Ο/Η ALEXANDROS άφησε ένα νέο σχόλιο για την ανάρτησή σας :
"Ύπνος βαθύς για τους σκιώδεις υπουργούς του ΓΑΠ! Ο...":
Με την ιδιότητα του απλού πολίτη, που έλκει την καταγωγή του από το πανέμορφο νησί της Λευκάδας, αλλά κι εκείνη του Πρόεδρου Δ.Σ. Συλλόγου Υπάλληλων Αορίστου Χρόνου Ιδ. Δικαίου Τ.Ε.Ο. Α.Ε. (Δημόσια Διόδια), επιτρέψτε μου να καταθέσω την άποψη-γνώμη μου για το συγκεκριμένο θέμα. Η σύγχρονη και ασφαλής οδική σύνδεση της νήσου Λευκάδας με τον υπό κατασκευή Δυτικό Αξονα, Ιόνια Οδός αλλιώς, και η υποθαλάσσια ζεύξη της με την Αιτωλοακαρνανία, επιβάλλεται άνευ άλλων καθυστερήσεων, κωλυσιεργιών, κάθε λογής αγκυλώσεων και δικαιολογιών. Όμως καλό είναι πριν, να γνωρίζουμε συγκεκριμένα πράγματα για να μπορούμε να κατανοήσουμε την πορεία και την εξέλιξη κάποιων άλλων. Συγκεκριμένα : στις 19-12-2006 υπογράφηκε μεταξύ του Ελληνικού Δημόσιου (Υπουργός ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε. κ. Σουφλιάς) και της ανώνυμης εταιρείας “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ”, η σύμβαση παραχώρησης για την “μελέτη- κατασκευή-χρηματοδότηση-λειτουργία-συντήρηση κι εκμετάλλευση του αυτοκινητόδρομου Ιόνια Οδός από Αντίρριο μέχρι Ιωάννινα, ΠΑΘΕ Αθήνα (Α/Κ Μεταμόρφωσης)-Μαλλιακός (Σκάρφεια) και συνδετήριος κλάδος του ΠΑΘΕ Σχηματάρι-Χαλκίδα”.(περίοδος χρήσης 30 έτη).
Στην εταιρεία παραχώρησης “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ”, μέτοχοι είναι οι εταιρείες ισπανικών συμφερόντων CINTRA S.A.,IRIDIUM S.A.,DRAGADOS S.A. και οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες ΓΕΚ ΑΕ και ΤΕΡΝΑ ΑΕ.
Στις 12-04-2007, η υπογραφείσα σύμβαση παραχώρησης, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από την ελληνική βουλή ως υπ’αριθμ. Ν.3555 και στις 16-04-2007 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ με αριθμό 81. Σημειωτέον: στην σύμβαση παραχώρησης και στον ν.3555/2007 δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ή μνεία για την οδική σύνδεση της Λευκάδας με την Ιόνια οδό. Μέγα λάθος και τεράστια παράλειψη. Διότι αλλιώς είναι όλη αυτή η διαδικασία να ήταν ενταγμένη σ’ αυτό το τόσο μεγάλο (με οικονομικά και τεχνικά χαρακτηριστικά) έργο υποδομής, που θα εκτελεστεί επί το πλείστον με αυτοχρηματοδότηση και ευρωπαϊκά κονδύλια (η συμμέτοχη του ελληνικού δημόσιου ανέρχεται σε 330 εκ. ευρώ) κι αλλιώς, μα εντελώς αλλιώς και διαφορετικά, να κατασκευαστεί μεμονωμένα κι αυτοτελή. Έπρεπε, μέριμνα όλων των υπεύθυνων και αρμόδιων πολιτικών παραγόντων και φορέων του νησιού να είναι, η εκτέλεση και κατασκευή του έργου της “παραϊόνιας οδού”, να γίνει αναπόσπαστο μέρος-σκέλος της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού που θα εκτελείται ταυτόχρονα μ’ αυτήν. Αυτή η μεγάλη ευκαιρία χάθηκε. Μαζί της χάθηκε η άνεση εξεύρεσης και απόδοσης πόρων και κονδυλίων χρηματοδότησης κι επιμηκύνθηκαν οι κάθε λογής χρόνοι (προμελετών, μελετών, προεγκρίσεων, εγκρίσεων, χαράξεων, στατικότητας, σεισμικότητας, συνδεσιμότητας, έναρξης κατασκευής, λειτουργίας και παράδοσης του έργου).
Ποτέ βέβαια δεν είναι αργά, εάν και εφόσον υπάρχει η κατάλληλη πολιτική βούληση, η διάθεση κατανόησης της σημαντικότητας του έργου και η διάθεση πραγματοποίησης του, να γίνει πράξη και πραγματικότητα. Ευελπιστώ και πιστεύω ότι όλες οι πολιτικά και θεσμικά υπεύθυνες αρχές του νησιού, προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και πιέζουν συστηματικά το αρμόδιο και εποπτεύον Υπουργείο ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.
Όσον αφορά το θέμα της κατασκευής της Ιόνιας Οδού και την εξέλιξη του, καταθέτω τα εξής: η εταιρεία “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” που έχει αναλάβει την κατασκευή της, από τις 09-01-2008 εισπράττει τα διόδια από πέντε (5)Σταθμούς Διοδίων (Αφίδνες – Πολυδένδρι – Οινόφυτα – Σχηματάρι - Τραγάνα) της ΤΕΟ ΑΕ, που της παραχωρηθήκαν, με σκοπό τις εισπράξεις να τις διαθέτει για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού, την ανακατασκευή του τμήματος της Εθν. Οδού Αθηνών - Λαμίας από τον Α/Κ της Μεταμόρφωσης μέχρι τον Μαλλιακό (Σκάρφεια) καθώς και την ανα-κατασκευή του συνδετήριου κλάδου Σχηματάρι-Χαλκίδα.
Σε συνάντηση που είχαν οι υπεύθυνοι της “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” και της “EURO IONIA S.A”(κατασκευαστικό σκέλος της “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ”),κκ. Χαβιέρ Φερνάντο Μπαλσέιρο Γκαρθία, Σέργιος Λαμπρόπουλος και Ιωάννης Κρούσκας στις 08-06-07 με τον ΓΓ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος κ. Σπύρο Σπυρίδων, τον ενημέρωσαν “…για την χάραξη της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα) και ειδικά για το τμήμα Αντίρριο-Μενίδι που αφορά την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, καθώς και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των εργασιών. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, το πρώτο εργοτάξιο εγκαθίσταται στην περιοχή το αργότερο εντός δύο (2) μηνών, ενώ στο τέλος του 2010 θα έχει κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών από το Αντίρριο μέχρι το Αγρίνιο.
…συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας (ελληνοϊσπανικών συμφερόντων) είναι να το έχει έτοιμο μέχρι το 2012.”(πηγή:nafpaktia.com).
Με βάση λοιπόν τα λεγόμενα και τις δηλώσεις - υποσχέσεις των υπευθύνων της κατασκευάστριας εταιρείας, έπρεπε από τον περασμένο Αύγουστο να έχουν στηθεί και να λειτουργούν εντατικά τα εργοτάξια της, προς εκπλήρωση και κατασκευή του στόχου και του έργου αλλά και τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων αυτού. Επειδή πηγαίνω πολύ συχνά στη Λευκάδα, επιτρέψτε μου, αλλά δεν έχω δει πουθενά κανένα εργοτάξιο από το Αντίρριο μέχρι την Αμφιλοχία. Οι μόνες εργασίες που πραγματοποιούνται, είναι στην κατασκευασμένη εδώ και χρόνια, με λεφτά του Ελληνικού Δημόσιου (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ΥΠΕΧΩΔΕ), παράκαμψη του Αγρινίου - δεν γνωρίζω ακόμη αν και στης Άρτας - προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και προσβάσεις για να συνδεθεί με το υπάρχον οδικό δίκτυο και να αποδοθεί στην κυκλοφορία.
Επαναλαμβάνω: εργασίες μόνο στο ήδη υπάρχον και κατασκευασμένο με χρήματα του ελληνικού λαού, τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου. Τα υπόλοιπα άραγε που απορρέουν από τις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας ποτέ θ’ αρχίσουν να κατασκευάζονται; Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν και τα χρονοδιαγράμματα σε λίγο θ’ αρχίσουν να μην τηρούνται. Άλλωστε σε λίγο έχουμε 2009. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι στο ΥΠΕΧΩΔΕ υπάρχει δυσφορία-που εκφράστηκε και στη ΔΕΘ- για τις καθυστερήσεις στην έναρξη των εργασιών από τη συγκεκριμένη εταιρεία, τόσο για την Ιόνια Οδό όσο και για τον αυτοκινητόδρομο Ε65, τη στιγμή κατά την όποια εισπράττει διόδια και προσαυξημένα μάλιστα, για έργο που δεν έχει βάλει ακόμη ούτε λιθαράκι. Οι απαραίτητες πιέσεις από την πολιτική ηγεσία γίνονται, αλλά προς το παρόν δεν έχουν αποδώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Εύλογη λοιπόν η αγανάκτηση του κόσμου για τις υπέρογκες αυξήσεις των τιμών και τις εισπράξεις διοδίων για έργα που θα γίνουν. Ακόμη πιο εύλογη και δικαιολογημένη η ανησυχία και ο προβληματισμός φορέων της ευρύτερης περιοχής - δυτικής Ελλάδας και Ηπείρου - για την πορεία και το μέλλον ενός μεγάλου έργου πνοής και ανάπτυξης, που όχι μόνο θα την βγάλει από το περιθώριο και τη αναπτυξιακή απομόνωση αλλά θα την αναδείξει σε πρωταρχικό μοχλό ανάπτυξης ολόκληρης της χώρας. Πληροφορίες άλλες θέλουν τις καθυστερήσεις αυτές να οφείλονται σε εσωτερικές, ενδο-εταιρικές κόντρες και διαμάχες για την εκμετάλλευση και ιδιοποίηση των κερδών του έργου, που παρεμπιπτόντως είναι τεράστια («είναι πολλά τα λεφτά Άρη!»). (Σημ.: 22 εκ. ευρώ ήταν για το 2007 οι εισπράξεις μόνο του ΣΔ Αφιδνών για την ΤΕΟ ΑΕ (χωρίς τις εισπράξεις ηλεκτρονικών διοδίων ΤΕΟ pass και ΣΔ Πολυδενδρίου) με τιμή διοδίων ΙΧ 2€). Φανταστείτε τώρα, με το ΙΧ 2.75€ και τις νταλίκες 9,60€ από 4€ επί ΤΕΟ ΑΕ.
Προσωπική μου καθαρά εκτίμηση είναι, και μακάρι να μην επιβεβαιωθώ, ότι με βάση τις δυσμενείς οικονομικές εξελίξεις διεθνώς και τις εσωτερικές έριδες και τριβές μεταξύ των μετόχων της παραχωρησιούχου εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ», μήπως τελικά επιλεχθεί να λυθούν τα όποια προβλήματα, με λύση τύπου ΑΕΓΕΚ στο μετρό της Θεσ/νίκης που τι θα σημαίνει στην πράξη; Επιπλέον καθυστέρηση. Λέω μήπως. Βεβαίως, η πορεία του έργου και των εργασιών θα δείξει, θα επιβεβαιώσει ή θα διαψεύσει εκτιμήσεις, απόψεις, σκέψεις.
Τελειώνοντας αυτή μου την τοποθέτηση – παρέμβαση, θέλω να τονίσω το εξής: η Λευκάδα είναι το μοναδικό “στεριανό” νησί. Για κάποιους αυτό είναι ευλογία, για άλλους κατάρα. Πέραν αυτού, σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να χαθεί άλλος πολύτιμος και αξιοποιήσιμος χρόνος για την συνεχή προώθηση και άμεση υλοποίηση του σημαντικότατου έργου της σύνδεσης και της υποθαλάσσιας ζεύξης της Λευκάδας. Καλό, χρήσιμο κι ωφέλιμο επίσης θα ήταν, να κατέθετε κι τοπικός βουλευτής καμία ερώτηση προς τους αρμοδίους Υπουργό και Υφυπουργό ΠΕΧΩΔΕ, πιέζοντας τους, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι το κόμμα του κυβερνάει, και να μη περιμένουμε από τους γείτονες μας να φροντίσουν για την είσοδο και τη πρόσβαση του δικού μας σπιτιού. Κι ας έχουμε όλοι το νου μας, μήπως όλες αυτές οι καθυστερήσεις που «οφείλονται» σε αναθέσεις νέων μελετών από πλευράς ΥΠΕΧΩΔΕ, είναι “προφάσεις εν αμαρτίες”- αφού δεν έγινε την κατάλληλη στιγμή και με τον τρόπο που έπρεπε και θα μπορούσε να υλοποιηθεί ομαλά και σταθερά - που σκοπό θα έχουν την αναβολή ή επί το χείριστον, τη ματαίωση του έργου. Η ανάπτυξη και τα οφέλη της είναι πράξη για όλους τους πολίτες υπεράνω κόμματων και πολιτικών.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
Αλέξανδρος αθ. Μουζάκης - Πρόεδρος Συλλόγου Υπάλληλων Αορίστου Χρόνου Ιδ. Δικαίου ΤΕΟ ΑΕ.
Μεγίστης 27 11364 Αθήνα.
Στις 12-04-2007, η υπογραφείσα σύμβαση παραχώρησης, ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία από την ελληνική βουλή ως υπ’αριθμ. Ν.3555 και στις 16-04-2007 δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ με αριθμό 81. Σημειωτέον: στην σύμβαση παραχώρησης και στον ν.3555/2007 δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ή μνεία για την οδική σύνδεση της Λευκάδας με την Ιόνια οδό. Μέγα λάθος και τεράστια παράλειψη. Διότι αλλιώς είναι όλη αυτή η διαδικασία να ήταν ενταγμένη σ’ αυτό το τόσο μεγάλο (με οικονομικά και τεχνικά χαρακτηριστικά) έργο υποδομής, που θα εκτελεστεί επί το πλείστον με αυτοχρηματοδότηση και ευρωπαϊκά κονδύλια (η συμμέτοχη του ελληνικού δημόσιου ανέρχεται σε 330 εκ. ευρώ) κι αλλιώς, μα εντελώς αλλιώς και διαφορετικά, να κατασκευαστεί μεμονωμένα κι αυτοτελή. Έπρεπε, μέριμνα όλων των υπεύθυνων και αρμόδιων πολιτικών παραγόντων και φορέων του νησιού να είναι, η εκτέλεση και κατασκευή του έργου της “παραϊόνιας οδού”, να γίνει αναπόσπαστο μέρος-σκέλος της σύμβασης παραχώρησης για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού που θα εκτελείται ταυτόχρονα μ’ αυτήν. Αυτή η μεγάλη ευκαιρία χάθηκε. Μαζί της χάθηκε η άνεση εξεύρεσης και απόδοσης πόρων και κονδυλίων χρηματοδότησης κι επιμηκύνθηκαν οι κάθε λογής χρόνοι (προμελετών, μελετών, προεγκρίσεων, εγκρίσεων, χαράξεων, στατικότητας, σεισμικότητας, συνδεσιμότητας, έναρξης κατασκευής, λειτουργίας και παράδοσης του έργου).
Ποτέ βέβαια δεν είναι αργά, εάν και εφόσον υπάρχει η κατάλληλη πολιτική βούληση, η διάθεση κατανόησης της σημαντικότητας του έργου και η διάθεση πραγματοποίησης του, να γίνει πράξη και πραγματικότητα. Ευελπιστώ και πιστεύω ότι όλες οι πολιτικά και θεσμικά υπεύθυνες αρχές του νησιού, προς αυτή την κατεύθυνση κινούνται και πιέζουν συστηματικά το αρμόδιο και εποπτεύον Υπουργείο ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.
Όσον αφορά το θέμα της κατασκευής της Ιόνιας Οδού και την εξέλιξη του, καταθέτω τα εξής: η εταιρεία “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” που έχει αναλάβει την κατασκευή της, από τις 09-01-2008 εισπράττει τα διόδια από πέντε (5)Σταθμούς Διοδίων (Αφίδνες – Πολυδένδρι – Οινόφυτα – Σχηματάρι - Τραγάνα) της ΤΕΟ ΑΕ, που της παραχωρηθήκαν, με σκοπό τις εισπράξεις να τις διαθέτει για την κατασκευή της Ιόνιας Οδού, την ανακατασκευή του τμήματος της Εθν. Οδού Αθηνών - Λαμίας από τον Α/Κ της Μεταμόρφωσης μέχρι τον Μαλλιακό (Σκάρφεια) καθώς και την ανα-κατασκευή του συνδετήριου κλάδου Σχηματάρι-Χαλκίδα.
Σε συνάντηση που είχαν οι υπεύθυνοι της “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ” και της “EURO IONIA S.A”(κατασκευαστικό σκέλος της “ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ”),κκ. Χαβιέρ Φερνάντο Μπαλσέιρο Γκαρθία, Σέργιος Λαμπρόπουλος και Ιωάννης Κρούσκας στις 08-06-07 με τον ΓΓ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος κ. Σπύρο Σπυρίδων, τον ενημέρωσαν “…για την χάραξη της Ιόνιας Οδού (Αντίρριο-Ιωάννινα) και ειδικά για το τμήμα Αντίρριο-Μενίδι που αφορά την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος, καθώς και για το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των εργασιών. Σύμφωνα με τους εκπροσώπους της εταιρείας, το πρώτο εργοτάξιο εγκαθίσταται στην περιοχή το αργότερο εντός δύο (2) μηνών, ενώ στο τέλος του 2010 θα έχει κατασκευαστεί ένας σύγχρονος αυτοκινητόδρομος ευρωπαϊκών προδιαγραφών από το Αντίρριο μέχρι το Αγρίνιο.
…συμβατική υποχρέωση της αναδόχου εταιρείας (ελληνοϊσπανικών συμφερόντων) είναι να το έχει έτοιμο μέχρι το 2012.”(πηγή:nafpaktia.com).
Με βάση λοιπόν τα λεγόμενα και τις δηλώσεις - υποσχέσεις των υπευθύνων της κατασκευάστριας εταιρείας, έπρεπε από τον περασμένο Αύγουστο να έχουν στηθεί και να λειτουργούν εντατικά τα εργοτάξια της, προς εκπλήρωση και κατασκευή του στόχου και του έργου αλλά και τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων αυτού. Επειδή πηγαίνω πολύ συχνά στη Λευκάδα, επιτρέψτε μου, αλλά δεν έχω δει πουθενά κανένα εργοτάξιο από το Αντίρριο μέχρι την Αμφιλοχία. Οι μόνες εργασίες που πραγματοποιούνται, είναι στην κατασκευασμένη εδώ και χρόνια, με λεφτά του Ελληνικού Δημόσιου (Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων ΥΠΕΧΩΔΕ), παράκαμψη του Αγρινίου - δεν γνωρίζω ακόμη αν και στης Άρτας - προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες διορθώσεις και προσβάσεις για να συνδεθεί με το υπάρχον οδικό δίκτυο και να αποδοθεί στην κυκλοφορία.
Επαναλαμβάνω: εργασίες μόνο στο ήδη υπάρχον και κατασκευασμένο με χρήματα του ελληνικού λαού, τμήμα της παράκαμψης Αγρινίου. Τα υπόλοιπα άραγε που απορρέουν από τις συμβατικές υποχρεώσεις της εταιρείας ποτέ θ’ αρχίσουν να κατασκευάζονται; Τα χρονικά περιθώρια στενεύουν και τα χρονοδιαγράμματα σε λίγο θ’ αρχίσουν να μην τηρούνται. Άλλωστε σε λίγο έχουμε 2009. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι στο ΥΠΕΧΩΔΕ υπάρχει δυσφορία-που εκφράστηκε και στη ΔΕΘ- για τις καθυστερήσεις στην έναρξη των εργασιών από τη συγκεκριμένη εταιρεία, τόσο για την Ιόνια Οδό όσο και για τον αυτοκινητόδρομο Ε65, τη στιγμή κατά την όποια εισπράττει διόδια και προσαυξημένα μάλιστα, για έργο που δεν έχει βάλει ακόμη ούτε λιθαράκι. Οι απαραίτητες πιέσεις από την πολιτική ηγεσία γίνονται, αλλά προς το παρόν δεν έχουν αποδώσει τα επιθυμητά αποτελέσματα.
Εύλογη λοιπόν η αγανάκτηση του κόσμου για τις υπέρογκες αυξήσεις των τιμών και τις εισπράξεις διοδίων για έργα που θα γίνουν. Ακόμη πιο εύλογη και δικαιολογημένη η ανησυχία και ο προβληματισμός φορέων της ευρύτερης περιοχής - δυτικής Ελλάδας και Ηπείρου - για την πορεία και το μέλλον ενός μεγάλου έργου πνοής και ανάπτυξης, που όχι μόνο θα την βγάλει από το περιθώριο και τη αναπτυξιακή απομόνωση αλλά θα την αναδείξει σε πρωταρχικό μοχλό ανάπτυξης ολόκληρης της χώρας. Πληροφορίες άλλες θέλουν τις καθυστερήσεις αυτές να οφείλονται σε εσωτερικές, ενδο-εταιρικές κόντρες και διαμάχες για την εκμετάλλευση και ιδιοποίηση των κερδών του έργου, που παρεμπιπτόντως είναι τεράστια («είναι πολλά τα λεφτά Άρη!»). (Σημ.: 22 εκ. ευρώ ήταν για το 2007 οι εισπράξεις μόνο του ΣΔ Αφιδνών για την ΤΕΟ ΑΕ (χωρίς τις εισπράξεις ηλεκτρονικών διοδίων ΤΕΟ pass και ΣΔ Πολυδενδρίου) με τιμή διοδίων ΙΧ 2€). Φανταστείτε τώρα, με το ΙΧ 2.75€ και τις νταλίκες 9,60€ από 4€ επί ΤΕΟ ΑΕ.
Προσωπική μου καθαρά εκτίμηση είναι, και μακάρι να μην επιβεβαιωθώ, ότι με βάση τις δυσμενείς οικονομικές εξελίξεις διεθνώς και τις εσωτερικές έριδες και τριβές μεταξύ των μετόχων της παραχωρησιούχου εταιρείας «ΝΕΑ ΟΔΟΣ ΑΕ», μήπως τελικά επιλεχθεί να λυθούν τα όποια προβλήματα, με λύση τύπου ΑΕΓΕΚ στο μετρό της Θεσ/νίκης που τι θα σημαίνει στην πράξη; Επιπλέον καθυστέρηση. Λέω μήπως. Βεβαίως, η πορεία του έργου και των εργασιών θα δείξει, θα επιβεβαιώσει ή θα διαψεύσει εκτιμήσεις, απόψεις, σκέψεις.
Τελειώνοντας αυτή μου την τοποθέτηση – παρέμβαση, θέλω να τονίσω το εξής: η Λευκάδα είναι το μοναδικό “στεριανό” νησί. Για κάποιους αυτό είναι ευλογία, για άλλους κατάρα. Πέραν αυτού, σε καμία των περιπτώσεων δεν πρέπει να χαθεί άλλος πολύτιμος και αξιοποιήσιμος χρόνος για την συνεχή προώθηση και άμεση υλοποίηση του σημαντικότατου έργου της σύνδεσης και της υποθαλάσσιας ζεύξης της Λευκάδας. Καλό, χρήσιμο κι ωφέλιμο επίσης θα ήταν, να κατέθετε κι τοπικός βουλευτής καμία ερώτηση προς τους αρμοδίους Υπουργό και Υφυπουργό ΠΕΧΩΔΕ, πιέζοντας τους, εκμεταλλευόμενος το γεγονός ότι το κόμμα του κυβερνάει, και να μη περιμένουμε από τους γείτονες μας να φροντίσουν για την είσοδο και τη πρόσβαση του δικού μας σπιτιού. Κι ας έχουμε όλοι το νου μας, μήπως όλες αυτές οι καθυστερήσεις που «οφείλονται» σε αναθέσεις νέων μελετών από πλευράς ΥΠΕΧΩΔΕ, είναι “προφάσεις εν αμαρτίες”- αφού δεν έγινε την κατάλληλη στιγμή και με τον τρόπο που έπρεπε και θα μπορούσε να υλοποιηθεί ομαλά και σταθερά - που σκοπό θα έχουν την αναβολή ή επί το χείριστον, τη ματαίωση του έργου. Η ανάπτυξη και τα οφέλη της είναι πράξη για όλους τους πολίτες υπεράνω κόμματων και πολιτικών.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.
Αλέξανδρος αθ. Μουζάκης - Πρόεδρος Συλλόγου Υπάλληλων Αορίστου Χρόνου Ιδ. Δικαίου ΤΕΟ ΑΕ.
Μεγίστης 27 11364 Αθήνα.
==============================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.