Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ…

Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ… Εγώ…
====================================================================================

Αντάρτες και κότες

Αντάρτης
[αντάρτης / αντ-αίρω] (ο) ουσ. θηλ. αντάρτισσα αυτός που παίρνει μέρος σε ένοπλη εξέγερση εναντίον της κρατικής εξουσίας ή πολιτικού καθεστώτος πολεμιστής άτακτου στρατιωτικού σώματος που αγωνίζεται για την απελευθέρωση της πατρίδας του ανυπάκουος, ταραξίας (ιδ. για παιδιά) στασιαστής, επαναστάτης.

Κότα
[θηλ. του μτγν. κόττος και κοττός (= πετεινός)]
(η) ουσ. όρνιθα φρ. είναι να τον κλαιν κι οι κότες, βρίσκεται σε άθλια κατάσταση - περνώ ζωή και κότα, καλοπερνώ, χωρίς φροντίδες, ξένοιαστα
φρ. ζωή χαρισάμενη - κοιμάται με τις κότες, κοιμάται πολύ νωρίς - (παροιμ.)η γριά κότα έχει το ζουμί, έχει μεγαλύτερη ερωτική πείρα η ώριμη γυναίκα.


Για την αντιγραφή: Sibilla

===========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.