Παρασκευή 15 Απριλίου 2011

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ «ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ» - Δρ. Δημητρίου Αντωνίου PhD, FRCS, PhilLevA


- Για της Δημοκρατική Εκδίκηση των Αξίων και Τιμίων κατά των Αναξίων και Ατίμων

- Για τα όνειρα των Νέων και την Τιμή των Ηλικιωμένων

- Για την Δόξα της Αξιότητας και τον Κόλαφο της Αναξιότητας και της Κληρονομικής Αριστοκρατίας

- Για την Απελευθέρωση της Χώρας από τους Κατακτητές Βουλευτές της

- Για την ολοκληρωτική αλλαγή της Βουλής

- Ελάτε μαζί μας όλοι οι «παρθένοι» στην Πολιτική


Δρ. Δημήτριος Αντωνίου PhD, FRCS, PhilLevA (Oxford)

Χειρουργός-Ογκολόγος (56 ετών)

Δημ. Βώκου 6, , Χαλκίδα 34100,

τηλ.: 02210-62743, κιν. 6978154904

e-mail : dr.dim.antoniou@gmail.com, www.zoidosia.blogspot.gr

ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ «ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ»:
 
 
http://www.dimitriosantoniou.gr/Elpida-Politeias.pdf

ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΝΕΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ «ΕΛΠΙΔΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ»                                                                                                   


I) Ως προς το Πολίτευμα: Κοινωνικά Ευαίσθητος Φιλελευθερισμός-J. Rawls


1) Πιστεύω σε ένα Πολίτευμα Δικαίου, ήτοι εξασφάλιση ίσης και στο μέγιστο δυνατό βαθμό ελευθερίας για όλους, χωρίς διακρίσεις. Το περιεχόμενο της Ιδέας της Ελευθερίας είναι η Αρχή: «Ίσες ευκαιρίες για όλους». Οι νόμοι του κράτους δεν ορίζουν τι πρέπει να κάνει ο πολίτης, αλλά το τι δεν πρέπει να κάνει. Το κράτος υπηρετεί τον πολίτη, όχι το άτομο. Η έννοια του ατόμου είναι υπηρετούσα της έννοιας του πολίτη. Η αρχή αυτή συνεπάγεται και την εξής ιεραρχικά δεύτερη αρχή: «Στην αντιπροσωπευτική (Κοινοβουλευτική) δημοκρατία μας η υπακοή στους νόμους του κράτους ΔΕΝ είναι νομική υποχρέωση των πολιτών (συμβόλαιο), αλλά μόνο ηθική. Γι αυτό δεν υπάρχει υποχρέωσή μας υπακοής στους νόμους πάντα και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες. Η αρχή αυτή θα πρέπει να κατοχυρωθεί Συνταγματικά, αφενός διότι συνιστά ουσιαστικό περιεχόμενο της Κοινοβουλευτικής μας Δημοκρατίας, αφετέρου για να γίνει εμφανής και γνωστή στους πολίτες.

2) Ενισχύουμε τον νόμιμο και ηθικό πλούτο, αλλά το Κράτος οφείλει να επεμβαίνει διαρθρωτικά και αναδιανεμητικά υπέρ των ατυχεστέρων, ιδιαίτερα εάν ο πλούτος συγκεντρώνει υπερβολική δύναμη στους κατόχους του σε βαθμό που να κινδυνεύει η απαραβίαστη «αρχή των ίσων ευκαιριών». Εάν κάποιος πρέπει να «αδικηθεί» αυτός είναι ο ισχυρότερος και πάντα από το κράτος και πάντα προς όφελος της «ευτυχίας» των ατυχεστέρων (στοιχεία «ωφελιμισμού» και ηθικής).

3) Η αρχής «των ίσων ευκαιριών για όλους χωρίς διακρίσεις» έχει προτεραιότητα ισχύος και εφαρμογής έναντι των δύο άλλων αρχών.

4) Προτεραιότητα και Υψίστη επιδίωξη του Κράτους είναι η Παιδεία, η Νεολαία και ο Πολιτισμός κι όχι η οικονομία

5) Η πολιτική μας είναι σύγχρονη, δυναμική, μοντέρνα, χωρίς ιστορικές προκαταλήψεις και εμμονές. Η πολιτική μας είναι πραγματιστική, όχι ανελαστικά Ιδεαλιστική.

Οι παραπάνω όμως αρχές δεν είναι εφαρμόσιμες, αλλά ούτε και η παράταξη της ΝΔ συνεπής με αυτές και πειστική και ειλικρινής στον λαό, εάν και η κομματική της δομή δεν συνάδει αρμονικά με τις αρχές αυτές. Συνεπώς η οργανωτική δομή του κόμματος πρέπει να διέπεται από τις εξής αρχές:

II) Ως προς την Δημοκρατική Οργάνωση του Κόμματος

1) Η καθιέρωση Προεδρικής του κόμματος θητείας διάρκειας 8 ετών. Ιδιαίτερα μετά από κάθε εκλογική ήττα κινείται άμεσα η διαδικασία εκλογής νέου Προέδρου

2) Η καθιέρωση Βουλευτική θητείας επίσης 8 ετών, ή τριών θητειών στην Βουλή ανεξάρτητα της συνολικής θητείας των. Η αρχή αυτή γίνεται νόμος του κράτους. Ανώτερο όριο ηλικίας για βουλευτές και Προέδρου του κόμματος είναι το 65 έτος.

3) Η σε κάθε εκλογή απαγόρευση της ταυτόχρονης υποψηφιότητας περισσοτέρων του ενός υποψηφίων από την ίδια οικογένεια, της τελευταίας νοουμένης ως εκτεινομένης και μέχρι δευτέρου βαθμού συγγενείας, για την εξάλειψη των οικογενειακών δυναστειών στην Πολιτική, μοναδικό Ελληνικό χαρακτηριστικό στον Δυτικό Κόσμο.

4) Η απαγόρευση υποψηφιότητας συγγενούς πρώτου βαθμού πολιτικού, πριν παρέλθουν 10 χρόνια από την παύση της κομματικής ιδιότητας και δραστηριότητας του τελευταίου, για την διασφάλιση της «αρχής των ίσων ευκαιριών» μεταξύ των υποψηφίων.

Οι παραπάνω αρχές θα επαναφέρουν το πραγματικό δημοκρατικό πολίτευμα στην χώρα μας (ήτοι την «ίση ελευθερία για όλους») και θα γκρεμίσουν την οικογενειοκρατία, τις πολιτικές δυναστείες και το ουσιαστικά αριστοκρατικό πολίτευμα που έχει σήμερα εγκαθιδρυθεί και στο οποίο τα πολιτικά αξιώματα απονέμονται κατά την καταγωγή κι όχι κατά την αξία.

IΙΙ) Ως προς την εξασφάλιση και διαφύλαξη της διαφάνειας:

1) Αλλαγή του εκλογικού νόμου στα πρότυπα του «Γερμανικού Μοντέλου» (γενικά)

2) Όποιο βουλευτής, ή υπουργός παραβιάζει την αρχή των «ίσων ευκαιριών για όλους» (ρουσφέτια) αποβάλλεται άμεσα από το αξίωμά του και από μέλος του κόμματος κατά το καταστατικό και τους νόμους του κράτους. Επειδή η παραβίαση της αρχής των «ίσων ευκαιριών για όλους» συνιστά παραβίαση της ελευθερίας και της προσωπικότητας του θιγομένου πολίτη, διώκονται και ποινικά αμφότερα τα συμμετέχοντα μέρη.

3) α) Τα πρακτικά των συνεδριάσεων των εξεταστικών, των ανακριτικών αρχών της Βουλής και των τελεσίδικων αποφάσεων των δικαστηρίων για θέματα διαφθοράς των πολιτικών δημοσιεύονται στο διαδίκτυο, ενώ τα αντίστοιχα πορίσματα όλων των κομμάτων, εκτός του διαδικτύου, δημοσιεύονται και σε επίσημο βιβλίο του Υπουργείου Δικαιοσύνης, το οποίο μοιράζεται στους μαθητές του Λυκείου και σε όποιον το ζητάει, β) στις εξεταστικές και ανακριτικές αρχές της Βουλής συμμετέχουν κατά 60% πολίτες επιλεγόμενοι με κλήρωση

4) Κατάργηση της ασυλίας των βουλευτών και των λοιπών διοικητικών και οικονομικών των προνομίων. Κατάργηση του νόμου περί ευθύνης υπουργών. Όλοι οι πολίτες είναι ίσοι έναντι του νόμου.

5) Διαχωρισμός Κυβέρνησης- Κράτους

6) Η δημοσίευση του «πόθεν έσχες» των Βουλευτών, Δικαστών και των ανωτάτων κρατικών υπαλλήλων στο διαδίκτυο

7) Η δημοσίευση όλων των συμβάσεων του δημοσίου στο διαδίκτυο

8) Η δημοσίευση των νόμων του κράτους και των αποφάσεων του Αρείου Πάγου στο διαδίκτυο

9) Τριετής έλεγχος ποιότητας των δικαστών και η δημοσίευση των αποτελεσμάτων του ελέγχου αυτού

10) Αλλαγή του τρόπου εκλογής μελών ΔΕΠ στα Πανεπιστήμια, για την εξάλειψη των οικογενειακών δυναστειών και της αναξιοκρατίας στα Πανεπιστήμια

ΙV) Για την Εξωτερική Πολιτική

Οι αρχές μας θα στηρίζονται αναγκαστικά στις αρχές του Ωφελιμισμού (J. Stuart Mill), ήτοι θα είναι περισσότερο «εθνοκεντρικές», γεγονός που δεν είναι το ευκτέο για εμάς, αλλά απολύτως ρεαλιστικό στις παρούσες συνθήκες.

V) Σχέσεις Κράτους και Εκκλησίας

1) Πλήρης διαχωρισμός Κράτους και Εκκλησίας

2) Απαγόρευση της δημόσιας γονυκλισίας και χειροφιλήματος των ιερέων και δεσποτάδων από τους ελεύθερους πολίτες

3) Η υποχρεωτική κατάργηση του ράσου, ως συμβόλου «Θεικής» εξουσίας στην γή!, στις δημόσιες εμφανίσεις των ιερέων και η αντικατάστασή του με μια διακριτική «πολιτική» (κοσμική) αφίεση (κάτι που ήδη γίνεται κρυφίως).

Χαλκίδα 10-05-2010                             Ο ιδρυτής

==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.