Σάββατο 12 Μαΐου 2012

Τι γίνεται με τις καταγγελίες για τα φακελάκια των επίορκων γιατρών;


Μία ακόμη υπόθεση χωρίς τιμωρία ενόχων. Μία ακόμη υπόθεση ανάλγητης απανθρωπιάς από δήθεν (φευ!!!) επιστήμονες λειτουργούς του Ιπποκράτη
Μία ακόμη υπόθεση από τις χιλιάδες καταγγελίες για τα επαίσχυντα και εκβιαστικά "φακελάκια": 38χρονος: Δεν άντεξα τον εκβιασμό ... και τον κατήγγειλα
Το πάρτι συνεχίζεται και οι δράστες - εκβιαστές  παραμένουν ατιμώρητοι.

Ήρθε η ώρα να αλλάξουν πάρα πολλά σε αυτή τη χώρα. Τα "Πόθεν Έσχες" θα πρέπει η επόμενη κυβέρνηση να τα βγάλει στην επιφάνεια του δημόσιου επαν-ελέγχου και της δίκαιης κατανομής των φορολογικών βαρών.

Νάσος

Διαβάστε  παρακάτω ολόκληρο το άρθρο από την Ελένη Τράκα:

 Αποκλειστικό
"Δεν άντεξα τον εκβιασμό.." μας λέει ο 38χρονος Βασίλης, που ανοίγει την καρδιά του στο Arcadiaportal και μας εξηγεί γιατί κατήγγειλε το γιατρό...."Από πού θα με έδιωχνε ο κύριος... από το σπίτι του;...." αναρωτιέται και απαντά την ίδια στιγμή μόνος του.  Μα είναι δυνατόν να μου ζητά να δώσω πρώτα τα χρήματα και μετά να χειρουργήσει τη γυναίκα μου... ξαναρωτά... Πώς είναι δυνατόν συνεχίζει ο 38χρονος, ένας γιατρός να σε διώχνει επί δύο εβδομάδες για 250 ευρώ και να σου λέει πως θα σε πάρει ο ίδιος τηλέφωνο για να πας να κάνεις την επέμβαση που χρειάζεσαι... Και όταν πας στο γραφείο του να ζητά πρώτα τα χρήματα και μετά να σε βάζει στο χειρουργείο.
Η περιγραφή του 38χρονου Βασίλη απογοητεύει για τα όσα μπορεί να βιώσει κανείς σε δημόσιο νοσοκομείο και όταν μάλιστα είναι ασφαλισμένος του ΟΓΑ και δεν υπάρχει κανένας νόμος που να λέει πως πρέπει να πληρώσεις για κάποια επέμβαση που θα κάνεις στο νοσοκομείο.
Να πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά έτσι όπως τα ανέφερε ο 38χρονος:
Πριν τα Χριστούγεννα είχε πάει η γυναίκα μου στο γιατρό για να κανονίσει μία επέμβαση και της ζήτησε να του φέρει μαζί και 250 ευρώ όταν θα την καλούσε για να κάνει το χειρουργείο... Την παραμονή των Χριστουγέννων μας πήρε τηλέφωνο στο σπίτι και μας είπε να πάμε στο νοσοκομείο την Τρίτη το πρωί για την επέμβαση αφού θα είχαμε και τα χρήματα μαζί μας....Αναρωτηθήκαμε βέβαια γιατί συμβαίνει αυτό, αφού είμαστε ασφαλισμένοι στον ΟΓΑ και δεν πληρώνουμε.. Βέβαια ο γιατρός και στο παρελθόν είχε ζητήσει το ποσό των 500 ευρώ και για το λόγο αυτό αναγκαστήκαμε να πάμε στην Αθήνα για να χειρουργηθεί η σύζυγός μου.... αφού δεν είμασταν διατεθειμένοι να πληρώσουμε...
Και συνεχίζει ο 38χρονος Βασίλης που μένει σε περιοχή έξω από την Τρίπολη και είναι πατέρας τριών παιδιών.... Ο γιατρός δεν ήταν ούτε προσωπικός γιατρός της συζύγου μου, ούτε είχαμε κάποια άλλη επαφή μαζί του απλώς μας είχαν πει ότι μόνο αυτός κάνει την συγκεκριμένη επέμβαση που ήθελε η σύζυγός μου και για το λόγο αυτό τον ζητήσαμε.... αλλά φαίνεται πως ο κύριος είχε κόψει "ταρίφα" λόγω μονοπωλίου....
Έτσι λοιπόν την Τρίτη 27 Δεκεμβρίου πήγαμε στο Νοσοκομείο και στο γραφείο του... Εκεί ο γιατρός ζήτησε μπροστά τα χρήματα αλλιώς δε θα έβαζε τη γυναίκα μου στο χειρουργείο.. Του ζήτησα να την βάλει στο χειρουργείο και να του δώσω τα χρήματα σε λίγο, για να πάω μέχρι την Τράπεζα.. επέμενε.. επέμενα και εγώ και έτσι έφυγα αφήνοντας τη γυναίκα μου εκεί και για να πάω στην Τράπεζα... πήγα στον ΟΓΑ ρώτησα αν πρέπει να πληρώσω και όταν μου είπαν όχι.. πήρα την απόφαση να πάω στην Αστυνομία... εκεί προσημειώσαμε τα χρήματα και με έναν αστυνομικό (που θα δήλωνε συγγενής μου) πήγαμε και πάλι στο γιατρό και στο γραφείο του... εκεί τον ρώτησα πού είναι η γυναίκα μου και αυτός δεν μου απαντούσε ζητώντας τα χρήματα.. συνέχιζα να τον ρωτώ και μετά του έδωσα τα προσημειωμένα χρήματα... ενώ μου είπε ότι η γυναίκα μου ήταν στο χειρουργείο... τα υπόλοιπα ήταν δουλειά της αστυνομίας...
Έτσι περιέγραψε ο 38χρονος τα γεγονότα και επανέλαβε πως ήταν η πρώτη φορά που τόσο επίμονα και τόσο εκβιαστικά κάποιος του ζητούσε χρήματα για μία επέμβαση... αφού και ο ίδιος πέρισυ χρειάστηκε γιατρό αλλά δεν συνέβη κάτι αντίστοιχο... ο εκβιασμός ήταν που τον ενόχλησε και έκανε ό,τι έκανε...
==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.