Mερικά 24ωρα πριν ανοίξουν οι κάλπες, ο Γιώργος Σουφλιάς απέδειξε ότι δεν ξεχνά τους φίλους του. Με την "τσουχτερή" αύξηση που θα πληρώσουμε όλοι στη Νέα Οδό για τη διαδρομή Αθήνα-Λαμία (μετ' επιστροφής), που φθάνει το 45%, οι κατασκευαστικές εταιρείες-μέτοχοι της κοινοπραξίας θα έχουν μερικά... ψιλά να πορεύονται για έργα που ΘΑ κατασκευάσουν στο μέλλον. Ποιες είναι, όμως, οι κερδισμένες εταιρείες και ποια η σχέση τους με μεγάλο εκδοτικό Συγκρότημα;
Μέτοχοι της κοινοπραξίας Νέα Οδός είναι οι εξής εταιρείες:
- CINTRA CONCESIONES DE INFRAESTRUCTURAS DE TRANSPORTE S.A.
- ΓΕΚ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ
- IRIDIUM CONCESIONES DE INFRAESTRUCTURAS S.A.
- ACS SERVICIOS Y CONCESIONES, SΑ
- DRAGADOS S.A
Μοναδική ελληνική εταιρεία της κοινοπραξίας, λοιπόν, είναι η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ. Για την εν λόγω κατασκευαστική γράφεται συχνά ότι διατηρεί άριστες σχέσεις με τον κ. Στ. Ψυχάρη. Και αυτό φαίνεται ότι έχει βάση: η ΓΕΚ-ΤΕΡΝΑ ελέγχει το 23,97% της εταιρείας ΚΕΚΡΟΨ, στην οποία ένας εκ των βασικών μετόχων είναι ο κ. Παναγιώτης Στ. Ψυχάρης (καλά μαντέψατε, ο γιος του εκδότη του "Βήματος"). Συνεπώς, το δώρο του Γ. Σουφλιά, με έξοδα όλων ημών των άτυχων οδηγών, πήγε σε... καλή μεριά.
========================================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.