Παρασκευή 8 Φεβρουαρίου 2013

«Αν νομίζουν ότι μπορούν ν' αντέξουν, το σέβομαι»: συνέντευξη από μια πόρνη...

 Η συνάντηση έγινε σε ιδιωτικό χώρο. Ο χώρος είχε ένα μικρό τραπεζάκι, τρεις καρέκλες και πολλά αποτσίγαρα. Με υποδέχτηκε χαμογελαστά και μου πρόσφερε ένα γλυκό του κουταλιού. Καθώς μου το πρόσφερε γέλασε και είπε: «Είναι το μόνο γλυκό που έχω εδώ». Έκατσε δίπλα μου και αποκρίθηκε. Ξέρω ότι σε στρίμωξαν λίγο για τη συνέντευξη αλλά τελικά πήγαν όλα καλά. Και κάπως έτσι άρχισε η συζήτηση. Να μου επιτρέψετε να μην δώσω στοιχεία της καθώς δεν ήθελε ν' αναφερθώ ονομαστικά σ' εκείνη.*

Πώς μπήκατε στον κόσμο της πορνείας;Άρχισα σχετικά μικρή. Σε ηλικία δεκαεφτά ετών είχα την πρώτη μου εμπειρία, είχα απόλυτη ανάγκη τα λεφτά.

Σας ανάγκασαν να μπείτε;
Ναι, ο πατέρας μου έκανε το πρώτο βήμα και εγώ ακολούθησα.
Ήταν χρήστης ναρκωτικών και όπως καταλαβαίνεις ήθελα κάποια
λεφτά για να εξασφαλίσει την δόση του. ...

Δεχτήκατε βία;
Δεν θα το έλεγα. Δεν μπορούσα ν' αντισταθώ ιδιαίτερά.
Μόλις πήρα τα πρώτα έσοδα γλυκάθηκα... Δεν ξέρω αν καταλαβαίνεις.

Πόσα χρόνια πέρασαν έτσι...;
A, αρκετά νεαρέ μου. Δεν μετανιώνω, ο καθένας σε αυτή τη ζωή έχει το ρόλο του.
Εγώ έπρεπε να πάρω αυτό το ρόλο.

Έχετε ερωτευθεί ποτέ;
Θα σου πω τι μου έτυχε: κάποια στιγμή μ' έναν πελάτη αισθάνθηκα
να έρχομαι σε οργασμό για πρώτη φορά. Δεν ήξερα τι ήταν αυτό,
το αισθάνθηκα πρώτη φορά. Δεν συνεχίστηκε η ιστορία γιατί, όπως
καταλαβαίνεις, ήμουν μια πόρνη.

Τι θα λέγατε στις κοπέλες που μπαίνουν τώρα στη πορνεία;
Όπως είπα, ο καθένας έχει το ρόλο του σε αυτή τη ζωή.
Αν νομίζουν ότι μπορούν ν' αντέξουν, το σέβομαι.
Η κάθε δουλεία έχει θετικά και αρνητικά…

Σκέφτεστε να σταματήσετε κάποια στιγμή;
Μα και βέβαια… (γέλια) Έχω ένα μικρό σπίτι λίγο έξω από τη Θεσσαλονίκη όπου θα ήθελα να μείνω εκεί. Αγαπάω τα λουλούδια μου και περνάω αρκετό διάστημα μαζί τους. Μετά θα ήθελα να σου δείξω κάποια από τα αγαπημένα μου λουλούδια… (γέλια)

Να σας ευχαριστήσω για τη συνέντευξη. Εύχομαι να βρείτε την ησυχία σας.Σ' ευχαριστώ πάρα πολύ. Η αλήθεια είναι ότι σκεφτόμουν τι θα με ρωτήσεις. Αλλά δεν είχα κανένα πρόβλημα τελικά... Ξέρω ότι αντιμετώπισες προβλήματα με αυτήν τη συνέντευξη αλλά τελικά έγινε.

  *Η συνέντευξη στάλθηκε στον ιστότοπο aksioprepeiakantoxh.com από καλό φίλο, που ζήτησε να μη δημοσιευθεί το όνομά του, με την εξής επισήμανση: «Όταν συναντήθηκα με την κυρία, της έδωσα το υλικό με περίπου 25 ερωτήσεις, αλλά ο κύριος που την είχε υπό την προστασία του δεν δέχτηκε. Η απάντηση ήταν ως εξής: «Αυτά μικρέ δεν είναι ερωτήσεις, με αυτά θίγεις ένα κύκλωμα ολόκληρο η θα αλλάξεις ερωτήσεις ή θα μπλέξεις. Τελικά άλλαξα ερωτήσεις, έγιναν πιο ανάλαφρες. Η συνέντευξη ήθελα να φύγει από τα χέρια μου. Δεν μπορούσα να την κρατήσω άλλο, ήθελα να της δώσω πρόσωπο»...

Τον ευχαριστώ ειλικρινέστατα για την εμπιστοσύνη του.
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.