Δευτέρα 8 Σεπτεμβρίου 2008

«ΔΕΝ λυπάμαι τους ποιητές που έμειναν χωρίς κοινό, λυπάμαι το κοινό που έμεινε χωρίς ποιητές» . . .

- Το θέμα φίλε μου, είναι το κακό timing των καταγγελιών.

- Το θέμα φίλε μου, είναι το δίκαιο που χάνεται με τις λάθος ενέργειες και τις λάθος επιλογές.

- Το θέμα φίλε μου, είναι η ιδιοτέλεια, το βόλεμα και οι αρπαχτές.

- Το θέμα φίλε μου, είναι η αναμονή και ο καιροσκοπισμός των ηγετικών στελεχών, να προβλέψουν τη επόμενη κίνηση τους.

- Το θέμα φίλε μου, είναι η απαξίωση της πολιτικής και ο εφησυχασμός του πολίτη.

- Το θέμα φίλε μου, είναι ότι μας αξίζουν οι ηγέτες που μας εκπροσωπούν, γιατί είναι ο καθρέπτης του εαυτού μας.

Και για να είμαι απόλυτα δίκαιος, για τη πολιτική παρακμή που βρίσκεται η χώρα μας, τα τελευταία 4 χρόνια, αποτυπώνεται στη σοφή ρήση του Οδυσσέα Ελύτη :

«ΔΕΝ λυπάμαι τους ποιητές που έμειναν χωρίς κοινό, λυπάμαι το κοινό που έμεινε χωρίς ποιητές» . . .
===========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.