Κυριακή 13 Ιουνίου 2010

Αιφνιδιαστική δήλωση Μ.Μπορίσοφ Αποχωρεί από τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη η Βουλγαρία!

Σε μία αιφνιδιαστική κίνηση, ο πρωθυπουργός της Βουλγαρίας, ανακοίνωσε ότι η χώρα του αποχωρεί από τον πετρελαιαγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης, θεωρώντας ότι το project είναι ασύμφορο και επιζήμιο για τη χώρα.

"Η Βουλγαρία εγκαταλείπει τον πετρελαιαγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης ", δήλωσε την Παρασκευή ο Μπόικο Μπορίσοφ, μετά από συνάντηση που είχε με τους πρέσβεις από τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.


Η δήλωση έρχεται μια ημέρα μετά τη δήλωση της Ρωσίας, που προειδοποίησε ότι μπορεί να παγώσει επ’ αόριστον, την κατασκευή του αγωγού σε Βουλγαρία και  Ελλάδα, εάν οι δυο χώρες δεν ολοκληρώσουν εγκαίρως, μέσα στου επόμενους μήνες τους στόχους που έχουν θέσει.


«Πρέπει να επισπεύσουμε τις διαδικασίες ώστε να υπάρξει μια απόφαση σχετικά με το μέλλον του έργου, νωρίτερα από το φθινόπωρο», ... είχε δηλώσει σε δημοσιογράφους, ο υπουργός ενέργειας της Ρωσίας Σεργκέι Σμάτκο , μετά από ομιλία του στη βουλγαρική βουλή, για την κατάσταση στην ενεργειακή βιομηχανία της χώρας.

Θέση που έχει επαναλάβει και στο παρελθόν κατ’ επανάληψη η Ελλάδα.

Η κεντροδεξιά κυβέρνηση της Βουλγαρίας, από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε την εξουσία, τον Ιούλιο του 2009, έχει καταστήσει σαφές, ότι θα  επανεξέταζε το θέμα της κατασκευής του αγωγού, καθώς τίθενται για τη χώρα, τόσο περιβαλλοντικά ζητήματα,  όσο και επακόλουθη βλάβη του τουρισμού στη χώρα.  


Η Βουλγαρία, η Ελλάδα και η Ρωσία συμφώνησαν το 2007, για την κατασκευή του αγωγού Μπουργκάς -Αλεξανδρούπολη, όπου θα μεταφέρει πετρέλαιο από την  Κασπία στη Μεσόγειο.


Η συμφωνία για την εταιρεία που θα κατασκευάσει τον αγωγό  Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολη, υπεγράφη από τη Βουλγαρία κατά την επίσκεψη του Ρώσου Προέδρου Πούτιν στη χώρα το 2008.


Ο αγωγός των 280 χιλιομέτρων, με 166 χιλιόμετρα από αυτά να διέρχονται από τη Βουλγαρία, θα έχει αρχική ετήσια δυναμικότητα 35 εκατ. τόνων, το οποίο θα μπορούσε να επεκταθεί αργότερα σε 50 εκατομμύρια τόνους, ενώ το κόστος του υπολογίζεται στα 900 εκατ. δολάρια.

 Σχόλιο αναγνώστη:
Τελικά μήπως τον αγωγό Μπουργκάς-Αλεξανδρούπολης ο ΣΗΜΙΤΗΣ δεν τον είχε ξεκινήσει;Και μετά ο ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ τον έκανε σημαία του "αντιαμερικανισμού", όπως ονομάστηκε η έλλειψη "εξωτερικής πολιτικής" και οι μπίρες που ήπιε στην Γερμανία και στον φίλο του κ.ΜΠΟΥΣ;;;; Κάποιοι δεξιοί που βλέπουν φαντάσματα και συνωμοσίες θα πρέπει να βάλουν την ουρά στα σκέλια...Η εθνική μειοδοσία του Καραμανλή αφορά σε όλους τους τομείς της πολιτικής.
==========================================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.