Πέμπτη 16 Οκτωβρίου 2014

Ντοκουμέντο: Ο Ντινόπουλος ζητάει να ασφαλιστεί ως άνεργος - (Tvxs_Ρεπορτάζ) - Τι δεν κατάλαβες;,

Updated: O Aργύρης Ντινόπουλος απαντά σε δημοσιευμά μας για την ασφάλισή του στον ΕΔΟΕΑΠ

Με έγγραφό του προς τον Ενιαίο Δημοσιογραφικό Οργανισμό Επικουρικής Ασφάλισης Περίθαλψης (ΕΔΟΕΑΠ), το οποίο αποκαλύπτει σήμερα το Tvxs.gr, ο βουλευτής της ΝΔ και υπουργός Αργύρης Ντινόπουλος, ζήτησε το 2013 να χαρακτηριστεί ως άνεργος ώστε να πληρώσει το χαμηλότερο ασφάλιστρο στον Οργανισμό. «Παρακαλώ πολύ όπως γίνει δεκτή η παρούσα αίτησή μου για καταβολή μηνιαίου ασφαλίστρου λόγω ανεργίας», γράφει ο ίδιος στην αίτησή του.

Ο πρώην δημοσιογράφος ήταν ασφαλισμένος από το 2008 έως και σήμερα, χωρίς ωστόσο να έχει πληρώσει στο ταμείο ούτε ένα ευρώ και ζητάει διακανονισμό 48 δόσεων για την οφειλή του, η οποία ανέρχεται πλέον σε 5.500 ευρώ.
Σύμφωνα με τα εισοδηματικά του στοιχεία για τα έτη 2010 - 2012, το εισόδημά του Αργύρη Ντινόπουλου, το οποίο όπως αναφέρει προέρχεται αποκλειστικά από βουλευτική αποζημίωση και όχι από παροχή υπηρεσιών ως δημοσιογράφος, ανήλθε το 2010 σε 68.833,37 ευρώ, το 2011 σε 88.719,18 ευρώ (αυτότ. φορ. ποσά και μισθ. υπηρεσίες) και το 2012 σε 22.092,84 ευρώ (μισθ. υπηρεσίες).

Το ιστορικό:

Με αίτησή του, τον Ιούνιο του 2013, ο βουλευτής της ΝΔ και νυν υπουργός ζήτησε, πέρα από το χαμηλότερο ασφάλιστρο των ανέργων, διακανονισμό 48 δόσεων ώστε να αποπληρώσει το χρέος του των 5.500 ευρώ. Το αίτημα έφτασε τελικά την Τετάρτη στον Διοικητικό Συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ, όμως η συζήτηση αναβλήθηκε. Όπως αναφέρεται στο σχετικό έγγραφο που τέθηκε ρος συζήτηση στο ΔΣ, ο Αργύρης Ντινόπουλος έγινε μέλος στην ΕΣΗΕΑ και τον ΕΔΟΕΑΠ από το 1993. Εργάστηκε στον ANT1 και την ΕΡΤ έως τον Σεπτέμβριο του 2007, όταν και εκλέχθηκε βουλευτής. Έκτοτε διατηρεί τη βουλευτική του ιδιότητα και οι τελευταίες εισφορές που έχει καταθέσει στον ΕΔΟΕΑΠ είναι τον Ιούλιο του 2008.
Από τον Ιούλιο του 2008 αίρεται το ασυμβίβαστο των βουλευτών και ο Αργύρης Ντινόπουλος είχε το δικαίωμα να υπαχθεί στον τελευταίο φορέα όπου ήταν ασφαλισμένος, με τις ασφαλιστικές εισφορές να καταβάλλονται με παρακράτηση από τη βουλευτική αποζημίωση.
Με βάση αυτό το νόμο ο Αργύρης Ντινόπουλος κατέθεσε τη σχετική αίτηση ζητώντας την προαιρετική ασφάλιση από τον ΕΔΟΕΑΠ τον Μάρτιο του 2009. Τέσσερα χρόνια αργότερα το 2013 με νέα αίτηση ζήτησε την ανάκληση της αίτησής του, ζητώντας να υπαχθεί στο καθεστώς της εξ ιδίων καταβολής μηνιαίας εισφοράς για τον κλάδο υγείας από 1/8/2008, καθώς και διακανονισμό της οφειλής του.

Updated: O υπουργός Εσωτερικών κ. Αργύρης Ντινόπουλος απαντά σε ανάρτησή μας για την ασφάλισή του στον ΕΔΟΕΑΠ>

Όλη η απάντηση του Υπουργού για τον ασφαλιστικό φορέα του

Η απόφασή μου (το 2007 που εκλέχτηκα βουλευτής) να επιλέξω ως ασφαλιστικό φορέα ( για τον κλάδο υγείας) τον ΕΔΟΕΑΠ με έχει αφήσει μετέωρο ασφαλιστικά για επτά ολόκληρα χρόνια.

Η επιλογή ανάμεσα στον ασφαλιστικό φορέα του επαγγέλματός μου και σε αυτόν του δημοσίου ( ως βουλευτού) ήταν ( από τον νόμο) στην διακριτική ευχέρειά μου.

Επέλεξα τον ΕΔΟΕΑΠ , στον οποίο υποχρεώνομαι εγώ ο ίδιος να πληρώνω τις ασφαλιστικές εισφορές μου του κλάδου υγείας !

Μετά μάλιστα την διακοπή της προαιρετικής ασφάλισής μου στον κύριο φορέα ασφάλισης των δημοσιογράφων ( ΕΤΑΠ-ΜΜΕ) ζήτησα να γίνει το ίδιο και στον ΕΔΟΕΑΠ , στον οποίο επιθυμούσα να διατηρήσω τον κλάδο υγείας πληρώνοντας ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου.

Με χειρόγραφη ( και ενυπόγραφη από εμένα ! ) , μάλιστα , αίτησή μου στις 27/06/2013 ζητάω ( επί λέξει) «τον διακανονισμό των οφειλών μου στον κλάδο ασθενείας» χωρίς βεβαίως σε καμία περίπτωση να ζητάω αυτό να γίνει… λόγω ανεργίας !!

Σε επανειλημμένες παρεμβάσεις μου προς τον ΕΔΟΕΑΠ ( προϊσταμένη αρμοδίου τμήματος Μαίρη Καλαϊτζή , νομικός σύμβουλος Αντώνης Καινούργιος) είχα ζητήσει να προσδιοριστεί ο τρόπος καταβολής των ασφάλιστρων.

Τονίζοντας ότι η καταβολή ασφαλίστρων…ανέργου ήταν αδιανόητη και γι’ αυτό ουδέποτε κάτι τέτοιο εφαρμόστηκε.

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί στο χθεσινό διοικητικό συμβούλιο του ΕΔΟΕΑΠ ανάμεσα στους διάφορους τρόπους καταβολής των ασφαλίστρων παρουσιάστηκε - από τις υπηρεσίες του ΕΔΟΕΑΠ - και πρόταση καταβολής ασφαλίστρων ανέργου !

Συνοδευόμενη , μάλιστα , από ένα μηχανογραφημένο διαβιβαστικό της αιτήσεώς μου που - βέβαια ! - δεν φέρει την δική μου υπογραφή !!

Η αίτησή μου της 27ης /06/13 είναι ήδη ανηρτημένη στον λογαριασμό μου στο facebook ( σε αυτόν με την ένδειξη Argyris Ntinopoulos – Πολιτικός)

Αναμένω την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου του ΕΔΟΕΑΠ το οποίο πρέπει επιτέλους να αποφασίσει ποια είναι τα ασφάλιστρα που πρέπει να καταβάλω αφού, εκ του νόμου, έχω το δικαίωμα να επιλέξω , ως βουλευτής , τον ασφαλιστικό φορέα μου.

Επαναλαμβάνω : καταβάλλοντας ο ίδιος τις ασφαλιστικές εισφορές μου.

Λυπάμαι γιατί κάποιοι δημοσιογράφοι βιάστηκαν να με συκοφαντήσουν.

Δεν μπήκαν καν στον κόπο να διασταυρώσουν την … είδηση.

Θα ζητήσουν, άραγε, συγγνώμη ;

Ή τουλάχιστον θα αναρτήσουν αυτές τις 382 λεξούλες της απάντησής μου ;

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.