Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Γιατί η Χρυσή Αυγή είναι αριστερό κόμμα



Πριν απαντήσουμε στο ερώτημα αυτό, καλό είναι να προσδιορίσουμε 
τι είναι αυτό που καθορίζει τι είναι Αριστερά και τι Δεξιά, με την ευρεία έννοια.
Αυτό λοιπόν που καθορίζει την ιδεολογική ταυτότητα των ατόμων ή των κομμάτων είναι το κατά πόσο το κράτος πρέπει να παρεμβαίνει στη λειτουργιά της οικονομίας.
Ξεκάθαροι ιδεολογικά είναι οι κομμουνιστές που πιστεύουν ότι το κράτος αποκλειστικά και απόλυτα πρέπει να σχεδιάζει την οικονομία κεντρικά, και οι φιλελεύθεροι που θεωρούν ότι η οικονομία πρέπει να είναι ελεύθερη και απαλλαγμένη από κάθε μορφής παρεμβάσεων από γραφειοκρατικούς μηχανισμούς.
Η ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ αποτελούν μορφώματα του κέντρου με νεφελώδεις και δυσδιάκριτες διαφορές όσο αναφορά στο πόσο και που το κράτος μπορεί να παρεμβαίνει στην οικονομία.
Το πρόβλημα στην «μέση οδό» είναι ότι η πολιτική εξουσία έχει τη δυνατότητα να κρατά στα χέρια της, πειραματιζόμενη και συχνά αποτυχούσα, ένα μοχλό παρεμβάσεων στην οικονομία, με τάση να τον κατεβάζει έως τέλους .Πάντα  στο όνομα του λαού ,η ιστορία δείχνει ότι
το δικαίωμα αυτό δίνει στις εξουσίες μεγαλύτερη δύναμη με αποτέλεσμα η τάση της οικονομίας να γέρνει πάντα σε σοσιαλίζοντα  ή προ-κομμουνιστικά καθεστώτα σαν το δικό μας.
Ο χαρακτηρισμός της ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ σαν ακροδεξιό κόμμα παραπέμπει τον καθένα να σκεφτεί ότι στο θέμα της οικονομίας θα ήταν ιδιαιτέρως υπέρ της ελεύθερης οικονομίας απαλλαγμένη από κρατικές παρεμβάσεις. 
Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει.
Τι πιστεύουν; Σας τα μεταφέρω όπως τα αναγράφουν στην ιστοσελίδα τους.
Πιστεύουν ότι το κεφάλαιο μιας χώρας πρέπει να συγχωνευτεί με το κράτος. ...
Πιστεύουν ότι το Λαϊκό Κράτος ,όπως αναφέρει, πρέπει να ελέγχει την οικονομία και να μην επιτρέπει την ιδιοκτησία σου να την  αυξήσεις πέραν ενός ορίου που αυτό καθορίζει.
Όπως επίσης διαφωνούν με την ελεύθερη διακίνηση κεφαλαίων, προϊόντων και ανθρώπων.
Και σας ερωτώ, τι διαφορά έχουν αυτές οι θέσεις με τις θέσεις του ΚΚΕ και του ΣΥΡΙΖΑ;
Καμία . Αλλά δεν χρειάζονται περισσότερα επιχειρήματα  πέραν από τον αυτοπροσδιορισμό που δίνουν για τον εαυτό τους. National sozialismus (εθνικό- σοσιαλισμός).
antony-kroustis.jpgΕπιπλέον σχόλιον, ουδέν.

Αντώνης Κρούστης


Αριστερά και Χρυσή Αυγή

Η πολτοποίηση της ανθρώπινης προσωπικότητας στο χωνευτήρι της κρατικής μηχανής

του Αντώνη Κρούστη

Σε προηγούμενο άρθρο μου με τίτλο "Γιατί η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ είναι αριστερό κόμμα", ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων από πολλούς αναγνώστες της ευρύτερης Αριστεράς . Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι οι αντιδράσεις από τη μεριά των Χρυσαυγιτών ήταν μηδενικές. Άρα λοιπόν οφείλω μια απάντηση σε πολλούς φίλους αριστερούς για τις εκλεκτικές συγγένειες που έχουν οι δυο ιδεολογίες και ίσως αφυπνίσω πολλούς συμπολίτες μου που ψήφισαν τη Χρυσή Αυγή , να γνωρίσουν τι κρύβεται πίσω από αυτήν την ιδεολογία.

ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Και οι δυο θεωρίες πιστεύουν ότι το κεφάλαιο πρέπει να ανήκει στο κράτος (οι μεν το ονομάζουν Λαϊκό Κράτος οι δε Λαϊκή εξουσία)και η οικονομία πρέπει να ελέγχεται κεντρικά. 
Η ιδιοκτησία στη μια περίπτωση είναι κρατική και στην άλλη ελεγχόμενη από το κράτος. 
Η ελεύθερη διακίνηση προϊόντων και ανθρώπων , ελέγχεται εξ ολοκλήρου από την κρατική εξουσία και ο έλεγχος της ενημέρωσης από κρατικά ΜΜΕ προσδιορίζουν ξεκάθαρα και την ελευθερία διακίνησης των ιδεών.

ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ

Θεώρει ότι... το άτομο διαμορφώνει το <<ΕΓΩ>> του μόνο μέσα από το <<ΕΜΕΙΣ>> και ότι ολοκληρώνεται μόνο μέσα από την κοινωνικοποίηση του.
Σαν τελικός σκοπός του είναι να μορφοποιήσει ένα Νέο Τύπο Ανθρώπου. 
Ακριβώς την ιδία αντίληψη έχει και η Μαρξιστική άποψη περί ανθρώπου. 
Ότι ο άνθρωπος μέσα από την κοινωνικοποίηση του στα μέσα παράγωγης θα εξαλείψει τις ανισότητες και ότι νοσηρό προκύπτει από αυτές. 
Η αταξική κοινωνία θα διαμορφώσει ένα Νέο Τύπο Ανθρώπου , τον HOMO SOVIETICUS.

ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΘΟΔΟΥΣ

Και οι δυο θεωρίες θέτουν ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ- για την ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ ,την ΚΟΙΝΩΝΙΑ των ΥΠΕΡΑΝΘΡΩΠΩΝ -και για την Αριστερά , την ΑΤΑΞΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.

Οι κοινωνίες αυτές θα αποτελέσουν πρότυπα αντιγραφής και των υπολοίπων κοινωνιών, μέχρι να εκπληρώσουν το σχέδιο της ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ ή της ΔΙΕΘΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΛΕΤΑΡΙΑΤΟΥ που εννίοτε το καλούν να ενωθεί για μια ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ με σκοπό την ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ ΤΟΥ.

Και οι δυο ορίζουν φορέα επίτευξης της ΙΕΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ , το κόμμα ή τον ηγέτη. 

Αλλά η επίτευξη κοινού σκοπού προϋποθέτει την ύπαρξη εχθρού. Για τους μεν είναι ο καπιταλισμός , για τους δε οι αλλόφυλοι και αλλοεθνείς.

Οι μεν αγιοποιούν την <<εργατική τάξη>>και οι δε την <<καθαρότητα της φυλής>> Ο διαχωρισμός όμως των ανθρώπων σε τάξεις ή φυλές οδηγεί αναπόφευκτα το υπομόχλιο της καταπίεσης της μιας ομάδας έναντι της άλλης.

Η συγκρουσιακή λογική που θέτουν στα πράγματα ,αποκλείει κάθε σκέψη για συνεργασία και εναρμόνιση κοινών στόχων.

Άλλωστε δεν το κρύβουν, οι μεν ευθαρσώς αποκλείουν τους μη έλληνες από την παραγωγική διαδικασία και οι άλλοι διακηρύττουν την <<δικτατορία του προλεταριάτου>> σαν μέσο για την κοινωνία που ονειρεύονται.

Προφανώς δεν μπορούν να δεχτούν ότι οι άνθρωποι μπορεί να διαφοροποιούνται ανάλογα της ικανότητας , της προσπάθειας και της συμβολής τους σ'αυτό που λέμε κοινωνική ευημερία. 

Προφανώς δεν τους μίλησε κανείς ότι δεν υπάρχει συλλογική ,ταξική, ή εθνική συνείδηση , αλλά ελευθερία συνείδησης του ατόμου και ότι οι άνθρωποι εντάσσονται σε σύνολα κατ' επιλογή. 

Προφανώς δεν γνωρίζουν(;) ότι ο άνθρωπος όταν ετεροπροσδιορίστηκε αυθαίρετα σαν φορέας κοινών σκοπών έγινε κομμάτι μιας εξελικτικής διαδικασίας που ψαλλίδισε με τον χειρότερο τρόπο και τις δεξιότητες του αλλά και τις προσωπικές του ελευθερίες.

Αυτές οι ιδεολογίες οδήγησαν τον άνθρωπο από υποκείμενο της ιστορίας σε αντικείμενο. 

Σ'αυτές τις ιδεολογίες χρεώνονται τα εκατομμύρια αδικοχαμένων ανθρώπων από τα κρεματόρια του Χίτλερ και τα πολλαπλάσια άλλα θύματα στα Γκούλαγκ, του <<εγγυητή της κομμουνιστικής οικοδόμησης>>, Στάλιν.

Προφανώς δεν τους περνά από το μυαλό ότι ο τελικός σκοπός τους είναι ουτοπικός και ανήθικος γιατί εξαναγκάζει το σύνολο προς μια νομοτελειακά κατεύθυνση με ολοκληρωτικό τρόπο και αποκλεισμούς.

Ο διαφωνών της ΙΕΡΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ αποπροσανατολίζει το σύνολο (κόμμα)από τον ΤΕΛΙΚΟ ΣΚΟΠΟ και πρέπει να περιχαρακωθεί έστω και με απώλεια της ζωής του.

Όπως έλεγε και ο Αυστριακός οικονομολόγος Φρίντριχ Χάγιεκ <<ο δρόμος για την κόλαση είναι στρωμένος με καλές προθέσεις>> Έτσι η ουτοπία γίνεται διαστροφή.

Η διαδικασία των επιπτώσεων της ιδεοληψίας των ανθρώπων ακολουθεί την εξής διαδρομή: Η υπερτίμηση της ιδέας φέρει τον φανατισμό, ο φανατισμός τις εμμονές και οι εμμονές το παραλήρημα. Το παραλήρημα δε, οδηγεί σε διαβλητές πράξεις που μπορεί να καταλήξουν σε φόνους (τρομοκρατικές οργανώσεις), σε διώξεις και εκτελέσεις αντιφρονούντων( Σταλινισμός), πολέμους (Ναζισμός) ακόμα και σε αυτοθυσίες ανθρώπων (Ισλάμ) που τιμωρούν τους άλλους χαρίζοντας τη δική τους ζωή.

Οι Τελοκρατικές και Τελειοκρατικές θεωρίες επεμβαίνουν στην ελεύθερη συνείδηση των ατόμων και μαζοποιούν τη σκέψη τους. Αποπροσωποποιούν τους ανθρώπους πολτοποιώντας τους στο χωνευτήρι της κρατικής μηχανής.

Η τακτική τους όχι μόνο δεν παράγει <<ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ>> ανθρώπους, αλλά σκοτώνει και ανθρώπους, που τυγχάνει να διαφωνούν να συμμετέχουν στην υποταγή της συνείδησης τους από την απόλυτη κρατική εξουσία της Μιας Αλήθειας.

Αγαπητοί φίλοι ένας μόνο τρόπος υπάρχει να εκφράσετε την οργή σας στο πολιτικό σύστημα που σας φτωχοποίησε. Να συμβάλλετε να απελευθερωθεί η οικονομία από το κράτος. Μόνο τότε η στοχοποίηση της ζωής σας θα είναι ανεξάρτητη από την κάθε κρατική εξουσία. Ψηφήστε κόμματα που απελευθερώνουν την οικονομία και αποδυναμώνουν τους πολιτικούς.

Η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ και η ΑΡΙΣΤΕΡΑ είναι οι δυο όψεις του ίδιου νομίσματος, γιατί όσο κρατικοποιείς την οικονομία τόσο πιο πολύ εκτρέφεται ο φασισμός . 

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.