Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Το νέο εκκλησιαστικό ''δόγμα'': Δώστε ''τσόντα'' στους πιστούς -

Ρεσιτάλ πορνό από την ''ημερήσια γεροντοκόρη'' Αστόριας, που εξαιτίας ηλικίας και αγαμίας, το 'φχαριστιέται... 
 (Εδώ το δημοσίευμα της ''ημερήσιας γεροντοκόρης'')
Eκβιασμός εις βάρος του οικουμενικού Πατριαρχείου;
Ο επίσκοπος προαναγγέλει -όπως είχε σωστά εκτιμήσει το ''Κ'', 21 Νοε. '10 (διαβάστε)

 Σχετικό:  Υπόθεση...  από "Σόδομα και Γόμορρα" (τις πηγές)
"...Ο Θεός δηλώνει στον Αβραάμ ότι θα αφανίσει τα Σόδομα και τα Γόμορρα. Μετά από αρκετές ικεσίες, ο γέροντας καταφέρνει να εξασφαλίσει τη σωτηρία του Λωτ, του μόνου δίκαιου ανάμεσα στους κατοίκους των αμαρτωλών πόλεων. Ενώ πηγαίνει να τον ειδοποιήσει, ο Λωτ ξυπνά τρομαγμένος και αναλογίζεται γιατί ο Θεός τον βασανίζει με λάγνα όνειρα. Σύντομα καταλαβαίνει πως η ερωτική συνεύρεση με τις κόρες του δεν ήταν όνειρο.
Ήδη αγανακτισμένος με τη σκληρότητα του Θεού, οργίζεται περισσότερο με την είδηση που του φέρνει ο Αβραάμ. Αρνείται να εγκαταλείψει την πόλη και αποκαλύπτει στον γέροντα το αμαρτωλό του παρελθόν και την πρόθεσή του να αναμετρηθεί με τον Θεό. Καθώς φεύγει ο Αβραάμ, ο άγγελος Πυρομάλλης φτάνει στη γη για να καταστρέψει τις πόλεις. Αν και ο Θεός του έχει απαγορέψει να πιει κρασί και να αγγίξει γυναίκα, εκείνος μεθά και συνευρίσκεται με τις κόρες του Λωτ.
Στη συνέχεια, πηγαίνει μαζί με τον Λωτ στο παλάτι του βασιλιά και συναντά τη βασίλισσα, που νομίζει ότι βλέπει το μονάκριβο γιό της· το παιδί είχε δολοφονηθεί πριν από χρόνια από τον Λωτ, κατ' εντολή του βασιλιά. ...Παρακινημένος από τη βασίλισσα, ο άγγελος σκοτώνει το βασιλιά. Ο Αβραάμ επιστρέφει στα Σόδομα για να πάρει μαζί του τον Λωτ, ενώ η καταστροφή των πόλεων έχει αρχίσει. Ο Λωτ αρνείται να τον ακολουθήσει, του αναθέτει την προστασία της οικογένειάς του και παραμένει μαζί με τον άγγελο στη φλεγόμενη πόλη..."

''Oι ανόητοι είναι απόλυτα βέβαιοι και οι γνωστικοί είναι γεμάτοι αμφιβολίες'' (Μπ. Ράσελ)
 
'Οταν η εμπάθεια γίνεται ΜΙΣΟΣ κι εκδικητικότητα: Η περίπτωση του επίσκοπου Βικέντιου

Στα μέσα Οκτωβρίου 2010, όταν ξέσπασε το ''σκάνδαλο'' στην Μονή Χρυσοβαλάντου στην Αστόρια Νέας Υόρκης, όλοι σχεδόν, πιστέψαμε ότι, ο τότε ηγούμενός της -αν και είχε παραιτηθεί πριν- ήταν ''αμαρτωλός'', σύμφωνα με τις πολλές ''ροζ'' και μη ''καταγγελίες''. Μετά καταλάβαμε ότι, οι ξαφνικά και απότομα ''αποκαλύψεις'' -γιά σκάνδαλα υπαρκτά ή ανύπαρκτα- ήταν μέρος σχεδίου του Βικέντιου (με τις ''πλάτες'' του μητροπολίτη στο Φανάρι, Ικονίου), γιά να γίνει ηγούμενος ο ''μυστικά'' διεχετεύοντας τις ''ροζ'' καταγγελίες επίσκοπος, γιά γεγονότα πριν 2-3 δεκαετίες, σε αφηνιασμένους ''δημοσιοκάφρους'', εις βάρος τού γιά 40 χρόνια ''συνεταίρου'' του. 'Οταν το Πατριαρχείο στις 2 Δεκεμβρίου 2010, δέχτηκε την παραίτηση του μητροπολίτη Παϊσίου, αλλά ζήτησε ομόφωνα και την παραίτηση του ''καταγγέλλοντα'' επίσκοπου Βικέντιου, από τότε η έντονη εμπάθεια-εκδικητικότητά του, έγινε ΜΙΣΟΣ. Ακόμα και οι επικριτικοί στο Φανάρι γιά τις πολιτικές του, συνειδητοποιήσαμε ότι ο επίσκοπος ''αφήνιασε'' (μαζί με τους ''γραφιάδες'' του), με αποτέλεσμα όλοι ν' ''αθωώνουν'' τον καταγγελλόμενο γιά όλα τα άσχημα του κόσμου, βλέποντας το ΜΙΣΟΣ των τυφλωμένων από αυτό, ''απόλυτα αμόλυντων'' κατηγόρων του, που ενεργούν ως ''ταύροι σε υαλοπωλείο''. Επειδή το ΜΙΣΟΣ δεν έχει θέση στην Εκκλησία, αλλά ούτε και στην Ομογένεια, ας πράξει το Πατριαρχείο το αυτονόητο: Ν' απαλλάξει εδώ και τώρα, την Ομογένεια από ιεράρχες του, που βγάζουν έντονα προς τα έξω ΜΙΣΟΣ κι εκδικητικότητα. Δεν θέλουμε τέτοιους, ούτε στις εκκλησίες, ούτε στον Ελληνισμό στις ΗΠΑ. Και αν έχουν διαπραχτεί αδικήματα, ποινικά ή μη, κολάσιμα, ας κρίνουν τα Δικαστήρια, όχι
κομπλεξικοί, αυτόκλητοι ''εισαγγελείς'' και ''δικαστές''.
Σημ.: Και δίκιο 100% να είχε ο επίσκοπος Βικέντιος, η εκδικητικότητα και το ΜΙΣΟΣ που επέδειξε έντονα, μαζί με τις ''διαρροές του'' γιά σκάνδαλα, του το ''εξουδετερώνουν''... (''Κ'', 13 Δεκ. '10)


==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.