Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Ο τρόπος με τον οποίο (από τον οποίο) θα γινόμαστε άριστοι


Γράφει η Στεφανία Λυγερού

(απλός είναι.... πάναπλος!)
Πρέπει να δώσουμε την αξία που του πρέπει... στο ΚΑΚΟ!!!!!!!!!!
Δεν εκτιμάται ο κακός ρόλος γι' αυτό πάσχει ο άνθρωπος μέχρι σήμερα.
Πιο σημαντικός είναι ο κακός ρόλος φίλε μου!!!! Κι όχι μόνο πιο σημαντικός, δίδεται και στον πιο άξιο!!!! για να καταφέρει να τον βγάλει....
Και σκέψου το εξής... εντελώς απλοϊκά...
Σκέψου ο γονιός να μην φοβόταν αν το παιδί του μπλέξει με ναρκωτικά, γίνει πούστης, γίνει κλέφτης, τζογαδόρος (βάλε ό,τι σκατά), γενικά αν ΔΕΝ ΦΟΒΟΤΑΝ...
... θα μεγάλωνε έναν ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΑΝΘΡΩΠΟ!!!
 Η κανονική (μεγάλη) αξία του Κακού
Στο σύγγραμμά μου γράφω: «Όσο περισσότερο ρημαδοζείτε, όσο καλύτερα φέρετε την Ιστορία σας, τόσο περισσότερο θα σκέφτομαι.. τόσο πιο σοφή θα γίνομαι..»
Γι’ αυτό που απέγινα ευθύνονται οι τύραννοι της ζωής μου!!
Και δες την αδικία…
Αυτοί που κάνουν τις μαλακίες βοηθούν εμένα να κάνω το σωστό. 
Κι αυτοί δεν έχουν κανένα όφελος!! 
Κι όχι μόνο δεν έχουν κανένα όφελος, έχουν και τις τύψεις να τους ταλανίζουν..
Έχουν αναλάβει τον πιο δύσκολο ρόλο, δεν κερδίζουν τίποτα, μονίμως πάσχουν παλεύοντας με το μέσα τους, κι έρχομαι εγώ, που αν δεν τους είχα δεν καταλάβαινα τίποτα, να πάρω όλα τα εύσημα!!!
Ο άλλος φτύνει αίμα ρε φίλε, του βγαίνει η ψυχή για να μπορέσω εγώ να καταλάβω…
Ό,τι είμαι το χρωστώ στους τυράννους της ζωής μου...
...την ύπαρξή μου ολάκερη

Οι Αλήθειες απλά υπάρχουν!!!!!
Κοιτάμε αλλού φίλε μου, γι' αυτό δεν τα βλέπουμε. Αν κοιτάξουμε εκεί που βρίσκονται, χωρίς κόπο, χωρίς να κάνεις καμία διατριβή, χωρίς να έχεις καμία ικανότητα, τα βλέπεις!!
Γιατί ΑΠΛΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ εκεί που κοιτάς!!!!

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.