|
Η τακτική αυτή της έκδοσης και εφαρμογής των εκπτωτικών καρτών διελεύσεων, εφαρμόστηκε εξ αρχής από τον Ελληνικό εταίρο της Κ/Ξ, Άκτωρ ΑΤΕ (τότε) και Ελλάκτωρ (σήμερα) και έγινε αποδεκτή από τους υπόλοιπους συν-εταίρους. Αποτέλεσμα αυτής της τακτικής είναι να υπάρχει ένα είδος πελατειακής "ειρήνης" και ομαλής συνεύρεσης ανάμεσα στην ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ και τους κατοίκους - καθημερινούς χρήστες. Επίσης, με μια σειρά άλλων, πολλών και ποικίλων κινήσεων-ενεργειών, στα πλαίσια της λεγόμενης "κοινωνικής-εταιρικής ευθύνης", (από τη μια σου τα "παίρνω" ανερυθρίαστα και από την άλλη σου προσφέρω μερικά ψυχία για να σε εκμαυλίσω και να μου έχεις παντοτινή υποχρέωση), η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ κάνει πάντα αισθητή την παρουσία της στις τοπικές κοινωνίες (ένθεν και κείθεν) και τα κάθε λογής δρώμενα αυτών, εξευμενίζοντας τις αντιδράσεις και τα πνεύματα (χορηγίες εκδηλώσεων, απονομές χρηματικών βραβείων και αριστείων σε μαθητές, κατασκευές κοινοφελών έργων σε δήμους, επιχορηγήσεις, προσλήψεις υπαλλήλων από την περιοχή κ.α.). "να σε κάψω Γιάννη, να σ'αλείψω λάδι" δηλαδή. Σημασία όμως έχει το αποτέλεσμα. Και οι δύο είναι ευχαριστημένοι, αλλά κυρίως η ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ κερδισμένη από κάθε άποψη.
Γιατί τα λέω και τα γράφω όμως όλα αυτά; σίγουρα όχι για να αγιοποιήσω και να ωραιοποιήσω την όποια εταιρεία ή μεγαλοεργολάβο, αλλά ούτε και για να κατηγορήσω τους κατοίκους-χρήστες της γέφυρας που γίνονται αποδέκτες αυτής της τακτικής.
Απλά θέλω να θυμίσω και να πω, ότι ανάλογη τακτική και πολιτική έκδοσης εκπτωτικών καρτών διέλευσης, είχε εφαρμόσει η ίδια εταιρεία (ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ) και στα διόδια της Υποθαλάσσιας Ζεύξης Ακτίου-Πρέβεζας, όταν είχε την ευθύνη εκμετάλλευσης και της λειτουργίας των διοδίων σε Κ/Ξ, (ΑΚΤΕΟ ΑΕ), με την Δημοσίου χαρακτήρα και συμφέροντος ΤΕΟ ΑΕ. Το σκεπτικό και η λογική της κινούνταν στο ίδιο μήκος και εντός των ίδιων πλαισίων με αυτά της ΓΕΦΥΡΑ ΑΕ. Κυκλοφοριακή ειρήνη, λειτουργική ομαλότητα, πελατειακή σταθερότητα και σχέσεις καλής γειτονίας με τους κατοίκους.
Μετά την λήξη της Κ/Ξ ΑΚΤΕΟ ΑΕ, σε επίπεδο ευθύνης διοδίων, (παραμένει ως Κ/Ξ ΑΚΤΕΟ αλλά μόνο για την λειτουργία, συντήρηση και ασφάλεια των εγκαταστάσεων της σύραγγας), το "πέρασμα" των διοδίων αποκλειστικά στο δημόσιο, στην ΤΕΟ ΑΕ, και την δημιουργία νέας Κ/Ξ ΤΕΟ ΑΕ-ΜΟΧΛΟΣ ΑΤΕ, το ευεργέτημα αυτό των εκπτωτικών καρτών καταργήθηκε με αποκλειστική ευθύνη της ΤΕΟ ΑΕ. Η αιτιολογία της είναι ότι, "...από την χρήση τους... προέκυπτε απώλεια εσόδων για το Δημόσιο, άνω των 500.000 ευρώ ετησίως". Αντ'αυτών, εναλλακτικά, προτείνει στους καθημερινούς χρήστες της σύραγγας, την χρήση του τηλεδιοδίου (TEOpass) καθώς και την καθιέρωση μιας νέας μηνιαίας εκπτωτικής κάρτας απεριορίστων διαδρομών, ύψους 80 ευρώ/μήνα.
(υπολογιστικά : 22 εργάσιμες ημέρες/μήνα * 2 τουλάχιστον διελεύσεις/ημέρα = 44 διελεύσεις/μήνα * 3 ευρώ/διέλευση = 132 ευρώ/μήνα. 52 ευρώ κέρδος από την χρήση της μηνιαίας κάρτας των 80 ευρώ).
Αλλά και πάλι, για μην κατηγορηθώ ότι υποστηρίζω συντεχνιακά την ΤΕΟ ΑΕ, μιας και εργάζομαι εκεί και τυγχάνει να είμαι και εκλεγμένος εκπρόσωπος των εργαζομένων αορίστου χρόνου σ'αυτή, κάνω γνωστό ότι, από την πρώτη στιγμή που μου έγινε γνωστό το θέμα της κατάργησης των εκπτωτικών καρτών από πλευράς της διοίκησης της ΤΕΟ ΑΕ, και πρίν αλλά και μετά τις παραστάσεις διαμαρτυρίας των Νομαρχών, των κατοίκων και των φορέων της περιοχής, επισκέφτηκα την διοίκηση της ΤΕΟ ΑΕ και κατέστησα σαφή την αντίθεση μου προσωπικά αλλά και θεσμικά εκ μέρους των συναδέλφων υπαλλήλων, τονίζοντας ότι, "... η ΤΕΟ ΑΕ ως επιχείριση δημοσίου συμφέροντος, πρέπει να διασφαλίζει πέρα από τα έσοδα της, την κοινωνική ειρήνη, ομαλότητα και εξυπηρέτηση, εκφράζοντας έμπρακτα την κοινωνική της ευαισθησία, αλληλεγγύη και ευθύνη απέναντι στην τοπική κοινωνία και τους πολίτες γενικά. Δεν πρέπει να σπέρνετε ανέμους αναλγησίας ιδίως σε καταστάσεις οικονομικής κρίσης και ύφεσης γιατί σίγουρα θα θερίσετε θύελλες αντιδράσεων και αγανάκτησης". Δυστυχώς δεν εισακούστηκα και δεν είχα και τρόπο περαιτέρω θεσμικής παρέμβασης ή άλλης αντίδρασης, παρα μόνο να εισηγηθώ, και να καταφέρουμε όλοι μαζί οι εργαζόμενοι να πετύχουμε, την προστασία των συναδέλφων-εισπρακτόρων στα διόδια του Ακτίου από διάφορες ανεγκέφαλες, ανεδαφικές και γελοίες εισηγήσεις και προτάσεις περί τιμωριών και ποινών.
Η δοίκηση της ΤΕΟ ΑΕ προχώρησε στην επιλογή της, προβάλλοντας την υπεράσπιση των συμφερόντων της και την άνιση και άδικη, κατ'αυτήν πάντα, μεταχείριση των διερχομένων από την ύπαρξη των καρτών αυτών και των κατόχων τους. Λίγο όψιμη μου φάνηκε αυτή η "ευαισθησία" περί άρσης υποτιθέμενων αδικιών και ανισοτήτων από την ΤΕΟ ΑΕ..
Το θέμα βέβαια δεν έχει κλείσει οριστικά, μιας και εκκρεμούν οι απαντήσεις του αρμοδίου υπουργού ΠΕΧΩΔΕ στις ερωτήσεις των βουλευτών Πρέβεζας και Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ, κ.Παπαχρήστου και κας Γιαννακά.
Είδομεν! Όπως είδομεν αν θα υπάρξουν ανάλογες οργανωμένες αντιδράσεις φορέων και Νομαρχών της περιοχής για τις γενικές αυξήσεις στα διόδια της Γέφυρας Ρίου-Αντιρίου.
Γνώμη μου; ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΞΟΥΝ. Για τους λόγους που στην αρχή ανέφερα εκτενώς.
Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία και συγχωρέστε με για την κατάχρηση που έκανα στον ιστοχώρο σας.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΘ. ΜΟΥΖΑΚΗΣ
Πρόεδρος Δ.Σ. Συλλόγου Υπαλλήλων Αορίστου Χρόνου Ιδ. Δικαίου ΤΕΟ ΑΕ.
==============================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.