Κυριακή 17 Οκτωβρίου 2010

Επανήλθε σε λειτουργία το blog ΣΤΟΧΑΣΜΟΣ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ



 ΔΕΛΤΙΟ BLOGGER
Φίλοι αναγνώστες και αγαπητοί συνbloggers, μετά από 12 ολόκληρες ώρες το ιστολογιό μου επανήλθε σε κανονική λειτουργία.

Τι συμβαίνει με το blog "Στοχασμός-Πολιτική"; Ποιούς ενοχλεί;...


Ευχαριστώ για την συμπαράσταση και τις πολύτιμες συμβουλές που μου δόθηκαν από πολλούς από εσάς.
Θέλω επίσης να ευχαριστήσω το νομικό σύμβουλο του ιστολογίου μου, δικηγόρο κ. Δημήτρη Καραμήτσα για τις πολύτιμες νομικές συμβουλές που μου παρέχει καθώς επίσης για όλες τις τυπικές διαδικασίες επικοινωνίας με την εταιρεία δωρεάν παροχής του ιστολογίου (Google).

Η εμφάνισή μου στο τηλεοπτικό κανάλι kontra δεν μπορεί να συσχετιστεί με το κλείσιμο του blog, αλλά ούτε και αυτό να αποδοθεί εύκολα σε κάποια ηλεκτρονική παρέμβαση ή σε άλλου είδους καθεστωτική διαδικασία που πιθανόν να μου έδινε την εντύπωση επαναφοράς της δημοκρατίας μας σε άλλες εποχές και αντιλήψεις.

Έζησα 12 δύσκολες ώρες και κατέβαλα μεγάλη προσπάθεια να διατηρήσω την ψυχραιμία μου από οργισμένες σκέψεις που πιθανόν να με οδηγούσαν σε αναπόδεικτους ισχυρισμούς. Ο παράγοντας "τυχαίο" και "σύμπτωση" όμως ενδόμυχα παραμένει... με την έννοια ότι αυτό έγινε την ώρα που ο παρουσιαστής του καναλιού κ.Χίος θα παρουσίαζε κάποιες από τις αναρτήσεις μου.

Η αντίδρασή μου,  παρόλα αυτά, όταν μου ανακοίνωσε ζωντανά στον "αέρα" ότι το ιστολογιό μου "καταργήθηκε" ήταν να χαμογελάσω και να απαντήσω ότι "μάλλον" η εταιρεία θα "κάνει συντήρηση και βγήκε το ιστολόγιο προσωρινά εκτός".

Τέλος καλό όλα καλά... εμείς ως ιστολόγοι θα συνεχίσουμε παρόλες τις "τυχαιότητες" και τις όποιες "συμπτώσεις"  την ΜΗ επαγγελματική δημοσιογραφία των πολιτών με την ίδια δυναμική κόντρα στα κενά της κριτικής ενημέρωσης και της διαπλεκόμενης διαστρεβλωμένης αλήθειας των ΜΜΕέδων.

Η φιλοξενία και η προβολή των απόψεων από έναν blogger, στο kontra channel, ήταν πέρα και πάνω από κάθε αναμενόμενη προσδοκία ελευθερίας λόγου και απόψεων, με την επισήμανση της ΜΗ προ συνεννόησης  λόγων και θεματολογίας. Ελπίζω αυτό να είναι η αρχή για μια άλλου είδους ενημέρωση από τους πολίτες για τους πολίτες.

Η αρχή έγινε και πρέπει να συνεχιστεί και από άλλους πολίτες (bloggers) που έχουν άποψη και θέλουν να την εκφράσουν σε μεγαλύτερο κοινό.

Η ψυχολογική μου φόρτιση είναι μεγάλη και σας ευχαριστώ θερμά όλους εσάς τους αναγνώστες μας από καρδιάς.

Νάσος Ζαγγογιάννης

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.