Η θέση σε αυτοδίκαιη αργία είναι μια
επαχθής πράξη και ο υπάλληλος δικαιούται στα πλαίσια της νομοθεσίας να επιδιώξει
το ταχύτερο την αναστολή της.
Παρουσιάζουμε μια ενδεικτική αίτηση αναστολής
του λ. Α. Κ. και το νομικό υπόβαθρο που
μπορεί να επικαλεστεί ένας υπάλληλος εκτός από την προσφυγή του στο Διοικητικό
Εφετείο κατά της πράξης αυτοδίκαιης θέσης σε αργία.
Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι η αργία,
αυτοδίκαιη ή δυνητική, δεν αποτελεί πειθαρχική ποινή αλλά πρόκειται για
διοικητικό μέτρο.
ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ
Του Κ. Α.
Προς
κ. Υπουργό …..
Θέμα «Αίτηση ανάκλησης αυτοδίκαιη
θέσης σε αργία, ακυρότητα της ΕΔΕ, αναπομπή αυτής, αναστολή αυτοδίκαιης αργίας, παράνομη χρήση
προσωπικών δεδομένων, ταχύτερη απόδοση δικαιοσύνης, δυνατότητες της υπηρεσίας κλπ…
Επισήμανση.
Ο Υπουργός μπορεί να κρίνει μετά από αίτηση του υπαλλήλου, ανά πάσα στιγμή και
όχι μετά ένα χρόνο την αναστολή της αυτοδίκαιης αργίας, είτε με γνωμοδότηση του Πειθαρχικού Συμβουλίου
είτε κατά την κρίση του, τα δεδομένα και τις περιστάσεις.
(Φ 27/250/70559/Δ.2/23.5.2013.
Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο – Τμήμα Α΄ της Περιφερειακής Διεύθυνσης
Εκπαίδευσης Αττικής)
Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ, Κύριε
Διευθυντά του Γραφείου του κ. Υπουργού
Σας ευχαριστώ για την αποστολή της
αίτησής μου με αρ. πρωτ. 7782/1-7-2013 για αναστολή της αυτοδίκαιης θέσης σε
αργία και σας παρακαλώ να λάβετε υπόψη της υπηρεσίας και του Πειθαρχικού
Συμβουλίου τα κάτωθι.
Νομικό υπόβαθρο
Με βάση τον
νέο νόμο 4057 /2012 και Νόμο 4093/2012 επιβάλλεται αυτοδίκαιη αργία
για οποιοδήποτε δημόσιο υπάλληλο από τη στιγμή που παραπέμπεται στο πειθαρχικό
συμβούλιο και μόνο, με οποιαδήποτε κατηγορία, πραγματική ή φανταστική!.
1. Συγκεκριμένα, με το Ν. 4093/2012 τίθενται σε
αυτοδίκαιη αργία οι υπάλληλοι που:
α)
στερήθηκαν την προσωπική τους ελευθερία με απόφαση ή ένταλμα
β) εκδόθηκε
σε βάρος τους ένταλμα προσωρινής κράτησης
γ)
παραπέμφθηκαν αμετάκλητα ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για κακούργημα, ή για
περιοριστικές αναφερόμενα πλημμελήματα, όπως κλοπή, υπεξαίρεση, απάτη, εκβίαση,
πλαστογραφία, δωροδοκία, απιστία περί την υπηρεσία και οποιοδήποτε έγκλημα κατά
της γενετήσιας ελευθερίας,
δ) τους
επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή της προσωρινής ή της οριστικής παύσης
ε)
παραπέμφθηκαν ενώπιον του αρμόδιου πειθαρχικού συμβουλίου για ένα από τα
αναφερόμενα στη διάταξη πειθαρχικά παραπτώματα, μεταξύ των οποίων π.χ. πράξεις
άρνησης αναγνώρισης του συντάγματος, απόκτηση οικονομικού οφέλους κατά την
άσκηση των καθηκόντων, αναξιοπρεπής ή
ανάρμοστη συμπεριφορά, σοβαρή απείθεια, αδικαιολόγητη αποχή από την
εκτέλεση καθηκόντων, παράλειψη των πειθαρχικών οργάνων να προβούν σε δίωξη και
τιμωρία πειθαρχικού παραπτώματος κλπ.
2. Η ΕΔΕ που διενήργησε ο κ. Σπ, στηρίχτηκε σε ανακριβή στοιχεία. Ποτέ δεν ζήτησε ο κ.
Σπ., κατά παράβαση του νόμου, αν
η κ. Μπ. Μ. έχει όντως τα προσόντα να γίνει Καθηγήτρια. Οι καταγγελία ήταν
έωλη. Όλα είναι υποθέσεις. Δεν απολογήθηκα γιατί ο Δικηγόρος μου δεν πήγε το
υπόμνημα λόγω κωλύματος του Δικηγόρου μου τότε.
Στην ΕΔΕ
αυτή χρησιμοποιήθηκαν προσωπικά δεδομένα του Βουλεύματος 290/2012 τα οποία παράνομα χρησιμοποιήθηκαν! Ουδέποτε
παραπέμφθηκα με Βούλευμα Συμβουλίου Πλημμελειοδικών όπως το 290/2012 για τα αδικήματα που
περιγράφει η περίπτωση γ) « παραπέμφθηκαν αμετάκλητα ενώπιον του αρμοδίου
δικαστηρίου για κακούργημα, ή για περιοριστικές αναφερόμενα πλημμελήματα, όπως
κλοπή, υπεξαίρεση, απάτη, εκβίαση, πλαστογραφία, δωροδοκία, απιστία περί την
υπηρεσία και οποιοδήποτε έγκλημα κατά της γενετήσιας ελευθερίας».
Η ΕΔΕ κατά την άποψή μας είναι άκυρη
(Άρθρο 48. (άρθρο 48
ν.δ. 170/ 1973), γιατί παράνομα δέχτηκε στοιχεία του Βουλεύματος 290/2012 .Καταθέτω την Εισαγγελική πράξη της
Αντι-εισαγγελέως Πρωτοδικών κ. Β. Γν. της 30-7-2012 Το Βούλευμα αυτό στηρίχτηκε σε
διεισδυτική έρευνα – κατά παντός - που έγινε καθ’υπέρβαση αρμοδιοτήτων (γίνεται
μόνο για εκβιασμό, ενώ ουδέποτε μου απαγγέλθηκε κατηγορία εκβιασμού, δηλ.
κακούργημα, ούτε στο βούλευμα 290/2012 υπάρχει κατηγορία εκβιασμού). Τα
στοιχεία του Βουλεύματος αυτού, επειδή
έχουν προσωπικά δεδομένα λόγω διείσδυσης της ανακριτικής αρχής, τα
χρησιμοποιούν μόνο και μόνο για τον λόγο που έγινε το Βούλευμα του Δικαστικού
Συμβουλίου και όχι σε άλλη Αγωγή ή ΕΔΕ.
Σύμφωνα με το
Άρθρο 253Α. — 4.
Κάθε στοιχείο ή γνώση που αποκτήθηκε κατά τη διενέργεια των αναφερόμενων στην
παρ. 1 ανακριτικών πράξεων μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο για τους λόγους που
όρισε το δικαστικό συμβούλιο. Κατ’ εξαίρεση επιτρέπεται τα στοιχεία αυτά ή οι
αποκτηθείσες γνώσεις να χρησιμοποιηθούν για τη βεβαίωση εγκλήματος, τη σύλληψη
δραστών και την εξάρθρωση άλλης εγκληματικής οργάνωσης, εφόσον το δικαστικό
συμβούλιο αποφανθεί ειδικώς περί αυτού¨».
Επομένως
στηριζόμενος ο κ. Σπ. Σ. και ο κ. Λ., μόνο και μόνο σε αυτό το Βούλευμα το 290/2012,
κατά παράβαση του εδ. 4 του άρθρου 253 Α του ΚΠΔ, παραπλανήθηκε ο ίδιος από τους νομικούς όρους
και νόμισε ότι υπήρχαν κατηγορίες κακουργηματικές. Επομένως δεν στοιχειοθετεί, επαρκώς το πόρισμα του κ.
Σπ., νόμιμα το αδίκημα της
παραπομπής σε πειθαρχικό συμβούλιο και
της θέσεως σε αυτοδίκαιη αργία! Έχω ήδη υποβάλλει μηνύσεις και αναφορά στην
Αρχή Προστασίας Προσωπικών δεδομένων.
Σας παρακαλώ
να λάβετε υπόψη σας, ότι στις ΕΔΕ που
έχετε κάνει εναντίον μου, έχετε δεχτεί παράνομα προσωπικά δεδομένα, που έφερε
παράνομα η κ. Μπ. Μ. και οι
άλλοι μάρτυρες κατά παράβαση του εδ. 4 του άρθρου 253 Α του ΚΠΔ. Για να
χρησιμοποιηθούν αυτά τα στοιχεία - προσωπικά δεδομένα καρπός διεισδυτικής
έρευνας –κατά παντός- βάσει βουλεύματος
από αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο και χρησιμοποιούνται μόνο για την υπόθεση που
όρισε το βούλευμα, χρειαζόταν νέο βούλευμα Δικαστικού Συμβουλίου, για να τα
χρησιμοποιήσετε στις ΕΔΕ και αλλού. Δεν βρήκαν ποτέ τίποτα εναντίον μου. Όλα στηρίχτηκαν στην ψευδή κατάθεση Χρ. Κ. Δεν υπάρχει κατά την ενέργεια της ΕΔΕ τόσο του
κ. Σπ. όσο και του κ. Λ. νέο Βούλευμα γι να χρησιμοποιήσετε αυτά τα
στοιχεία και παράνομα τα χρησιμοποιείτε.
Οι μάρτυρες όπως ο κ. Χρ. Κ. φιλόλογος, κατέθεσαν ψευδώς. Όπως
αποδεικνύεται συνεργάτης του κ. Χρ. Κ. έκανε αναρτήσεις στην ιστοσελίδα
του www… . Πιθανά λέγεται Ε. Ν. Σύμφωνα με
το νόμο η ιστοσελίδα που δημοσιεύει ανακριβή ανώνυμα στοιχεία φέρει και την
ευθύνη! Ο ίδιος για να αποφύγει τις
ευθύνες της ανάρτησης δημοσίευσης στοχοποίησε εμένα. Υπάρχουν και λόγοι
συνδικαλιστικοί που γίνονται αυτά. Επίσης με άλλον συνεργάτη του Χρ. Κ ήμουν συνυποψήφιος για την θέση του Διευθυντή
του ΠΣΠΑ. Σε κανένα έγγραφο του
Ηλεκτρονικού εγκλήματος, δεν φαίνεται
ότι εγώ έκανα την ανάρτηση δηλ. δημοσίευση! Για να γίνει ανάρτηση σε ιστοσελίδα
πρέπει κανείς να έχει τους μυστικούς κωδικούς που μόνο ο κ. Κ. είχε και οι
συνεργάτες του. Η ΓΑΔΑ δεν δίνει πληροφορίες σε κανέναν «αριστεριστή - λέμε
τώρα»- κ. Κ. γατί οι πληροφορίες δικογραφιών είναι απόρρητες και κ. Κ. ψεύδεται και δεν είναι δημοσιογράφος
της ΕΣΗΕΑ. Έχω υποβάλλει μήνυση και καταγγελία για ΕΔΕ εναντίο του κ. Κ. Χρ. φιλολόγου Λυκείου Μ. για ψευδορκία,
συκοφαντία, παραπλάνηση της υπηρεσίας, εκβιασμό κλπ..
Ο Καθηγητής
του ΤΕΙ Αθηνών που είναι πιο σοβαρός κ. Τ. κατέθεσε ότι δεν υπάρχουν στοιχεία
στο ηλεκτρονικό έγκλημα εναντίον μου
Όλες
αυτές οι υποθέσεις έγιναν το 2006, πριν
την ψήφιση που νέου Νόμου Περί πειθαρχικού. Άρα δεν δικάζουμε κάποιον για πράξεις που δεν προέβλεπε τότε ο Νόμος εκ των
υστέρων. Επίσης είναι μια υπόθεση εκτός
υπηρεσίας. Υπάρχει και συνδικαλιστική εμπάθεια για όσα γίνονται εναντίον
μου Έχω το δικαίωμα και τεκμήριο της
αθωότητας
Ήδη γίνεται νέα ανάκριση για την κ. Μπ. από
την 27η ανακρίτρια και άλλη ανάκριση και έχει σχηματιστεί η
δικογραφία Π 7456 . Το θέμα δεν έχει τελειώσει υπέρ της. Αλλά γιατί δεν κάνει
μήνυση η κ. Μ. στον κ. Κ. που έκανε την ανάρτηση, στον Βουλευτή Κ. που την
κατήγγειλε στην Βουλή το 2007 στους Καθηγητές που κατάθεσαν εναντίον της και
ασχολείται με εμένα που δεν την γνωρίζω είναι εντελώς παράλογο. Έχει διαλύσει την καριέρα μου την οικογένειά
μου χωρίς να την γνωρίζω. Κάποιοι την παραπληροφορούν, όπως ο κ. Κ.ς! Το ότι
τέθηκαν κάποιες έρευνες στο αρχείο δεν σημαίνει ότι αθωώθηκε, όπως κακώς νόμισε
ο κ. Σπ.
Ζήτησα από τον κ. Σπ. να ζητήσει
αυτεπάγγελτα τα πτυχία και την προϋπηρεσία της κ. Μ., την οποία ανώνυμοι
κατηγόρησαν για σκάνδαλο 85 εκατομμυρίων ευρώ στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο. Στον
φάκελο της ΕΔΕ δεν υπάρχουν τα πτυχία και η προϋπηρεσία της κ. Μ. και έχει κατηγορηθεί
ότι μέτρησαν λάθος τα χρόνια απόσπασης από την Δευτεροβάθμια στην Φιλοσοφική ως
έργο ερευνητού! Ακόμα μια πράξη ακυρότητας της ΕΔΕ. Σας θυμίζω ότι την
πρώτη καταγγελία εναντίον της κ. Μ. την έκανε ο Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ κ. Μ. Κ. το
2007 στην Βουλή και σχηματίστηκε
δικογραφία εναντίον της κ. Μ. Μπ.! Τότε το 2008 με κάλεσαν να καταθέσω
σο Σώμα Επιθεωρητών. Επομένως η κ. Μ. στοχοποίησε έναν βασικό μάρτυρα. Γιατί
δεν ζητάτε αυτεπάγγελτα τα πτυχία και την προϋπηρεσία της κ. Μ.?
Ουδέποτε
έκανα τις δήθεν κατηγορίες, που δήθεν
αποδίδονται σε εμένα. Επίσης τα γεγονότα αυτά έχουν ξεπεράσει την 5ετία
και έχουν ήδη παραγραφεί. Απλά το ιντερνέτ εξάπτει την φαντασία πολλών και
πολλοί νομίζουν ασύλληπτα πράγματα.
Επομένως
οι ενέργειες των υπηρεσιών και της ΕΔΕ στερούνται νομιμότητας είναι άκυρες έκαναν υπέρβαση εξουσίας και έχουν παράτυπα
στην κατοχή του προσωπικά μου δεδομένα, χωρίς την συγκατάθεσή μου.
Αν ποτέ
δικαστώ, ( για συκοφαντία δήθεν από τα ψέματα του κ. Κ) βάσει του παλιού
βουλεύματος 290/2012 και βάσει του , εδ. 4 του άρθρου 253 Α του ΚΠΔ. τότε μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το αποτέλεσμα
και μόνο της δίκης για την νέα ΕΔΕ, γιατί αυτή είναι παράτυπη. Η κ. Μ. δεν
μπορεί να χρησιμοποιήσει νόμιμα τα στοιχεία αυτά για άλλη υπόθεση, αγωγή, ΕΔΕ κλπ...
και παράνομα τα χρησιμοποιεί, όπως και οι μάρτυρες και η υπηρεσία σας. Έχω ήδη
πάρει εισαγγελική παραγγελία απαγόρευσης της χρήσης ων στοιχείων του ανωτέρω
Βουλεύματος.
Έχω ήδη προσφύγει στο Διοικητικό
Εφετείο και στο ΣΤΕ κατά της αυτοδίκαιης θέσης σε αργία. Επομένως μπορεί ο Υπουργός
να διατάξει την άρση της αργίας (Αναστολή της αργίας με βάση το άρθρο 52 § 7 π.δ. 18/1989, ν. 2721/1999).
Έχω
προσφύγει και στα ποινικά για την κ. Μπ. Μ. και κατά παντός. Πολλοί θέλανε να
με βγάλουν εκτός διαδικασίας αξιολόγησης από τα Πρότυπα Πειραματικά. Θυμίζω ότι
ο Αντιπρόεδρος της ΔΕΠΠΣ κ. Α. ήταν συνυποψήφιος για τη θέση του Διευθυντή του
ΠΣΠΑ και αποσύρθηκε τότε! Έχω δηλώσει
παράσταση πολιτικής Αγωγής. Άρα ενώθηκα ετερόκλητα στοιχεία εναντίο του ενός
«που έχει πραγματικά προσόντα και αφού με τα προσόντα δεν μπορούμε να τον
«φάμε» θα τον φάμε με στημένες ΕΔΕ και «ότι πίνει γάλα μίλκο». Απίστευτα
πράγματα γίνονται μέσα στην παιδεία!
Δηλώνω ότι
έχω υποστεί βαριά οικονομική, ηθική, επαγγελματική βλάβη και προσβολή
προσωπικότητας και επιφυλάσσομαι παντός δικαιώματός μου. Ήδη η τράπεζα Eurobank μου ζητάει 61.000 ευρώ και δεν έχω να
πληρώσω.
Σημείωση: Ποτέ έως τώρα δεν με έκρινε το
πειθαρχικό Συμβούλιο αλλά μόνο με μια απόφαση ενός Διευθυντή που διενεργούσε
την ΕΔΕ – κατ’εμέ παράτυπα- τέθηκα σε αργία γιατί χρησιμοποίησαν προσωπικά
δεδομένα παραπέμφθηκα σε Πειθαρχικό Συμβούλιο χωρίς να απολογηθώ ποτέ!
Αυτοδίκαιη
αργία
Με τη
διάταξη της περίπτωσης 1 της υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου πρώτου του νόμου
Νόμου 4093/12 ΦΕΚ Α222/ 12/11-12 διευρύνονται οι περιπτώσεις υπό τη
συνδρομή των οποίων οι υπάλληλοι τίθενται σε αυτοδίκαιη αργία, ώστε να
επιτυγχάνεται η άμεση απομάκρυνση όσων διώκονται ή τιμωρούνται για σοβαρά
ποινικά αδικήματα και πειθαρχικά παραπτώματα. Η διάταξη καταλαμβάνει και τις
εκκρεμείς κατά τη δημοσίευση του παρόντος νόμου στην ΕτΚ (περ. 7 της υποπαρ.
Ζ.3) υποθέσεις, υπό την αυτονόητη προϋπόθεση της μη συμπληρώσεως του χρόνου
παραγραφής. Συνεπώς, από την επομένη της δημοσίευσης του ν.4093/2012 τίθενται
σε αυτοδίκαιη αργία:
α) οι
υπάλληλοι που στερήθηκαν την προσωπική τους ελευθερία ύστερα από πρωτοβάθμια ή
δευτεροβάθμια απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή ένταλμα προσωρινής κράτησης,
β) οι
υπάλληλοι κατά των οποίων εκδόθηκε ένταλμα προσωρινής κράτησης και στη συνέχεια
ήρθη η προσωρινή κράτηση ή αντικαταστάθηκε με περιοριστικούς όρους,
γ) οι
υπάλληλοι οι οποίοι παραπέμφθηκαν αμετάκλητα ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου
για κακούργημα ή για τα πλημμελήματα της κλοπής, υπεξαίρεσης (κοινής και στην
υπηρεσία), απάτης, εκβίασης, πλαστογραφίας, δωροδοκίας, καταπίεσης, απιστίας
περί την υπηρεσία, καθώς και για οποιοδήποτε έγκλημα κατά τη γενετήσιας
ελευθερίας ή για έγκλημα οικονομικής εκμετάλλευσης της γενετήσιας ζωής,
δ) οι
υπάλληλοι στους οποίους επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή της οριστικής ή της
προσωρινής παύσης,
ε) οι
υπάλληλοι οι οποίοι έχουν παραπεμφθεί στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο για τα
παραπτώματα των περιπτώσεων α', γ', δ', ε', θ', ι', ιδ', ιη', κγ', κδ', κζ' και
κθ' του άρθρου 107 του ν. 3528/2007, όπως ισχύει, ή αντίστοιχα παραπτώματα του
ίδιου άρθρου, όπως ίσχυε πριν την αντικατάστασή του με το άρθρο δεύτερο του ν.
4057/2012, ή αντίστοιχα παραπτώματα του προϊσχύοντος Υπαλληλικού Κώδικα (ν.
2683/1999).
Για τη
διευκόλυνση των υπηρεσιών επισυνάπτεται, ως Παράρτημα Ι, κατάλογος με τα
πειθαρχικά παραπτώματα της περ. (ε), στην ακριβή νομοτεχνική διατύπωση των
διατάξεων του άρθρου δεύτερου του ν. 4057/2012, του άρθρου 107 του ν.
3528/2007, όπως ίσχυε πριν την αντικατάσταση του ε με το άρθρο δεύτερο του ν.
4057/2012 και του άρθρου 107 ν. 2683/1999.
Υπάλληλος ο
οποίος τέθηκε σε αργία στις περιπτώσεις α΄ έως γ΄,της παρ. 1 του άρθρου 103 του
ν.3528/2007, όπως αντικαταστάθηκε με την περ.1 της υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου
πρώτου του παρόντος νόμου, ασκεί εκ νέου τα καθήκοντα του αν αθωωθεί με
τελεσίδικη δικαστική απόφαση. Η αργία της περίπτωσης δ΄ της ιδίας παραγράφου
του ίδιου άρθρου και νόμου, όπως αντικαταστάθηκε με την περ. 1 της
υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου πρώτου του παρόντος νόμου αρχίζει από την
κοινοποίηση στον υπάλληλο της πειθαρχικής απόφασης και λήγει με την έναρξη της
εκτέλεσης της πειθαρχικής ποινής της οριστικής ή προσωρινής παύσης που του
επιβλήθηκε ή με την έκδοση απόφασης σε δεύτερο βαθμό ή δικαστικής απόφασης που
είτε απαλλάσσει τον υπάλληλο από την πειθαρχική ευθύνη είτε του επιβάλλει ποινή
διαφορετική από την οριστική ή προσωρινή παύση. Η αργία της περίπτωσης ε΄ της
ιδίας παραγράφου του ίδιου άρθρου και νόμου, όπως αντικαταστάθηκε με την περ. 1
της υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου πρώτου του παρόντος νόμου αρχίζει από την
κοινοποίηση στον υπάλληλο του παραπεμπτηρίου εγγράφου και λήγει με την έκδοση
πρωτοβάθμιας πειθαρχικής απόφασης που τον απαλλάσσει ή του επιβάλλει ποινή
διαφορετική από την οριστική ή προσωρινή παύση.
Επισημαίνεται
ότι υπάλληλος που υπάγεται σε μία από τις ως άνω περιπτώσεις τελεί αυτοδικαίως
σε καθεστώς αργίας. Συνεπώς, η διαπιστωτική πράξη θέσης σε αργία, που εκδίδεται
αμελλητί από το αρμόδιο για διορισμό του υπαλλήλου όργανο, ανατρέχει στο χρόνο
που συντελέστηκαν οι προϋποθέσεις επιβολής της, όπως ειδικότερα ορίζεται στην
προηγούμενη παράγραφο.
Δυνατότητα
αναστολής της αυτοδίκαιης αργίας.
Με τη
διάταξη της παρ. 3 του άρθρου 103 του ν. 3528/2007, όπως αντικαταστάθηκε με την
περ.1 της υποπαραγράφου Ζ.3 του άρθρου πρώτου του παρόντος νόμου προβλέπεται η δυνατότητα αναστολής της
αυτοδίκαιης αργίας, υπό προϋποθέσεις. Με τη διάταξη αυτή ο θεσμός της
αυτοδίκαιης αργίας εξοπλίζεται με ευελιξία και προσφέρει στα αρμόδια όργανα τη
δυνατότητα, αφού λάβουν υπόψιν τις ιδιαίτερες περιστάσεις της υπόθεσης και
κρίνουν αιτιολογημένα ότι δεν είναι εξ αντικειμένου αναγκαία η συνέχιση της
παραμονής του υπαλλήλου εκτός υπηρεσίας, να αποφασίζουν την αναστολή της αργίας
και να επαναφέρουν τον υπάλληλο στα καθήκοντά του ή να τον μετακινούν. Η αναστολή της αργίας μπορεί να ζητηθεί
και από τον υπάλληλο που έχει τεθεί σε αργία, ο οποίος διατηρεί παράλληλα και
το δικαίωμα να επιδιώξει δικαστικά την αναστολή. Από την ρύθμιση αυτή
εξαιρούνται οι υπάλληλοι που στερήθηκαν την προσωπική τους ελευθερία ύστερα από
πρωτοβάθμια ή δευτεροβάθμια απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή με ένταλμα
προσωρινής κράτησης και οι τιμωρηθέντες με την ποινή της οριστικής παύσης.
Συγκεκριμένα,
όπως ορίζεται στην ως άνω διάταξη, εφόσον έχει επιβληθεί αυτοδίκαιη αργία στις
ως άνω περιπτώσεις β΄, γ΄, δ΄ και ε΄, η οποία δεν έχει αρθεί λόγω εξάλειψης των
λόγων για τους οποίους τέθηκε ο υπάλληλος σε αργία και δεν έχει επιβληθεί στον
υπάλληλο πειθαρχική ποινή οριστικής παύσης, το πειθαρχικό συμβούλιο στο οποίο εκκρεμεί
η υπόθεση γνωμοδοτεί μετά την πάροδο ενός έτους από τη θέση του υπαλλήλου σε
αυτοδίκαιη αργία και κάθε επόμενο έτος σχετικά με την τυχόν συνδρομή λόγων που
καθιστούν μη αναγκαία τη συνέχισή της.
Το όργανο που είναι αρμόδιο για το διορισμό του υπαλλήλου,
δηλ. ο Υπουργός, εφόσον κρίνει, μετά την ανωτέρω γνωμοδότηση του πειθαρχικού
συμβουλίου ή μετά από γνωμοδότηση του ίδιου συμβουλίου δηλ. με απόφαση του
ιδίου του Υπουργού που μπορεί να ζητηθεί
οποτεδήποτε, ότι με βάση τις ιδιαίτερες περιστάσεις της υπόθεσης δεν είναι
αναγκαία η συνέχιση της αργίας, μπορεί να διατάσσει την αναστολή της και την
επάνοδο του υπαλλήλου στα καθήκοντά του ή τη μετακίνησή του. Η αναστολή της
αργίας μπορεί να διατάσσεται και για ορισμένο χρόνο και να ανακαλείται
οποτεδήποτε, εφόσον επιβάλλεται από το συμφέρον της υπηρεσίας και ιδίως σε
περίπτωση υποτροπής, που οφείλεται στην τέλεση οποιουδήποτε νέου παραπτώματος από τον υπάλληλο. ( Οι
αποφάσεις αναστολής της αργίας δεν δημοσιεύονται σε ΦΕΚ, είναι εσωτερικές της διοίκησης)
Επομένως ο Υπουργός μπορεί να κρίνει ανά πάσα στιγμή
και όχι μετά ένα χρόνο την αναστολή της αυτοδίκαιης αργίας, είτε με γνωμοδότηση του Πειθαρχικού Συμβουλίου
είτε κατά την κρίση του, τα δεδομένα και τις περιστάσεις.
2. Από τις ερμηνείες του νόμου το ίδιου του κ. Μανιτάκη.
Ο υπάλληλος που θεωρεί ότι αδίκως διώκεται και είναι αθώος, έχει κάθε
συμφέρον και δικαιούται να ζητήσει την αναστολή του μέτρου της αργίας. Ο νόμος
4093 πρόβλεψε ρητά τη δυνατότητα αναστολής του μέτρου όταν οι περιστάσεις το
δικαιολογούν. Το αρμόδιο για τον διορισμό του υπαλλήλου όργανο ( ο Υπουργός) – ή και
ο ίδιος ο διωκόμενος υπάλληλος – μπορεί οποτεδήποτε, μετά από
γνωμοδότηση του πειθαρχικού συμβουλίου, να ζητήσει να κριθεί εάν είναι
αναγκαία η συνέχιση της αργίας ή εάν μπορεί να διαταχθεί η αναστολή της
και η επάνοδος του υπαλλήλου στα καθήκοντά του.
Η πειθαρχική διαδικασία είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη από την ποινική δίκη.
Η ποινική δίκη δεν αναστέλλει την πειθαρχική διαδικασία. Μπορεί και πρέπει να
κινείται πριν από την ποινική και να κινείται άμεσα. Αυτό που γινόταν έως τώρα
ήταν να μην συνεδριάζουν τα πειθαρχικά συμβούλια, περιμένοντας την απόφαση της
δικαιοσύνης. Δεν πρέπει όμως σε καμία περίπτωση να υπάρχει ευθυνοφοβία των
πειθαρχικών οργάνων.
3.
Αναστολή της αργίας με βάση το άρθρο 52 § 7 π.δ. 18/1989 (ν. 2721/1999).-
Ο Νόμος αυτός είναι σε ισχύ και δεν έχει παραγραφεί και
ισχύει αφού υποβληθεί αίτηση ακυρώσεως στο αρμόδιο διοικητικό δικαστήριο (όπως
ήδη έχουμε πράξει.).
Αίτηση ακυρώσεως και
προσφυγή στο ΣΤΕ ή στο Διοικητικό Εφετείο κατά της αυτοδίκαιης αργίας. Μετά από
την προσφυγή ο αρμόδιος Υπουργός μπορεί να διατάξει την άρση της
αυτοδίκαιης αργίας. Προδήλως βάσιμο της αιτήσεως ακυρώσεως σε συνδυασμό με απλή
βλάβη του αιτούντος ως λόγος αναστολής εκτελέσεως διοικητικής πράξεως.
Ο Υπουργός δύναται να αναστείλει την αυτοδίκαιη αργία αφού ήδη έχουμε προσφύγει στο αρμόδιο δικαστήριο και
συνεκτιμήσει τα στοιχεία της αιτήσεως.
4. Ακυρότητα διοικητικών πράξεων (και αναστολή της αργίας)
Η ΕΔΕ που διενήργησε ο κ. Σπ. είναι άκυρη και γιατί χρησιμοποίησε
προσωπικά δεδομένα παράνομα και υπήρχε ήδη μήνυση εναντίον του στην Εισαγγελία
Αρείου πάγου πριν τα χρησιμοποιήσει, αλλά συνέχισε να τα χρησιμοποιεί και είναι
συνένοχοι όσοι υπέγραψαν την αργία μου με βάσει αυτά τα στοιχεία.
Άρθρο 47. (άρθρο 47 ν.δ. 170/1973). Έννομο συμφέρον.
1. Αίτηση ακυρώσεως δικαιούται να ασκήσει ο ιδιώτης ή το νομικό πρόσωπο, τους
οποίους αφορά η διοικητική πράξη ή των οποίων έννομα συμφέροντα, έστω και μη
χρηματικά, προσβάλλονται από αυτήν. 2. Αίτηση ακυρώσεως δικαιούται να ασκήσει
και εκείνος που είναι μέλος του διοικητικού οργανισμού ή νομικού προσώπου
δημοσίου δικαίου, αν κατά την κατάρτιση των αποφάσεών τους έχουν παραβλεφθεί τα
νόμιμα δικαιώματά του ως μέλους.
Άρθρο 48. (άρθρο 48 ν.δ. 170/ 1973).
Λόγοι ακυρώσεως. Λόγοι που θεμελιώνουν την αίτηση ακυρώσεως είναι: 1)
Αναρμοδιότητα της διοικητικής αρχής που εξέδωσε την πράξη. 2) Παράβαση
ουσιώδους τύπου που έχει ταχθεί για την ενέργεια της πράξης. 3) Παράβαση
κατ` ουσίαν διάταξης του νόμου. 4) Κατάχρηση εξουσίας, όταν η πράξη της Διοίκησης
φέρει μεν καθεαυτήν όλα τα στοιχεία της νομιμότητας, γίνεται, όμως για σκοπό
καταδήλως άλλον από εκείνον για τον οποίον έχει νομοθετηθεί.
Περί της ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ της διάταξης
της παρ.1 του άρθρου 46 του παρόντος νόμου βλέπε σχετικά στην υπ` αριθμ. 3202/2009
απόφαση ΣΤΕ.
Ν. 4072/2012 (ΦΕΚ 86Α, «Βελτίωση
επιχειρηματικού περιβάλλοντος − Νέα εταιρική μορφή − Σήματα − Μεσίτες Ακινήτων
− Ρύθμιση θεμάτων ναυτιλίας, λιμένων και αλιείας και άλλες διατάξεις» 3) Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012( ΦΕΚ2788/ΤΒ΄/15-10-2012)
Υπουργικής Απόφασης «Ορισμός κριτηρίων
αξιολόγησης διευθυντών και εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία»
και 4) της με αριθμ. 132732/Δ1/25-10-2012 ΑΔΑ:Β43Ι9-7Ρ2 εγκυκλίου με θέμα: «Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση
εκπαιδευτικών που έχουν δικαίωμα πλήρωσης θέσεων για πενταετή θητεία στα ΠΠΣ.
Αναλυτική μοριοδότηση του κριτηρίου 2.3.1 της αριθμ.
Δ1/Φ.361.22/116672/01-10-2012 (ΦΕΚ2788/ΤΒ΄/15-10-2012) Υπουργικής Απόφασης»,
όπως αυτή τροποποιήθηκε με την αριθμ. 150085/Δ1/29/11/2012/ ΑΔΑ:Β4ΣΥ9-Ρ7Ξ
εγκύκλιο.
Επειδή, σταμάτησαν από την
ΔΕΠΠΣ παράτυπα την
αξιολόγησή μου στα Πρότυπα πειραματικά η κ. Εισαγγελέας Πρωτοδικών Αθηνά Θ.,
διατάσσει την ΔΕΠΠΣ να μου δώσει αντίγραφο του φακέλου με την εισαγγελική
παραγγελία αρ. πρωτ. 369/30-7-2013 Παρακαλώ να αξιολογηθώ τώρα.
Δηλώνω ότι έχω υποστεί ήδη
βαρεία και αμετάβλητη οικονομική βλάβη και η τράπεζα ζητά 61.οοο ευρώ
και δεν έχω να πληρώσω ούτε τν δικηγόρο. Επίσης λόγω του διασυρμού μου και της
διασποράς και επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων έχω υποστεί βαθύτατη ηθική
κοινωνική επαγγελματική βλάβη και προσβολή της προσωπικότητας μου.
Καταθέτω σχετικά
δικαιολογητικά (
Εισαγγελική παραγγελία να μην χρησιμοποιούνται τα προσωπικά δεδομένα του
βουλεύματος σε άλλη υπόθεση όπως η ΕΔΕ,
εισαγγελική παραγγελία προς της ΔΕΠΠΣ και έγγραφο της τράπεζας που μου ζητάει
τα χρήματα του δανείου).
Ως πολίτης
και ασχολούμενος με τα κοινά έχω ιδρύσει νόμιμα αναγνωρισμένη από το
Πρωτοδικείο μια ΜΚΟ την «Ελληνοδιεθνή» και ασχολούμαι με την παιδεία τον
πολιτισμό και την διαφθορά σε αυτούς τους τομείς.
Κοινοποιώ, σε οποιαδήποτε «Προϊσταμένη
αρχή» και στην ΔΕΠΠΣ, ότι κινούμαι βάσει των νόμων α) Νόμος 4022/11, περί διαφθοράς στο δημόσιο τομέα και
β) Νόμος 3849/2010 δηλ. διατάξεων
του Ποινικού Κώδικα που αφορούν εγκλήματα σχετικά με την Υπηρεσία και έχω νόμιμη «προστασία μάρτυρα» από το κράτος. Επομένως καμία
«απόφαση», έστω κατόπιν «στημένων καταγγελιών μερικών παρανόμων από το σύλλογο
γονέων ΠΣΠΑ, έστω και αρνητική» δεν μπορεί να πάρει η ΔΕΠΠΣ, ή Προϊσταμένη αρχή
εναντίον μου, ώσπου να τελεσιδικήσει η υπόθεση.
ΝΟΜΙΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ
ΥΠΟΜΝΗΜΑ ΝΟΜΩΝ
ΝΟΜΟΣ ΥΠ' ΑΡΙΘΜ. 4022/2011.
(ΦΕΚ Α' 219/03-10-2011)Εκδίκαση πράξεων διαφθοράς Πολιτικών και
Κρατικών Αξιωματούχων, υποθέσεων μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος και μείζονος
Δημοσίου Συμφέροντος και άλλες διατάξεις.
Οι
διατάξεις του νόμου αυτού εφαρμόζονται για:
α) κακουργήματα τα οποία δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 86 του Συντάγματος και διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί, καθώς και κακουργήματα που διαπράττουν βουλευτές, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου,
β) κακουργήματα τα οποία διαπράττουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους, γενικοί και ειδικοί γραμματείς Υπουργείων, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων επιχειρήσεων, δημοσίων οργανισμών και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το κράτος, καθώς και αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου και
γ) κακουργήματα ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος, εφόσον υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου, ο δε χαρακτηρισμός της υπόθεσης ως ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος γίνεται με πράξη από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
α) κακουργήματα τα οποία δεν υπάγονται στις ρυθμίσεις της παραγράφου 1 του άρθρου 86 του Συντάγματος και διαπράττουν υπουργοί ή υφυπουργοί, καθώς και κακουργήματα που διαπράττουν βουλευτές, κατά τη διάρκεια της θητείας τους, ακόμη και αν οι υπαίτιοι έχουν παύσει να φέρουν την ιδιότητα αυτή, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου,
β) κακουργήματα τα οποία διαπράττουν, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους ή επωφελούμενοι από την ιδιότητά τους, γενικοί και ειδικοί γραμματείς Υπουργείων, διοικητές, υποδιοικητές ή πρόεδροι διοικητικών συμβουλίων ή διευθύνοντες ή εντεταλμένοι σύμβουλοι νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου, δημοσίων επιχειρήσεων, δημοσίων οργανισμών και νομικών προσώπων ιδιωτικού δικαίου τη διοίκηση των οποίων ορίζει άμεσα ή έμμεσα το κράτος, καθώς και αιρετά μονοπρόσωπα όργανα των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, εφόσον αυτά υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου και
γ) κακουργήματα ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος, εφόσον υπάγονται στην καθύλην αρμοδιότητα του τριμελούς εφετείου, ο δε χαρακτηρισμός της υπόθεσης ως ιδιαίτερα μεγάλου κοινωνικού ενδιαφέροντος ή μείζονος δημοσίου συμφέροντος γίνεται με πράξη από τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου.
1. Ο εισαγγελέας όταν λάβει
τη μήνυση, την έγκληση ή την αναφορά, για την τέλεση πράξης του προηγούμενου
άρθρου, ενεργεί σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 43 του Κώδικα Ποινικής
Δικονομίας και ασκεί την ποινική δίωξη παραγγέλλοντας ανάκριση. Μπορεί να
διαταχθεί και προκαταρκτική εξέταση, η οποία διενεργείται αποκλειστικά από
εισαγγελέα πρωτοδικών και ολοκληρώνεται μέσα σε προθεσμία δύο μηνών.
--------------
Άρθρο 354. Π.Κ. Διατάραξη
οικογενειακής τάξης.
Άρθρο 361. Π.Κ. Εξύβριση
Άρθρο 362. Π.Κ. Δυσφήμιση
Άρθρο 363. Π.Κ.
Συκοφαντική Δυσφήμιση
Άρθρο 363. Π.Κ. Εκβίαση
Άρθρο 386. Π.Κ. Απάτη
Άρθρο 389. Π.Κ. Απατηλή
πρόκληση βλάβης
Άρθρο 216 Π.Κ.
Πλαστογραφία Πλαστογραφία πισ τοποιητικού
Άρθρα 57 εδ. α, 59 εδ. α,
914 και 932 ΑΚ Προσβολή προσωπικότητας
Ν.
3849/2010: Εγκλήματα σχετικά με την Υπηρεσία
Άρθρο 263Β. Μέτρα
προστασίας για όσους συμβάλουν στην αποκάλυψη υποθέσεων διαφθοράς.
Ζητώ την προστασία
μάρτυρα βάσει αυτού του νόμου.
Ο κ. Υπουργός και η Υπηρεσία έχει τρεις επιλογές, βάσει της κειμένης
νομοθεσίας των νόμων 4057 /2012 και 4093/2012, το Άρθρο 48. (άρθρο 48 ν.δ. 170/ 1973) και βάσει του άρθρου 52 παρ. 1 του
Π.Δ 18/1989 :
1. Να
αναπέμψει την υπόθεση, - είναι υποχρεωμένος να εξετάσει το θέμα αφού το
έχουμε καταθέσει γραπτώς και υπάρχει εισαγγελική παραγγελία α ) για παράνομη
χρήση προσωπικών δεδομένων – β) ως άκυρη
διοικητή πράξη και βάσει του Άρθρου 48. (άρθρο 48 ν.δ. 170/ 1973) και γ)
των νόμων περί χρηστής διοίκησης για εκ
νέου διερεύνηση με συμπληρωματική ΕΔΕ από άλλον Διευθυντή βάσει των νέων στοιχείων που έχω καταθέσει και
έτσι ο Υπουργός δύναται να αναστείλει την αυτοδίκαιη αργία,
Α) να
απαλειφθούν τα ευαίσθητα απόρρητα προσωπικά δεδομένα
Β) Δεν
απολογήθηκα γιατί ο Δικηγόρος μου δεν πήγε το υπόμνημα λόγω κωλύματος του Δικηγόρου
μου τότε.
2. Να
αναστείλει δύναται - κατά την κρίση του - την
αργία βάσει του άρθρου 52 παρ. 1 του Π.Δ
18/1989, γιατί έχω προσφύγει στην Δικαιοσύνη και στο ΣΤΕ και Διοικητικό Εφετείο
και επιπλέον γιατί έχω υποστεί βαριά οικονομική κοινωνική ηθική, βλάβη υγείας,
διασυρμό και επαγγελματική βλάβη ( ήδη η τράπεζα μου ζητάει 61.00 ευρώ και χάνω
και την θέση μου στα πρότυπα πειραματικά – που για τον λόγο αυτό στήθηκε η ΕΔΕ
από κάποιους που τους έχω ήδη μηνύσει)
3. Να
αναστείλει την αργία δύναται - κατά την
κρίση του και δεν υποχρεούται - αορίστως,
και η υπόθεση, ως αβάσιμη λόγω προσκομισθέντων παράνομων στοιχείων να
αρχειοθετηθεί, βάσει του φακέλου και αποδείξεων που έχω καταθέσει και η υπόθεση
να πάει στο αρχείο είτε και μετά από γνωμοδότηση του πιθαρχικού συμβουλίου(και
αν ο καταγγέλλων δηλ. η κ. Μπ. Μ. Ε. επιθυμεί να προσκομίσει νέα
καταγγελία με νέα στοιχεία ώσπου να εκδικαστεί στο νέο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο)
ΣΥΠΜΕΡΑΣΜΑΤΙΚΑ
Στα
πλαίσια των αρμοδιοτήτων που του παρέχει η ισχύουσα νομοθεσία, ο αρμόδιος
Υπουργός και η Υπηρεσία έχουν τρεις
επιλογές, όπως προκύπτει από το συνδυασμό των νόμων 4057 /2012, 4093/2012, το άρθρο 48 του ν.δ.
170/ 1973 και του άρθρου 52 παρ. 1 του Π.Δ 18/1989 το οποίο και παραμένει πάντα σε
ισχύ:
1. Υποχρεωτική αναπομπή της
υποθέσεως σε Νέα ή συμπληρωματική Ένορκη Διοικητική Εξέταση με διαφορετικό
εντεταλμένο Διευθυντή διενέργειας της ως άνω Ε.Δ.Ε. Η υποχρέωση αυτή πηγάζει από το γραπτό μας
αίτημα διότι: Α) έγινε παράνομη χρήση προσωπικών δεδομένων των στοιχείων του
Βουλεύματος 290/2012 κατά παράβαση του εδαφίου 4 του άρθρου 253 του Κώδικα
Πολιτικής Δικονομίας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων που στοιχειοθετείται
από την κατατεθείσα σχετική Εισαγγελική παραγγελία, Β) η διοικητή πράξη πάσχει ακυρότητας βάσει
του Άρθρου 48 του ν.δ. 170/1973 λόγω διαπίστωσης 1) παράβασης ουσιώδους τύπου
του νόμου αφού ο υπάλληλος δεν προέβη στην οριζόμενη από το νόμο απολογία
οφειλομένης σε Δικηγορικό κώλυμα καθώς και κατάχρησης εξουσίας διότι α) χρησιμοποιήθηκαν
παρανόμως τα προαναφερθέντα προσωπικά δεδομένα και επιπλέον β)
δεν απολογήθηκα γ) τα θέματα που υπερβαίνουν χρονικά την ψήφιση του νέου νόμου
πειθαρχικού δημοσίου υπαλλήλων δ) υπόθεση εκτος υπηρεσίας Γ) υφίσταται
καταφανής παραβίαση των αρχών του διοικητικού δικαίου και της χρηστής διοίκησης
2. Αναστολή της θέσης σε αργία κατά την κρίση του Υπουργού- βάσει του
άρθρου 52 παρ. 1 του Π.Δ 18/1989 το
οποίο εξακολουθεί πάντα να ισχύει, διότι υπάρχει προσφυγή ενώπιον της
Δικαιοσύνης δηλαδή του ΣΤΕ και του Διοικητικού Εφετείου και ως εκ τούτου
δύναται και ουσιαστικά υποχρεούται ο καθ’
ύλη αρμόδιος Υπουργός να προβεί στην ανωτέρω αναστολή, ανά πάσα στιγμή
με αίτηση του υπαλλήλου. Επιπλέον καταγράφεται βαριά και μη αναστρέψιμη
οικονομική, κοινωνική, βλάβη υγείας, διασυρμό, ηθική και επαγγελματική του
βλάβη και ήδη του έχει κοινοποιηθεί από την Eurobank διαταγή πληρωμής ύψους
61.00 ευρώ
3. Καταστροφική μεταχείριση στην οποία θα περιέλθει ο υπό καθεστώς
αργίας τεθείς υπάλληλος σε περίπτωση εφαρμογής του άρθρου 103 παράγραφος 3 του
Νόμου 3528/2007 είναι εκ των ων ουκ άνευ και τον οδηγεί σε μαθηματική εξόντωση,
διότι η διαδικασία είναι χρονοβόρος και δεν τίθεται καταναγκαστικά και
δεσμευτικά η εφαρμογή του ανωτέρω άρθρου, αφού προβλέπεται η ευελιξία της άρσης
της αυτοδίκαιης αργίας και με αίτηση του υπαλλήλου παράλληλα με την
ταυτόχρονη ασκηθείσα δικαστική του προσφυγή. Άρα ο Νομοθέτης παρέχει τη
διακριτική ευχέρεια στον αρμόδιο Υπουργό με ή χωρίς την γνώμη του
πειθαρχικού συμβουλίου, να σταθμίσει ανά περίπτωση την πληρότητα του
φακέλου, την νομιμότητα της διαδικασίας, την ακυρότητα της διοικητικής πράξης, τα
δεδομένα, τη βλάβη που υφίσταται ο υπάλληλος και η Υπηρεσία και να διατάξει την
άρση της αυτοδίκαιης αργίας του.
Είναι
γνωστό άλλωστε ότι ουδέποτε απεφάνθη εις βάρος του το Πειθαρχικό Συμβούλιο,
αφού η αυτοδίκαιη θέση σε αργία επήλθε στις 223-5-2013 εκ του γεγονότος και
μόνο ότι ο Διενεργήσας της Ε.Δ.Ε εκπαιδευτικός Διευθυντής παρέπεμψε το πόρισμα
απευθείας στο Πειθαρχικό Συμβούλιο θέτοντας τον υπάλληλο σε αυτοδίκαιη αργία με
διαπιστωτική πράξη του Υφυπουργού (Φ27/250/70559/Δ.2/23/5/2013 βάσει του Νόμου
4093/2012), χωρίς τη δέουσα απολογία του αφού ουσιαστικά καταγράφεται
«διοικητική ερημοδικία» ή κατάθεση υπομνήματός του, ενώ εκκρεμεί η εξέταση του
θέματος από το Πρωτοβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο, το οποίο και αναμένεται να
συνεδριάσει μετά από το εξοντωτικό χρονικό διάστημα του ενός έτους.
Επισημαίνω
ότι έχω διδάξει σε 7 πανεπιστήμια, σε δύο μεταπτυχιακά, έχω δώδεκα βιβλία,
δεκάδες δημοσιεύσεις και λίγοι έχουν το βιογραφικό μου. Επισημαίνω ότι ήμουν υποψήφιος
Νομαρχιακός Σύμβουλος Αθήνας και υποψήφιος Βουλευτής με ισχυρή κοινωνική
παρουσία και δράση. Συνεργάζομαι με την Γ. Π. σε πολιτιστικά κα εκπαιδευτικά
προγράμματα, όπως στην διοργάνωση στις 7 Σεπτεμβρίου 2013 στην Επίδαυρο της παράστασης
του αρχαιοελληνικού θεάτρου της Σορβόννης «Δημόδοκος» Ευριπίδη Βάκχαι. Ο υποδεχόμενος
καθηγητής κ. Κ. εκπρόσωπο της την Αυτού
Εξοχότητα τον … κ. θα είναι σε
αυτοδίκαιη αργία!
Συνοψίζοντας
όλα τα ανωτέρω εκτιμούμε ότι ο καθ’ ύλη αρμόδιος Υπουργός και η υπηρεσία, υποχρεούται
να εξετάσει την περίπτωση 1 των συμπερασμάτων αναπέμποντας αναγκαστικά την
υπόθεση σε Νέα Ε.Δ.Ε σε συνδυασμό με τα διαλαμβανόμενα στις παραγράφους 2 και 3
του συμπεράσματος του παρόντος υπομνήματος, - διατάσσοντας ανά πάσα στιγμή - ταυτόχρονα
και κατά την κρίση του, την άρση της αυτοδίκαιης θέσης σε αργία (ανά πάσα στιγμή με ή χωρίς την γνώμη
του Πειθαρχικού Συμβουλίου).
Παρακαλώ την αναπομπή του φακέλου της
ΕΔΕ, ως άκυρη διοικητική πράξη, την
απόσβεση των προσωπικών μου δεδομένων από την ΕΔΕ, την αποκατάσταση της
νομιμότητας, την εκδίκαση το συντομότερο από το Πειθαρχικό αν χρειάζεται, την άρση του μέτρου της προσωρινής αργίας, και την
επιστροφή μου στην ενεργό υπηρεσία. Επιφυλάσσομαι
παντός νομίμου δικαιώματός μου.
Αθήνα 8-8-2013
Με τιμή
Δρ Κουτσούκος
Αναστάσιος
ΠΕΟ2 ΠΠΣΠΑ
Διδάκτωρ Πανεπιστημίου Σορβόννης
Κολοκοτρώνη 7 Πεύκη
15121 Αθήνα
τηλ. 6936969717
=========================="O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.