Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

«Έτσι με εκβίασαν οι υπάλληλοι του Υπ. Ανάπτυξης»

«Μου ζητούσαν 120.000 ευρώ για να μου δώσουν την επιχορήγηση» καταγγέλλει ο ξενοδόχος.
του Παναγιώτη Σουρέλη

«Με εκβίαζαν, ζητώντας μου 120.000 ευρώ, για να μου δώσουν την επιχορήγηση, που δικαιούμουν με υπογραφές και σφραγίδες», δηλώνει ο ξενοδόχος Αριστείδης Μάρκου, η καταγγελία του οποίου οδήγησε στη σύλληψη των δύο υπαλλήλων του υπουργείου Ανάπτυξης.
Ο επιχειρηματίας από το Ναύπλιο μιλώντας στο newsbomb περιέγραψε με λεπτομέρειες πώς οι επίορκοι υπάλληλοι τον προσέγγισαν και τον εκβίασαν, προκειμένου να εγκρίνουν την επιχορήγηση ύψους 4,7 εκατ. ευρώ για την επέκταση της επιχείρησής του.

Όλα ξεκίνησαν το 2005, οπότε και ο επιχειρηματίας έκανε υπαγωγή στον αναπτυξιακό νόμο. Παράλληλα ξεκίνησαν και οι εκβιασμοί, που έγιναν πιο πιεστικοί τις τελευταίες εβδομάδες. «Ζητούσαν το 4% για να μου εκταμιεύσουν το ποσό, που είναι το μισό της πραγματικής επένδυσης. Συμφωνήσαμε στο 2,5%, δηλαδή 120.000 ευρώ. Τους ζήτησα μία εβδομάδα προθεσμία για να μαζέψω τα χρήματα».
Όμως, πριν πάει στο ραντεβού με τους δύο υπαλλήλους, ο ξενοδόχος ειδοποίησε την αστυνομία, η οποία και προσημείωσε τα χαρτονομίσματα.
«Δώσαμε ραντεβού σε σταθμό του Μετρό. Πήραν τα λεφτά, πήγαν να φύγουν και όταν έκαναν την κίνηση να μπουν στο αυτοκίνητο, συνελήφθησαν. Έκανα αυτή την κίνηση χωρίς να τη γνωρίζει ο αδελφός μου, που είναι ο πρόεδρος της εταιρείας ή η αδελφή μου. Είμαστε οικονομικά κατεστραμμένοι. Ο αδελφός μου απελπισμένος και στεναχωρημένος, εγώ περισσότερο οργισμένος».  ...
Μάλιστα, όπως καταγγέλλει ο κ.Μάρκου, υπάρχουν και άλλα «τρωκτικά» που τον εκβίασαν, ζητώντας του προμήθεια, προκειμένου να εγκρίνουν την επιχορήγηση.
«Στις αρχές μου ζητούσαν 700.000 ευρώ. Όχι αυτοί που συνελήφθησαν, υπάρχουν και άλλοι. Όταν κληθώ από τον εισαγγελέα ή τον ανακριτή για συμπληρωματική κατάθεση, θα πω τα ονόματά τους».

Στις έρευνες που έγιναν στα σπίτια των δύο συλληφθέντων, βρέθηκε το ποσό των 70.000 ευρώ στον έναν και των 85.000 ευρώ στον άλλον, βιβλιάρια τραπεζών, αλλά και μία κυνηγητική καραμπίνα.
«Υπάλληλοι με τόσα λεφτά στο σπίτι. Και εμείς είμαστε επιχειρηματίες και δεν έχουμε ούτε το 1/10 όχι στο σπίτι, ούτε σε καταθέσεις. Ο αδελφός μου , που δραστηριοποιείτο κυρίως στο εξωτερικό, πριν από πέντε χρόνια είχε μόνο στην Ελλάδα 20 εκατ. ευρώ. Και σήμερα είμαστε οικονομικά κατεστραμμένοι», ήταν το τελευταίο σχόλιο του ξενοδόχου. ==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.