Τρίτη 16 Σεπτεμβρίου 2014

«Ε!!! ΕΣΥ…ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ... Άκουσέ με! Μείνε εκεί! Μείνε μέσα! Κλείσε τον τάφο. Σφράγισέ τον. Εμπόδισε_οποιονδήποτε να μπει. Αν δεις το φως κινδυνεύεις.

Η πρώτη αναπαράσταση του ταφικού μνημείου στην Αμφίπολη

Την πρώτη αξονομετρική σχεδιαστική αναπαράσταση του ταφικού μνημείου, με τους δύο διαφραγματικούς τοίχους επί των οποίων φέρονται, στον μεν πρώτο οι Σφίγγες, στο δε δεύτερο οι Καρυάτιδες, παρουσιάζει σήμερα το υπουργείο Πολιτισμού.

Η σχεδιαστική αναπαράσταση έγινε από τον αρχιτέκτονα του υπουργείου Πολιτισμού, Μ. Λεφαντζή και σύμφωνα με την ανακοίνωση του Υπουργείου, συνεχίζονται οι εργασίες συντήρησης και στερέωσής τους.
Παράλληλα, συνεχίζονται οι ανασκαφικές εργασίες στον λόφο Καστά από τη ΚΗ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων.
Η αφαίρεση των αμμωδών χωμάτων συνεχίζεται οριζόντια και σε όλη την έκταση του χώρου, ανάμεσα στον διαφραγματικό τοίχο με τις Καρυάτιδες και τον τρίτο τοίχο, ώστε να επιτυγχάνεται η εξισορρόπηση των πιέσεων και να διασφαλίζεται σταθερά η στατική επάρκεια του μνημείου, σύμφωνα με τις αποφάσεις της διεπιστημονικής τεχνικής ομάδας. ...
Συνεχίζονται, επίσης, οι εργασίες τεκμηρίωσης του συνόλου των αρχαιολογικών ανασκαφικών εργασιών, με ψηφιακά και συμβατικά μέσα. (εθνος)

ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΑ, ΣΤΑ ΕΥΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑΦΟΥ,

ΣΤΟΝ ΛΟΦΟ ΚΑΣΤΑ, ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΥΜΒΩΡΥΧΟΙ- "ΑΝΑΣΚΑΦΕΙΣ".

Κωνσταντίνος Καβάφης «Ιωνικόν»

Γιατί τα σπάσαμε τ’ αγάλματά των,
γιατί τους διώξαμε απ’ τους ναούς των,
διόλου δεν πέθαναν γι’ αυτό οι θεοί.
Ω γη της Ιωνίας, σένα αγαπούν ακόμη.
Σαν ξημερώνει επάνω σου πρωί αυγουστιάτικο
την ατμόσφαιρά σου περνά σφρίγος απ’ την ζωή των˙
και κάποτ’ αιθερία εφηβική μορφή,
αόριστη, με διάβα γρήγορο,
επάνω από τους λόφους σου περνά.

Θα ήθελα να ξέρω, δεν υπάρχει κανείς έντιμος άνθρωπος και πατριώτης σ, αυτόν τον τόπο?...

Δεν υπάρχει κανείς, όχι ο σύλλογος αρχαιολόγων, έστω μια μεμονωμένη φωνή, να καταγγείλει όλο αυτό το έγκλημα που συντελείται σ, αυτήν την ανασκαφή?...,

Αυτή η κυρία που επιστατεί των ανασκαφών, αντί για επιστημονική εργασία, κάνει φτηνό πολιτικαντισμό, προσπαθώντας με την κληρονομία και τα αριστουργήματα των προγόνων μας, να εξυπηρετήσει όχι τα συμφέροντα της πατρίδας, αλλά και της ανθρωπότητας, μιας και αυτό είναι ένα μνημείο παγκόσμιας κληρονομιάς, αλλά την αγωνία των Σαμαροβενιζελων, να βρεθεί κάτι και γρήγορα, για να ξεχνάει ο λαός την ανάλγητη και προδοτική πολιτική τους και όλα τα απίστευτα μέτρα που κάθε μέρα παίρνουν.

Έτσι, καταστρατηγώντας κάθε έννοια επιστημονικής εργασίας, σύμφωνα με τα πρότυπα των ανασκαφών, προσχωρούν, γρήγορα- γρήγορα και φυσικά βίαια στην ανασκαφή, με ότι μέσο μπορούν, χωρίς να υπολογίζουν τίποτα. Το μόνο που τους νοιάζει είναι το πολιτικό όφελος που μπορεί να έχει η κυβέρνηση από μια τυχόν μεγάλη αποκάλυψη.

Σημείωση: Όντως είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ! Ξεπουλήσαν ακόμη και τα πνευματικά δικαιώματα των φωτογραφιών των ευρημάτων της Αμφίπολης σε ιδιωτική εταιρία !
Το αποτέλεσμα είναι φυσικά, τρομερές φθορές στα ευρήματα, που γίνονται από τα μηχανήματα που παράτυπα φυσικά χρησιμοποιούνται και από τις γκασμαδιες των εργατών. Όλα τα μαρμάρινα ευρήματα, έχουν πάνω τους βαθιές πληγές και καταστροφές από την δήθεν αρχαιολόγο και ανασκαφέα, κ. Περιστερη.

Πρέπει όλοι να υψώσουμε φωνή και να καταγγείλουμε αυτήν την απαράδεκτη κυρία "ανασκαφέα-καταστροφέα, που και με την επιστασία και της άλλης "κυρίας". υποτίθεται καθηγήτριας δημοσιογραφίας, Παναγιωταρεα, που έβγαλε όλους τους άλλους δημοσιογράφους έξω και αυτή με τραπεζάκι και κιόσκι, πάνω από την ανασκαφή, προσπαθούν να βοηθήσουν την ανάλγητη κυβέρνηση, μπας και σωθεί από ένα θαύμα!.

Βάζω όσες φωτογραφίες μπόρεσα να συγκεντρώσω, με τις ατιμώρητα φυσικά, εγκληματικές καταστροφές που προκαλεί αυτή η απίστευτη επικεφαλής, κ. Περιστερη και ελπίζω ότι κάποιος με δυνατότερη φωνή από μένα, όπως και κάποιος φορέας, και όλοι μαζί, να μπορέσουμε να σταματήσουμε αυτό το έγκλημα.

Στις φωτογραφίες, θα παρατηρήσετε καθαρά, τα κομμάτια μαρμάρου, που έσπασαν οι "αρχαιολόγοι"- τυμβωρύχοι, της κ. Περιστερη, και όλες τις φθορές, μιας και στα σκούρα χρώματα των αρχαίων ευρημάτων, λάμπει το ολόλευκο μάρμαρο, που αναδείχτηκε μετά τα σπασίματα και τις φθορές.

Οι δυο «Καρυάτιδες» της Κατερίνας Περιστέρη -
Η όμορφη ξανθιά αρχαιολόγος που βγάζει συνεχώς φωτογραφίες και η μελαχρινή συντηρήτρια

Στο πλευρό της επικεφαλής της ανασκαφής στον τύμβο Καστά στην Αμφίπολη, Κατερίνας Περιστέρη, βρίσκονται δυο νεαρές αρχαιολόγοι, οι οποίες είναι οι πρώτες που μπαίνουν στα άδυτα του τάφου και οι τελευταίες που βγαίνουν, καθημερινά.

Σύμφωνα με την εφημερίδα «Εθνος της Κυριακής» πρόκειται για την συντηρήτρια Μαρία Κυρανούδη, η οποία έχει μεταπτυχιακό από την Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ, και την νεαρή αρχαιολόγο Ειρήνη Παπαδοπούλου, η οποία κάνει μεταπτυχιακό στην κλασική αρχαιολογία.

Μαρία Κυρανούδη -Η συντηρήτρια που αποκάλυψε τις Καρυάτιδες

Η συντηρήτρια, η οποία έχει φοιτήσει στο τμήμα Συντηρητών Αρχαιοτήτων και Εργων Τέχνης του ΤΕΙ και έχει κάνει το μεταπτυχιακό της στην Πολυτεχνική Σχολή του ΑΠΘ, έχει μακρά θητεία στην Αμφίπολη, αφού εργάστηκε με τον καθηγητή Κλασικής Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου και διευθυντή της ανασκαφής στην αρχαία Πέλλα, Ιωάννη Ακαμάτη, στα έργα ανάδειξης της Αρχαίας Αγοράς. Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 βρέθηκε να υπηρετεί στην ΚΗ΄ ΕΠΚΑ. Αργότερα μετατέθηκε στην Εφορεία Νεοτέρων Μνημείων Κεντρικής Μακεδονίας στη Θεσσαλονίκη και στις αρχές του 2014 αναβαθμίστηκε ιεραρχικά στην υπηρεσία της και τοποθετήθηκε ως διευθύντρια στο τμήμα Συντήρησης στην Εφορεία Νεοτέρων Μνημείων Κεντρικής Μακεδονίας.

Στις αρχές Αυγούστου, όταν άρχισε να γίνεται αντιληπτό ότι κάτι σημαντικό υπάρχει στον τύμβο Καστά, η Μαρία Κυρανούδη, αποσπάστηκε και πάλι στην Αμφίπολη για να είναι δίπλα στην Κατερίνα  Περιστέρη, με την οποία  γνωρίζονται χρόνια και έχει αναπτυχθεί μεταξύ τους σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης και εκτίμησης. Η προϊσταμένη της Εφορείας την έχει δίπλα της σε κάθε ανασκαφή στην Αμφίπολη αλλά και αλλού στον νομό Σερρών.

Μαζί -και με άλλους συνεργάτες τους- είχαν παρουσιάσει το 2009 στη Συνάντηση για το Αρχαιολογικό Εργο στη Μακεδονία και στη Θράκη εισήγηση σχετική με τον «εποικισμό» με λειχήνες του λέοντα της Αμφίπολης και την προστασία του μνημείου, ενώ το Νοέμβριο του 2013 είχε επιμεληθεί μαζί με την Κατερίνα Περιστέρη την έκθεση «Παράλληλοι Διάλογοι από το κόσμημα της αρχαίας Βέργης στο σύγχρονο κόσμημα της Lisa Sotilis», που φιλοξενήθηκε μέχρι τον περασμένο Ιανουάριο στο Αρχαιολογικό Μουσείο Σερρών.

Πλέον καθημερινά βρίσκεται στον τύμβο Καστά και συμμετέχει σε κάθε βήμα της αποκάλυψης του μεγάλου μυστικού και συντηρεί τα ευρήματα. Ηταν αυτή που καθάρισε και αποκάλυψε την περασμένη Πέμπτη τις δύο εκθαμβωτικές Καρυάτιδες.

Ειρήνη Παπαδοπούλου -Η... φωτογράφος

Η νεαρή, ψηλή ξανθιά Ειρήνη Παπαδοπούλου σπούδασε Ιστορία-Αρχαιολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ολοκληρώνει το μεταπτυχιακό της στην κλασική αρχαιολογία, στο ίδιο πανεπιστήμιο. Μάλιστα, ετοιμάζεται να παραδώσει τη μεταπτυχιακή της εργασία, η οποία είναι σχετική με ένα ταφικό σύνολο που βρέθηκε στην περιοχή της Αμφίπολης, κατά τη διάρκεια των εργασιών για τη διάνοιξη της Εγνατίας Οδού.

Στην ΚΗ΄ ΕΠΚΑ βρίσκεται τουλάχιστον από το 2011 ως ωρομίσθια υπάλληλος. Είναι το «δεξί χέρι» της Κατερίνας Περιστέρη. Αποτελεί μέρος της μικρής, κλειστής ομάδας συνεργατών της κυρίας Περιστέρη και βρίσκεται σε κάθε σύσκεψη που αφορά την πορεία των ανασκαφών. Εκτός από βοηθός στην ανασκαφή, εκτελεί και χρέη... σοφέρ της Κατερίνας Περιστέρη, αφού οι δύο γυναίκες μένουν στην ίδια γειτονιά των Σερρών και η επικεφαλής της ανασκαφής δεν οδηγεί. Ετσι, δεν είναι λίγες οι φορές που κατευθύνονται στο χώρο τον ανασκαφών με το γαλάζιο Nissan Micra της Ειρήνης Παπαδοπούλου

Η νεαρή αρχαιολόγος δεν μιλά ποτέ και σε κανέναν, ενώ τις τελευταίες μέρες δεν σηκώνει καν το τηλέφωνό της αν δεν γνωρίζει τον αριθμό που την καλεί. Τους δημοσιογράφους που σπεύδουν να της μιλήσουν, τους απωθεί με μια χαρακτηριστική κίνηση του χεριού της και όταν βγαίνει από τον αρχαιολογικό χώρο έχει πάντα κλειστό το παράθυρο του αυτοκινήτου της. Πατάει γκάζι και χάνεται μέσα στη σκόνη, ενώ πληροφορίες από τη γειτονιά της, στην οδό Παύλου Μελά, αναφέρουν ότι εδώ και έναν μήνα -όταν «έσκασε» το θέμα της αποκάλυψης του μνημείου- κυκλοφορεί ακόμη και το βράδυ με ένα πλατύγυρο καπέλο, για να αποφεύγει κάμερες και φωτογραφικές μηχανές.

Η Ειρήνη Παπαδοπούλου εκτελεί και χρέη... φωτογράφου, αφού είναι εκείνη που βγάζει τις φωτογραφίες από το χώρο της ανασκαφής, ενώ δεν αποχωρίστηκε ούτε λεπτό την επαγγελματική της μηχανή, που κρεμόταν από τον λαιμό της, κατά την επίσκεψη του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στην Αμφίπολη, πριν από έναν μήνα.

Φωτογραφίες: Εθνος της Κυριακής
Ιστορική ανατροπή: Σταυρός κρέμεται στο στήθος της Καρυάτιδας!
Νέα κοσμοϊστορικά δεδομένα που αποδεικνύουν ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία, καθοδηγούσε από την αρχαιότητα το Έθνος, ήρθαν στο φως με την αποκάλυψη των Καρυάτιδων στην Αμφίπολη. Να γιατί οι εχθροί της Ελλάδος, έκαναν τα πάντα για να μην αποκαλυφθεί η αλήθεια!
  • Η αυθεντική φωτογραφία της δυτικής Καρυάτιδας, στο στήθος της οποίας διακρίνεται καθαρά ο σταυρός.
    Η αυθεντική φωτογραφία της δυτικής Καρυάτιδας, στο στήθος της οποίας διακρίνεται καθαρά ο σταυρός.
Είναι σχεδόν βέβαιο πλέον, πως όταν ο Αντώνης Σαμαράς μιλούσε από το βήμα της ΔΕΘ για τον «οιωνό της Αμφίπολης» και ότι «φιλότιμο είναι να σέβεσαι την Ορθοδοξία», είχε στο μυαλό του το συγκλονιστικό εύρημα του Τύμβου.
Διότι ο χαρακτηριστικός βαφτιστικός σταυρός που κρέμεται από το λαιμό της δυτικής Καρυάτιδας, δικαιώνει όσους πίστευαν πως οι αρχαίοι Έλληνες, ανάμεσα στα άλλα, όχι μόνο ανακάλυψαν τον Χριστιανισμό, αλλά τον διέδωσαν κιόλας, μέσω του Μεγάλου Αλεξάνδρου, σε όλο τον γνωστό κόσμο.
Ο Πρωθυπουργός, εξέφρασε την ικανοποίησή του για την μεγαλειώδη αυτή αποκάλυψη και τόνισε ότι αυτή δικαιώνει πανηγυρικά, την ευνοϊκή μεταχείριση και την υποταγή του στις εντολές τις Εκκλησίας (αντιρατσιστικό, φορολογικές απαλλαγές, κ.ο.κ).
Ταυτόχρονα, σε ανακοίνωσή της η Ιερά Σύνοδος τονίζει ότι οι Ορθόδοξες Καρυάτιδες αποτελούν ξεκάθαρο μήνυμα του Θεού της Ελλάδος και υπογραμμίζει ότι πλέον γίνεται φανερό, πως ο Μέγας Αλέξανδρος ήταν ο Πούτιν της εποχής του, που θέλησε να δημιουργήσει την πρώτη παγκόσμια Ορθόδοξη Αυτοκρατορία, κόντρα στη Νέα Τάξη.
Τέλος, αξίζει να σημειωθεί, ότι οι πρώτες φωτογραφίες από τις Καρυάτιδες της Αμφίπολης κυκλοφόρησαν στα ΜΜΕ με τον σταυρό να έχει αφαιρεθεί μυστηριωδώς ύστερα από παρέμβαση στο photoshop, αλλά χάρη στην άμεση επέμβαση της Άννας Παναγιωταρέα, που επιστατεί στις ανασκαφές, η αλήθεια αποκαταστάθηκε πάραυτα και οι αυθεντικές φωτογραφίες -αυτές με τον σταυρό- αντικατέστησαν τις πλαστές.
(Σημείωση: Το κείμενο αυτό και η φωτογραφία που το συνοδεύει, αποτελούν προϊόν επινόησης με στόχο τη σάτιρα και σε καμία περίπτωση δεν ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Καταναλώστε τα υπεύθυνα)
Κάντε Like στη σελίδα του Moufanet στο Facebook  Moufanet
 Εντυπωσιακό άρθρο άγνωστου για την Αμφίπολη που…τσακίζει κόκκαλα!
 Δεν γνωρίζουμε ποιος το έγραψε, κατανοούμε όμως ακριβώς πως νιώθει!
«Ε!!! ΕΣΥ…ΕΣΥ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΘΑΜΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΑΜΦΙΠΟΛΗ..
Άκουσέ με! Μείνε εκεί! Μείνε μέσα!
Κλείσε τον τάφο. Σφράγισέ τον. Εμπόδισε οποιονδήποτε να μπει.
Αν δεις το φως κινδυνεύεις.
Δεν μπορεί, πνεύμα εσύ μεγάλο, ζωντανό στην αιωνιότητα, κάποια κατάρα θα ξέρεις, κάποια υπερφυσική δύναμη θα ‘χεις. Ρίξε την πρώτη. Άσκησε τη δεύτερη. Κλείσε τον τάφο. Μείνε θαμμένος.
Έξω βασιλεύει η μιζέρια. Έξω παραφυλάει η κακομοιριά. Έξω παραμονεύει ο εξευτελισμός.
Όποιος κι αν είσαι. Όποια κι αν είσαι. Τρανά τα έτη που έζησες. Μεγαλειώδη και ιστορικά.
Τώρα τα πράγματα αλλάξανε. Δεν κατοικούν εδώ ήρωες πια. Δεν κατοικούν ηρωίδες.
Κάτι προδότες μείνανε, κάτι κοπρίτες, κάτι δειλοί.
Τη χαρίσανε την ιστορία σου, την ανταλλάξανε τη δόξα σου, την πουλήσανε την κληρονομιά σου. Φτηνά. Πολύ φτηνά. Φτηνοί είναι, φτηνά πουλάνε, τσάμπα χαρίζουνε.
Όπως κι αν πέθανες, από σπαθί ή φυσικό θάνατο, δόξα και τιμή σού πρέπει. Αν βγεις στο φως θα ξαναπεθάνεις.
Αυτή τη φορά από ντροπή.»

συγγραφέας ΑΓΝΩΣΤΟΣ

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.