματα να ασχοληθεί_ουφο,Πάνια,Σαββούρας_-)μιλά για τις προσδοκίες που είχε απ τον Καραμανλή,για το αν πιστεύει σε παραπλανηθέντες υπουργούς και πολλά άλλα.Ολα τα λεφτά.Επίσης παραθέτω και κάποιο ρεζουμέ απ τη συνέ της στον Αλφανιουζ αλλά και από αντίστοιχη του Ψωμιάδη

Για την κατάθεση της στην εξεταστική επιτροπή στην εκπομπή «Εδώ και Τώρα» με τους Γιώργο Κύρτσο και Ρίτσα Μπιζόγλη:
Τάνια Σωτηροπούλου
(δικηγόρος κατοίκων Νέας Ρεδαιστού)
«Ζήτησα από μια στενή μου φίλη που ανήκει στη ΝΔ να μου κλείσει αυτό το ραντεβού με τον κ. Νομάρχη, χωρίς να γνωστοποιήσει από πριν το θέμα της συζήτησης. Ήμουν βέβαιη ότι δεν θα τον έβλεπα αν του έλεγε το θέμα.
Το ραντεβού κλείστηκε πήγαμε μαζί οι δυο μας και εκεί του έκανα το ερώτημα που ήθελα να του κάνω, γιατί άφησε αυτά τα 76 οικόπεδα της Θεσσαλονίκης. Έφυγαν 76 οικόπεδα και δεν κουνήθηκε φύλλο. Οι άλλοι νομάρχες τα πήραν πίσω».
Αναφέρθηκε στην επιστολή που είχε στείλει στο Μαξίμου το 2005;
«Όχι. Δεν μου ανέφερε τίποτα για αυτό.
Αυτά που μου είπε τα θυμάμαι και δεν έπεσα σε αντιφάσεις και τα θυμάμαι γιατί δεν τα πίστευα αυτά που μου είπε.
Αφού με άκουσε με κατεβασμένο κεφάλι και με αμηχανία, μου είπε ότι «η απόφαση ήρθε σε μένα άμεσα να την υπογράψω. Η απόφαση ήρθε από πολύ ψηλά και είχα την εντολή να την υπογράψω και μάλιστα άμεσα, χθες μου είπαν». Του είπα πως γίνεται αυτό και μου είπε «Τι θες να κάνω εγώ; Ποιος τα βάζει με τον Καραμανλή;»
Στο ραντεβού ήταν και άλλο άτομο, στέλεχος της τοπικής οργάνωσης της ΝΔ μαζί και μάλιστα του είπε αν θα μπορούσε ο ίδιος να κάνει κάτι.
Ενδιάμεσα μάλιστα μου είπε ότι «να πω και την αλήθεια, σάμπως ήξερα και τι υπέγραφα; Εγώ ξέρω ότι έπρεπε να το υπογράψω και μάλιστα αμέσως». Αυτό μου είπε.
Μάλιστα στο τέλος με χτύπησε στον ώμο και μου είπε περιπαιχτικά «Καλή επιτυχία στον αγώνα σου». Ήταν σε αμηχανία πάντως».
Επειδή είπε διάφορα ο κ. Νομάρχης, εγώ ξέρω τι οποίος κατηγορείται ψευδώς κάνει μια μήνυση για συκοφαντική δυσφήμηση. Αν νομίζει ότι έτσι ήταν τα πράγματα, μπορεί να προσφύγει στη Δικαιοσύνη».
Είναι αλήθεια ότι δεχτήκατε απειλές;
«Είναι αλήθεια αυτό. Οι απειλές που ήταν με ονοματεπώνυμο ήταν από τον μοναχό Αρσένιο. Οι άλλες ήταν απλώς από ότι μου έλεγαν εκ μέρους της κατασκευαστική εταιρίας.
Εγώ στην εξεταστική είπα ότι δέχομαι να ανοίξουν τα αρχεία του τηλεφώνου και να δουν τις κλήσεις που είναι και πάνω από 50 από το τηλέφωνο του μοναστηριού».
Τι σας είπαν στην εξεταστική;
«Τίποτα, απολύτως».
Σας αντιμετώπισαν απαξιωτικά στην εξεταστική;
«Τα μέλη της συμπολίτευσης, ο κ. Τζαβάρας έκανε μια αγωνιώδη προσπάθεια και κάποιοι άλλοι προσπαθούσαν να με υπερασπιστούν, αλλά κατάλαβα την αγωνία του να καλύψει. Μέχρι που αμφισβήτησε ότι είχα κάποια υπόθεση και εκπροσωπούσα τους ακτήμονες. Κατάλαβε ότι εννοούσε ότι μπορεί να ήμουν βαλτή.
Κάποιοι άλλοι που έκαναν ερωτήσεις αν από τα φοιτητικά μου χρόνια ανήκα σε κάποιο κόμμα.
Εμένα δεν με ενόχλησαν αυτά γιατί δεν αποσκοπώ σε τίποτα, ούτε θέλω να αναδειχτώ».
Ανήκετε σε κάποιο κόμμα;
«Η οικογένεια μου είναι δεξιοί. Ψηφίζουν ΝΔ. Εγώ είμαι ο κλασικός τύπος απολιτικ, δεν με εκφράζει κανένα κόμμα. Μάλιστα τα τελευταία χρόνια ψηφίζω οικολόγους γιατί φοβάμαι για το μέλλον των παιδιών μου. Είμαι μακριά από κάθε κόμμα και δεν είχα ποτέ επαφές με πολιτικούς ή βουλευτές στη ζωή μου».


Συνέχεια στις ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΚΕΨΕΙΣ
=============================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.