Πέμπτη 3 Μαΐου 2012

Ποιοι είναι οι δράστες για ότι μου συμβεί

Θέλω να κάνω μία καθαρή και αντρίκια εξήγηση σε όλους αυτούς τους «γενναίους» ενός συγκεκριμένου πολιτικού χώρου, που με απειλούν συνεχώς, που σταμάτησαν τη σύζυγό μου στα στενά του Φαλήρου 

με δύο μηχανές για να της πουν «λίγες ημέρες ακόμα θα κυκλοφορείτε άνετα, μετά να πηγαίνετε τοίχο – τοίχο» που μου στέλνουν μηνύματα, (πάντα ανώνυμα) ότι «θα με τελειώσουν μετά τις εκλογές»

Ξέρω ποιοι είναι. Έχω καταθέσει τα ονόματά τους και τα ντοκουμέντα της ενοχής τους εκεί που πρέπει. Είμαι σε επαφή με την Εισαγγελία του Αρείου Πάγου για το θέμα αυτό. Έχω ενημερώσει το Αστυνομικό Τμήμα του Π. Φαλήρου και την πολιτική και στρατιωτική ηγεσία του υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.
Από εδώ και πέρα ας ξέρουν αυτοί οι «γενναίοι» ότι τα ονόματά τους υπάρχουν, έχουν καταγραφεί και δηλώνω ανοιχτά ότι αυτοί θα είναι οι ηθικοί και φυσικοί αυτουργοί για ότι μου συμβεί το επόμενο διάστημα.
Παράλληλα, πληροφορούμαι από συγκεκριμένα άτομα ότι ξεσηκώνουν εναντίον μου ομάδες ομοϊδεατών τους στους χώρους που κινούμαι.
Το ατυχές γεγονός για τους δύο τύπους πάνω στις μηχανές που απείλησαν προχθές τη σύζυγό μου στο Π. Φάληρο είναι ότι οι κάμερες των γύρω πολυκατοικιών και της πρεσβείας που βρίσκονται κοντά στο σημείο του συμβάντος στην ίδια περιοχή κατέγραψαν τις μηχανές τους και τους αριθμούς τους. ...

Και το δεύτερο ατυχές γεγονός για τον αρχηγό τους είναι ότι έχω καταγράψει σε μαγνητόφωνο τις απειλές και τις κραυγές του για μένα «να λιώσει σαν το κερί ο Χαρδαβέλλας, να πεθάνει» και άλλα πολλά τέτοια συνοδευόμενα από απειλές για την ύπαρξή μου.
Όλα αυτά βρίσκονται ήδη στα κατάλληλα αστυνομικά και δικαστικά χέρια.
Τους ξέρω. Τους έχω δείξει. Και δεν τους φοβάμαι, γιατί αυτή η χώρα δεν είναι ζούγκλα (τουλάχιστον ακόμα) και ο ελληνικός λαός περιφρονεί όσους στηρίζουν την ύπαρξή τους στη βία και στην τρομοκράτηση των συνανθρώπων τους.
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.