Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2009

Ένα e-mail αναγνώστη . . . του blog : "Σκεφτόμαστε Ελληνικά"


"Αγαπητοί φίλοι του skeftomasteellhnika, στέλνω σε σας αυτο το e-mail, γιατί πιστεύω ότι είσαστε ενα απο τα πιο ευαίσθητα, blogs.

Και δεν το λέω για γλύψιμο αλλά και οι συνδέσεις με άλλα Blogs είναι πολύ καλή γιατί έμαθα και πηγαίνω στο troktiko, Ellinon Afypnisis kai zougla.gr κ.λ.π., για να έχω μια καθημερινή εικόνα που οι ειδήσεις δεν μπορούν να καλύψουν στην θεματολογία τους.

Το θέμα που σου γράφω και με θλίβει πραγματικά είναι οτι σήμερα μετά την εκπομπή του Χαρδαβέλλα για τα εγκλημάτα των Τούρκων μόνο που δεν έκλαψα, και το χειρότερο είναι οτι δεν φταίνε οι Τούρκοι αλλά οι Έλληνες πολιτικοί, γκρίζοι δούλοι όπως τους αποκαλούμε στην παρέα μου, μια παρέα 7 ατόμων όπου εργάζονται μόνο οι 2 και αυτό με πολιτικό μέσο του μπαμπά.

Είμαι 31 χρονών και πραγματικά δεν θεωρώ οτι φταίνε οι άλλοι για τα χάλια της Ελλάδας μας, 1,5 χρόνο προσπαθώ να βρω δουλειά και το μόνο που συναντώ είναι χλευασμό για το πτυχίο μου (Δασολογίας) και οτι οι Έλληνες δεν μπορούν να δουλέψουν(ναι, ψάχνω ακόμα και δουλειά εργάτη, έχω εργασθεί σε Ελληνική βιοτεχνία στη Θεσσαλονίκη για 5 μήνες ανασφάλιστα βέβαια) και οτι στα 31 χρόνια δεν έχω εμπειρία στη θέση ή οτι είμαι πολύ μεγάλος.

Νομίζεις οτι θα βελτιωθεί τίποτα ποτέ στην Ελλάδα που ζούμε, εγώ και οι άνεργοι φίλοι μου που συντηρούνται απο τους γονείς τους όχι γιατί όχι γιατί φταίνε πάντα οι άλλοι αλλά γιατί οι ίδιοι οι Έλληνες αποτελούνται απο καφρίλα και μόνο.
. .

Η συνέχεια ==> skeftomasteellhnika
==========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.