Περνούν τον χρόνο τους με γραφειοκρατικές ρουτίνες, (χαζο)χαιρετισμούς σε ομογενειακές εκδηλώσεις-χορούς και άλλα γραφικά
Στην εποχή του μνημόνιου, οι διπλωμάτες μας στις ΗΠΑ συνεχίζουν τον...ανέμελο τουρισμό τους:
¨Κλασσική
της νεοελληνικής γελοιότητας και ανικανότητας, η περίπτωση του
εμπορικού ακόλουθου της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο, που συνδιοργάνωσε
εκδήλωση
στις 14
Απριλίου 2011, γιά να προβάλει το... Ολοκαύτωμα και τους Εβραίους της
Θεσσαλονίκης !!!!
Περνούν τον χρόνο τους με γραφειοκρατικές ρουτίνες, ''χαιρετισμούς'' σε χορούς και άλλα γραφικά
Στην εποχή της υπό πτώχευση Ελλάδας, οι διπλωμάτες μας στις ΗΠΑ συνεχίζουν τον... ανέμελο τουρισμό τους
Καμία ουσιαστική ενέργεια γιά την προώθηση του ελληνικού εμπόριου-εξαγωγών ή του τουρισμού. Και το εντυπωσιακό: Καμία απάντηση -τα τελευταία χρόνια- στα υποτιμητικά δημοσιεύματα σε εφημερίδες, περιοδικά ή στα τηλεοπτικά-ραδιοφωνικά αρνητικά σχόλια, γιά την Ελλάδα
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η ελληνική Δημοκρατία εκτός από την πρεσβεία στην Ουάσιγκτον και την μόνιμη Αντιπροσωπεία στα Ηνωμένα Έθνη, έχει έξι (6) γενικά Προξενεία (Βοστώνη, Σικάγο, Λος 'Αντζελες, 'Αγιο Φραγκίσκο, Νέα Υόρκη, Τάμπα), δύο προξενεία (Ατλάντα, Xιούστον) κι ένα προξενικό γραφείο στην (πρεσβεία) Ουάσιγκτον. Επίσης, εμπορικούς ακόλουθους με ανεξάρτητα γραφεία, σε Νέα Υόρκη, Σικάγο, 'Αγιο Φραγκίσκο. Γραφεία Τύπου σε Ουάσιγκτον και Νέα Υόρκη (δεν γνωρίζουμε αν λειτουργούν ακόμα αυτά σε Βοστώνη και Λος 'Αντζελες) και Γραφείο του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη. Εκτιμούμε ότι, συνολικά σε όλα τα παραπάνω, εργάζονται περίπου 150 διπλωμάτες και υπάλληλοι, που πληρώνονται, φυσικά, από το ελληνικό Δημόσιο. (Σημ.: Δεν έχουν υπολογιστεί στα παραπάνω οι συντονιστές Εκπαίδευσης και οι προξενικοί λιμενάρχες)
Στην -άτυπα- χρεοκοπημένη Ελλάδα του μνημόνιου, θα περίμενε κανείς οι διπλωματικοί της εκπρόσωποι στο εξωτερικό και ειδικά στις ΗΠΑ, να έκαναν ότι μπορούσαν, το καλύτερο δηλαδή, γιά την προώθηση ζητημάτων, που ''καίνε'' τώρα την Ελλάδα, ειδικά εξαγωγές ελληνικών προϊόντων (στις ΗΠΑ) και τουρισμός. Παράλληλα, μέσω των Γραφείων Τύπου, να υπήρχαν απαντήσεις -έστω ''γιά την τιμή των όπλων''- σε αρνητικά δημοσιεύματα ή εκπομπές γιά την Ελλάδα στα αμερικάνικα -κάθε μορφής- ΜΜΕ, όπως συνηθιζόταν ίσαμε πριν 3-4 χρόνια. ...Κι ενώ θα περίμενε κανείς να γινόταν ότι επιβάλει η απλή λογική σε αυτήν την πολύ δύσκολη συγκυρία γιά την πατρίδα μας, δυστυχώς, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
'Οσοι ζούμε στις ΗΠΑ γιά πολλά χρόνια, έχουμε ξεχάσει ακόμα και την ύπαρξη των Γραφείων με τους εμπορικούς Ακόλουθους, που υποτίθεται, τώρα, θα είχαν αναλάβει το βάρος της δουλειάς, δηλ. της προώθησης της Ελλάδας και των προϊόντων της.
Γιά το γραφείο του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη, τα ίδια. Οι γνωρίζοντες πράγματα και καταστάσεις λένε -και όχι άδικα- ότι οι αργόσχολοι και εντυπωσιακά άσχετοι που έχουν μαζευτεί εκεί, κάνουν περισσότερο ζημιά με την εντυπωσιακή ανυπαρξία τους, που στοιχίζει πολλά χρήματα στο ελληνικό κράτος.
Τα γραφεία Τύπου έχουν περιοριστεί (στην εποχή του ιντερνέτ) στην αναδιανομή του τι λέει η κρατική... ΕΡΤ ή το κρατικό... ΑΠΕ ή στην αποστολή μηνυμάτων της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας της Ελλάδας ή σε ρόλο...αχθοφόρων Ελλήνων πολιτικών που επισκέπτονται τις ΗΠΑ. Στα 3-4 τελευταία χρόνια έχουν πάψει ν' απαντούν ακόμα κια σε πολύ αρνητικά-δυσφημιστικά γιά την Ελλάδα δημοσιεύματα ή εκπομπές, όπως έκαναν παλαιότερα. Καμία φορά, διοργανώνουν και συνεντεύξεις Τύπου των (επισκεπτών) Ελλήνων υπουργών και βουλευτών, που απευθύνονται σε ...'Ελληνες δημοσιογράφους. Ουδέποτε όμως διοργανώνονται συνεντεύξεις Τύπου, γιά Αμερικανούς δημοσιογράφους, αφού, υποτίθεται, μιλάμε γιά...ΗΠΑ και προβολή των ελληνικών ζητημάτων στις ΗΠΑ.
Και το κωμικό, αλλά ενδεικτικό της σαθρής και ανεξήγητης ελληνικής -κρατικής- παράνοιας: Στην εποχή του ιντερνέτ και ως παράδειγμα ελληνικής δημοσιοϋπαλληλικής...''κουλτούρας'', τα μηνύματα, ας πούμε γιά τα Χριστούγεννα ή Λαμπρή ή 25η Μαρτίου, πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας της Ελλάδας, στέλνονται με... φαξ στα προξενεία. Αυτά, το φαξ που λαμβάνουν το στέλνουν με...φαξ στα γραφεία Τύπου και αυτά με την σειρά τους, το διανέμουν στα ομογενειακα ΜΜΕ με email. (Λες και δεν μπορούσε να σταλεί ένα -ανέξοδο- email, απευθείας από την Αθήνα στα λιγοστά ομογενειακά ΜΜΕ).
Τα γενικά προξενεία και τα προξενεία, έχουν περιοριστεί, σε...αυλοκόλακες-αχθοφόρους των επισκεπτόμενων τις ΗΠΑ Ελλήνων πολιτικών, στην...συλλογή χρημάτων από την έκδοση διαβατηρίων ή βίζας και στους...χαιρετισμούς των ''αφεντικών'' τους σε...ομογενειακές εκδηλώσεις, δηλ. χορούς και πανηγύρια. Ναι, αναφερόμαστε σε αυτούς τους χαζο-βαρετούς ''δεκάρικους'' (λόγους). Και φυσικά, σε ''επαφές- συναντήσεις'', με τα αφηνιασμένα ή μη ψώνια, που στις παροικίες μας στις ΗΠΑ αποκαλούνται ''προεδροπαράγοντες'', των ημιδιαλυμένων -τυπικά μόνο υπάρχουν- Οργανώσεών μας.
Οι διπλωματικές μας αποστολές στις ΗΠΑ, εκτιμούμε ότι κοστίζουν περίπου 12-14 εκατομ. δολ. τον χρόνο. Αλλά συνήθισαν να ασχολούνται με γραφειοκρατικές διαδικασίες που παραπέμπουν σε δημόσιους υπάλληλους της Ελλάδας (''κοπρίτες'' ή μη, κατά Πάγκαλο). Δηλαδή ''λούφα, τουρισμό και παραλλαγή'', αντί να προωθούν τα κάθε είδους συμφέροντα της πατρίδας μας στις ΗΠΑ.
Πιθανά στην πλειοψηφία τους, να θέλουν πραγματικά να προβάλουν την Ελλάδα και τα -κάθε είδους- συμφέροντά της. Γιά κάποιο λόγο όμως, αυτό δεν γίνεται και περιορίζονται στην ''άσκηση των καθηκόντων'' τους, δηλαδή δημοσιοϋπαλληλικής κλασσικής ελληνικής ρουτίνας (σε απλά ελληνικά, ''τουρισμός'' με χρήματα κρατικά).
Σε όλα αυτά έχουμε και το διαχρονικό φαινόμενο, επικεφαλείς στις διπλωματικές μας αποστολές στις ΗΠΑ (πρεσβεία, αποστολή ΟΗΕ, προξενεία) να μην βρίσκονται πάντα οι ικανοί, αλλά ''ημέτεροι'' ή οι έχοντες... μέσον και πολιτικές γνωριμίες, που απολαμβάνουν ουσιαστικά δωρεάν ''διακοπές''.
Αλλά, ας αναλύσουμε τα παραπάνω και ας δούμε τα γεγονότα, τι πραγματικά γίνεται (και τι -εκτιμούμε- θα μπορούσε, έστω στο ελάχιστο, να γίνει).
Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων - Εμπόριο
Η Ελλάδα αποδεδειγμένα έχει, το ελάχιστο, ένα προϊόν, που έπρεπε να είχε πρωτεύουσα θέση στα αμερικάνικα πολυκαταστήματα τροφίμων: Το -αγνό παρθένο- λάδι ελιάς.
Δυστυχώς...απουσιάζει και το βρίσκει κανείς μόνο στα... ελληνικά μπακάλικα ανά τις παροικίες μας. Δηλαδή, μόνο γιά χρήση από 'Ελληνες.
Αντίθετα, στα αμερικάνικα ''σούπερ μάρκετ'' υπάρχει το ιταλικό, που αγοράζεται στην... Ελλάδα, αναμιγνύεται με ιταλικό και εξάγεται στις ΗΠΑ ως ιταλικό αγνό.
Σε μία αγορά 310 εκατομμυρίων, η μη παρουσία του εξαιρετικού ελληνικού λαδιού ελιάς, γιά το οποίο είναι ενήμεροι οι Αμερικανοί, γιά την εξαιρετική του ποιότητα και τις θρεπτικές του, υγιεινές ιδιότητες, αποδεικνύει δύο πράγματα: Την αδυναμία της Ελλάδας να προωθήσει, σε μιά πολύ μεγάλη αγορά, ένα εξαγώγιμο ''δυνατό'' προϊόν, αλλά και την αδυναμία των εμπορικών ακολούθων στις ΗΠΑ να το προωθήσουν, σε συνεργασία με τους παραγωγούς- συνεταιρισμούς στην Ελλάδα.
Να σημειώσουμε και την στροφή αμερικάνικων εταιριών παραγωγής γαλακτικών τελευταία προς το ελληνικό γιαούρτι. Τρεις κορυφαίες εταιρίες, η Dannon, η Stonyfield (το ονομάζει ''Οikos'') και η Cabot, παράγουν εξαιρετικό γιαούρτι, που το ονομάζουν ''Greek'' και θυμίζει το γιαούρτι ''σακούλας''. Κατέκτησαν την αγορά και κυριολεκτικά, κάνουν ''χρυσές δουλειές''. Μόνη ανταγωνιστική ελληνική(;) εταιρία, η Fage.
'Οταν οι εμπορικοί ακόλουθοι δεν μπορούν να προωθήσουν ούτε το λάδι ελιάς -προϊόν που άνετα κατακτά την πρώτη θέση στην μεγάλη αμερικάνικη αγορά- τότε, σε τι χρειάζονται αυτοί στις ΗΠΑ; Να λέμε ότι έχουμε εμπορικούς ακόλουθους, που κάνουν...τουρισμό με κρατικό χρήμα; (γιατί ουσιαστικά αυτό γίνεται). Κλασσική της νεοελληνικής γελοιότητας και ανικανότητας, η περίπτωση του εμπορικού ακόλουθου (Μάριος Μπελιμπασάκης) της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο (Καλιφόρνια), που συνδιοργάνωσε εκδήλωση στις 14 Απριλίου 2011, γιά να προβάλει το... Ολοκαύτωμα και τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης!!!! Τώρα, τι δουλειά έχει εμπορικός ακόλουθος με το... Ολοκαύτωμα, μόνο το γελοίο ελληνικό Δημόσιο και ο πρέσβης μας στην Ουάσιγκτον, θα γνωρίζουν.
EOT - Toυρισμός
Η πλέον κλασσική περίπτωση ''τουριστών'', με έδρα το Γραφείο ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη. Μηδενική -κυριολεκτικά- προσφορά στην προώθηση του τουρισμού. Αν και ο διευθυντής του είναι γιά πολλά χρόνια στις ΗΠΑ και στο Γραφείο του ΕΟΤ (Χρύσανθος Πετσίλας), δεν γνωρίζει ούτε τον...πρόεδρο της Οργάνωσης των Ελλήνων ταξιδιωτικών πρακτόρων! Κατά συνέπεια, ότι και να γράψει κανείς, θα είναι λίγο γιά την χτυπητή αυτή περίπτωση αργόσχολων, άξεστων ''τουριστών''. Στο γραφείο, απασχολούνται 6-7 ''τουρίστες'', που τοποθετήθηκαν εκεί με καθαρά κομματικά κριτήρια.
(Περισσότερα -και γιά πρεσβεία, προξενεία- αύριο)
Περνούν τον χρόνο τους με γραφειοκρατικές ρουτίνες, ''χαιρετισμούς'' σε χορούς και άλλα γραφικά
Στην εποχή της υπό πτώχευση Ελλάδας, οι διπλωμάτες μας στις ΗΠΑ συνεχίζουν τον... ανέμελο τουρισμό τους
Καμία ουσιαστική ενέργεια γιά την προώθηση του ελληνικού εμπόριου-εξαγωγών ή του τουρισμού. Και το εντυπωσιακό: Καμία απάντηση -τα τελευταία χρόνια- στα υποτιμητικά δημοσιεύματα σε εφημερίδες, περιοδικά ή στα τηλεοπτικά-ραδιοφωνικά αρνητικά σχόλια, γιά την Ελλάδα
Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η ελληνική Δημοκρατία εκτός από την πρεσβεία στην Ουάσιγκτον και την μόνιμη Αντιπροσωπεία στα Ηνωμένα Έθνη, έχει έξι (6) γενικά Προξενεία (Βοστώνη, Σικάγο, Λος 'Αντζελες, 'Αγιο Φραγκίσκο, Νέα Υόρκη, Τάμπα), δύο προξενεία (Ατλάντα, Xιούστον) κι ένα προξενικό γραφείο στην (πρεσβεία) Ουάσιγκτον. Επίσης, εμπορικούς ακόλουθους με ανεξάρτητα γραφεία, σε Νέα Υόρκη, Σικάγο, 'Αγιο Φραγκίσκο. Γραφεία Τύπου σε Ουάσιγκτον και Νέα Υόρκη (δεν γνωρίζουμε αν λειτουργούν ακόμα αυτά σε Βοστώνη και Λος 'Αντζελες) και Γραφείο του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη. Εκτιμούμε ότι, συνολικά σε όλα τα παραπάνω, εργάζονται περίπου 150 διπλωμάτες και υπάλληλοι, που πληρώνονται, φυσικά, από το ελληνικό Δημόσιο. (Σημ.: Δεν έχουν υπολογιστεί στα παραπάνω οι συντονιστές Εκπαίδευσης και οι προξενικοί λιμενάρχες)
Στην -άτυπα- χρεοκοπημένη Ελλάδα του μνημόνιου, θα περίμενε κανείς οι διπλωματικοί της εκπρόσωποι στο εξωτερικό και ειδικά στις ΗΠΑ, να έκαναν ότι μπορούσαν, το καλύτερο δηλαδή, γιά την προώθηση ζητημάτων, που ''καίνε'' τώρα την Ελλάδα, ειδικά εξαγωγές ελληνικών προϊόντων (στις ΗΠΑ) και τουρισμός. Παράλληλα, μέσω των Γραφείων Τύπου, να υπήρχαν απαντήσεις -έστω ''γιά την τιμή των όπλων''- σε αρνητικά δημοσιεύματα ή εκπομπές γιά την Ελλάδα στα αμερικάνικα -κάθε μορφής- ΜΜΕ, όπως συνηθιζόταν ίσαμε πριν 3-4 χρόνια. ...Κι ενώ θα περίμενε κανείς να γινόταν ότι επιβάλει η απλή λογική σε αυτήν την πολύ δύσκολη συγκυρία γιά την πατρίδα μας, δυστυχώς, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
'Οσοι ζούμε στις ΗΠΑ γιά πολλά χρόνια, έχουμε ξεχάσει ακόμα και την ύπαρξη των Γραφείων με τους εμπορικούς Ακόλουθους, που υποτίθεται, τώρα, θα είχαν αναλάβει το βάρος της δουλειάς, δηλ. της προώθησης της Ελλάδας και των προϊόντων της.
Γιά το γραφείο του ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη, τα ίδια. Οι γνωρίζοντες πράγματα και καταστάσεις λένε -και όχι άδικα- ότι οι αργόσχολοι και εντυπωσιακά άσχετοι που έχουν μαζευτεί εκεί, κάνουν περισσότερο ζημιά με την εντυπωσιακή ανυπαρξία τους, που στοιχίζει πολλά χρήματα στο ελληνικό κράτος.
Τα γραφεία Τύπου έχουν περιοριστεί (στην εποχή του ιντερνέτ) στην αναδιανομή του τι λέει η κρατική... ΕΡΤ ή το κρατικό... ΑΠΕ ή στην αποστολή μηνυμάτων της πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας της Ελλάδας ή σε ρόλο...αχθοφόρων Ελλήνων πολιτικών που επισκέπτονται τις ΗΠΑ. Στα 3-4 τελευταία χρόνια έχουν πάψει ν' απαντούν ακόμα κια σε πολύ αρνητικά-δυσφημιστικά γιά την Ελλάδα δημοσιεύματα ή εκπομπές, όπως έκαναν παλαιότερα. Καμία φορά, διοργανώνουν και συνεντεύξεις Τύπου των (επισκεπτών) Ελλήνων υπουργών και βουλευτών, που απευθύνονται σε ...'Ελληνες δημοσιογράφους. Ουδέποτε όμως διοργανώνονται συνεντεύξεις Τύπου, γιά Αμερικανούς δημοσιογράφους, αφού, υποτίθεται, μιλάμε γιά...ΗΠΑ και προβολή των ελληνικών ζητημάτων στις ΗΠΑ.
Και το κωμικό, αλλά ενδεικτικό της σαθρής και ανεξήγητης ελληνικής -κρατικής- παράνοιας: Στην εποχή του ιντερνέτ και ως παράδειγμα ελληνικής δημοσιοϋπαλληλικής...''κουλτούρας'', τα μηνύματα, ας πούμε γιά τα Χριστούγεννα ή Λαμπρή ή 25η Μαρτίου, πολιτειακής και πολιτικής ηγεσίας της Ελλάδας, στέλνονται με... φαξ στα προξενεία. Αυτά, το φαξ που λαμβάνουν το στέλνουν με...φαξ στα γραφεία Τύπου και αυτά με την σειρά τους, το διανέμουν στα ομογενειακα ΜΜΕ με email. (Λες και δεν μπορούσε να σταλεί ένα -ανέξοδο- email, απευθείας από την Αθήνα στα λιγοστά ομογενειακά ΜΜΕ).
Τα γενικά προξενεία και τα προξενεία, έχουν περιοριστεί, σε...αυλοκόλακες-αχθοφόρους των επισκεπτόμενων τις ΗΠΑ Ελλήνων πολιτικών, στην...συλλογή χρημάτων από την έκδοση διαβατηρίων ή βίζας και στους...χαιρετισμούς των ''αφεντικών'' τους σε...ομογενειακές εκδηλώσεις, δηλ. χορούς και πανηγύρια. Ναι, αναφερόμαστε σε αυτούς τους χαζο-βαρετούς ''δεκάρικους'' (λόγους). Και φυσικά, σε ''επαφές- συναντήσεις'', με τα αφηνιασμένα ή μη ψώνια, που στις παροικίες μας στις ΗΠΑ αποκαλούνται ''προεδροπαράγοντες'', των ημιδιαλυμένων -τυπικά μόνο υπάρχουν- Οργανώσεών μας.
Οι διπλωματικές μας αποστολές στις ΗΠΑ, εκτιμούμε ότι κοστίζουν περίπου 12-14 εκατομ. δολ. τον χρόνο. Αλλά συνήθισαν να ασχολούνται με γραφειοκρατικές διαδικασίες που παραπέμπουν σε δημόσιους υπάλληλους της Ελλάδας (''κοπρίτες'' ή μη, κατά Πάγκαλο). Δηλαδή ''λούφα, τουρισμό και παραλλαγή'', αντί να προωθούν τα κάθε είδους συμφέροντα της πατρίδας μας στις ΗΠΑ.
Πιθανά στην πλειοψηφία τους, να θέλουν πραγματικά να προβάλουν την Ελλάδα και τα -κάθε είδους- συμφέροντά της. Γιά κάποιο λόγο όμως, αυτό δεν γίνεται και περιορίζονται στην ''άσκηση των καθηκόντων'' τους, δηλαδή δημοσιοϋπαλληλικής κλασσικής ελληνικής ρουτίνας (σε απλά ελληνικά, ''τουρισμός'' με χρήματα κρατικά).
Σε όλα αυτά έχουμε και το διαχρονικό φαινόμενο, επικεφαλείς στις διπλωματικές μας αποστολές στις ΗΠΑ (πρεσβεία, αποστολή ΟΗΕ, προξενεία) να μην βρίσκονται πάντα οι ικανοί, αλλά ''ημέτεροι'' ή οι έχοντες... μέσον και πολιτικές γνωριμίες, που απολαμβάνουν ουσιαστικά δωρεάν ''διακοπές''.
Αλλά, ας αναλύσουμε τα παραπάνω και ας δούμε τα γεγονότα, τι πραγματικά γίνεται (και τι -εκτιμούμε- θα μπορούσε, έστω στο ελάχιστο, να γίνει).
Εξαγωγές ελληνικών προϊόντων - Εμπόριο
Η Ελλάδα αποδεδειγμένα έχει, το ελάχιστο, ένα προϊόν, που έπρεπε να είχε πρωτεύουσα θέση στα αμερικάνικα πολυκαταστήματα τροφίμων: Το -αγνό παρθένο- λάδι ελιάς.
Δυστυχώς...απουσιάζει και το βρίσκει κανείς μόνο στα... ελληνικά μπακάλικα ανά τις παροικίες μας. Δηλαδή, μόνο γιά χρήση από 'Ελληνες.
Αντίθετα, στα αμερικάνικα ''σούπερ μάρκετ'' υπάρχει το ιταλικό, που αγοράζεται στην... Ελλάδα, αναμιγνύεται με ιταλικό και εξάγεται στις ΗΠΑ ως ιταλικό αγνό.
Σε μία αγορά 310 εκατομμυρίων, η μη παρουσία του εξαιρετικού ελληνικού λαδιού ελιάς, γιά το οποίο είναι ενήμεροι οι Αμερικανοί, γιά την εξαιρετική του ποιότητα και τις θρεπτικές του, υγιεινές ιδιότητες, αποδεικνύει δύο πράγματα: Την αδυναμία της Ελλάδας να προωθήσει, σε μιά πολύ μεγάλη αγορά, ένα εξαγώγιμο ''δυνατό'' προϊόν, αλλά και την αδυναμία των εμπορικών ακολούθων στις ΗΠΑ να το προωθήσουν, σε συνεργασία με τους παραγωγούς- συνεταιρισμούς στην Ελλάδα.
Να σημειώσουμε και την στροφή αμερικάνικων εταιριών παραγωγής γαλακτικών τελευταία προς το ελληνικό γιαούρτι. Τρεις κορυφαίες εταιρίες, η Dannon, η Stonyfield (το ονομάζει ''Οikos'') και η Cabot, παράγουν εξαιρετικό γιαούρτι, που το ονομάζουν ''Greek'' και θυμίζει το γιαούρτι ''σακούλας''. Κατέκτησαν την αγορά και κυριολεκτικά, κάνουν ''χρυσές δουλειές''. Μόνη ανταγωνιστική ελληνική(;) εταιρία, η Fage.
'Οταν οι εμπορικοί ακόλουθοι δεν μπορούν να προωθήσουν ούτε το λάδι ελιάς -προϊόν που άνετα κατακτά την πρώτη θέση στην μεγάλη αμερικάνικη αγορά- τότε, σε τι χρειάζονται αυτοί στις ΗΠΑ; Να λέμε ότι έχουμε εμπορικούς ακόλουθους, που κάνουν...τουρισμό με κρατικό χρήμα; (γιατί ουσιαστικά αυτό γίνεται). Κλασσική της νεοελληνικής γελοιότητας και ανικανότητας, η περίπτωση του εμπορικού ακόλουθου (Μάριος Μπελιμπασάκης) της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο (Καλιφόρνια), που συνδιοργάνωσε εκδήλωση στις 14 Απριλίου 2011, γιά να προβάλει το... Ολοκαύτωμα και τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης!!!! Τώρα, τι δουλειά έχει εμπορικός ακόλουθος με το... Ολοκαύτωμα, μόνο το γελοίο ελληνικό Δημόσιο και ο πρέσβης μας στην Ουάσιγκτον, θα γνωρίζουν.
EOT - Toυρισμός
Η πλέον κλασσική περίπτωση ''τουριστών'', με έδρα το Γραφείο ΕΟΤ στη Νέα Υόρκη. Μηδενική -κυριολεκτικά- προσφορά στην προώθηση του τουρισμού. Αν και ο διευθυντής του είναι γιά πολλά χρόνια στις ΗΠΑ και στο Γραφείο του ΕΟΤ (Χρύσανθος Πετσίλας), δεν γνωρίζει ούτε τον...πρόεδρο της Οργάνωσης των Ελλήνων ταξιδιωτικών πρακτόρων! Κατά συνέπεια, ότι και να γράψει κανείς, θα είναι λίγο γιά την χτυπητή αυτή περίπτωση αργόσχολων, άξεστων ''τουριστών''. Στο γραφείο, απασχολούνται 6-7 ''τουρίστες'', που τοποθετήθηκαν εκεί με καθαρά κομματικά κριτήρια.
(Περισσότερα -και γιά πρεσβεία, προξενεία- αύριο)
ΥΣ: Καμία ενέργεια γιά την προώθηση του ελληνικού εμπόριου-εξαγωγών ή του τουρισμού. Και το εντυπωσιακό: Καμία απάντηση -τα τελευταία χρόνια- στα υποτιμητικά δημοσιεύματα σε εφημερίδες, περιοδικά ή στα τηλεοπτικά-ραδιοφωνικά αρνητικά σχόλια, γιά την Ελλάδα.
Κλασσική της νεοελληνικής γελοιότητας και ανικανότητας, η περίπτωση του εμπορικού ακόλουθου της Ελλάδας στον Άγιο Φραγκίσκο (Καλιφόρνια), που συνδιοργάνωσε εκδήλωση στις 14 Απριλίου 2011, γιά να προβάλει το...Ολοκαύτωμα και τους Εβραίους της Θεσσαλονίκης!!!! Τώρα, τι δουλειά έχει εμπορικός ακόλουθος με το...Ολοκαύτωμα, μόνο το γελοίο ελληνικό Δημόσιο και ο πρέσβης μας στην Ουάσιγκτον, θα γνωρίζουν.
=========================="O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.