Γράφει ο Δρ Αναστάσιος Κουτσούκος
Η «γήινη» ελληνική μοναξιά, των τέως Υπουργών Παιδείας....
Μετά τις Πανελλήνιες έρχεται ανασχηματισμός… και στο βάθος εκλογές…
Πρότυπα Πειραματικά σχολεία της «ψευδό-αριστείας»...
Καλή επιτυχία στους μαθητές των Πανελληνίων εξετάσεων, είμαστε στο πλευρό τους, ψυχικά και ηθικά!
Στην γήινη μοναξιά του κάθε δημοκράτη Καθηγητή, υπάρχει η πλειοψηφία των μαθητών, που τους συντροφεύει!
Οι ψυχές μας δεν επιστρατεύονται!
Η δήθεν «αξιολόγηση» στα Πρότυπα Πειραματικά ήταν μια γελοιοποίηση της έννοιας «αξιολόγηση» η οποία βαρύνει τον κ. Κ. και αμαυρώνει το επιστημονικό του παρελθόν, αφού ποδηγετήθηκε, από έναν τυχαίο γυμνασιάρχη και μια ανύπαρκτη...
επιστημονικά δασκάλα, στο δήθεν έργο του!
Στους ανωτέρω έχουν υποβληθεί μηνύσεις για «σύσταση συμμορίας επί ίδιον όφελος».
Άλλοι καθηγητές από εκβιασμό δεν υπέβαλαν φάκελο αξιολόγησης, άλλοι εκφοβήθηκαν από την συμμορία Προτύπων Πειραματικών και άλλοι εμποδίστηκαν να αξιολογηθούν με γελοίες αποφάσεις, του γυμνασιάρχη κ. Α. – παγκοσμίως άγνωστο - και της δασκάλας κ. Ρ. τέως έμπιστη της κ. Διαμοντοπούλου, αλλά και γλύφτες του κάθε Υπουργού, όπως λένε!
Χαρακτηριστική είναι και η συμπεριφορά μερικών δήθεν αγωνιστών καθηγητών, που ήταν δήθεν ενάντια στην «αξιολόγηση», αλλά όταν τους υποσχέθηκαν κρυφά, «πούλησε τον συναγωνιστή σου για να ζήσεις εσύ, τότε αμέσως, ήταν με την νέα Διεύθυνση»!
Από εδώ, σας ανακοινώνω, την «ανατροπή της δεξιάς», μέσα στο Καλοκαίρι!
Έχουμε ήδη προσφύγει στο ΣτΕ, ως Καθηγητές, για την «οπερέτα αξιολόγησης στα Πρότυπα Πειραματικά», από 15-5-2013 και ζητάμε ανατροπή του νόμου.
Αν δείτε, έναν τέως Υπουργό Παιδείας μετά την αποπομπή του είναι να τον κλαις, δεν τον αναγνωρίζουν, ούτε οι πρώην «χειροκροτητές του»!
Τώρα «ξύπνησαν» και οι «γονείς – υμνητές» του Νόμου της κ. Διαμαντοπούλου!
«Τα στερνά τιμούν τα πρώτα»!
Λαική παροιμία!!
Τα είχαμε προ-ειπεί, πριν δύο χρόνια και «κυνηγηθήκαμε», ακόμα και με «στημένες» Ε.Δ.Ε. από τους «κολαούζους» της κ. Διαμαντοπούλου, τα «κατ’επάγγελμα κομματόσκυλα», που τώρα μετακόμισαν αλλού και μεθαύριο αλλού!
Τα ίδια άτομα, από την χούντα, εισχώρησαν μετά σε διαφορα κόμματα, εκεί δια της « ρουφιανιάς» εξεδίωξαν τους «έντιμους εσωκομματικούς αντιπάλους» και ξανακυβερνούν μέσα από τα δήθεν κόμματα και μοιράζουν την «πίτα» μεταξύ τους, με ποσοστά. Αν κάποιος πραγματικός δημοκράτης με προσόντα αντισταθεί, τότε οι «πρώην χουντικοί των κομμάτων», ενώνονται εναντίον του, στήνουν ΕΔΕ κατηγορίες, αρκεί να εξοντωθεί»! !
Το παράδειγμα των «κρίσεων στα Πρότυπα Πειραματικά», όπου δήθεν, αρίστευσαν τα μέλη της ΕΛΜΕ Προτύπων είναι αποδεικτικό, αφού ενώθηκαν με τα μέλη τηε υπόθεσης ΑΣΠΑΤΕ – Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, κλπ...
Δηλαδή όλοι με «δήθεν προσόντα» αλλά με κομματικό γλείψιμο, ενώθηκαν εναντίον αυτών που έχουν τα προσόντα!
Τώρα οι «χειροκροτητές» της Διαμαντοπούλου, , άλλαξαν στρατόπεδο και είναι με τον εκάστοτε ισχυρό!!!
Κύριε Αρβανιτόπουλε αυτοί που σε γλύφουν σήμερα, αύριο θα θέλουν την κεφαλήν σου επί πίνακι»
• «Μα επιτέλους ποιος κυβερνά αυτόν τον τόπο», είπε ο Κ. Καραμανλής
• «Οι ρουφιάνοι, οι δοσίλογοι, οι χαφιέδες, οι γλύφτες, οι κόλακες, που είναι με τον εκάστοτε ισχυρό και πριν «αλέκτωρ λαλήσει», αλλάζουν στρατόπεδο δια του «ταχύτατου χαμαιλεοντισμού», απάντησε μετά από χρόνια ο δρ Κουτσούκος!
Να ένα παράδειγμα «χαμαιλεοντισμού» από την κ. Χ. Πρόεδρο των γονέων ΠΣΠΑ, η οποία εξυμνούσε τον νόμο Διαμαντοπόυλου, αλλά τώρα που κατάλαβε ότι μπορεί το «παιδάκι της», να μην περάσει τις «εξετάσεις», είναι δήθεν εναντίον, ώσπου να της υποσχεθούν ότι «το δικό της θα περάσει» και να μην την νοιάζει για τους άλλους!
Η επιστολή των γονέων έχει ως εξής:
Ανοικτή Επιστολή Συλλόγων Γονέων Πειραματικών Σχολείων
Αξιότιμε Υπουργέ, κ. Αρβανιτόπουλε,
Αξιότιμε Υφυπουργέ, κ. Παπαθεοδώρου,
Αξιότιμα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής των Προτύπων Πειραματικών Σχολείων (ΔΕΠΠΣ),
Ως εκπρόσωποι των Συλλόγων Γονέων των Προτύπων Πειραματικών Γυμνασίων (ΠΠΓ), σας απευθύνουμε την παρούσα Ανοικτή Επιστολή καταθέτοντας συγκεκριμένους προβληματισμούς και επισημάνσεις, σε σχέση με τα προτεινόμενα ενδεικτικά θέματα της ΔΕΠΠΣ για την εξέταση/διαγωνισμό που αφορά στην εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (ΠΠΣ).
1. Τα προτεινόμενα θέματα δεν αποτελούν σε καμιά περίπτωση τεστ δεξιοτήτων, όπως τουλάχιστον είχε προαναγγελθεί από το Υπουργείο Παιδείας. Αντιθέτως, συνιστούν κλασικά και μάλλον δύσκολα θέματα γνώσεων, επιπέδου Γυμνασίου. Κάποια μάλιστα από αυτά ήδη υπήρχαν στο διαδίκτυο, χωρίς να χαρακτηρίζονται ως τεστ δεξιοτήτων.
2. Τα προτεινόμενα θέματα απαιτούν σοβαρή μελέτη και προετοιμασία, κατ’ αναλογία με τις πανελλήνιες εξετάσεις, το μοντέλο των οποίων ουσιαστικά μεταφέρεται με πρόχειρο τρόπο, 3 και 6 χρόνια νωρίτερα (για το Γυμνάσιο και το Δημοτικό αντιστοίχως), σε μαθητές μικρότερης ηλικίας. Κατά συνέπεια, για την αντιμετώπιση των θεμάτων σε καμιά περίπτωση δεν επαρκούν «Όσα ήδη [οι μαθητές] γνωρίζουν και έχουν αφομοιώσει από τη φοίτησή τους στο Δημοτικό Σχολείο ή το Γυμνάσιο για την επιτυχή συμμετοχή τους», όπως αναφέρεται στην απόφαση
της ΔΕΠΠΣ και διαφημίζεται από τους υποστηρικτές της διαδικασίας.
3. Επίσης, σύμφωνα με την υπάρχουσα πληροφόρηση σχετικά με τη διδαχθείσα ύλη στα ΠΠΣ, υπάρχουν προτεινόμενα θέματα που δεν έχουν διδαχτεί επαρκώς σε πάρα πολλά, αν όχι σε όλα τα ΠΠΣ. Ειδικότερα στο Δημοτικό Σχολείο, δεν υπάρχουν ενδοσχολικές εξετάσεις στο τέλος της χρονιάς και ο δάσκαλος έχει μεγαλύτερη ευελιξία στην κάλυψη της διδακτέας ύλης, το πρόβλημα καθίσταται μεγαλύτερο.
4. Υπάρχουν ακόμα προτεινόμενα θέματα που είχαν ήδη δημοσιευτεί νωρίτερα σε προσωπικoύς ιστοτόπους εκπαιδευτικών. Το γεγονός αυτό εγείρει ζητήματα τόσο ως προς την ποιότητα προετοιμασίας της ΔΕΠΠΣ όσο και ως προς την επιτυχή προσαρμογή των προτεινόμενων θεμάτων στην υποτιθέμενη ιδιαίτερη και καινοτόμα κατεύθυνση των ΠΠΣ.
5. Δεν είναι τυχαίο ότι σε χρονικό διάστημα ενός μήνα, μόνο στην Αθήνα, διαφημίζονται στο διαδίκτυο περισσότερα από 6 φροντιστήρια με εξειδίκευση στις εξετάσεις για τα ΠΠΣ. Επισημαίνεται ότι η προβολή τους ακολούθησε αμέσως μετά την ανακοίνωση των εξετάσεων, πριν ακόμα γνωστοποιηθούν τα ενδεικτικά θέματα! Ουδείς, βέβαια γνωρίζει τι συμβαίνει μέχρι στιγμής με τα ιδιαίτερα μαθήματα ή με άλλα λιγότερο διαφημιζόμενα φροντιστήρια.
6. Επισημαίνεται ότι η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας που είχε κατατεθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, το 2012, για σχετική μελέτη αναφορικά με τον τρόπο εισαγωγής στα ΠΠΣ και τις σχετικές δοκιμασίες, δεν προχώρησε. Έτσι, δεν ήταν εφικτή η κατάλληλη προεργασία για την πραγματοποίηση αξιόπιστων και έγκυρων δοκιμασιών δεξιοτήτων που είχαν εξαγγελθεί για τις ιδιαιτερότητες των ΠΠΣ, -για τις οποίες δοκιμασίες δεξιοτήτων μάλιστα δεν υπάρχει επαρκής πείρα στη χώρα μας.
7. Ποια είναι τελικά η στόχευση των ΠΠΣ; Να απευθύνονται σε μαθητές με ένα συγκεκριμένο επίπεδο γνώσεων/δεξιοτήτων και πάνω, το οποίο θεωρείται απαραίτητο για την ηλικία της Α΄ Γυμνασίου ή της Α΄ Λυκείου; Ή μήπως να συγκροτήσουν μια ελίτ μαθητών, η οποία θα προκύψει μέσα από το φίλτρο της εξέτασης/διαγωνισμού στην Έκτη Δημοτικού και στην Τρίτη Γυμνασίου; Επισημαίνεται μάλιστα ότι το φίλτρο της εξέτασης/διαγωνισμού προβλέπεται να λειτουργήσει πολύ διαφορετικά σε σχολεία μικρότερης ζήτησης (με ποσοστό επιτυχίας μεγαλύτερο
του 50%), σε σχέση με τα σχολεία μεγαλύτερης ζήτησης (με ποσοστό επιτυχίας της τάξεως του 20%).
8. Είναι τελικά δημοκρατικό στην εποχή της Δια Βίου Εκπαίδευσης και της πολλαπλής ευφυΐας, η σχολική εκπαίδευση, που σημειωτέον δεν έχει μόνο επαγγελματική στόχευση αλλά και ευρύτερο μορφωτικό χαρακτήρα, να εστιάζει κυρίως στο μικρό ποσοστό της ελίτ των μαθητών, με ακαδημαϊκά κριτήρια σε 2-3 κύρια μαθήματα (Γλώσσα, Μαθηματικά, Φυσικές Επιστήμες), και όχι στην άνοδο του πήχη για το σύνολο των μαθητών και με ευρύτερα κριτήρια;
9. Άραγε είναι εφικτό για τα Σχολεία, μηδέ των ΠΠΣ εξαιρουμένων, να διατηρούν το ίδιο επίπεδο ετοιμότητας των μαθητών - ώστε να ανταποκριθούν στις εν λόγω διαδικασίες – καθ’ όλη τη διάρκεια των σπουδών τους, δεδομένων μάλιστα των σημερινών κοινωνικοοικονομικών συνθηκών; Ή μήπως τελικά ανοίγει μία κερκόπορτα για την άνθιση της παραπαιδείας μόνο που αυτή τη φορά θα γίνεται σε ευρύτερο πεδίο και χρονική διάρκεια;
Από τα ανωτέρω προκύπτει ότι οι μέχρι τώρα ενέργειες της ΔΕΠΠΣ επιβεβαιώνουν περίτρανα τις ενστάσεις μας για τη διεξαγωγή των εξετάσεων στα ΠΠΣ.
Παράκληση για τη δημοσίευση
Με τιμή,
Τα ΔΣ των Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων
Παρατήρηση: Αν ο Υπουργός υποσχεθεί ότι τα παιδάκια» των μελών που είναι στο ΔΣ των Προτύπων Πειραματικών, θα περάσουν τις εξετάσεις, «αν πουλήσουν» τους άλλους γονείς που είναι απλά μέλη, τότε θα δείτε ότι ο «αγώνας θα τελειώσει, ως δια μαγείας!
Χαρακτηριστική είναι και η συμπεριφορά μερικών καθηγητών που ήταν δήθεν ενάντια στην «αξιολόγηση», αλλά όταν τους υποσχέθηκαν κρυφά «πούλησε τον συναγωνιστή σου για να ζήσεις εσύ, τότε αμέσως ήταν με την νέα Διεύθυνση»!
Αυτοί που τώρα παρακαλούν να δημοσιευτεί η επιστολή τους, πριν δυο χρόνια έγλυφαν την κ. Διαμαντοπούλου για τον καλό νέο Νόμο κατέδιδν δημοκρατικούς στασχολεία, ποδηγετούσαν διευθυντές σχολείων κλπ...
Τώρα που κατάλαβαν ότι ο νέος Νόμος είναι εναντίον των παιδιών τους, τρέχουν να «σβήσουν την φωτιά που οι ίδιοι άναψαν»!
Ο καθένας όπως στρώσει θα κοιμηθεί, λέει ο λαός!
Τα σχολεία Αριστείας, δεν θα εκπληρώσουν ποτέ καμιά "αριστεία", αλλά θα είναι κέντρα βολέματος δικών μας, αφού πάρουμε την θέση του ικανού άλλου ανερυθρίαστα!
Εκεί αποσκοπεί η όλη φιλοσοφία του συστήματος. Μάλιστα παλιά, για να γίνεις χωροφύλακας, έπρεπε να καταδώσεις γραπτά, δύο «φίλους σου» δημοκράτες, το ίδιο και σήμερα, θέλουν να περάσουν, δηλ. να κατασκευάσουν τον «άριστο φίλο χαφιέ»!!
Εμείς είχαμε πει ότι τα Πειραματικά των ΑΕΙ, δεν έχουν σχέση με τα Πρότυπα σχολεία, της κ. Διαμαντοπούλου και σπιλωθήκαμε από τους τότε «γονείς».
Τώρα που οι γονείς κατάλαβαν, το κακό που προξένησαν στα ίδια τους τα παιδιά, εμείς είμαστε μεγαλόψυχοι και δεν κρατούμε καμία κακία!
Στην γήινη μοναξιά του κάθε Καθηγητή, υπάρχει η πλειοψηφία των μαθητών που τους συντροφεύει!
Οι μισοί μαθητές, των Πειραματικών θα ξεριζωθούν, στο δήθεν όραμα της "αριστείας", που δεν υπάρχει στην πραγματικότητα!
Αριστεία σημαίνει τουλάχιστον 18 στα 20!
Άρα δεν μιλάμε για πραγματική "αριστεία", αλλά για "ψευδο-αριστεία", που ήδη αποκαλύπτεται από την εφαρμογή του Νόμου!!
Από την επιλογή του να γίνουμε «ψευδο-καθηγητές – γλύφτες», «ψευδο-φίλοι χωροφύλακες», προτιμούμε την αντίσταση – εντιμότητα»!
Δεν υποχωρούμε ηθικά!
Όμως, τίποτα από αυτά δεν θα γίνει, αν εσύ θέλεις να αντισταθείς σε αυτήν την κατρακύλα της παιδείας!
Από εδώ, σας ανακοινώνω, την «ανατροπή της δεξιάς», μεσα στο Καλοκαίρι!
Οι ψυχές μας δεν επιστρατεύονται!
Υπάρχει ελπίδα. Αντισταθείτε!
Δρ Κουτσούκος Αναστάσιος
Πρόεδρος Ελληνοδιεθνής ΜΚΟ.
ΣΣ: Τα πραγματικά ονόματα δεν αναγράφονται για λόγους δεοντολογίας, είναι όμως στην διάθεση του κάθε ενδιαφερόμενου από τον συντάκτη του άρθρου:
koutsoukos anastassios <ankoutsoukos@yahoo.gr>]
==========================
"O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.