Σάββατο 3 Μαρτίου 2012

Γιατί κατέβηκαν από το site της Βουλής οι δηλώσεις πόθεν έσχες;


Τι περίεργο!
Οι πολιτικοί και τα συγγενικά τους πρόσωπα που, ως υπόχρεοι εκ του νόμου, υποβάλλουν δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης, το ως γνωστό «πόθεν έσχες», δεν δηλώνουν «εκ παραδρομής»  καταθέσεις σημαντικών ποσών σε τραπεζικούς λογαριασμούς.
Αυτό συνέβη και με τον κάτοχο του εκατομμυρίου, που επί περισσότερο από δύο βδομάδες απασχολούσε ελληνικά και διεθνή ΜΜΕ ως κοινοβούλια χωρών της Ευρωπαϊκής  Ένωσης.
Η κοινή γνώμη θεωρεί - και δικαίως – ότι οι δηλώσεις περιουσιακής κατάστασης πολλών ελλήνων πολιτικών, είναι ανειλικρινείς, και ο έλεγχός τους πλημμελής.
Χαρακτηριστικό του κλίματος αδιαφάνειας, είναι και το γεγονός, ότι οι πολίτες δεν έχουν πρόσβαση στις δηλώσεις «πόθεν έσχες» που είχαν αναρτηθεί στο site Βουλής.

Σχόλιο: Τι έχει να μας πει το λαλίστατο "Ανεξάρτητο Μη Εκτελεστικό Μέλος" ;
Έτσι συμβαίνει με μερικούς όταν κάθονται σε καρέκλες...

Κάποτε είχαν μία άλλη συμπεριφορά και τον απαιτούσαν δημόσια:

Πρόσβαση πολιτών στα “πόθεν έσχες” των βουλευτών.
Οι βουλευτές (και οι σύζυγοί τους) είναι υποχρεωμένοι να καταθέτουν κάθε χρόνο την δήλωση “πόθεν έσχες” που αναφέρει τα περιουσιακά τους στοιχεία (και θεωρητικά και το πώς τα απέκτησαν), ώστε να μπορεί ο πολίτης να τους ελέγχει.
Έστειλα λοιπόν στις 5 Σεπτεμβρίου το παρακάτω email στην Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής:
Αξιότιμε κ. Πρόεδρε,
Με αφορμή τις πρόσφατες φήμες που αμαυρώνουν το σύνολο των βουλευτών που έχουν διατελέσει υπουργοί, ΑΙΤΟΥΜΑΙ ως πολίτης να έχω άμεση πρόσβαση στις δηλώσεις “Πόθεν Έσχες” όλων των βουλευτών για τα τελευταία 5 χρόνια, ώστε να μπορέσω να κρίνω ο ίδιος, με τα δικά μου κριτήρια, αν οι κατηγορίες αυτές έχουν βάση και αν ναι για ποιους.
Ευχαριστώ,
Παναγιώτης Βρυώνης.
Στις 10 Σεπτεμβρίου έλαβα την παρακάτω (απαράδεκτη κατά την γνώμη μου [1]) απάντηση:
Για την απάντηση στο αίτημα σας παρακαλούμε να επικοινωνήσετε με το
τηλ. 210-3707851
ή μας δίνετε δικό σας τηλέφωνο επικοινωνίας
Η δική μου άμεση απάντηση ήταν:
Αγαπητέ κύριε(;)/κυρία(;)
Παραθέτω το τηλέφωνό μου (+30 6944……) ΜΟΝΟ στην περίπτωση που χρειάζεστε ένα επιπλέον στοιχείο ταυτότητας.
Παρακαλώ, μην με καλέσετε για να μου δώσετε προφορική απάντηση στο αίτημά μου.
Όπως εγώ διατύπωσα το αίτημά μου γραπτά και ενυπόγραφα, με τον ίδιο τρόπο θα ήθελα να μου απαντήσει και η Γραμματεία του Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων.
Ευχαριστώ,
Παναγιώτης Βρυώνης.
Το post θα ανανεωθεί όταν θα υπάρχει εξέλιξη. [2]

[1] Θεωρώ απαράδεκτη την απάντηση διότι
α) Δεν έχει υπογραφή. Ποιος είναι αυτός που μου απαντάει;
β) Είναι γραμμένη με ένα “χύμα” ύφος που δεν αρμόζει σε επίσημη αλληλογραφία μεταξύ πολίτη και Γρ. Προέδρου της Βουλής των Ελλήνων. Τα εξερχόμενα emails είναι επίσημα έγγραφα όπως και κάθε άλλη αλληλογραφία.
γ) Το σημαντικότερο όμως είναι ότι υπάρχει προσπάθεια να μου δώσουν προφορική απάντηση, ώστε να είναι εύκολο να αμφισβητηθεί αν την δημοσιοποιήσω. (“με ποιόν μιλήσατε;”, “τί είπε ακριβώς” κ.λ.)
[2] Σχετικά έχω γράψει στο REC(on). Δείτε μία παρόμοια ιστορία στο xblog.gr.


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.