Παρασκευή 28 Μαρτίου 2014

Νομοθετούν στο γόνατο και κατά το δοκούν!!! [Δείτε αναλυτικά τα ισχύοντα, το_σχέδιο νόμου και την αιτιολογική έκθεση, για την αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των ευρωεκλογών



 "Στοχαστικά Γονατογραφήματα"

Σύμφωνα με τα ισχύοντα για τις Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, 
ισχύει μέχρι σήμερα:
Η ανακήρυξη των υποψηφίων που συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις του νόμου γίνεται κατά συνδυασμούς από το Α' Τμήμα του Αρείου Πάγου τη δεκάτη τετάρτη ημέρα πριν από την ημέρα της ψηφοφορίας και σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οριστεί στο συνδυασμό.
Διευκρινίζεται, ότι επειδή στο νόμο δεν προβλέπονται ψήφοι (σταυροί προτίμησης υπέρ των υποψηφίων των συνδυασμών), αφήνεται για το λόγο αυτό, στα κόμματα ή τους συνασπισμούς κομμάτων να καθορίσουν τη σειρά πρότασης και ανακήρυξης των υποψηφίων, βάσει της οποίας και θα εκλεγούν.
Από τα καθεστωτικά κανάλια μαθαίνουμε ότι θα ισχύσει ο σταυρός προτίμησης. Αυτό βέβαια το πλασάρουν ως το πιο δημοκρατικό σύστημα με τις επιλογές όχι με την λίστα αλλά με την προτίμηση των ψηφοφόρων.  Αυτό είναι το σύνηθες ψέμα που κρύβεται κάτω από έναν ψεύτικο δημοκρατικό μανδύα παραπλάνησης, γιατί εάν το πίστευαν αυτό δεν θα ίσχυε και η λίστα με το δεκαοκτάμηνο των βουλευτικών εκλογών. Η αλήθεια λοιπόν φαίνεται να κρύβεται καλά φυλαγμένη στις αντιδράσεις που θα είχαν με την σειρά εκλόγιμης προτεραιότητας οι υποψήφιοι, όπως ακριβώς εκλέχθηκε και ο περί ου λόγος εμπνευστής αυτής της δημοκρατικής διαδικασίας. Έτσι δεν είναι κύριε διορισθέντα Μιχελάκη  στο επικρατείας  ή κάνω λάθος;  Το ψέμα έχει κοντά ποδάρια και η εξαπάτηση ή αν θες καλύτερα η παραπλάνηση των ψηφοφόρων έχει ημερομηνία αφύπνισης και οργισμένης λήξης.

Οι γνωρίζοντες ξέρουν τα σενάρια και τα παρασκήνια, αλλά και οι άλλοι, οι πολιτικά υποψιασμένοι τα αντιλαμβάνονται, από την προχειρότητα που αυτά γίνονται νόμοι του ποδαριού και θέλουν να εναρμονιστούν με τις  αδυναμίες και να αιφνιδιάσουν τους αντιπάλους με νέα αναχώματα που θα θέλουν να αντιμετωπίσουν με χρονοβόρες διαδικασίες της τελευταίας στιγμής. Αυτά τα έχουμε ξαναδεί από την εποχή Κουτσόγιωργα και μετέπειτα Τσοχατζόπουλο και λοιπών πασοκοραφτών των εκλογικών συστημάτων, με την απλή που ήταν ενισχυμένη και την ενισχυμένη με τα bonus (με τα 40 τεμάχια Ραγκούση +10=50 Παυλόπουλου) και τα εκλογικά μαγειρέματα στις περιφέρειες, ετούτοι εδώ έχουν επιστρατεύσει  και την αμαρτωλή ΕΛ.ΣΤΑΤ με αναδιανομή του εκλογικού σώματος και τις περιφέρειες.

Αλλά ας πάμε να δούμε τον ισχύοντα νόμο και αυτόν που είναι υπό ψήφιση με συνοπτικές εκβιαστικές διαδικασίες. Διότι εάν οι βουλευτές δεν ήταν βολευτές πιθανόν να μην πέρναγε στο παρά πέντε η νέα  εκλογική σταυροδοσία και θα έβαζε φρένο στις καραμπόλες για την κατανομή των εδρών. Νομίζω ή έχω δίκαιο κύριε διορισμένε υπουργέ;

Τι ισχύει σήμερα:

Ποιοι είναι εκλόγιμοι
Το δικαίωμα του εκλέγεσθαι έχουν οι Έλληνες πολίτες, οι οποίοι κατά την ημέρα της εκλογής έχουν συμπληρώσει το 25ο έτος της ηλικίας τους και έχουν τη νόμιμη ικανότητα του εκλέγειν.

Εκλόγιμοι στις ευρωεκλογές
μπορούν να είναι επίσης και οι πολίτες των λοιπών κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης που διαμένουν στη χώρα μας, οι οποίοι έχουν συμπληρώσει το 25ο έτος της ηλικίας τους κατά την ημέρα της εκλογής και δεν έχουν στερηθεί το δικαίωμα του εκλέγεσθαι στη χώρα τους και το δικαίωμα του εκλέγειν στην Ελλάδα. Ειδικότερη ενημέρωση για τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να συνοδεύουν την πρόταση υποψηφιότητας των πολιτών της Ε.Ε., παρέχεται στη διαδρομή «Εκλογές | Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο | Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο | Πολίτες Ε.Ε.»

Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα α) Κωλύματα: Κώλυμα εκλογιμότητας υπάρχει για όσους έχουν μία από τις ιδιότητες που αναφέρονται στο άρθρο 56 παρ. 1 και 4 του Συντάγματος και επί πλέον για τους βουλευτές του Ελληνικού Κοινοβουλίου. Για τη διαδικασία υποβολής παραιτήσεως από τις θέσεις που συνιστούν κώλυμα εκλογιμότητας εφαρμόζονται οι διατάξεις της εκλογικής νομοθεσίας.

β) Ασυμβίβαστα: Η ιδιότητα του αντιπροσώπου στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι ασυμβίβαστη :
- Με τα έργα ή τις ιδιότητες που ορίζονται στο άρθρο 57 του Συντάγματος.
- Με την ιδιότητα του βουλευτή της Ελληνικής Βουλής.
- Με τις ιδιότητες που προβλέπονται στην Πράξη της 20ής Σεπτεμβρίου 1976 του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων και συγκεκριμένα με την ιδιότητα του:
  • Μέλους της Ελληνικής Κυβέρνησης.
  • Μέλους της Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
  • Δικαστή, εισαγγελέα ή γραμματέα του Δικαστηρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
  • Μέλους της Εκτελεστικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.
  • Μέλους του Ελεγκτικού Συνεδρίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
  • Διαμεσολαβητή των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων
  • Μέλους της Οικονομικής και Κοινωνικής Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κοινότητας και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Ατομικής Ενέργειας.
  • Μέλους των επιτροπών ή οργανισμών, που συστάθηκαν δυνάμει ή κατ' εφαρμογή των συνθηκών περί συστάσεως της Ευρωπαϊκής Κοινότητας 'Ανθρακα και Χάλυβα, της Ευρωπαϊκής Οικονομικής Κοινότητας και της Ευρωπαϊκής Κοινότητας Ατομικής Ενέργειας για τη διοίκηση κοινοτικών ταμείων ή για συνεχή και άμεση άσκηση καθηκόντων διαχειρίσεως.
  • Μέλους του διοικητικού συμβουλίου, της διευθύνουσας επιτροπής ή υπαλλήλου της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων.
  • Εν ενεργεία υπαλλήλου ή μέλους του λοιπού προσωπικού των θεσμικών οργάνων των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ή των οργάνων ή οργανισμών που συνδέονται μ' αυτά ή της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας.

Δικαίωμα πρότασης υποψηφίων και κατάρτισης συνδυασμών Δικαίωμα υποβολής προτάσεως υποψηφίων αντιπροσώπων έχουν μόνο τα κόμματα ή οι συνασπισμοί συνεργαζομένων κομμάτων. Οι υποψήφιοι αναγράφονται με καθορισμένη σειρά από το κόμμα ή το συνασπισμό συνεργαζομένων κομμάτων (λίστα). (Η πρόταση κάθε κόμματος ή συνασπισμού συνεργαζομένων κομμάτων περιλαμβάνει μέχρι 21 υποψηφίους). Η πρόταση αναγράφει το όνομα, επώνυμο, πατρώνυμο, την ιδιότητα και την ακριβή διεύθυνση του προτεινομένου και συνοδεύεται από έγγραφη αποδοχή και υπεύθυνη δήλωσή του. Στην πρόταση κάθε συνδυασμού επισυνάπτεται γραμμάτιο των Δ.Ο.Υ Πληρωμών Αθηνών από το οποίο να αποδεικνύεται η κατάθεση ποσού €2934.70 Η πρόταση των υποψηφίων αντιπροσώπων επιδίδεται με δικαστικό επιμελητή ή με απόδειξη στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου το αργότερο δεκατρείς ημέρες μετά την έναρξη της προεκλογικής περιόδου.

Η προεκλογική περίοδος αρχίζει τουλάχιστον 30 ημέρες πριν από την ημέρα της εκλογής.


Ανακήρυξη υποψηφίων Η ανακήρυξη των υποψηφίων που συγκεντρώνουν τις προϋποθέσεις του νόμου γίνεται κατά συνδυασμούς από το Α' Τμήμα του 'Αρειου Πάγου τη δεκάτη τετάρτη ημέρα πριν από την ημέρα της ψηφοφορίας και σύμφωνα με τη σειρά που έχουν οριστεί στο συνδυασμό. Διευκρινίζεται, ότι επειδή στο νόμο δεν προβλέπονται ψήφοι (σταυροί προτίμησης υπέρ των υποψηφίων των συνδυασμών), αφήνεται για το λόγο αυτό, στα κόμματα ή τους συνασπισμούς κομμάτων να καθορίσουν τη σειρά πρότασης και ανακήρυξης των υποψηφίων, βάσει της οποίας και θα εκλεγούν.

Τι προβλέπει το ν/σ για σταυρούς, περιφέρειες και γκάλοπ:

Οι αλλαγές στην εκλογή για την ανάδειξη μελών στο Ευρωκοινοβούλιο που είχαν συμφωνηθεί εδώ και ένα περίπου ενάμιση μήνα μεταξύ του πρωθυπουργού κ. Αντώνη Σαμαρά και του αντιπροέδρου της κυβέρνησης κ. Ευάγγελου Βενιζέλου έλαβαν τη μορφή σχεδίου νόμου του υπουργείου Εσωτερικών.
Είχε αποφασιστεί να μην ισχύει η λίστα στα ευρωψηφοδέλτια αλλά οι εκλογές να γίνουν με σταυρό προτίμησης και να διπλασιαστεί ο αριθμός των υποψηφίων ευρωβουλευτών σε κάθε ψηφοδέλτιο. Όπερ και εγένετο. 



Ο υπουργός Εσωτερικών κατέθεσε στην βουλή το νομοσχέδιο για την αλλαγή του τρόπου διεξαγωγής των ευρωεκλογών.

Σύμφωνα με αυτό:

1 Η εκλογή των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στις έδρες που κάθε φορά αναλογούν στην Ελλάδα, διενεργείται με άμεση, καθολική και μυστική ψηφοφορία από τους πολίτες που έχουν το δικαίωμα του εκλέγειν. Το δικαίωμα του εκλέγειν έχουν και οι πολίτες των λοιπών κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά τα οριζόμενα στην Οδηγία 93/109/ΕΚ όπως αυτή ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το ν.2196/1994 (Α΄41). Η άσκηση του εκλογικού δικαιώματος είναι υποχρεωτική.

• Για την εκλογή αυτών, ολόκληρη η ελληνική επικράτεια αποτελεί μία ενιαία εκλογική περιφέρεια.

• Η ημέρα και η διάρκεια διεξαγωγής της ψηφοφορίας ορίζεται κάθε φορά με προεδρικό διάταγμα, που εκδίδεται με πρόταση του Πρωθυπουργού και του υπουργού Εσωτερικών τριάντα τουλάχιστον ημέρες πριν από την καθοριζόμενη για την ψηφοφορία.

2. Εκλόγιμοι, Κωλύματα εκλογιμότητας και ασυμβίβαστα

• Εκλόγιμοι για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι όσοι έχουν το δικαίωμα του εκλέγεσθαι σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 55 παρ.1 του Συντάγματος και του άρθρου 29 του π.δ. 26/2012. Επίσης, εκλόγιμοι στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο είναι και οι πολίτες των λοιπών κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης κατά τα οριζόμενα στην Οδηγία 93/109/ΕΚ όπως αυτή τροποποιήθηκε με την Οδηγία 2013/1/ΕΕ που ενσωματώθηκε στο ελληνικό δίκαιο με το ν. 4244/2014 (Α΄ 60).

• Εκτός από τα ασυμβίβαστα που αναφέρονται στο άρθρο 6 της Πράξης η οποία είναι προσαρτημένη στην απόφαση του Συμβουλίου των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων της 20ης Σεπτεμβρίου 1976, όπως αυτή τροποποιήθηκε με την απόφαση του Συμβουλίου της 25ης Ιουνίου 2002 και της 23ης Σεπτεμβρίου 2002 (2002/772/ΕΚ, Ευρατόμ) που κυρώθηκε με το ν.3216/2003 (Α΄312), έχουν εφαρμογή εν προκειμένω και οι διατάξεις του άρθρου 57 του Συντάγματος περί των ασυμβιβάστων των βουλευτών.

3. Πρόταση υποψηφίων – Κατάρτιση και ανακήρυξη συνδυασμών

• Δικαίωμα υποβολής πρότασης υποψηφίων έχουν μόνο τα κόμματα ή οι συνασπισμοί συνεργαζομένων κομμάτων. Στους συνασπισμούς συνεργαζόμενων κομμάτων μπορούν να συμμετέχουν και πολιτικές κινήσεις που δεν αποτελούν πολιτικό κόμμα.

• Για κάθε υποψήφιο επισυνάπτεται γραμμάτιο Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας για κατάθεση χρηματικού ποσού εκατόν πενήντα ευρώ (150,00 €). Το χρηματικό αυτό ποσό αποτελεί έσοδο του τακτικού προϋπολογισμού και είναι δυνατό να αυξομειώνεται με κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών και Οικονομικών.

• Στην πρόταση κάθε συνδυασμού επισυνάπτεται γραμμάτιο Δημόσιας Οικονομικής Υπηρεσίας για την κατάθεση χρηματικού ποσού τριών χιλιάδων ευρώ (3.000,00 €), η έλλειψη του οποίου καθιστά την πρόταση απαράδεκτη.

4. Ψηφοδέλτια- Σταυροί προτίμησης

• Στα ψηφοδέλτια δύναται να αναγράφονται πριν από το έμβλημα και το όνομα του συνδυασμού του κόμματος ή του συνασπισμού συνεργαζόμενων κομμάτων, το έμβλημα και το όνομα του ευρωπαϊκού πολιτικού κόμματος με το οποίο κάθε συνδυασμός συνδέεται.

• Ο εκλογέας μπορεί να εκφράσει την προτίμησή του υπέρ τεσσάρων (4), κατ’ ανώτατο όριο, υποψηφίων του συνδυασμού, σημειώνοντας στο ψηφοδέλτιο, δίπλα στο όνομα καθενός από αυτούς, σταυρό προτίμησης.

• Ψηφοδέλτιο συνδυασμού με περισσότερους από τέσσερις σταυρούς προτίμησης, προσμετρείται υπέρ του συνδυασμού ως έγκυρο, χωρίς να λαμβάνεται υπόψη κανένας σταυρός προτίμησης.

5. Κατανομή εκλογικής χρηματοδότησης

• Η περ. α΄ της παρ. 2 του άρθρου 3 του ν. 3023/2002 αντικαθίσταται ως εξής:

«Σε περίπτωση διενέργειας βουλευτικών εκλογών ποσοστό πενήντα τοις εκατό (50%) καταβάλλεται στα κόμματα και τους συνασπισμούς που εμπίπτουν στην περ. α της παρ. 2 του άρθρου 2 και ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) καταβάλλεται στα πολιτικά κόμματα και τους συνασπισμούς από τους συνδυασμούς των οποίων έχουν εκλεγεί μέλη στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Σε περίπτωση διενέργειας εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ποσοστό 50% καταβάλλεται στα κόμματα και τους συνασπισμούς που εμπίπτουν στην περ. β της παρ. 2 του άρθρου 2 και ποσοστό 10% καταβάλλεται στα πολιτικά κόμματα και τους συνασπισμούς με βουλευτές εκλεγμένους στις τελευταίες βουλευτικές εκλογές. Η κατανομή στα δικαιούχα πολιτικά κόμματα και τους συνασπισμούς γίνεται σύμφωνα με όσα ορίζονται στην παρ. 3 του παρόντος άρθρου, με βάση τον αριθμό των έγκυρων ψηφοδελτίων που συγκέντρωσαν κατά περίπτωση στις τελευταίες γενικές βουλευτικές εκλογές ή εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου»

6. Απαγορεύσεις για τους υποψηφίους ευρωβουλευτές κατά την προεκλογική περίοδο

• Σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό εθνικής εμβέλειας, για κάθε υποψήφιο μέλος στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, είναι επιτρεπτές μέχρι δύο εμφανίσεις.
• Κατά τη διάρκεια της προεκλογικής περιόδου για τον υποψήφιο στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου είναι επιτρεπτές μέχρι 3 εμφανίσεις σε κάθε ραδιοφωνικό ή τηλεοπτικό σταθμό τοπικής ή περιφερειακής εμβέλειας, που εδρεύει στα διοικητικά όρια κάθε μιάς από τις δεκατρείς Περιφέρειες της Χώρας».

7. Ανώτατο όριο δαπανών για τους υποψηφίους ευρωβουλευτές

• Το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο εκλογικών δαπανών για κάθε υποψήφιο στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, καθορίζεται στα 135.000 ευρώ, ποσό που αντιστοιχεί για τους υποψήφιους βουλευτές στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας». (της Β εκλογικής περιφέρειας Αθηνών)

8. Δημοσκοπήσεις για τις Ευρωεκλογές

• Μία (1) ημέρα πριν από τη διενέργεια των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και έως την 19.00 ώρα της ημέρας της ψηφοφορίας, απαγορεύεται η δημοσιοποίηση δημοσκοπήσεων για την πρόθεση ψήφου των εκλογέων και η καθ’ οιονδήποτε τρόπο μετάδοση αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων, καθώς και η καθ’ οιονδήποτε τρόπο μετάδοση και αναμετάδοση τους από τα μέσα ενημέρωσης, με οποιονδήποτε τρόπο και αν διανέμονται ή εκπέμπουν.

• Με την επιφύλαξη του προηγούμενου εδαφίου, μία (1) ημέρα πριν από τη διενέργεια των εκλογών για την ανάδειξη των μελών του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και μέχρι την 19.00 ώρα της ημέρας της ψηφοφορίας, απαγορεύεται στους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης, στους φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, σε κάθε είδους εφημερίδα και περιοδικό, καθώς και στα πολιτικά κόμματα και στους υποψηφίους, η καθ’ οιονδήποτε τρόπο δημοσιοποίηση ή μετάδοση ή αναμετάδοση οποιασδήποτε έρευνας γνώμης, με οποιονδήποτε τρόπο και αν διενεργείται, σχετικά με τις πολιτικές τάσεις, απόψεις και προτιμήσεις της κοινής γνώμης, για πολιτικά κόμματα, πολιτικές θέσεις και πρόσωπα ή άλλα οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα».

8β. Δημοσκοπήσεις για τις Περιφερειακές και Δημοτικές εκλογές

• Μία (1) ημέρα πριν από τη διενέργεια των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών και των τυχόν επαναληπτικών δημοτικών και περιφερειακών εκλογών και έως την 19.00 ώρα της ημέρας της ψηφοφορίας, απαγορεύεται η δημοσιοποίηση δημοσκοπήσεων για την πρόθεση ψήφου των εκλογέων και η καθ’ οιονδήποτε τρόπο μετάδοση αποτελεσμάτων των δημοσκοπήσεων, καθώς και η καθ’ οιονδήποτε τρόπο μετάδοση και αναμετάδοση τους από τα μέσα ενημέρωσης, με οποιονδήποτε τρόπο και αν διανέμονται ή εκπέμπουν.

• Με την επιφύλαξη του προηγούμενου εδαφίου, μία (1) ημέρα πριν από τη διενέργεια των δημοτικών και περιφερειακών εκλογών και των τυχόν επαναληπτικών δημοτικών και περιφερειακών εκλογών και μέχρι την 19.00 ώρα της ημέρας της ψηφοφορίας, απαγορεύεται στους δημόσιους και ιδιωτικούς ραδιοφωνικούς και τηλεοπτικούς σταθμούς ελεύθερης λήψης, στους φορείς παροχής συνδρομητικών ραδιοφωνικών και τηλεοπτικών υπηρεσιών, σε κάθε είδους εφημερίδα και περιοδικό, καθώς και στους συνδυασμούς και στους υποψηφίους, η καθ’ οιονδήποτε τρόπο δημοσιοποίηση ή μετάδοση ή αναμετάδοση οποιασδήποτε έρευνας γνώμης, με οποιονδήποτε τρόπο και αν διενεργείται, σχετικά με τις πολιτικές τάσεις, απόψεις και προτιμήσεις της κοινής γνώμης, για συνδυασμούς, πολιτικές θέσεις και πρόσωπα ή άλλα οικονομικά και κοινωνικά ζητήματα».



Στο δια ταύτα τώρα: 
...προβλέπεται ότι αυξάνεται το ανώτατο όριο των εκλογικών δαπανών για κάθε υποψήφιο ευρωβουλευτή, το οποίο ανέρχεται στο ύψος που ισχύει κάθε φορά για τους υποψηφίους βουλευτές στη μεγαλύτερη εκλογική περιφέρεια της χώρας (Β' Αθηνών). Το ποσό αυτό καθορίζεται στις 135.000 ευρώ.

Περιλαμβάνεται και ρύθμιση που αφορά τις βουλευτικές εκλογές, όπου ορίζεται ότι το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο δαπανών για κάθε βουλευτή Επικρατείας καθορίζεται στο ύψος που ισχύει κάθε φορά για τους υποψηφίους βουλευτές της Α' εκλογικής περιφέρειας Αθηνών.
Δηλαδή για να εκλεγεί κάποιος ευρωβουλευτής θα πρέπει να έχει έως 135.000 ευρώ;

Είναι πολλά τα λεφτά και για αυτό οι ΜΗ έχοντες καλύτερα ας το ξανασκεφτούν. Το θέμα μας λοιπόν θα είναι να αλλάξουμε αυτόν τον νόμο και να να απαιτήσουμε οι νέοι συνδυασμοί και όσοι δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να συμμετέχουν τουλάχιστον ατελώς. Γιατί η ισονομία και η ισοτιμία δεν είναι να εξοντωθούμε οικονομικά αλλά να ασκήσουμε το δικαίωμα του εκλέγεσθαι.

Νάσος Ζαγγογιάννης

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.