Τρίτη 25 Νοεμβρίου 2008

Τα Ράσα, τα Υπομνήματα !!! και η ξεφτίλα της διαδικασίας !!!


Με ύφος χιλίων καρδιναλίων οι κατά τα άλλα ταπεινοί και ασκητικοί Εφραίμ και Αρσένιος απάντησαν σε ερωτήσεις της Εξεταστικής, αλλά έδωσαν υπόμνημα, που έγινε δεκτό με πρόταση των «γαλάζιων» βουλευτών και... ΚΚΕ! Νέες καταγγελίες για τις μεθοδεύσεις 11:32 ...»

Ο Τσιτουρίδης «καρφώνει» το χρυσό κόλπο «E» 24/11

Πρόσωπο-κλειδί ο Σαχπατζίδης «E» 24/11

«Μας κορόιδεψε ο Γκράτζιος» «E» 24/11

Στο σκοτάδι «ιεροί» λογαριασμοί «E» 24/11

Τόσο ο ηγούμενος της Μονής Βατοπαιδίου όσο και ο έτερος μοναχός που εμπλέκονται άμεσα στο μεγαλύτερο μέρος των υποθέσεων, κλήθηκαν να καταθέσουν τη Δευτέρα, αλλά προσερχόμενοι το πρωί στην Βουλή δεν δέχθηκαν να απαντήσουν σε ερωτήσεις και κατέθεσαν υπόμνημα με τις θέσεις τους, μεταξύ των οποίων σημειώνουν ότι τις ανταλλαγές δεν τις ζήτησε η Μονή, αλλά το ελληνικό Δημόσιο.

«Με έχουν καλέσει και ήδη έδωσα και θα ξαναδώσω εξηγήσεις στον Εισαγγελέα. Οι συνήγοροί μου, λοιπόν, με συμβούλεψαν ότι δεν μπορώ να είμαι μάρτυρας και εδώ και εκεί, να δώσω εξηγήσεις, να φέρομαι ως ύποπτος. Γι’ αυτό και εγώ έφερα ένα υπόμνημα, όπως με συμβούλεψαν οι συνήγοροί μου, να παραδώσω στην Επιτροπή. Σέβομαι την Επιτροπή, σέβομαι όλους ξεχωριστά, προσεύχομαι για εσάς να σας φωτίσει ο Θεός να δώσετε σωστή θέση και να έχετε σωστή διερεύνηση του θέματος, αλλά δεν μπορώ να παραστώ και να δεχθώ ερωτήσεις. Διότι εγώ και μία καλημέρα να πω, θα την παρεξηγήσουν οι δημοσιογράφοι», υποστήριξε ο κ.Εφραίμ.

Από την πλευρά του ο Αρσένιος υποστήριξε πως «δεν μπορούμε να είμαστε ταυτόχρονα και ύποπτοι και μάρτυρες κατά τους διεθνείς κανόνες και τους εθνικούς και θα έχω ακριβώς την ίδια θέση που είχε και ο Γέροντας -θα καταθέσω δηλαδή το υπόμνημά μου».

ΕΘΝΟΣ OnLine

==========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.