Βλέποντας
όλοι αυτοί οι παράγοντες το αναπόφευκτο τέλος του πετρελαίου,
αναγκαστικά προετοιμάζονται. Όσο και να καθυστερεί το παιχνίδι με τον
σχεδιασμό τους, γνωρίζουν ότι δεν θα μπορέσουν να το διατηρήσουν για
πολύ καιρό ακόμα. Πρέπει να "κλείσουν" όλες τις "τρύπες", οι οποίες σε
μια μελλοντική αλλαγή του παγκόσμιου ενεργειακού σχεδιασμού θα μπορούσαν
να τους δημιουργήσουν πρόβλημα. Η προετοιμασία τους θα ήταν αδύνατον να
μην προβλέπει και την πιο κερδοφόρα μορφή βαριάς βιομηχανίας - μετά τη
στρατιωτική - , που είναι η αυτοκινητοβιομηχανία. Μια βιομηχανία, η
οποία θα επηρεαστεί τα μέγιστα από την οποιαδήποτε νέα επινόηση στον
χώρο των "καυσίμων". Στα πλαίσια αυτής της προετοιμασίας προσπαθούν να
"συμμαζέψουν" αυτά, τα οποία μέχρι σήμερα - για τους λόγους που
περιγράψαμε πιο πάνω - "άπλωναν".
Μέχρι
σήμερα δεν τους απασχολούσε μια "πολυδιάσπαση" της
αυτοκινητοβιομηχανίας, γιατί δεν τους ενδιέφερε η ιδιοκτησία της.
Ίσα-ίσα που αυτό τους βόλευε, γιατί έπαιζαν με τον ανταγωνισμό των
κρατών. Ενίσχυαν τις κεφαλαιοκρατικές τάξεις μέσα στις χώρες τις οποίες
εκμεταλλεύονταν και άρα ...αποκτούσαν "ευγνωμονούσες" κυρίαρχες τάξεις μέσα
σ' αυτές. Τους δάνειζαν τα χρήματά τους πανάκριβα, για να χτίζουν
εργοστάσια και να δημιουργούν νέους πελάτες ...Πελάτες, οι οποίοι θα
ήθελαν δάνεια, για ν' αποκτήσουν αυτοκίνητα ...Αυτοκίνητα, τα οποία
αναγκαστικά θα πήγαιναν στα δικά τους βενζινάδικα.
Έχοντας
και πάλι στόχο να ελέγξουν τα πράγματα, θα ακολουθήσουν την αντίθετη
από την προηγούμενη πολιτική. Αν στην προηγούμενη φάση η βιομηχανική
ανάπτυξη των κρατών τους ωφελούσε, σε αυτήν τη φάση δεν τους συμφέρει.
Αν τους συνέφερε η βιομηχανική αποκέντρωση, τώρα τους συμφέρει η
βιομηχανική υπερσυγκέντρωση ...Τους συμφέρει να ελέγχουν απόλυτα την
αυτοκινητοβιομηχανία, ώστε να καθορίζουν μόνοι τους τον ρυθμό
"παραγωγής" της τεχνολογίας, αλλά και την πολιτική των τιμών παροχής της
τεχνολογίας αυτής. Με τον τρόπο αυτόν θα μπορούν βεβαίως να "τιμωρούν"
όποιον δεν συμβιβάζεται με τους σχεδιασμούς τους.
Μέχρι
τώρα τα κράτη έμπλεκαν σε ανταγωνισμούς και αυτό περιέπλεκε το
παιχνίδι, εφόσον δεν φαίνονταν οι ίδιοι, είτε ως τραπεζίτες είτε ως
πετρελαιάδες, ότι εκμεταλλεύονταν τους λαούς ...Το "παραμύθι" δούλευε
...Ο κόσμος δεν τους έβλεπε ως κύριους εχθρούς του ...Το "κεφάλαιο" του
αγαπημένου τους Μαρξ ήταν ο εχθρός των λαών ...Οι κεφαλαιοκράτες ...Όχι
αυτοί ...Αυτοί ήταν οι "ευεργέτες" ...Αυτοί ήταν εκείνοι, οι οποίοι ως
τραπεζίτες χρηματοδοτούσαν τους φτωχούς να πραγματοποιήσουν τα "όνειρά"
τους.
Όμως,
όλα αυτά τώρα άλλαξαν. Τώρα, που προετοιμάζονται για την αλλαγή της
αυτοκινητιστικής τεχνολογίας, οι πατέντες θα πρέπει να πληρώνονται
"άπαξ" με την αγορά του αυτοκινήτου. Όπως συμβαίνει με τα κινητά
τηλέφωνα και τις τηλεφωνικές εταιρείες, οι οποίες πουλάνε υπηρεσίες
διαδικτύου. Θα σε "πιάνουν" αρχικά στην πανάκριβη αγορά του αυτοκινήτου
και στη συνέχεια θα σε περιμένουν στα διόδια, εφόσον όλα τα οδικά δίκτυα
θα ιδιωτικοποιηθούν και άρα θα περάσουν στα χέρια τους.
Τα
πρώτα χρόνια - και για λόγους "δικαιοσύνης" - θα σου πουλάνε ένα
πανάκριβο "έξυπνο τηλέφωνο" και θα σε ελέγχουν μέσα από ένα πανάκριβο
"ίντερνετ" με χρέωση ανάλογη της χρήσης που κάνεις. Στη συνέχεια, όταν η
τεχνολογία τους δεν θα "λάμπει" πλέον, θα σου χαρίζουν το "έξυπνο
τηλέφωνο" και θα σου πουλάνε έξυπνα συμβόλαια για τους δικούς τους
δρόμους. Αναγκαστικά θα περάσουν σε προσφορές, εφόσον, εάν λυθεί το
ενεργειακό πρόβλημα - και άρα πέσουν δραματικά τα κόστη παραγωγής - ,
δεν θα μπορούν να εκβιάζουν ούτε με το "προϊόν" ούτε με τα "αναλώσιμά"
του. Όπως δεν ενδιαφέρει τώρα κανέναν πόσες φορές "γεμίζεις" το τηλέφωνό
σου με ενέργεια, έτσι δεν θα τους ενδιαφέρει εάν τα καύσιμα στο
αυτοκίνητό σου είναι μόνιμα.
Ο
μόνος τρόπος να σε "πιάσουν" είναι μέσω της καθημερινής χρήσης του
προϊόντος ...Να σε "πιάνουν" όταν μπαίνεις μέσα στην "ιδιοκτησία" τους.
Ακόμα και δωρεάν να φτάσει στα χέρια σου το προϊόν, να μπορούν αυτοί να
σε χρεώνουν καθημερινά. Είναι σίγουρο, δηλαδή, ότι κάποτε θα σου
χαρίζουν το αυτοκίνητο με ένα συμβόλαιο ότι θα χρησιμοποιείς το δικό
τους οδικό δίκτυο.
Αυτός
είναι τώρα ο στόχος τους. Το ίδιο θα γίνεται με τα σκάφη και τις
μαρίνες ή τα αεροσκάφη και τα αεροδρόμια. Αυτά όμως τα δύο είναι
δευτερεύοντα. Γι' αυτούς το κύριο άγχος τους είναι τα αυτοκίνητα, τα
οποία αφορούν δισεκατομμύρια ανθρώπων. Γι' αυτόν τον λόγο οι ίδιες
τράπεζες στοχεύουν παντού στον κόσμο στα οδικά δίκτυα. Τώρα θέλουν να
έχουν υπό την ιδιοκτησία τους τούς ίδιους τους αυτοκινητόδρομους. Μπορεί
να έχεις αυτοκίνητο, που θα "καίει" νερό, αλλά θα σε πιάνουν στα
"διόδια". Ό,τι ήταν τα βενζινάδικα της παλιάς εποχής, θα γίνουν τα
διόδια για την νέα εποχή ...Τέλη κυκλοφορίας και ΚΤΕΟ για τα έσοδα των
κρατών και διόδια για τους ιδιώτες. Από εκεί και πέρα δεν τους
ενδιαφέρει αν το αυτοκίνητο σου καίει αέρα ή νερό.
Απλά,
για να γίνει ο σχεδιασμός τους τέλειος και να μην μπορεί το κάθε κράτος
να αμφισβητεί την πολιτική τους, προχωράνε στον υπερσυγκεντρωτισμό της
αυτοκινητοπαραγωγής. Αν θέλεις να έχεις αυτοκίνητα, δεν θα έχεις δρόμους
και αν επιμένεις να διατηρείς τον έλεγχο των δρόμων, δεν θα έχεις
αυτοκίνητα. Από την αγορά θα φύγουν όλες οι ευρωπαϊκές εταιρείες, οι
οποίες είναι εκτός σχεδιασμού τους. Θα παραμείνουν για παράδειγμα οι
ευρωπαϊκές, οι οποίες θα καταλήξουν όλες στα χέρια των δικών τους
Γερμανών. "Απέναντι" από αυτές - για τους ίδιους λόγους και υπό τους
ίδιους όρους - θα στέκονται οι κινεζικές, οι κορεατικές και οι
ιαπωνικές. Ο καθένας θα "ξεκινάει" από την αγορά του ως μονοπώλιο και θα
"χτυπιέται" δήθεν για την παγκόσμια κυριαρχία ...Στην αγορά που μόνον
οι δικές τους επιλογές θα "κατασκευάζουν" αυτοκίνητα.
...Χτίζουν δηλαδή και στην αυτοκινητοβιομηχανία το σκηνικό των κινητών τηλεφώνων ...Το σκηνικό του ολιγοπωλίου της Apple, Nokia, Samsung και Sony.
Μια μεγάλη εταιρία για κάθε γίγαντα του νέου σχεδιασμού. Η επιλογή,
δηλαδή, να περιοριστεί η ευρωπαϊκή παραγωγή των αυτοκινήτων στα χέρια
των δικών τους Γερμανών, είναι πλέον ορατή και από τους άσχετους. Με
χρήματα των τραπεζών οι Γερμανοί έχουν βγει σε ένα πρωτοφανές και
απίστευτο "σαφάρι" στην αυτοκινητοβιομηχανία ...Σαρώνουν τα πάντα
...Έχουν αγοράσει όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Βρετανίας, της
Ισπανίας, και της Τσεχοσλοβακίας ..."Συρρικνώνουν" την
αυτοκινητοβιομηχανία της Γαλλίας ..."Λεηλατούν" την Ιταλία ...Το ίδιο
κάνουν και στον χώρο των μοτοσικλετών. Μέσα σε λίγα χρόνια η έννοια της
"αυτοκίνησης", είτε σε τέσσερις είτε σε δύο τροχούς, θα γίνει γερμανική
υπόθεση. Διατηρούν τα "εθνικά" ονόματα των εταιρειών, το οποία
"μπερδεύουν" τους λαούς και διατηρούν τα πελατολόγιά τους, ενώ η εξαγορά
τους είναι απόλυτη.
Όμως,
αυτή η εξαγορά γίνεται μέσω τραπεζικών δανείων ...Των ευνοϊκών δανείων,
τα οποία απολαμβάνουν κατ" εξαίρεση μόνον οι Γερμανοί. Εφόσον λοιπόν
αυτοί οι "ευνοημένοι" Γερμανοί εξαρτώνται και ελέγχονται απόλυτα από
τους Εβραίους τοκογλύφους, ευνόητο είναι ότι θα κάνουν ό,τι τους
υποδείξουν χωρίς καμία αντίρρηση. Άρα; Άρα, το μέλλον της αυτοκίνησης
δεν θα το αποφασίζουν οι φαινομενικά κυρίαρχοί της, που είναι οι
βιομήχανοι, αλλά τα "αφεντικά" των παρασκηνίων, που είναι οι τραπεζίτες.
Οι τραπεζίτες και πετρελαιάδες θα αποφασίζουν τις "δόσεις" της
τεχνολογίας, τις οποίες θα δίνει μια αυτοκινητοβιομηχανία-μονοπώλιο
χωρίς πραγματικό ανταγωνισμό ...Αυτό βλέπουμε καθημερινά.
Η
αυτοκινητοβιομηχανία τούς εξασφαλίζει τον παράγοντα που τους αγχώνει
και είναι ο χρόνος. Η αυτοκινητοβιομηχανία λειτουργεί ενάντια στην
τεχνολογία, γιατί αυτό συμφέρει τους χρηματοδότες της. Ενώ δηλαδή η
αυτοκινητοβιομηχανία θα έπρεπε να ερευνά καθημερινά και με απόλυτο πάθος
το ζήτημα του καθαρού καυσίμου, εντούτοις επενδύει ακόμα στο πετρέλαιο.
Καθυστερεί την εξέλιξη τής ανθρώπινης τεχνολογίας και αυτό επιτρέπει
στους τοκογλύφους να λεηλατούν τα κράτη πριν οι εξελίξεις στην ενέργεια
τούς καταστρέψουν. Ταυτόχρονα με αυτήν την ενέργεια δίνει "ελπίδες"
στους λαούς, οι οποίοι άρχισαν να ονειρεύονται μεγαλεία σεΐχηδων. Αυτά
τα όνειρα βέβαια θα "σβήσουν", αν η αυτοκινητοβιομηχανία ανακαλύψει νέο
καύσιμο για τα αυτοκίνητα. Σε μια τέτοια περίπτωση θα έπαυαν οι
Ελλαδίτες ή οι Κύπριοι να "υπνωτίζονται" με τα κοιτάσματά τους και θα
αντιδρούσαν απέναντι στους εγκληματίες που τους πρόδωσαν.
Γιατί
θεωρούμε βέβαιο ότι η αυτοκινητοβιομηχανία χρονοτριβεί εσκεμμένα;
...Γιατί ανά πάσα στιγμή μπορεί να βρει τη λύση για την καθαρή
αυτοκίνηση ...Δεν χρειάζεται καν να την ψάξει ...Υπάρχει ήδη αυτή
η τεχνολογία ...και την γνωρίζουν. Όταν, για παράδειγμα, απλοί ιδιώτες
στα γκαράζ των σπιτιών τους αναπτύσσουν τεχνολογία Υδρογόνου και κινούν -
έστω και δύσκολα - τα αυτοκίνητά τους, ευνόητο είναι ότι μια τεράστια
αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να έχει θεαματικότερα αποτελέσματα. Ήδη
δοκιμάζεται το HONDA FCX Clarity με καύσιμο Υδρογόνου και
κανένας από τους υπεύθυνους των ΜΜΕ δεν ασχολείται. Πού δοκιμάζεται;
Μήπως την Ευρώπη, η οποία έχει ανάγκη τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας
και άρα είναι γι' αυτήν ζωτικής σημασίας η απεξάρτησή της από το
πετρέλαιο; ...Όχι βέβαια ...Δοκιμάζεται στην πετρελαιοπαραγωγό Αμερική
...Δοκιμάζεται στις ΗΠΑ των πετρελαιάδων και των τοκογλύφων
...Δοκιμάζεται εκεί όπου η βενζίνη είναι σχετικά φτηνή και το κοινό δεν
ενδιαφέρεται για ένα πρόβλημα, το οποίο δεν αντιλαμβάνεται ως μείζον.
Στην
ενεργειακά "διψασμένη" Ευρώπη τι γίνεται; ...Βλέπουμε τους Γερμανούς να
μας "δουλεύουν" κανονικά ...Τους βλέπουμε να παίζουν το παιχνίδι των
τοκογλύφων ...Παρουσιάζουν αυτοκίνητα ηλεκτρικά ...Αυτοκίνητα με
μπαταρίες, σαν τα παιχνιδάκια των παιδιών ...Βλέπουμε τη Mercedes σε
ρόλο Matchbox ...Ξανά δηλαδή με "αναλώσιμα" ακριβά και επιβλαβή για το
περιβάλλον - μετά τη χρήση τους - υλικά ...Πανάκριβα υλικά, τα οποία
απαιτούν πανάκριβη ενέργεια και νέα τεχνογνωσία, προκειμένου να
ανακυκλωθούν και να εξουδετερωθούν ως περιβαλλοντική απειλή. Όλα αυτά
για ένα χρηστικό αποτέλεσμα μηδενικής αξίας ...Σχεδόν αστείο.
Αρκεί
να σκεφτεί κάποιος ότι το καινούργιο γερμανικό προϊόν λειτουργεί με
αυτονομία διακοσίων χιλιομέτρων και φόρτιση των μπαταριών του σε δύο
ώρες. Δηλαδή, για μια διαδρομή Αθήνας-Θεσσαλονίκης θα χρειάζεσαι στο
"μέλλον" πέντε ώρες οδήγησης και άλλες πέντε ώρες αναμονής σε διάφορες
καντίνες με πρίζες στην εθνική οδό ...Δέκα ώρες συνολικά για τη διαδρομή
Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Είναι δυνατόν να συμβαίνει αυτό; ...Άρα; ...Άρα
πρόκειται περί μιας "γυαλισμένης" με τεχνολογία "μαύρης" προπαγάνδας, η
οποία εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πετρελαιάδων ..."Μαύρης" προπαγάνδας,
η οποία θέλει να "πείσει" τους ανθρώπους για την αξία των ορυκτών
καυσίμων ..."Αργότερα", σου λέει, αυτή η τεχνολογία.
Όταν
"ολόκληροι" Γερμανοί δεν μπορούν να προσφέρουν κάτι καλύτερο, ευνόητο
είναι - με βάση τη λογική - ότι "δεν" υπάρχει διαθέσιμο κάτι καλύτερο.
Αντιλαμβανόμαστε ότι, εάν η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία - που είναι η
ανώτερη στον κόσμο - περιέλθει στο σύνολό της στα γερμανικά χέρια, δεν
θα έχουμε "εξέλιξη" στο θέμα της ενέργειας για όσο διάστημα θα συμφέρει
τους πετρελαιάδες ...Δεν θα έχουμε καμία "εξέλιξη" για τα επόμενα είκοσι
χρόνια ...Τα χρόνια που οι πετρελαιάδες θα συνεχίσουν να "κονομάνε" οι
ίδιοι και θα "δουλεύουν" τους νεοσεΐχηδες, οι οποίοι θα ξεπουλάνε τις
πατρίδες τους, επειδή πρέπει να προστατεύσουν τα κοιτάσματά τους.
Κανένα
νέο καύσιμο δεν θα εφευρεθεί για όσο διάστημα οι τοκογλύφοι της Νέας
Υόρκης θα λεηλατούν την Ελλάδα, την Κύπρο και τους άλλους νεοσεΐχηδες.
Καμία εξέλιξη δεν θα γίνει για όσο διάστημα οι "συνομωσιολόγοι" των όπου
γης καφενείων θα καταλήγουν στο "συμπέρασμα" ότι ..."όλα γίνονται για
να μας "φάνε" τα πετρέλαια". Για όσο διάστημα οι λαοί θα παρασύρονται
από αυτήν τη χαζομάρα, θα "κοιτάνε" εκεί όπου βολεύει τους τοκογλύφους
και άρα μακριά από το έγκλημα ...Θα "κοιτάνε" τα πέλαγα, που "κρύβουν"
όνειρα και δεν θα βλέπουν τη λεηλασία που γίνεται δίπλα τους.
Από το άρθρο του Παναγιώτη Τραϊανού με τίτλο:
=========================="O σιωπών δοκεί συναινείν"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.