Ομάδα Αμερικανών και Ελλήνων αρχαιολόγων που διενεργεί ανασκαφές στο όρος Λύκαιο της Αρκαδίας υποστηρίζει ότι η μυθική γενέτειρα του Δία δε βρίσκεται στην Κρήτη, αλλά στην Αρκαδία.
Ο επικεφαλής της ομάδας Ντέιβιντ Ρομάνο του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια στην Αριζόνα δήλωσε ότι τα ευρήματα δεν αφήνουν αμφιβολία για τον γενέθλιο τόπο: «Είναι το Λύκαιο».
Γιατί «τα ευρήματα αυτά είναι τόσο παλιά όσο η ίδια η ιδέα του Δία» σημειώνει σε πρόσφατη ανακοίνωσή του. «Τα στοιχεία μας υποδεικνύουν δυναμικά ότι στην κορυφή του όρους ελάμβαναν χώρα τελετουργικά συμπόσια κατά τη Μυκηναϊκή εποχή,περίπου 3.300 ή 3.400 χρόνια από σήμερα».
Πράγματι, στην ανασκαφή ανακαλύφθηκαν περισσότερα από 50 αγγεία πόσης, θραύσματα ειδωλίων καθώς και ίχνη θυσιασμένων ζώων και οστά αιγών.
Επίσης βρέθηκαν ασημένια νομίσματα (πολύ μεταγενέστερα βεβαίως) καθώς και ένα μπρούντζινο χέρι που κρατάει έναν κεραυνό, όλα αφιερώματα στον Δία.
Οι μυκηναϊκοί βωμοί στην κορυφή βουνών θεωρούνται πολύ σπάνιοι, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους. Η περίοδος επίσης συμπίπτει με τις πρώτες ιστορικές αναφορές του θεού Δία στα ελληνικά κείμενα, πράγμα που σημαίνει ότι οι τελετουργίες στο όρος Λύκαιο είχαν σκοπό να τιμήσουν τον θεό.
==========================================================Ο επικεφαλής της ομάδας Ντέιβιντ Ρομάνο του Πανεπιστημίου της Πενσιλβάνια στην Αριζόνα δήλωσε ότι τα ευρήματα δεν αφήνουν αμφιβολία για τον γενέθλιο τόπο: «Είναι το Λύκαιο».
Γιατί «τα ευρήματα αυτά είναι τόσο παλιά όσο η ίδια η ιδέα του Δία» σημειώνει σε πρόσφατη ανακοίνωσή του. «Τα στοιχεία μας υποδεικνύουν δυναμικά ότι στην κορυφή του όρους ελάμβαναν χώρα τελετουργικά συμπόσια κατά τη Μυκηναϊκή εποχή,περίπου 3.300 ή 3.400 χρόνια από σήμερα».
Πράγματι, στην ανασκαφή ανακαλύφθηκαν περισσότερα από 50 αγγεία πόσης, θραύσματα ειδωλίων καθώς και ίχνη θυσιασμένων ζώων και οστά αιγών.
Επίσης βρέθηκαν ασημένια νομίσματα (πολύ μεταγενέστερα βεβαίως) καθώς και ένα μπρούντζινο χέρι που κρατάει έναν κεραυνό, όλα αφιερώματα στον Δία.
Οι μυκηναϊκοί βωμοί στην κορυφή βουνών θεωρούνται πολύ σπάνιοι, σύμφωνα με τους αρχαιολόγους. Η περίοδος επίσης συμπίπτει με τις πρώτες ιστορικές αναφορές του θεού Δία στα ελληνικά κείμενα, πράγμα που σημαίνει ότι οι τελετουργίες στο όρος Λύκαιο είχαν σκοπό να τιμήσουν τον θεό.
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.