Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2009

Το όνειρό μου...και ο Λάκης

Δευτέρα βράδυ. Άλλη μια κοπιαστική ημέρα φθάνει στο τέλος της.
Ξέκλεψα μερικές ώρες μεσημεριάτικου ύπνου και αφού ετοίμασα το καφεδάκι μου άπλωσα την κορμάρα μου στον καναπέ.
Μη έχοντας τίποτα άλλο να κάνω πατάω το τηλεκοντρόλ και πέφτω πάνω στην εκπομπή του Λάκη Λαζόπουλου.
Καιρό είχαμε να δούμε τον αγαπημένο μας Λάκη και αφού σήμερα, έξι ημέρες πριν τις Εθνικές εκλογές, ο Λάκης διάλεξε να κάνει και πάλι την επανεμφάνισή του, σίγουρα κάτι σπουδαίο μήνυμα έχει να μας περάσει.
Ο Λάκης πάντα επίκαιρος πιάνει τους σφυγμούς της κοινωνίας, συντάσσεται μ' αυτές και κάνει τα καυστικά του σχόλια.
Πάντα πιστεύω τον Λάκη γιατί με την σάτιρά του εκφράζει τον λαϊκό αίσθημα και δεν είναι σαν κάτι άλλα "καλόπαιδα" της ενημέρωσης που μεταφέρουν την άποψη των αφεντικών τους, με το αζημίωτο πάντα.
Όλα είναι έτοιμα και η εκπομπή ξεκινάει.
θέμα πρώτον. Εθνικές εκλογές. Ήρωές του οι πρωταγωνιστές της σημερινής πολιτικής σκηνής, Καραμανλής και Παπανδρέου.
Όπως είναι φυσικό, αφού ο κ. Πρωθυπουργός σήμερα είναι κυβέρνηση άρα και υπεύθυνος για την όποια κατάσταση επικρατεί στην πατρίδα μας (κατάντια θα έλεγα εγώ ) θα δεχόταν το μεγαλύτερο μέρος της κριτικής.
Αλλά για μία φορά ακόμη το θαύμα έγινε. Ο Λάκης έχει προεξοφλήσει το αποτέλεσμα των εκλογών και αφού κάνει ένα μικρό σχόλιο για τον κυβερνήτη μας, έτσι για τα μάτια του κόσμου, αφιερώνει σχεδόν την υπόλοιπη κριτική του στον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης και αυριανό πρωθυπουργό Γεώργιο Παπανδρέου.
Αυτός ευθύνεται για όλα, για την μιζέρια του κράτους, την εξαθλίωση του Ελληνικού λαού. Φταίει αυτός γιατί επί έξι χρόνια η Ελλάδα οπισθοδρομούσε και δεν έκανε τίποτα να σταματήσει την χώρα από τον κατήφορο.
Για τον άλλον τσιμουδιά και αμέσως το μυαλό μου πήγε στον Ευάγγελο Αντώναρο. Ρε εσύ λες? μήπως είναι αυτός μεταμφιεσμένος σε Λαζόπουλο? και έτσι κύλησε όλη η εκπομπή, μία στον Καραμανλή και δέκα στον Παπανδρέου και μάλιστα δεν ξεχνάει να προσθέσει στα σχόλιά του μεγάλη δόση ειρωνείας με σκοπό να μειώσει στα μάτια του Ελληνικού λαού τον αυριανό πρωθυπουργό.
Πέφτει το τελευταίο σήμα για το κλείσιμο της εκπομπής και ξάφνου ακούω φωνές πάνω από το κεφάλι μου.
Σηκώνομαι έντρομος και ακούω την πεθερά μου με την γνώριμη φωνή της να μου λέει " σήκω βρε αχαΐρευτε είναι η ώρα να πας στην δουλειά.
Δευτέρα πρωί, πρώτη ημέρα της εβδομάδας και η πιο δύσκολη για όλους τους εργαζόμενους.
Ξεκινάω για την δουλειά μου σκεπτόμενος όλα αυτά που ο Μορφέας έφερε στο τελευταίο όνειρό μου. Τι μπορεί να πάθει κανείς. Μακάρι το βράδυ που θα δω την πραγματική εκπομπή να διαψευσθώ. Λες?
========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.