Introduction
The following tables, which are updated weekly, provide information on the IMF's financial activities. Definitions for the terms contained in the tables are provided below each table. The data are based on the most current information available at the time and are provided for the reader's convenience. The information is not intended to replace other official IMF financial reports and statements.
Key IMF Financial Statistics (Table 1) A summary of financial assistance to members, available resources, arrears, and key IMF rates.
Current Financial Arrangements (Tables 2a and 2b) Current Stand-By, Extended and Poverty Reduction and Growth (PRG) arrangements. The tables do not include members whose financial arrangements with the IMF have expired, but may have outstanding credit to the IMF. For a list of current arrangements since May 1996 (month-end), seehttp://www.imf.org/external/np/tre/tad/extarr1.cfm. For a list of all members with outstanding financial obligations to the IMF, seehttp://www.imf.org/external/np/tre/tad/extcred1.cfm.
Status of Commitments of HIPC Assistance (Table 3) Status of the IMF's commitments to members under the Heavily Indebted Poor Countries Initiative (HIPC).
Status of Multilateral Debt Relief Initiative Assistance (Table 4) Status of the MDRI debt relief to eligible member countries that qualified for the assistance. ...
Key IMF Financial Statistics (Table 1) A summary of financial assistance to members, available resources, arrears, and key IMF rates.
Current Financial Arrangements (Tables 2a and 2b) Current Stand-By, Extended and Poverty Reduction and Growth (PRG) arrangements. The tables do not include members whose financial arrangements with the IMF have expired, but may have outstanding credit to the IMF. For a list of current arrangements since May 1996 (month-end), seehttp://www.imf.org/external/np/tre/tad/extarr1.cfm. For a list of all members with outstanding financial obligations to the IMF, seehttp://www.imf.org/external/np/tre/tad/extcred1.cfm.
Status of Commitments of HIPC Assistance (Table 3) Status of the IMF's commitments to members under the Heavily Indebted Poor Countries Initiative (HIPC).
Status of Multilateral Debt Relief Initiative Assistance (Table 4) Status of the MDRI debt relief to eligible member countries that qualified for the assistance. ...
Εισαγωγή
Οι πίνακες που ακολουθούν, τα οποία ενημερώνεται σε εβδομαδιαία βάση, παρέχουν πληροφορίες για τις χρηματοοικονομικές δραστηριότητες του ΔΝΤ. Οι ορισμοί για τους όρους που περιέχονται στους πίνακες που δίνονται κάτω από κάθε πίνακα. Τα στοιχεία βασίζονται στις πλέον πρόσφατες διαθέσιμες πληροφορίες κατά το χρόνο και παρέχονται για την ευκολία του αναγνώστη. Οι πληροφορίες αυτές δεν πρόκειται να αντικαταστήσει άλλες επίσημες οικονομικές εκθέσεις του ΔΝΤ και καταστάσεις. Βασικά Οικονομικών Στατιστικών του ΔΝΤ ( Πίνακας 1 ) Μια περίληψη της οικονομικής βοήθειας στα μέλη, τους διαθέσιμους πόρους, τα καθυστερούμενα, και τα βασικά του ΔΝΤ. τρέχουσες δημοσιονομικές διευθετήσεις (Πίνακες 2α και 2β ) Τρέχουσα Stand-By, Εκτεταμένο και τη μείωση της φτώχειας και την ανάπτυξη (PRG) ρυθμίσεις. Οι πίνακες δεν περιλαμβάνονται τα μέλη της οποίας οι οικονομικές συμφωνίες με το ΔΝΤ έχουν λήξει, αλλά μπορεί να έχει ανεξόφλητες πιστώσεις από το ΔΝΤ. Για μια λίστα με τις τρέχουσες ρυθμίσεις από το Μάιο του 1996 (του τέλους του μήνα), βλέπε http://www.imf.org/external/np/tre/tad/extarr1.cfm . Για μια λίστα όλων των μελών με εκκρεμείς οικονομικές υποχρεώσεις προς το Διεθνές Νομισματικό Ταμείο, βλ.http://www.imf.org/external/np/tre/tad/extcred1.cfm . Κατάσταση των υποχρεώσεων των ΥΦΧ Βοήθειας ( Πίνακας 3 ) Κατάσταση της δεσμεύσεις του ΔΝΤ στα μέλη υπό τις υπερχρεωμένες φτωχές χώρες Πρωτοβουλία (ΥΦΧ). Κατάσταση της πολυμερούς ελάφρυνσης του χρέους βοήθεια Πρωτοβουλίας ( Πίνακας 4 ) Κατάσταση της ελάφρυνσης του χρέους MDRI στις επιλέξιμες χώρες μέλη, που είναι επιλέξιμοι για τη βοήθεια.
Πίνακας 1. Βασικά Οικονομικών Στατιστικών του ΔΝΤ | |||||||
ως της 19 του Ιούλη 2012 | |||||||
(Σε δισ. ΕΤΔ, και το τέλος της περιόδου, εκτός αν αναφέρεται διαφορετικά) ¹ | |||||||
(Για ορισμούς, βλέπε παρακάτω) | |||||||
2012 | |||||||
2010 | 2011 | Q1 | Q2 | Q3 μέχρι σήμερα | |||
Οικονομική Βοήθεια | |||||||
GRA | |||||||
Αγορές (κατά τη διάρκεια της περιόδου) | 20,3 | 33,6 | 4,3 | 6,0 | 0,0 | ||
Εκ των οποίων: που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο διμερών δανείων | 10,3 | 10,9 | 1,5 | 0,8 | - | ||
Εκ των οποίων: που χρηματοδοτούνται από δάνεια ΝΑΒ | - | 8,6 | 1,1 | 3,3 | - | ||
Εξαγορές (κατά τη διάρκεια της περιόδου) | 1,9 | 2,0 | 2,0 | 2,5 | 0,1 | ||
Πιστωτικές εξαιρετική | 55,6 | 87,3 | 89,6 | 93,0 | 93,0 | ||
Εξαιρετική δάνεια του Ταμείου | 14,6 | 34,1 | 36,6 | 40,6 | 40,6 | ||
PRG Εμπιστοσύνη | |||||||
Οι εκταμιεύσεις (κατά τη διάρκεια της περιόδου) | 0,9 | 0,8 | 0,1 | 0,4 | 0,0 | ||
Αποπληρωμές (κατά τη διάρκεια της περιόδου) | 1,1 | 0,4 | 0,1 | 0,1 | 0,0 | ||
Πιστωτικές εξαιρετική | 4,8 | 5,3 | 5,3 | 5,6 | 5,6 | ||
ΥΦΧ (SDR εκατομμύρια) | |||||||
Αριθμός χωρών | 36 | 36 | 36 | 36 | 36 | ||
Αναλήψεις υποχρεώσεων (σωρευτική) | 2.416 | 2.416 | 2.416 | 2.417 | 2.417 | ||
Οι εκταμιεύσεις (σωρευτικά) | 2.542 | 2.547 | 2.548 | 2.559 | 2.559 | ||
Εκ των οποίων: Ενδιάμεση βοήθεια | 740 | 745 | 746 | 746 | 746 | ||
Ολοκλήρωση βοήθεια σημείο | 1.802 | 1.802 | 1.802 | 1.813 | 1.813 | ||
Στοιχείου Υπόμνημα: Πέρα-ΥΦΧ βοήθεια | 116 | 116 | 116 | 116 | 116 | ||
MDRI (SDR εκατομμύρια) | |||||||
Αριθμός χωρών | 30 | 30 | 30 | 30 | 30 | ||
Σύνολο ελάφρυνση του χρέους (σωρευτική) | 3.537 | 3.537 | 3.537 | 3.537 | 3.537 | ||
Χρηματοδότηση από: Καταπιστεύματα MDRI | 2.867 | 2.867 | 2.867 | 2.867 | 2.867 | ||
ΥΦΧ Λογαριασμός Ομπρέλα | 670 | 670 | 670 | 670 | 670 | ||
PCDR (SDR εκατομμύρια) | |||||||
Αριθμός χωρών | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | ||
Σύνολο ελάφρυνση του χρέους (σωρευτική) | 178 | 178 | 178 | 178 | 178 | 2 | |
Διαθέσιμοι Πόροι | |||||||
GRA | |||||||
Ωφέλιμη πόρων | 304,8 | 396,9 | 390,5 | 397,6 | 397,2 | ||
Εκ των οποίων: δάνεια διαθέσιμα του Ταμείου | 158,9 | 252,7 | 245,5 | 250,0 | 249,7 | 3 | |
Τα αδιάθετα χρησιμοποιηθούν πόροι | 201,0 | 280,8 | 264,3 | 277,4 | 277,8 | ||
Εξαγορές ενός έτους προς τα εμπρός | 2,0 | 10,5 | 13,2 | 15,6 | 15,7 | ||
Αποπληρωμή δανεισμού ενός έτους προς τα εμπρός | - | 0,4 | 0,9 | 1,6 | 1,6 | ||
Προληπτική ισορροπία | 70,8 | 39,6 | 39,6 | 40,0 | 40,0 | 4 | |
Προώθηση ικανότητα δέσμευσης (FCC) | 132,1 | 251,4 | 237,0 | 251,4 | 252,0 | ||
PRG Εμπιστοσύνη | |||||||
Οι συνολικοί πόροι του δανείου | 23,5 | 25,8 | 25,8 | 25,8 | 25,8 | ||
Σωρευτική δεσμεύσεις, οι καθαρές | 17,4 | 18,4 | 18,6 | 19,3 | 19,4 | ||
Εκ των οποίων: Αθροιστικά οι εκταμιεύσεις | 15,9 | 16,8 | 17,0 | 17,4 | 17,4 | ||
Διατεθέντες πόροι του δανείου | 6,2 | 7,4 | 7,2 | 6,5 | 6,4 | ||
Καθυστερούμενα | |||||||
GRA | 1,1 | 1,1 | 1,1 | 1,1 | 1,1 | ||
PRG Εμπιστοσύνη | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||
Ταμείο και άλλα | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | 0,1 | ||
Τιμές | |||||||
Δολάρια ΗΠΑ ανά ΕΤΔ | 1,54003 | 1,53527 | 1,54909 | 1,51755 | 1,50840 | 5 | |
ΕΤΔ επιτοκίου (τοις εκατό) | 0,32 | 0,11 | 0,15 | 0,12 | 0,09 | 5 | |
Ποσοστό του τέλους, το οποίο προσαρμόστηκε (τοις εκατό) | 1,33 | 1,11 | 1,16 | 1,12 | 1,09 | 5 | |
Ποσοστό της αμοιβής, προσαρμοσμένα (τοις εκατό) | 0,31 | 0,11 | 0,14 | 0,12 | 0,09 | 5 | |
1 - υποδηλώνει μηδενική αξία, μηδενός δείχνει ποσά κάτω των ΕΤΔ 0,05 δισεκατομμύρια. Σύνολα που δεν μπορούν να προσθέσουν οφείλονται σε στρογγυλοποιήσεις. | |||||||
2 Περιλαμβάνει Καταστροφή μετά την ελάφρυνση του χρέους που προβλέπεται στην Αϊτή στις 22 Ιουλίου 2010. | |||||||
3 Δεδομένου ότι την 1η Απριλίου 2011, περιλαμβάνει (1) ενεργοποιείται ποσό της ΝΑΒ? (2) ποσά που είναι διαθέσιμα στο πλαίσιο του Ταμείου και διμερών συμφωνιών δανεισμού αγορά σημείωμα της ΝΑΒ συμμετέχοντες για να καλύψει τη χρηματοδότηση των μη αναληφθέντων υπολοίπων στο πλαίσιο προ-1 Απριλίου 2011 οι οποίες να βασίζονται σχετικά με την τρέχουσα 1:01 διμερή δανεισμό για τη χρηματοδότηση των ποσοστώσεων αναλογία πόρους? και (3) μη αναληφθέντων υπολοίπων στο πλαίσιο διμερών συμφωνιών μη-ΝΑΒ συμμετέχοντες πλήρως διαθέσιμες για τη χρηματοδότηση των δύο προ-και μετα-NAB δεσμεύσεις. | |||||||
4 Prudential Υπόλοιπο αντανακλά ένταξη του Ταμείου διμερών δανείων, όπως σημειώνεται εκτός (στο συνημμένο ορισμός) μετά την ενεργοποίηση της ΝΑΒ την 1η Απριλίου 2011. | |||||||
5 Κατά την ημερομηνία της παρούσας έκθεσης. |
Βασικά Οικονομικών Στατιστικών του ΔΝΤ | |
Όρος | Ορισμός |
Οικονομική Βοήθεια | |
GRA | Η Λογαριασμό Γενικών Πόρων (GRA) περιέχει συμμετοχές ΔΝΤ των νομισμάτων των μελών, ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα, χρυσό και άλλα περιουσιακά στοιχεία. Αυτές οι συμμετοχές κυρίως προέρχεται από την καταβολή συνδρομής ποσόστωσης καθώς και από κάθε ενεργό δάνεια. |
Αγορές | GRA πόρων εκταμιεύθηκε στα μέλη κατά τη διάρκεια της περιόδου (εκροές). |
Εξαγορές | GRA πόροι που επιστρέφονται από τα μέλη κατά τη διάρκεια της περιόδου (εισροές). |
Πιστωτικές εξαιρετική | Οι συνολικοί πόροι που έχουν εκταμιεύσει μικρότερα GRA επιστροφές. |
PRG Εμπιστοσύνη | Το PRG Εμπιστοσύνη (PRGT) παρέχει χρηματοδοτική στήριξη στις χώρες χαμηλού εισοδήματος μέλη μέσω δανειακών διευκολύνσεων με ευνοϊκούς όρους. |
Οι εκταμιεύσεις | PRG πόροι εκταμιεύονται εμπιστοσύνη στα μέλη κατά τη διάρκεια της περιόδου. |
Αποπληρωμές | PRG Εμπιστοσύνη πόρους (συμπεριλαμβανομένων των εκκρεμών Ταμείο και Διευκόλυνσης Διαρθρωτικής Προσαρμογής (ΔΔΠ), δάνεια) που επιστρέφονται από τα μέλη κατά τη διάρκεια της περιόδου. |
Πιστωτικές εξαιρετική | Σύνολο PRG πόροι εκταμιεύονται Εμπιστοσύνη λιγότερο επιστροφές (συμπεριλαμβανομένων των εκκρεμών Ταμείο και Διευκόλυνσης Διαρθρωτικής Προσαρμογής (ΔΔΠ), δάνεια). |
ΥΦΧ | Η βοήθεια που παρέχεται στις επιλέξιμες χώρες στο πλαίσιο των υπερχρεωμένων φτωχών χωρών (ΥΦΧ). |
Αριθμός χωρών | Αριθμός των χωρών για τις οποίες ΥΦΧ βοήθεια έχει διαπραχθεί. |
Δεσμεύσεις | Σωρευτική δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί πρωτοβουλία για τις ΥΦΧ επιλέξιμες μέλη που έχουν φθάσει στο σημείο λήψης απόφασης βάσει της πρωτοβουλίας ΥΦΧ? Περιλαμβάνει τα ποσά που το ΔΝΤ έχει δηλώσει, θα πρέπει να δεσμευτεί υπόκεινται σε ικανοποιητικές διαβεβαιώσεις σχετικά με τη χορήγηση έκτακτης βοήθειας που πρέπει να παρέχονται από άλλους πιστωτές στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ΥΦΧ. |
Οι εκταμιεύσεις | Σωρευτική επιχορηγήσεις στα μέλη επιλέξιμες για χρηματοδοτική συνδρομή στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ΥΦΧ να χρησιμοποιηθεί για να βοηθήσει στην κάλυψη των πληρωμών εξυπηρέτησης του χρέους προς το ΔΝΤ. |
Εκ των οποίων: | |
Ενδιάμεση βοήθεια | Σωρευτική επιχορηγήσεις στα μέλη μεταξύ την απόφασή τους και σημεία ολοκλήρωσης. |
Ολοκλήρωση βοήθεια σημείο | Τελική επιχορηγήσεις στα μέλη της στα σημεία την ολοκλήρωσή τους. |
MDRI | Η πολυμερής πρωτοβουλία ελάφρυνσης του χρέους (MDRI) παρέχει 100% ελάφρυνση του χρέους των επιλέξιμων χωρών μελών που έχουν τα κατάλληλα προσόντα για τη βοήθεια. Η ελάφρυνση του χρέους καλύπτει όλο το απόθεμα του χρέους που οφείλεται στο Ταμείο από το τέλος-2004, και εξακολουθούν να εκκρεμούν κατά τη στιγμή η χώρα πληροί τις προϋποθέσεις για μια τέτοια ελάφρυνση του χρέους. |
Αριθμός χωρών | Αριθμός χωρών που έχουν λάβει MDRI ελάφρυνση του χρέους. |
Σύνολο ελάφρυνση του χρέους | |
Χρηματοδότηση από | |
MDRI Καταπιστεύματα | MDRI πόρους (εξαιρουμένης της μείωσης του χρέους HIPC) εκταμιεύθηκαν για τα μέλη κατά τη διάρκεια της περιόδου. |
ΥΦΧ Λογαριασμός Ομπρέλα | ΥΦΧ πόρων που χρησιμοποιούνται ως ελάφρυνση του χρέους στο πλαίσιο της MDRI κατά τη διάρκεια της περιόδου. |
PCDR | Το Post-Καταστροφή ελάφρυνσης του χρέους (PCDR) Εμπιστοσύνη παρέχει 100% ελάφρυνση του χρέους των επιλέξιμων χωρών μελών που έχουν τα κατάλληλα προσόντα για τη βοήθεια. |
Αριθμός χωρών | Αριθμός χωρών που έχουν λάβει μετά την Καταστροφή ελάφρυνση του χρέους. |
Σύνολο ελάφρυνση του χρέους | |
Χρηματοδότηση από το | |
PCDR Εμπιστοσύνη | PCDR πόρους (εξαιρουμένης της μείωσης του χρέους HIPC) εκταμιεύθηκαν για τα μέλη κατά τη διάρκεια της περιόδου. |
Διαθέσιμοι Πόροι | |
GRA | |
Ωφέλιμη πόρων | Ευανάγνωστο πόροι αποτελούνται από: (i) συμμετοχές του ΔΝΤ όσον αφορά τα νομίσματα των μελών θεωρείται από την εκτελεστική επιτροπή να έχει ένα αρκετά ισχυρό ισοζύγιο πληρωμών και τη θέση αποθεματικού για τα νομίσματά τους να χρησιμοποιηθούν για τη χρηματοδότηση του ΔΝΤ συναλλαγών (βλέπε Οικονομικές Συναλλαγές:http :/ / www.imf.org/cgi-shl/create_x.pl?ftp), (ii) ειδικά τραβηκτικά δικαιώματα, και (iii) αχρησιμοποίητα ποσά, εάν υπάρχουν, κάτω από τις γραμμές πίστωσης που έχουν ήδη ενεργοποιηθεί, όπως στο πλαίσιο των γενικών συμφωνιών Δανειστείτε και Νέων Συμφωνιών Δανεισμού (GAB / ΝΑΒ) και των πόρων που διατίθενται στο πλαίσιο άλλων συμφωνιών δανεισμού του Ταμείου και τις σημειώσεις συμφωνίες αγοράς. Μετά την ενεργοποίηση της ΝΑΒ την 1η Απριλίου 2011, τα ποσά που διατίθενται στο πλαίσιο του Ταμείου και διμερών συμφωνιών δανεισμού αγορά σημείωμα της ΝΑΒ συμμετέχοντες περιλαμβάνουν μόνο εκείνες που είναι απαραίτητες για να καλύψει τη χρηματοδότηση των δεσμεύσεων στο πλαίσιο ρυθμίσεων που έχουν εγκριθεί από το Ταμείο πριν από την 1η Απριλίου, 2011 με βάση την τρέχουσα 1:01 διμερείς δανειστεί για να ποσόστωσης αναλογία πόρων για τη χρηματοδότηση αυτών των δεσμεύσεων? μη αναληφθέντων υπολοίπων στο πλαίσιο διμερών συμφωνιών των άλλων πιστωτών που δεν περιλαμβάνονται στο ΝΑΒ (Εθνική Τράπεζα της Τσεχίας, της Κεντρικής Τράπεζας της Μάλτας, της Δημοκρατίας της Σλοβακίας, και την Τράπεζα της Σλοβενίας) είναι διαθέσιμα για τη χρηματοδότηση όλα (τόσο πριν όσο και μετά-ΝΑΒ) δεσμεύσεις. |
Τα αδιάθετα χρησιμοποιηθούν πόροι | Ευανάγνωστο πόρων μείον το συνολικό ποσό των μη αναληφθέντων υπολοίπων από τις υπάρχουσες ρυθμίσεις του Ταμείου. |
Εξαγορές ενός έτους προς τα εμπρός | Αποπληρωμές από τις χώρες μέλη κατά την προσεχή περίοδο ενός έτους. Οι επαναγορές προσθέσει στην προσφορά μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι πόροι του ΔΝΤ. Υποτίθεται ότι θα επαναγοράσει να γίνονται με βάση τις προσδοκίες για το SRF, και με βάση όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από άλλες εγκαταστάσεις (δείτε τους όρους δανεισμού του ΔΝΤ: http://www.imf.org/external/np/exr/facts/ howlend.htm) |
Εξοφλήσεις υποχρεώσεων από ένα έτος προς τα εμπρός | Αποπληρωμή υποχρεώσεων για δανεισμό του Ταμείου και τοποθετήσεις σημείωση την προσεχή περίοδο ενός έτους, συμπεριλαμβανομένων των σχεδίων και σημειώσεων λήγει οριστικά μέσα στους επόμενους 12 μήνες συν τυχόν αιτήματα εξαργύρωση για την πρόωρη εξόφληση πρέπει να πληρούνται κατά την ίδια περίοδο. |
Προληπτική ισορροπία | Ποσό που προορίζεται για τη διασφάλιση της ρευστότητας των αξιώσεων των μελών και λαμβάνει υπόψη την πιθανή διάβρωση της βάσης των πόρων του ΔΝΤ. Το υπόλοιπο προληπτικής εποπτείας ορίζεται σε 20 τοις εκατό των ποσοστώσεων των μελών που συμμετέχουν στη χρηματοδότηση του ΔΝΤ συναλλαγών (Χρηματοπιστωτικές Συναλλαγές) και τα ποσά που διατίθενται σύμφωνα με τις διμερείς δανεισμού και σημειώσεις συμφωνίες αγοράς. Το υπόλοιπο προληπτική δεν καλύπτει σήμερα τις ανάγκες είσπραξη των ανεξόφλητων απαιτήσεων των συμμετεχόντων ΝΑΒ που απορρέουν από διμερείς συμφωνίες δανεισμού που μπορεί να διπλωθεί στη NAB. Ούτε καλύπτει τις απαιτήσεις των συμμετεχόντων στη διευρυμένη ΝΑΒ, όπως αυτών των πόρων θα πρέπει να παρέχονται από την ακύρωση ενός τμήματος των συνολικών πιστώσεων στο πλαίσιο της ΝΑΒ. Ο λόγος προληπτική 20 τοις εκατό, όπως αποφασίστηκε από το διοικητικό συμβούλιο του ΔΝΤ αντανακλά την ιστορική εμπειρία και αποφάσεις σχετικά με το ενδεικτικό επίπεδο των αδιάθετων πόρων μπορούν να χρησιμοποιηθούν ότι το ΔΝΤ δεν θα χρησιμοποιήσουν κανονικά για να προβεί σε δημοσιονομικές δεσμεύσεις. Το υπόλοιπο προληπτική δεν αντιπροσωπεύουν μια άκαμπτη και ελάχιστο των πόρων του ΔΝΤ θα μπορούσε, σε αυστηρά προσωρινή βάση, πέφτουν κάτω από αυτό το επίπεδο. |
Προώθηση ικανότητα δέσμευσης | Ένα μέτρο των διαθέσιμων πόρων για τις νέες δημοσιονομικές δεσμεύσεις, ίση με αναληφθεί μπορούν να χρησιμοποιηθούν πόροι συν επαναγοράσει ένα χρόνο μπροστά λιγότερο αποπληρωμές δανεισμού λόγω ενός έτους και λιγότερο προς τα εμπρός την ισορροπία προληπτικής εποπτείας. Ως την 1η Απριλίου 2011, αντικατοπτρίζει την ενεργοποίηση της διευρυμένης ΝΑΒ για την πρώτη περίοδο ενεργοποίησης μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2011, από 1η του Οκτωβρίου 2011, για τη δεύτερη περίοδο ενεργοποίησης μέχρι τα τέλη Μαρτίου 2012, και από 1ης Απριλίου 2012, για την τρίτη περίοδο ενεργοποίησης μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου 2012. |
PRG Εμπιστοσύνη | Εμπιστευθείτε χορηγείται από το ΔΝΤ να διενεργεί πράξεις δανεισμού με ευνοϊκούς όρους μέσω των λογαριασμών δανείων, επιχορηγήσεων και Αποθεματικό. |
Οι διαθέσιμοι πόροι του δανείου | Πόροι λογαριασμό του δανείου που διαπράχθηκαν από τους δανειστές για την εμπιστοσύνη PRG. |
Σωρευτική δεσμεύσεις, οι καθαρές | Σωρευτική δεσμεύσεις προς τους δανειολήπτες, μετά την αφαίρεση των μη δαπανηθέντων ποσών, σύμφωνα με ρυθμίσεις που έχουν λήξει ή έχουν ακυρωθεί. |
Εκ των οποίων: Αθροιστικά οι εκταμιεύσεις | Οι εκταμιεύσεις προς δανειολήπτες στα πλαίσια PRGT ρυθμίσεις. |
Διατεθέντες πόροι του δανείου | Οι διαθέσιμοι πόροι του δανείου PRGT λιγότερο δεσμεύσεις που έχουν αναληφθεί σε επιλέξιμες χώρες μέλη. |
Καθυστερήσεις Εξαιρετική | |
GRA | Σύνολο GRA ληξιπρόθεσμες οικονομικές υποχρεώσεις. |
Πράγα | Σύνολο PRGT ληξιπρόθεσμες οικονομικές υποχρεώσεις. |
Ταμείο και άλλα | Σύνολο ληξιπρόθεσμες οικονομικές υποχρεώσεις προς το Ταμείο και Διευκόλυνσης Διαρθρωτικής Προσαρμογής (ΔΔΠ). Αν και το Trust Fund και ΔΔΠ δεν είναι πλέον λειτουργικές, οι ληξιπρόθεσμες οφειλές προς το Ταμείο και ΔΔΠ αποτελούνται καθυστερημένων επιστροφών, ενδιαφέρον, ή επιβαρύνσεις επί των δανείων που προβλέπονται από αυτές τις εγκαταστάσεις. |
Τιμές | |
Δολάρια ΗΠΑ ανά ΕΤΔ | Ισοτιμία ΕΤΔ για την από πλευράς του δολαρίου. Η μέθοδος για την αποτίμηση των ΕΤΔ αναθεωρήθηκε αποτελεσματικές 1 Ιανουαρίου 2011. |
(Βλέπε: http://www.imf.org/external/np/tre/sdr/basket.htm) | |
ΕΤΔ επιτοκίων | Επιτόκιο που υπολογίζεται ως ο σταθμισμένος μέσος όρος των τριών μηνών τα επιτόκια της αγοράς σε δολάριο ΗΠΑ ευρώ,, ιαπωνικά γιεν και λίρες στερλίνες περιουσιακών στοιχείων. Η μέθοδος για την αποτίμηση του επιτοκίου ΕΤΔ αναθεωρήθηκε αποτελεσματικό 7 Ιανουαρίου 2011. |
(Βλέπε: http://www.imf.org/external/np/tre/tad/sdr_ir.cfm) | |
Ποσοστό Επιβάρυνσης, προσαρμοσμένη | Το βασικό ποσοστό της επιβάρυνσης για την GRA δανείων είναι ίσο με το επιτόκιο SDR συν 100 μονάδες βάσης για να καλύψει το κόστος του ΔΝΤ για χρηματοδότηση, προσθήκες στα αποθεματικά, καθώς και διοικητικά έξοδα? Και προσαρμοσμένο από ένα μικρό περιθώριο για να αντισταθμίσουν την απώλεια εισοδήματος εξαιτίας των τελών σε καθυστέρηση. |
Ποσοστό της αμοιβής, το οποίο προσαρμόστηκε | Το επιτόκιο που καταβάλλεται στα μέλη που παρέχουν τους πόρους του ΔΝΤ. Προσαρμοσμένο από ένα μικρό περιθώριο να επιτρέψουν στις ειδικές προσθήκες στα αποθεματικά και να αντισταθμίσουν την απώλεια εισοδήματος εξαιτίας των τελών σε καθυστέρηση. |
Επενδύσεις | |
Ποσό | PRG, PRG-HIPC και MDRI πόρους Εμπιστοσύνη επενδύσει σε βραχυπρόθεσμες καταθέσεις και μεσοπρόθεσμα τα μέσα με την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (ΤΔΔ) και τα χαρτοφυλάκια ομολόγων που διαχειρίζεται η Παγκόσμια Τράπεζα και οι διαχειριστές ιδιωτικών επενδύσεων. Δεδομένα από το πρώτο τρίμηνο του 2000 και μετά περιλαμβάνουν επίσης τις καταθέσεις όψεως. Το SDA περιέχει τα κέρδη (έσοδα από τις πωλήσεις μείον την αξία του χρυσού στο κόστος κτήσης) από πωλήσεις συμμετοχών χρυσού του ΔΝΤ. |
Μέση απόδοση (τοις εκατό) | Σταθμισμένη μέση απόδοση των προθεσμιακών καταθέσεων, λογαριασμούς με προειδοποίηση δύο ημέρες, των καταθετικών λογαριασμών της ζήτησης, καθώς και τίτλους σταθερού εισοδήματος. |
Μέση διάρκεια (σε μήνες) | Σταθμισμένος μέσος όρος των εναπομένουσα διάρκεια των πόρων τοποθετείται σε προθεσμιακές καταθέσεις και την τροποποιημένη διάρκεια των τίτλων σταθερού εισοδήματος. |
Τρέχουσες δημοσιονομικές διευθετήσεις (GRA, PRG) | |
Όρος | Ορισμός |
Ρυθμίσεις | ΔΝΤ πίστωσης διατίθεται κάτω από μια ποικιλία των ρυθμίσεων δανεισμό με διαφορετικά χρονοδιαγράμματα εκταμίευσης και λήξεις ανάλογα με το ισοζύγιο πληρωμών των αναγκών του μέλους. |
GRA | |
Stand-by συμφωνίες | Ο πιο κοινός τύπος της συμφωνίας πίστωσης σχεδιαστεί για να παρέχει βραχυπρόθεσμη οικονομική βοήθεια. Αγορές υπό Stand-by συμφωνίες είναι αποπληρωτέα σε 8 τριμηνιαίες δόσεις 3 ¼ - 5 χρόνια μετά την εκταμίευση. |
Εκτεταμένη ρυθμίσεις | Εκτεταμένη ρυθμίσεις παρέχουν πίστωση για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα δεδομένου ότι αυτές οι ρυθμίσεις που συνήθως απαιτούν ριζικές μεταρρυθμίσεις που μπορεί να χρειαστεί περισσότερο χρόνο για να τεθεί σε εφαρμογή και να παράγει αποτελέσματα. Σχέδια για εκτεταμένη ρυθμίσεις είναι αποπληρωτέο σε 12 εξαμηνιαίες δόσεις των 4 ½ - 10 χρόνια μετά την εκταμίευση. |
Ευέλικτο Πιστωτικό Όριο | Το Flexible Credit Line (FCL) έχει δημιουργηθεί για να επιτρέψει στα μέλη με πολύ ισχυρό ιστορικό για την πρόσβαση των πόρων του ΔΝΤ με βάση τα προκαθορισμένα κριτήρια τα προσόντα για να ασχοληθεί με όλα τα είδη των προβλημάτων του ισοζυγίου πληρωμών. Η FCL θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί τόσο προληπτικά (πρόληψη των κρίσεων) και nonprecautionary (επίλυση κρίσεων) βάση. Τα μέλη μπορούν να ζητήσουν είτε ενός έτους ρύθμιση χωρίς ενδιάμεσες αξιολογήσεις, είτε διετή συμφωνία με την ενδιάμεση επανεξέταση των προσόντων που απαιτούνται μετά από δώδεκα μήνες. Μετά τη λήξη, το Ταμείο δύναται να εγκρίνει πρόσθετα FCL ρυθμίσεις για το μέλος. Η πρόσβαση καθορίζεται με βάση τις ατομικές ανάγκες χρηματοδότησης της χώρας και δεν υπόκειται σε ένα προκαθορισμένο ανώτατο όριο. Αγορές υπό καθεστώς FCL είναι αποπληρωτέα σε 8 τριμηνιαίες δόσεις 3 ¼ - 5 χρόνια μετά την εκταμίευση. |
Προληπτικά και ρευστότητας Γραμμή | Η προφύλαξης και ρευστότητας Γραμμή (PLL), που αντικαθιστά την αρχή της προφύλαξης Credit Line (PCL), έχει συσταθεί για την αντιμετώπιση πραγματικών ή δυνητικών αναγκών του ισοζυγίου πληρωμών των μελών με υγιή θεμελιώδη οικονομικά και θεσμικά πλαίσια πολιτικής, αλλά με κάποιες αδυναμίες που απομένουν να εμποδίζει τα χρησιμοποιώντας το FCL. Πρόσβαση στο πλαίσιο ενός PLL ρύθμιση ποικίλλει ανάλογα με τη διάρκεια της ρύθμισης και των κρατών μελών-συγκεκριμένες ανάγκες. PLL ρυθμίσεις μπορεί να έχει διάρκεια είτε έξι μήνες ή ένα έως δύο χρόνια. Σύμφωνα με μια εξάμηνη συμφωνία, η πρόσβαση δεν θα υπερβαίνει τα 250 τοις εκατό της ποσόστωσης του μέλους, η οποία θα μπορούσε να αυξηθεί σε ένα μέγιστο του 500 τοις εκατό σε εξαιρετικές περιπτώσεις, όταν το μέλος αντιμετωπίζει το ισοζύγιο πληρωμών πρέπει, που είναι ένα βραχυπρόθεσμο χαρακτήρα και τα αποτελέσματα από εξωγενείς παράγοντες, όπως από την ένταση των περιφερειακών ή παγκόσμιων οικονομικών συνθηκών στρες. Για μία έως δύο ρυθμίσεις χρόνου, η μέγιστη πρόσβαση, κατόπιν έγκρισης είναι ίσο με το 500 τοις εκατό της ποσόστωσης του μέλους για το πρώτο έτος και μέχρι 1000 τοις εκατό της ποσόστωσης για το δεύτερο έτος (η τελευταία των οποίων θα μπορούσε επίσης να μετατεθεί για το πρώτο έτος όπου χρειάζεται, μετά από επανεξέταση Διοικητικού Συμβουλίου). Ένα έως δύο χρόνια ρυθμίσεις υπόκεινται σε εκτελεστικό σχόλια διοικητικό συμβούλιο κάθε έξι μήνες. |
PRG Εμπιστοσύνη | |
Ρυθμίσεις ΤΕΚ | Προνομιακές ρυθμίσεις που παρέχουν πίστωση για την υποστήριξη της τριετούς μακροοικονομική και διαρθρωτική προσαρμογή άτομα με χαμηλό εισόδημα που αντιμετωπίζουν τα μέλη παρατεταμένη ισορροπία θέματα πληρωμών (παλαιότερα γνωστή ως PRGF). Τα δάνεια είναι αποπληρωτέα σε 10 ισόποσες εξαμηνιαίες δόσεις 5 ½ - 10 χρόνια μετά την εκταμίευση. |
ΕΕΤ ρυθμίσεις | Προνομιακές ρυθμίσεις που κυμαίνονται από ένα έως δύο χρόνια για την παροχή οικονομικής βοήθειας σε χώρες χαμηλού εισοδήματος που αντιμετωπίζουν βραχυπρόθεσμα αλλά όχι παρατεταμένη ανάγκες του ισοζυγίου πληρωμών. Τα δάνεια είναι αποπληρωτέα σε 9 ίσες εξαμηνιαίες δόσεις 4 έως 8 χρόνια μετά την εκταμίευση. |
Οι τόκοι σε όλες τις PRGT δάνεια (συμπεριλαμβανομένων των οριστικές αναλήψεις στο πλαίσιο της RCF) έχει παραιτηθεί από το τέλος Δεκεμβρίου 2012. | |
Λεπτομέρειες Διακανονισμού | Οι ρυθμίσεις του ΔΝΤ οικονομική αξιολόγηση τακτικά για να ελεγχθεί η πρόοδος στις μεταρρυθμίσεις της πολιτικής. Η εκταμίευση των κονδυλίων στο πλαίσιο συμφωνίας συνδέεται με την επίτευξη ορισμένων οικονομικών στόχων. |
Επόμενη προγραμματισμένη επανεξέταση | Αναμενόμενη ημερομηνία η συμφωνία θα επανεξεταστεί από την εκτελεστική επιτροπή. |
Ημερομηνία Έγκρισης | Ημερομηνία κατά την οποία συμφωνία εγκρίθηκε από την Εκτελεστική Επιτροπή. |
Ημερομηνία λήξης | Οι ρυθμίσεις έχουν συγκεκριμένη διάρκεια. Υποχρεώσεων δεν είναι πλέον διαθέσιμες μετά τη λήξη της συμφωνίας. |
Ποσό που έχει συμφωνηθεί | Ποσό των πιστώσεων που διατίθενται στο πλαίσιο συμφωνίας. |
Αχρησιμοποίητα Υπόλοιπο | Ποσό των πιστώσεων που διατίθενται στο πλαίσιο συμφωνίας, αλλά δεν έχουν ακόμη χρησιμοποιηθεί. |
Σύνολο πιστωτικών Εξαιρετική | Σύνολο μη αμειβόμενη και υπολοίπου που οφειλόταν στο ΔΝΤ πλαίσιο των υφιστάμενων ρυθμίσεων και έχουν λήξει. |
Σύνολο πιστωτικών Εξαιρετική ως | |
τοις εκατό της ποσόστωσης | Σύνολο πιστωτικών διακρίνονται από πλευράς της ποσόστωσης μέλους. |
Κατάσταση των υποχρεώσεων των ΥΦΧ Βοήθειας | |
Όρος | Ορισμός |
Σημείο απόφαση | Σημείο στο οποίο το ΔΝΤ αποφασίζει αν ένα μέλος είναι επιλέξιμη για ενίσχυση στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ΥΦΧ (συνήθως στο τέλος της αρχικής τριετούς περιόδου απόδοση) και αποφασίζει για το ποσό της ενίσχυσης που πρέπει να αναληφθούν. |
Σημείο Ολοκλήρωση | Σημείο στο οποίο η χώρα λαμβάνει το μεγαλύτερο μέρος της βοήθειας στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας ΥΦΧ, χωρίς άλλες προϋποθέσεις πολιτικής. Στο πλαίσιο της ενισχυμένης πρωτοβουλίας HIPC, το χρονοδιάγραμμα της ολοκλήρωσης σημείο συνδέεται με την εφαρμογή του προ-συμφωνήσει βασικών διαρθρωτικών μεταρρυθμίσεων (δηλαδή, την ολοκλήρωση κινητής υποδιαστολής). |
Ποσό που δεσμεύθηκε | Ποσό της ενίσχυσης καθορίζεται ΥΦΧ, σε συνεννόηση με την Παγκόσμια Τράπεζα, στο σημείο απόφαση να διατεθούν από το ΔΝΤ. |
Κατανεμημένα Ποσό | Πόροι καταβληθεί στο μέλος να συμβάλει στην επίτευξη των πληρωμών εξυπηρέτησης του χρέους προς το ΔΝΤ. Οι εκταμιεύσεις εξαρτώνται συνήθως από την παραλαβή των επαρκείς διασφαλίσεις χρηματοδότησης από άλλους πιστωτές. |
Κατάσταση της πολυμερούς ελάφρυνσης του χρέους Βοήθειας Πρωτοβουλία | |
Όρος | Ορισμός |
Χρέος Αρωγής Ημερομηνία Παράδοσης | Η πραγματική ημερομηνία παράδοσης της βοήθειας MDRI σε μέλη. |
Επιλέξιμες χρέους | |
GRA | Η βοήθεια που καλύπτει μια πίστωση υπόλοιπο από το GRA |
Πράγα | Η βοήθεια που καλύπτει μια πίστωση που διέπονται από την PRG Εμπιστοσύνη |
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.