Τρίτη 13 Νοεμβρίου 2012

Μα γιατί δεν βρίσκει δουλειά ο Γιάννης..; [ Για αυτό εμείς προτείνουμε... να "Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε" (ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΟ)


Ο Γιάννης άρχισε την ημέρα του νωρίς βάζοντας το ξυπνητήρι του (MADE IN SWITZERLAND) για τις 6 το πρωί …
Σηκώθηκε από το κρεβάτι του (MADE IN SWEDEN)
Έφτιαξε τον καφέ του (PRODUCED IN BRASIL)
Ξυρίστηκε με την ηλεκτρική του μηχανή (MADE IN GERMANY)
Έβαλε αποσμητικό (MADE IN BELGIUM)
Φόρεσε το πουκάμισό του (MADE IN TURKEY),
τα jeans με φίρμα (MADE IN SRI LANKA) ,
κάλτσες (MADE IN EGYPT),
παπούτσια (MADE IN ITALY).
Έφτιαξε τα αυγά του στην καινούρια ηλεκτρική κουζίνα (MADE IN KOREA)
ΕΦΑΓΕ ΛΙΓΟ ΤΥΡΙ GOODA ΟΛΛΑΝΔΙΑΣ KAI ΜULNER ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ
ΜΑΖΙ ΜΕ ΛΟΥΚΑΝΙΚΟ ΦΡΑΚΦΟΥΡΤΗΣ, ΚΑΙ ΤΟΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ.
ΜΕΤΑ ΔΥΟ ΜΗΛΑ ΧΙΛΗΣ, ΕΝΑ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΑΡΓΕΝΤΙΝΗΣ.
Έριξε μία ματιά στο laptop του (MADE IN JAPAN)
Ήλεγξε τα emails του κοιτάζοντας συγχρόνως το ρολόι του (MADE IN TAIWAN).
Μετά κλείδωσε την πόρτα (MADE IN CANADA),
ενεργοποίησε το συναγερμό (MADE IN USA)
μπήκε στο αυτοκίνητό του (MADE IN SPAIN) ,
το γέμισε με βενζίνη (από SAUDI ARABIA)
και συνέχισε το ψάξιμο για μια καλή δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ.
Στο τέλος μιάς ακόμα άκαρπης και αποκαρδιωτικής προσπάθειας για εύρεση εργασίας και αφού εκτύπωσε μερικά ακόμα αντίγραφα συστατικών επιστολών σε εκτυπωτή (made in MALAYSIA),
ο Γιάννης αποφάσισε να ξεκουραστεί λίγο. Έβαλε τις παντούφλες του (MADE IN BRAZIL),
άνοιξε μια μπύρα (MADE IN ENGLAND) ,
έφαγε μια μπριζόλα (PRODUCED IN BULGARIA)
και άνοιξε την τηλεόραση (MADE IN INDONESIA).
Καθώς παρακολουθούσε τα ΤΟΥΡΚΙΚΑ σίριαλ προσπαθούσε να σκεφτεί τί φταίει και δεν μπορεί να βρει μιά δουλειά στην ΕΛΛΑΔΑ…




  • Η υποστήριξη των ελληνικών προϊόντων αποτελεί… εθνικό χρέος μας.
    Σε μια εποχή όπου καταναλώνουμε λεμόνια... Αργεντινής κ

    αι γκούντα αντί για φέτα, εμείς προτείνουμε . . "Καταναλώνουμε ό,τι παράγουμε" «Ντύνομαι Ελληνικά, τρώω Ελληνικά, κάνω τουρισμό Ελληνικά».

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΑΡΑΓΩΓΟΙ ΒΑΛΤΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΠΑΝΩ ΣΤΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΣΑΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ !!!!!!! 
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ !!!!! 
    ΤΟ BARCODE 520 ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΟΤΙ ΕΝΑ ΠΡΟΙΟΝ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ !!!!.

    - ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ & ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ: Πολλές φορές οι έμποροι δυσφημούν το ελληνικό προϊόν ή προβάλλουν δήθεν «προτερήματα» του προϊόντος άλλης προέλευσης για να το πωλήσουν ή επειδή δεν διαθέτουν ελληνικό. Ο λόγος τις περισσότερες φορές είναι ότι το άλλης προέλευσης προϊόν τους παρέχει τεράστια περιθώρια κέρδους. Δεν ακούμε δικαιολογίες και συγκρίσεις. Η γνώση και η εμπειρία μας έχει διδάξει ότι τις περισσότερες φορές τα ελληνικά προϊόντα είναι και καλύτερα και φθηνότερα. Ειδικά στα τρόφιμα υπάρχει και ο κίνδυνος αγοράς μεταλλαγμένων προϊόντων.

    - ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ: Διαμαρτυρόμαστε για την απουσία ελληνικών προϊόντων και την ύπαρξη και προβολή προϊόντων άλλης προέλευσης.

    «Μέσα από τη “φούσκα” της τελευταίας δεκαετίας οδηγηθήκαμε σε αλλαγή των προτύπων διατροφής μας, επιλέγοντας όλο και περισσότερα ξένα προϊόντα σε καθημερινή βάση. Απορρίψαμε τα στοιχεία της ελληνικής κουζίνας που εγκωμιάζονται διεθνώς για την ποιότητα και τη θρεπτική τους αξία, και στραφήκαμε σε προϊόντα του εξωτερικού. Σήμερα έχουμε καταλήξει να καταγράφουμε αρνητικό ισοζύγιο 6,5 δις ευρώ κάθε χρόνο, να καταναλώνουμε λεμόνια… Αργεντινής, να τρώμε βούτυρο αντί για ελαιόλαδο και να επιλέγουμε ευρωπαϊκά τυριά αντί για φέτα. Αυτή η νοοτροπία ήρθε η ώρα να αλλάξει». ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ: ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΔΥΝΑΣΤΕΣ ΜΑΣ!

    ΓΙΑΤΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ !
    Τις τελευταίες 2-3 δεκαετίες οι αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων είχαν προσανατολιστεί στα εισαγόμενα προϊόντα,με κύριο λόγο την αναζήτησης καλύτερης ποιότητα αλλά πρωτίστως την κοινωνική διάκριση (Lifestyle). Η τάση αυτή είχε σαν αποτέλεσμα ακόμα και οι Ελληνικές Επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν λατινικές λέξεις, τόσο για την επωνυμία τους όσο και για αυτά τα ίδια τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους. Οι νέες συνθήκες που δημιουργούνται με αφορμή την οικονομική κρίση και τις επιπτώσεις της που υφίσταται η Ελλάδα, δημιουργούν νέες συνθήκες στην αγορά όσο αφορά την προέλευση των προϊόντων.

    Τι σημαίνει, με οικονομικά κριτήρια, επιλέγουμε ελληνικά προϊόντα;
    Αυξάνουμε την απασχόληση στην Ελλάδα, αντί στη Γαλλία ή αλλού, με ευεργετικά αποτελέσματα για την κατανάλωση (ΑΕΠ), για τα φορολογικά έσοδα του δημοσίου, καθώς επίσης για τα έσοδα των ασφαλιστικών ταμείων. Μειώνουμε τις εισαγωγές, οπότε αντίστοιχα το έλλειμμα του εμπορικού ισοζυγίου, περιορίζουμε τις δαπάνες επιδομάτων ανεργίας, με αποτέλεσμα να μειώνονται τα ελλείμματα του προϋπολογισμού, ενώ έμμεσα βοηθάμε στη βελτίωση της αποταμίευσης - οπότε των υγιών επενδύσεων.

    Υπάρχουν πραγματικά ελληνικά προϊόντα;
    Υπάρχουν εκατοντάδες προϊόντα στον τομέα της αγροτικής οικονομίας, τα οποία παράγονται σε ολόκληρη την Ελλάδα – γεωργία, κτηνοτροφία, ιχθυοκαλλιέργειες κλπ. Επίσης στους τομείς της μεταποίησης (ένδυση, επιπλοποιία, σαπουνοποιία, βιομηχανία τροφίμων και ποτών, καλλυντικά, χαρτοβιομηχανία, τσιμέντα, υλικά οικοδομής, διακοσμητικά, απορρυπαντικά, φάρμακα κλπ.). Ένα πολύ σημαντικό Ελληνικό προϊόν είναι και ο τουρισμός - αφού δεν υπάρχει καμία άλλη χώρα με τόσα πανέμορφα νησιά και με τέτοια πολιτισμική κληρονομιά (μουσεία, μνημεία κλπ.).

    Στην ευημερία να αγοράζουμε εισαγόμενα και στην κρίση ελληνικά;
    Η επιλογή «Αγοράζουμε Ελληνικά» πρέπει να είναι σταθερή, τουλάχιστον στα προϊόντα που παράγονται στην Ελλάδα. Άλλωστε, αυτά που «υποχρεωτικά» εισάγονται λόγω έλλειψης εγχώριας παραγωγής, είναι πάρα πολλά. Αντίθετα δε, σε περιόδους ευημερίας πρέπει να αγοράζουμε Ελληνικά, έτσι ώστε να λαμβάνουμε σωστά τα μέτρα μας για περιόδους κρίσης.

    Γιατί να επιλέξουμε τα ελληνικά προϊόντα;
    Για τους λόγους που αναφέρονται στα «οικονομικά κριτήρια», καθώς επίσης επειδή πολλές φορές είναι καλύτερα και φθηνότερα, από αυτά που εισάγουμε. Αν σκεφθούμε ότι αγοράζουμε συσκευασμένο θαλασσινό νερό από τη Γαλλία για ιατρική χρήση, θα κατανοήσουμε καλύτερα τις αδυναμίες μας.

    Eίναι πραγματικά ελληνικά προϊόντα αυτά που παράγονται σε άλλες χώρες από ελληνικές βιομηχανίες;
    Όχι - επειδή ένα σημαντικό μέρος της προστιθέμενης τους αξίας ευρίσκεται εκτός Ελλάδος.

    Είναι πραγματικά ελληνικά προϊόντα αυτά που παράγονται στην Ελλάδα με ξένες πρώτες ύλες;
    Όχι - αλλά έχουν μια σημαντική, εξαιρετικά κρίσιμη για την ελληνική οικονομία προστιθέμενη αξία.

    Έτσι όπως έχουν διαμορφωθεί οι συνθήκες στην αγορά είναι εφικτό το “προτιμάτε ελληνικά προϊόντα”;
    Δεν είναι μόνο εφικτό αλλά και απόλυτα αναγκαίο. Ειδικά επειδή η καταναγκαστική ουσιαστικά μείωση των εισαγωγών μας, σε συνδυασμό με την ελλιπή οργάνωση των μεταφορών, μας δημιουργούν ήδη μεγάλα προβλήματα στις εξαγωγές αγροτικών κυρίως προϊόντων – οπότε η κατανάλωση τους στο εσωτερικό είναι μονόδρομος, αφού τα φορτηγά δεν βρίσκουν μεταφορές από την ΕΕ προς την Ελλάδα και δεν τα συμφέρει να κινηθούν.

    Η κατανάλωση ελληνικών προϊόντων βοηθά πραγματικά την Ελληνική οικονομία;
    Φυσικά. Η χώρα μας δεν έχει ανάγκη από δανεικά (καμία χώρα, όπως και καμία επιχείρηση δεν εξυγιαίνεται με τοκογλυφικά δάνεια), αλλά από παραγωγικές επενδύσεις και από θέσεις εργασίας. Η κατανάλωση ελληνικών προϊόντων βοηθάει και τα δύο.

    Αν αγοράζουμε μόνο ελληνικά προϊόντα, σε τι ποσοστό μπορούμε να καλύψουμε τις ανάγκες μας;
    Είναι πολύ σχετικό. Συνήθως η αυξημένη ζήτηση επεκτείνεται και σε «παρεμφερή» προϊόντα, τα οποία προστίθενται στην παραγωγή και αυξάνουν το μερίδιο των Ελληνικών προϊόντων στην συνολική κατανάλωση.

    Εκτός από εποχικά αγροτικά προϊόντα, υπάρχουν άλλα πραγματικά ελληνικά προϊόντα;
    Ασφαλώς υπάρχουν, ενώ είναι πάρα πολλά, όπως μπορείτε να δείτε μέσα σε αυτό τον δικτυακό τόπο.

    Τα Προϊόντα Ονομασίας Προέλευσης μπορούν να καλύψουν τις ανάγκες μας και σε πιο βαθμό;
    Τα τρόφιμα «ΠΟΠ» μπορούν να καλύψουν μεγάλο μέρος των αναγκών μας. Υπάρχουν βέβαια κάποια προϊόντα που δεν αρκούν για την ικανοποίηση της ζήτησης κατά 100% (Βούτυρα, γαλακτοκομικά κ.α.). Είναι όμως πάρα πολύ πιθανόν, η αύξηση της ζήτησης να οδηγήσει στην αύξηση της παραγωγής και στην ακόμα μεγαλύτερη κάλυψη των αναγκών μας.

    Πόσο ευνοεί την προώθηση των ελληνικών προϊόντων η ευρωπαϊκή ένωση;
    Στις τρίτες χώρες, η προώθηση ενθαρρύνεται με ειδικά προωθητικά προγράμματα. Στο εσωτερικό της ένωσης, δεν ευνοείται ιδιαίτερα η προώθηση των ελληνικών προϊόντων. Δυστυχώς, υπάρχουν εντός της ΕΕ «άτυπα προστατευτικές» πλεονασματικές χώρες, οι οποίες εμποδίζουν με έμμεσο τρόπο τις εισαγωγές, «επιδοτώντας» παράλληλα, με έντεχνες μεθοδεύσεις, τις εξαγωγές τους.

    Είναι σωστό να επιλέγουμε προϊόντα με πατριωτικά κριτήρια και όχι με κριτήρια την τιμή και ποιότητα;
    Στην έκτακτη κατάσταση της ελληνικής οικονομίας αποτελεί πολυτέλεια η εισαγωγή προϊόντων που παράγονται εδώ - ακόμα και αν είναι φθηνότερα και καλύτερα. Αυτό δεν αποτελεί «πατριωτικό κριτήριο», αλλά ένα μονόδρομο για την έξοδο από την οικονομική κρίση. Αργά ή γρήγορα άλλωστε θα αναγκασθούμε – αφού δεν έχουμε τη δυνατότητα πλέον να χρηματοδοτούμε το ελλειμματικό εμπορικό μας ισοζύγιο.


    Εάν επιθυμούμε να κάνουμε κάτι πραγματικά ευεργετικό για την

    πατρίδα μας, αρκεί ν’ αφιερώνουμε λίγα δευτερόλεπτα παραπάνω για τις

    αγορές μας. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΛΕΓΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗ ΤΩΝ

    ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. Επιβάλλεται ο έλεγχος των “δικαιούχων” των

    χρημάτων που ξοδεύουμε.


    ΝΑ ΖΗΤΑΜΕ ΜΕ

    ΕΠΙΜΟΝΗ ΜΟΝΟΝ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΝΟΥΜΕ

    ΠΛΗΡΩΣ ΤΑ ΕΙΣΑΓΩΜΕΝΑ, ΑΝ ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΑ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ. Αν δεν έχουν

    να μας δώσουν, “Λυπάμαι”, μεταβολή και δρόμο. 


    ΕΝΕΡΓΗΣΤΕ ΜΕ ΣΥΝΕΣΗ – ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΠΟΜΕΝΗ. ΚΑΝΤΕ

    ΚΑΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΟΠΟ ΣΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ:

    ► ΑΠΟΦΕΥΓΕΤΕ ΤΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ.

    ► ΜΗΝ ΑΡΚΕΙΣΤΕ ΣΤΑ ΨΗΦΙΑ ΤΟΥ ΓΡΑΜΜΩΤΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ “ΕΛΛΗΝΙΚΗ

    ΣΗΜΑΙΑ”. Ο ΓΡΑΜΜΩΤΟΣ ΚΩΔΙΚΑΣ ΔΕΝ ΥΠΟΔΗΛΩΝΕΙ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΤΑΙ ΕΝΑ

    ΠΡΟΪΟΝ. ΕΛΕΓΞΤΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΙΑΚΙΝΗΤΗ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΠΟΥ

    ΔΙΑΤΙΘΕΣΤΕ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ.

    ► ΣΤΙΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΣΑΣ ΑΓΟΡΕΣ ΠΡΟΤΙΜΑΤΕ ΠΡΟΪΟΝΤΑ “ΜΙΚΡΩΝ/ΑΓΝΩΣΤΩΝ”

    ΠΑΡΑΓΩΓΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΣΑΣ – ΟΧΙ ΤΑ “ΕΠΩΝΥΜΑ”.


    Δ. Κ.
    Aν 1000 οικογενειες στρέψουν 500 ευρώ ετησίως σε ελληνικά προϊόντα,τότε θα αυξηθεί άμεσα η ζήτηση ελληνικών προϊόντων κατά 500.000 ευρώ και θα δημιουργηθεί μια τελική κυκλοφορία χρήματος ισοδύναμη με περίπου 4.500.000 ευρώ στην αγορά.Ή πιο απλά,1000 οικογένειες μπορούν να δημιουργήσουν 100-150 θέσεις εργασίας τουλάχιστον.Αλλάζοντας απλά την κατανάλωση από εισαγόμενα προϊόντα.Τελικά σκεφτείτε ότι αν όλοι μας υοθετήσουμε μια τέτοια συνήθεια,τότε 1.000.000 οικογένειες θα μπορούσαμε να βοηθήσουμε στην πρόσληψη 100.000-150.000 συμπατριωτών μας!

    .Προϊόντα...με άρωμα Ελλάδας .
    Δεν πρέπει να είναι κανείς οικονομολόγος για να διαπιστώσει τη δύσκολη κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική οικονομία. Όμως το ερώτημα είναι τι κάνουμε εμείς για να φύγουμε από αυτήν την κατάσταση; Το θέμα δεν είναι πολιτικό αλλά το πώς εμείς οι ίδιοι θα το διαχειριστούμε, για να μην φτάσουμε στο τελικό στάδιο που είναι η εξαθλίωση η ανεργία, η φτώχεια, το κλείσιμο των ελληνικών επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση η εισροή όλο και περισσότερο ξένων επενδυτών.

    Όσοι ενδιαφέρονται ερευνούν τα ελληνικά προιόντα και ενημερώνουν τους καταναλωτές. Η telegramm σήμερα σας παρουσιάζει και πάλι μικρές αλλαγές στις συνήθειες του καθένα που μπορούν να σώσουν την οικονομία :

    Γιατί να βάλεις στο τοστ σου ή στην σαλάτα σου ξένο τυρί, όταν τα ντόπια τυριά, φέτα, μυζήθρα, κεφαλοτύρι κ.ά είναι πολύ καλύτερης ποιότητας, γιατί τα ζώα τρέφονται σε λιβάδια, βουνά και τρέφονται ελάχιστα με ζωοτροφές αγνώστου προελεύσεως; Τα ξένα τυριά που τρως πολλές φορές δεν είναι καν τυριά αλλά κατασκευάσματα που σου δίνουν την ψευδαίσθηση γεύσης τυριού.

    Γιατί να πιεις αναψυκτικό ξένης εταιρείας, αφού υπάρχουν εξαιρετικής ποιότητα αναψυκτικά Ελλήνων παραγωγών; Μην σκεφτείς ότι απλά τα ξένα είναι πιο γλυκά ή έχουν πιο καλή γεύση. Είναι λογικό αφού είναι γεμάτα στα συντηρητικά και με πλούσιες αρωματικές ουσίες για να τα κάνει πιο ελκυστικά και εθιστικά.

    Γιατί να ζητήσεις ξένη μπύρα ή κάποιο ξένο ποτό αντί να πιεις μία ελληνική και φθηνότερη και ποιοτικά καλύτερη μπύρα, αφού οι πρώτες ύλες είναι ελληνικές; Ακόμα και αν δεν έχει ελληνική μπύρα τότε ζήτησε κάτι άλλο: ένα ελληνικό κρασί που κάνει καλό και στην καρδιά, τσίπουρο, ρακί, ή ούζο. Την επόμενη που θα επισκεφτείς το μέρος αυτό ζήτησε ξανά ελληνική μπύρα ή κάποιο ελληνικό ποτό.

    Βάλε το ελαιόλαδο στην διατροφή σου είναι και το πιο υγιεινό. Δεν είναι τυχαίο που το ελληνικό ελαιόλαδο κοστίζει πανάκριβα στο εξωτερικό και έχει υψηλή κατανάλωση. Πολλές έρευνες που έγιναν στο παρελθόν δείχνουν ότι μέρος της μακροβιότητας των Ελλήνων και ειδικά των Κρητικών οφείλεται στο λάδι. Το λάδι δεν παχαίνει! Αυτό που παχαίνει είναι το λάδι που χρησιμοποιείται πάρα πολλές φορές για το τηγάνισμα, οπότε χάνονται και τα θρεπτικά συστατικά του.

    Προτίμησε ελληνικές βιοτεχνίες ρούχων. Σίγουρα υπάρχουν βιοτεχνίες που παράγουν εξαιρετικά σχέδια ρούχων και σε καλές τιμές. Σκέψου ότι ένα μπλουζάκι αγνώστου προελεύσεως μπορεί να σου κοστίζει το ελάχιστο 2 ευρώ αλλά έχεις αναρωτηθεί πόσο επιβλαβές μπορεί να είναι στην υγεία σου; Εκτός του ότι θα το φορέσεις για λίγο αγοράζοντάς το, σκέψου και λίγο τα προβλήματα που δημιουργούνται μελλοντικά από την συχνή χρήση αγνώστων υφασμάτων. Γνωρίζεις ότι πολλά υπολείμματα από ρούχα κλωστές κομμάτια υφασμάτων αγοράζονται με το κιλό σε πολύ χαμηλές τιμές και περνούν από χημική επεξεργασία προκειμένου να δημιουργηθεί ένα ρούχο χαμηλής τιμής; Αυτά τα χημικά τα έχουμε φορέσει όλοι.

    Πιο συγκεκριμένα:

    Αντί για ΓΑΛΑ εισαγωγής Βερόπουλου και Lidl αγοράζουμε γάλα ελληνικό: EVROFARMA, ΑΓΝΟ, ΡΟΔΟΠΗ, ΜΕΒΓΑΛ, OΛΥΜΠΟΣ ,ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΒΡΑΧΙΑΣ, ΕΒΟΛ, ΚΟΡΦΗ, ΤΟΥ ΚΡΗΤΙΚΟΥ, ΚΡΙ ΚΡΙ, κ.λ.π.

    Αντί για ΤΥΡΙ gouda (άγευστο) ψωνίζουμε φέτα, κασέρι, κεφαλοτύρι, και γραβιέρα: ΕΒΡΟΦΑΡΜΑ, ΣΟΥΦΛΙΟΥ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ , ΒΕΡΜΙΟΥ, ΗΠΕΙΡΟΥ, ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ, ΌΛΥΜΠΟΣ, ΚΡΗΤΗΣ, ΝΑΞΟΥ, ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ κ.λ.π. Λιώνουν το ίδιο καλά στην πίτσα και στα τοστ.

    Aντί για ΠΑΓΩΤΑ Nestle, Algida, προτιμούμε τα πραγματικά ελληνικά : ΕΒΓΑ, ΚΡΙ ΚΡΙ, ΔΕΛΤΑ ή τα ντόπια: ΒΑΜΒΑΚΟΥΛΑ, ΠΑΣΧΑΛΗ κ.λ.π.

    Αντί για ΑΝΑΨΥΚΤΙΚΑ Coca Cola, Pepsi Cola αγοράζουμε : ΕΣΠΕΡΙΑ-ΜΙΧΑΗΛΙΔΗ, SPARKY-ΕΠΑΠ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ, ΣΟΥΡΩΤΗ, ΕΨΑ, ΗΒΗ, ΝΙΓΡΙΤΑ, LUX, ΠΑΛΙΡΡΟΙΑ, ΒΑΠ, ΚΟΥΓΙΟΣ, ΔΟΥΜΠΙΑ κ.ά.

    Αντί για ΜΠΥΡΑ Heineken, Amstel αγοράζουμε ΒΕΡΓΙΝΑ,, FIX, ALFA, KRAFT, ΜAGNOUS, ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ. κ.ά.

    Αντί για ΜΑΚΑΡΟΝΙΑ Barilla, Combino που παράγονται από πολυεθνικές, αγοράζουμε μόνο μακαρόνια STELLA, ΑΒΕΖ. Είναι εξαιρετικά και καλύτερα από όλα.

    Αντί για ΑΛΛΑΝΤΙΚΑ γερμανικά και ιταλικά αγοράζουμε μόνο ελληνικά: ΥΦΑΝΤΗΣ,CRETA FARM, ΝΙΚΑΣ κ.ά.

    Αντί ΒΟΥΤΥΡΑ Αdoro, Lurpak, προτιμούμε ΑΓΝΟ, ΧΩΡΙΟ κ.ά.

    Αντί για ΠΟΤΑ Ουίσκι, βότκα κ.τ.λ., αγοράζουμε κονιάκ, ντόπιο τσίπουρο, ούζο, τσικουδιά και επιλέγουμε μόνο ελληνικά κρασιά και μάλιστα ντόπια: ΜΠΕΛΛΑΣ, ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, κ.ά.

    Αντί για ΣΟΚΟΛΑΤΕΣ Nestle, αγοράζουμε μόνο σοκολάτες-σοκολατάκια ΙΟΝ. 
    Αντί για ΤΑΞΙΔΙΑ εκτός Ελλάδας, προτιμούμε φέτος την ΕΛΛΑΔΑ και μόνο!

    Αντί για ΤΣΙΓΑΡΑ Marlboro, Camel, Kent, Winston κ.τ.λ. αγοράζουμε ΚΑΡΕΛΙΑ, ΣΕΚΑΠ HELLAS SPECIAL, ΞΑΝΘΗ. ΄Η ΤΟ ΚΟΒΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ !

    Αντί για ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΕΣ Colgate, Aim υπάρχουν KOLYNOS, AQUAFRESH, OULODENT κ.ά.

    Aντί για ΧΑΡΤΙ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΥΖΙΝΑΣ Lidl και zewa αγοράζουμε DIANA, SOFTEX, κ.ά.

    Αντί ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΑ Ava, Azax, υπάρχουν τα PLANET, TRYLET, ΕΥΡΗΚΑ, EDLESS, SKOT, RIPOL,VELVET κ.ά.

    Aντί για Νoutela υπάρχει η ΜERENTA.


==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.