Παρασκευή 23 Ιουλίου 2010

Κι(μ)πάρης μετά ή άνευ παρενθέσεως...

κιμπάρης, σύμφωνα με το winktionary: 
"Άνθρωπος αξιοπρεπής - τζέντλεμαν, με την πραγματική έννοια.
Ντόμπρος και λίγο βαρύς, χωρίς περιττά λόγια.
Καλοντυμένος, ίσως και ακριβά ντυμένος, αλλά ποτέ επιδεικτικός.
Χωρίς μικρότητες, δεν τσιγκουνεύεται τα λεφτά. Δεν είναι απαραίτητα οικονομημένος αλλά ξοδεύει γενναιόδωρα χωρίς όμως να κάνει επίδειξη"

Σύμφωνα με την "Ελεύθερη Έρευνα" υπάρχει και μία πιο κατατοπιστική εξήγηση:"Ο τρούλλος –σύμβολο υποταγής στο Θεό– έχει άμεση σχέση με το Εβραϊκό καπελάκι «κιπά» (=θόλος), το οποίο φορούν όλοι οι συμμετέχοντες στην Εβραϊκή λειτουργία σε ένδειξη υποταγής στο Θεό. Την κιπά δεν χρειάζεται να την φοράει ο κάθε χριστιανός, όταν προσέρχεται στο χριστιανικό ναό, γιατί ήδη βρίσκεται κάτω από μία μεγάλη κιπά (τον τρούλλο), ο οποίος έχει ζωγραφισμένο τον υπερφυσικό παντοκράτορα. [Στην Καθολική Εκκλησία, που οι ναοί δεν έχουν τρούλους, κιπά φέρουν οι ιερείς κι ο Πάπας. (Βλ. Η Θαμμένη Ελλάδα).]"
.
Μετά η άνευ κιπά ο ψηφοφόρος του αισθάνεται πληγωμένος έως και εξαπατημένος, πολύ δε περισσότερο και για το σύνολο των πολιτών που αντιπροσωπεύει η ενέργεια ενός πρωθυπουργού που βλέπει εκτός των άλλων μονόπλευρα και υποκριτικά τα ολοκαυτώματα.
.
Η τελετή αυτή, εάν δεν είχε και τις προφανείς πολιτικές προεκτάσεις, αλλά μόνο  τις εθιμοτυπικές, θα  ήταν μία συμβολική κίνηση ενός θεοκρατικού κράτους προσαρμοσμένη σε ένα τελετουργικό πρωτόκολλο μίας ευγενικής επίσκεψης καλής θέλησης των ξένων ηγετών. 
.
Αυτό που προφανώς ενοχλεί τον Έλληνα πολίτη είναι η συνειρμική υποταγή με ενδεχόμενες πιέσεις της  τρόικας η οποία οδηγεί σε άλλα δαιδαλώδη αναγκαστικά μονοπάτια... τα οποία πολλοί εικάζουν αλλά και  πολλοί περισσότεροι απεύχονται.
.

Νάσος
===========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.