Σάββατο 13 Νοεμβρίου 2010

Φίλε, στο ΠΑΣΟΚ του Ν. Ηρακλείου μας επέβαλαν υποψήφιο που όχι μόνο δεν τον θέλαμε, αλλά είχαμε κι απόφαση για τον Λυντζεράκο…

Την έκαναν από την ομιλία του ΓΑΠ, για να στηρίξουν συμφέροντά τους…
Του Γιώργου Αθ. (από σίβυλλα)

Γιατί δεν μπορεί να πείσει το νέο-ΠΑΣΟΚ κανέναν;
Το χθεσινό γεγονός με συντάραξε ως πολίτη και ειδικότερα ως μέλος του ΠΑΣΟΚ από το 1979.
Χθες μιλούσε ο πρωθυπουργός στην Αθήνα και πέρα από τα 13 sms που μου έστειλαν, προσπάθησα να πείσω συγγενείς και φίλους να πάμε στο Σπόρτινγκ, ώστε να γεμίσουμε την αίθουσα, όπως μας παρακαλούσε το Οργανωτικό.
Πήγα… είναι αλήθεια με βαριά καρδιά, γιατί ως συνταξιούχος που δεν έχω συμπληρώσει το 60ο έτος, μου κόβουν δώρα, σύνταξη και πληρώνω λάφκα… 3 παιδιά, 2 φοιτητές επαρχίας, πώς να επιβιώσω;
Επιστρέφοντας στο σπίτι μου, πέρασα από το καφενείο που εμείς οι απλοί πολίτες προσπαθούμε να το φαντασιωθούμε ως μια μικρή μας βουλή γειτονιάς…
Και ο φίλος μου και σύντροφός μου, ο Γιώργος που την έχει κάνει για τον Δημαρά, μου την έχει στημένη!
- Φίλε, στο ΠΑΣΟΚ του Ν. Ηρακλείου μας επέβαλαν υποψήφιο που όχι μόνο δεν τον θέλαμε, αλλά είχαμε κι απόφαση για τον Λυντζεράκο… μας έχουν τρελάνει στο παραμύθι…
ξέρεις ότι τώρα δικαιώνομαι που την έκανα από την Τ.Ο.;
- Γιατί φίλε Γιώργο;
- Εσύ πήγες στον ΓΑΠ και οι κολλητοί του ΓΑΠ ήρθαν εδώ για τον Νώντα…
- Ασε ρε σύντροφε! Πάλι προπαγάνδα;
- Προπαγάνδα; Τώρα κατάλαβα πόσο μας παραμύθιαζε ότι όσοι πάνε διοικητές ή σε κυβερνητική θέση, θα αφήσουν το κόμμα; Για τον ταμία του ΠΑΣΟΚ, αυτό το ασυμβίβαστο δεν ισχύει!
- Πλάκα, κάνεις, δεν το πιστεύω…
- Λοιπόν, ο Ροβέρτος μαζί με τον Κουτρουμάνη, έγραψαν στ’ αρχ@@@ του τον Παπανδρέου κι ήρθαν στην κεντρική εκδήλωση του Νώντα! Τι έχεις να πεις φίλε και τέως σύντροφε;
Και εμείς οι παλιοί δεν ξεχάσαμε ότι ο κύριος Ροβέρτος το 1985 μας έλεγε προδότες, μαζί τον Ανδρέα Παπανδρέου και μετά έγινε εξαπτέρυγο του Σημίτη…
Τι να πω… μαλάκας με περικεφαλαία είμαι! Και τους εκβιασμούς τους, τους γράφω εκεί που έγραψαν αυτοί το ΠΑΣΟΚ.
Δεν πάει στα κομμάτια, ας πάει σε όσες εκλογές θέλει ο ΓΑΠ, για τους Σπυρόπουλους, Κουτρομάνηδες και Καρακλιούμηδες, εγώ δεν θα πιαστώ κορόιδο άλλη φορά!
Δαγκωτό ΑΝΤΙΜΝΗΜΟΝΙΑΚΑ!
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.