Σάββατο 3 Ιανουαρίου 2015

Ο παραπτωματίας, ο εγκληματίας φαρσέρ και το κάθε είδους λαμόγιο μπορεί να ενοχλεί δωρεάν, το δε θύμα πρέπει να πληρώνει 50 ευρώ κάθε 15 ημέρες για να πληροφορηθεί ποιος και γιατί τον ενοχλεί, τον απειλεί ή έστω του κάνει πλάκα ξημερώματα!!!

Σε πολλούς από εμάς μπορεί να έχει συμβεί να δεχτούμε κλήσεις με απόκρυψη, είτε στο σταθερό είτε στο κινητό μας τηλέφωνο.


Αναγνώστρια του ιστοχώρου μας μας κατήγγειλε ότι χθες δέχτηκε στο σταθερό της τηλέφωνο μία κλήση με απόκρυψη 4:20 η ώρα τα ξημερώματα.
Ο τύπος σίγουρος ότι δεν θα αποκαλυφθεί συνέχισε να ενοχλεί τα προσφιλή της πρόσωπα υπαινισσόμενος, με βραχνή φωνή, ότι είναι ο γιος και έχει ανάγκη  βοηθείας κλπ.

Πιστεύω πως αυτό έχει συμβεί και σε πολλούς άλλους. Μετά την αποκάλυψη της απάτης και του σοκ που υπέστη η οικογένεια της επικοινώνησε με την Εξυπηρέτηση Πελατών και δε βρήκε άκρη (την ενημέρωσαν -από μαγνητοφωνημένες οδηγίες- για το πρόγραμμα "Εντοπισμός Κακόβουλων Κλήσεων".

Συγκεκριμένα από την αφήγηση , την οποία ψάξαμε και βρήκαμε και εμείς την σχετική οδηγία: 

Εντοπισμός Κακόβουλων Κλήσεων

Νιώστε ασφαλείς με Forthnet... 
Η Forthnet σας δίνει τη δυνατότητα να καταγράψετε για 15 ημέρες τις εισερχόμενες κλήσεις σας με άρση της απόκρυψης των καλούντων αριθμών, με μία απλή αίτηση και με απόλυτη διασφάλιση του απορρήτου προσωπικών δεδομένων.

Εντοπισμός κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων:
Για 15 ημέρες 50€
Για επιπλέον ημέρες θα πρέπει να υποβληθεί αίτηση εκ νέου.


Τι είναι?
Κακόβουλη κλήση: σε αυτές εντάσσονται ανώνυμες συνήθως κλήσεις κατά τις οποίες ο καλών εκφράζει απειλή βίας η άλλης παράνομης πράξης, εξύβριση, προσβολή ή εκβιασμό.
Ενοχλητική κλήση: είναι συνήθως ανώνυμες κλήσεις οι οποίες χωρίς να είναι κακόβουλες προκαλούν συνήθως ανησυχία. Για παράδειγμα, οι σιωπηλές και επαναλαμβανόμενες κλήσεις.

Πώς γίνεται ο εντοπισμός κακόβουλων κλήσεων.
1. Η Forthnet A.E. δέχεται Αιτήσεις για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων αποκλειστικά και μόνο από τους συνδρομητές της.
2. Τυποποιημένο Έντυπο Αίτησης για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων μπορείτε να προμηθευθείτε είτε από τα γραφεία της εταιρείας ή  τα Καταστήματα Forthnet είτε και μέσω της ιστοσελίδας μας κάνοντας κλικ  εδώ.
3. Η Αίτηση συμπληρώνεται και υπογράφεται από τον ίδιο τον Συνδρομητή της σύνδεσης.
4. Σε περίπτωση που ο συνδρομητής υποβάλλει Αίτηση για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων, οι οποίες πραγματοποιούνται σε βάρος όχι του ιδίου, αλλά άλλου χρήστη, ο οποίος χρησιμοποιεί την σύνδεση του συνδρομητή, η Αίτηση φέρει απαραίτητα, εκτός από την υπογραφή του συνδρομητή, και την υπογραφή του εν λόγω χρήστη και αναγράφονται σε αυτή και τα στοιχεία ταυτότητας του εν λόγω χρήστη.
5. Με την Αίτηση υποβάλλονται υποχρεωτικά και τα ακόλουθα Νομιμοποιητικά Έγγραφα / Δικαιολογητικά:
    -  Θεωρημένο αντίγραφο Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας του συνδρομητή και του χρήστη (εάν διαφέρει από τον συνδρομητή), ή άλλο δημόσιο έγγραφο (π.χ. Διαβατήριο) που πιστοποιεί την ταυτότητά τους.
    - Για νομικά πρόσωπα:
                1. Επικυρωμένο αντίγραφο ισχύοντος καταστατικού
                2. ΦΕΚ Σύστασης, ΦΕΚ Συγκρότησης Δ.Σ. σε σώμα, ΦΕΚ Εκπροσώπησης
6. Η Αίτηση για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων και τα σχετικά νομιμοποιητικά έγγραφα και δικαιολογητικά υποβάλλονται στην Forthnet με τους εξής τρόπους:
    α) Απευθείας από τον ίδιο τον Συνδρομητή στα κεντρικά γραφεία ή καταστήματα λιανικής πώλησης (Forthnet Shops) της Εταιρείας. Στην περίπτωση που η Αίτηση συνυπογράφεται από τον Χρήστη, η Αίτηση συνυποβάλλεται από κοινού από τον Συνδρομητή και Χρήστη. Στην περίπτωση που η ανωτέρω Αίτηση υποβάλλεται από τρίτο πρόσωπο (το οποίο διαφέρει από τον συνδρομητή ή/και χρήστη) απαιτείται θεώρηση για το γνήσιο της υπογραφής του συνδρομητή ή/και χρήστη και ειδική εξουσιοδότηση του συνδρομητή ή/και χρήστη για την υποβολή της Αίτησης στην Forthnet.
    β) Με συστημένη επιστολή ή με courrier, η οποία αποστέλλεται αποκλειστικά στη διεύθυνση: Forthnet Α.Ε., Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών Υπηρεσιών Broadband, οδός Ατθίδων αρ. 4, Τ.Κ. 17671, Καλλιθέα, Αττικής.
Στην περίπτωση (β) ανωτέρω, η Αίτηση θα πρέπει να είναι θεωρημένη για το γνήσιο της υπογραφής του συνδρομητή και χρήστη (εάν διαφέρει από τον συνδρομητή).
7. Η Forthnet Α.Ε. διεκπεραιώνει τις Αιτήσεις για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων που υποβάλλονται σύμφωνα με τα ανωτέρω εφόσον είναι παραδεκτές και αιτιολογημένες, διαφορετικά αυτές απορρίπτονται.
8. Η εξουδετέρωση της απόκρυψης της καλούσας γραμμής διαρκεί για το χρονικό διάστημα που έχει ζητήσει ο συνδρομητής και το οποίο σε κάθε περίπτωση α) δεν αφορά παρελθοντικό διάστημα και β) δεν μπορεί να υπερβαίνει σε διάρκεια τις δεκαπέντε (15) ημέρες από την έναρξη της άρσης. Η εξουδετέρωση της απόκρυψης της καλούσας γραμμής άρχεται δύο (2) εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής της Αίτησης από την Forthnet.
9. Κατά το χρονικό διάστημα της εξουδετέρωσης της απόκρυψης και πριν την αποκατάσταση της σύνδεσης με τον αριθμό του συνδρομητή που έχει υποβάλλει Αίτηση για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων, οι καλούντες ενημερώνονται υποχρεωτικά με σχετικό ηχογραφημένο μήνυμα ότι η απόκρυψη της καλούσας γραμμής προς τον συγκεκριμένο καλούμενο αριθμό έχει εξουδετερωθεί και ότι τα δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας των καλούντων συνδρομητών ή χρηστών θα είναι διαθέσιμα έναντι του συνδρομητή ή/και χρήστη που ζητεί τον εντοπισμό των κακόβουλων ή ενοχλητικών κλήσεων.
10. Κατά τη διάρκεια του ηχογραφημένου αυτού μηνύματος δεν θα υπάρχει κανενός είδους ηχητική ή άλλη ειδοποίηση από την τηλεφωνική συσκευή του καλούμενου συνδρομητή.
11. Εάν ο καλών κατά τη διάρκεια του ηχογραφημένου μηνύματος διακόψει την σύνδεση, η κλήση αυτή δεν θα συμπεριληφθεί στην σχετική αναφορά που θα δοθεί στον αιτούντα συνδρομητή ή χρήστη.
12. Η άρση της απόκρυψης δεν πραγματοποιείται κατά τη διάρκεια της κλήσης, αλλά τα σχετικά δεδομένα που περιέχουν την αναγνώριση της ταυτότητας των καλούντων συνδρομητών ή χρηστών για το προσδιορισμένο στην Αίτηση χρονικό διάστημα γνωστοποιούνται στο τέλος του διαστήματος αυτού στον αιτούντα καλούμενο συνδρομητή.
13. Τα ανωτέρω δεδομένα περιορίζονται σε αναφορά των εισερχόμενων κλήσεων προς τη γραμμή του αιτούντα συνδρομητή ή χρήστη, και συγκεκριμένα στα ακόλουθα:
i) Καλών αριθμός τηλεφώνου,
ii) Ημερομηνία
iii) Ώρα και
iv) Διάρκεια της κλήσης
14. Η ανωτέρω Αναφορά δεν περιλαμβάνει κλήσεις μηδενικής διάρκειας (αναπάντητες).
15. Σημειώνεται ειδικά στις περιπτώσεις κακόβουλων κλήσεων, εφόσον διενεργείται κατόπιν σχετικής εγκλήσεως τακτική ανάκριση ή προανάκριση, ή προκαταρκτική εξέταση, ο αρμόδιος κατά περίπτωση τακτικός ανακριτής ή εισαγγελέας δύναται να ζητήσει με ειδική παραγγελία προς την Forthnet A.E., και αυτή υποχρεούται να παρέχει, για χρονικό διάστημα που δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα, την παροχή στοιχείων ταυτότητας του κακοβούλως καλούντος συνδρομητή ή χρήστη, εφόσον, μετά την τήρηση των αρχών της αναλογικότητας, κρίνει, ότι, βάσει των στοιχείων που μέχρι τη στιγμή εκείνη διαθέτει, είναι δυνατόν να υποτεθεί ευλόγως ότι μόνο με αυτό το μέσο θα καταστεί δυνατή η βεβαίωση του εγκλήματος και η αποκάλυψη του δράστη.
16. Η διάθεση των δεδομένων γίνεται αποκλειστικά στον αιτούντα συνδρομητή ή χρήστη που έχει υποβάλλει την Αίτηση με έναν από τους ακόλουθους τρόπους που έχει επιλέξει ο αιτών με την αίτησή του:
        - Με παραλαβή της σχετικής Αναφοράς από τα κεντρικά γραφεία: Forthnet Α.Ε., οδός Ατθίδων αρ. 4, Τ.Κ. 17671, Καλλιθέα Αττικής, με την επίδειξη από τον αιτούντα συνδρομητή ή χρήστη του Δελτίου Αστυνομικής Ταυτότητας ή άλλου δημοσίου εγγράφου που να πιστοποιεί την ταυτότητά του
        - Με αποστολή της σχετικής Αναφοράς από την Εταιρεία με συστημένη επιστολή προς τον αιτούντα συνδρομητή ή χρήστη, στην διεύθυνση που ο τελευταίος έχει ορίσει στην Αίτησή του.
17. Στην περίπτωση της παρ. 4 ανωτέρω, τα δεδομένα διατίθενται αποκλειστικά στον Χρήστη, ο οποίος έχει συνυπογράψει την Αίτηση για τον Εντοπισμό Κακόβουλων ή Ενοχλητικών Κλήσεων. Στην περίπτωση αυτή, τόσο η παραλαβή όσο και η αποστολή με συστημένη επιστολή των δεδομένων έχει παραλήπτη/αποδέκτη αποκλειστικά τον εν λόγω χρήστη.
Πολύ κατατοπιστικό είναι και οι απόψεις- διάλογοι- από το σχετικό Forum - adslgr.com:
 Μαύρη Λίστα Τηλεφωνικών Αριθμών/Κέντρων - Παραβίαση Προσωπικών Δεδομένων
Είναι ενοχλητικό όταν οι κλήσεις με απόκρυψη επαναλαμβάνονται γιατί δημιουργούν ανησυχία,φόβο και προβληματισμό για το ποιος μπορεί να κρύβεται πίσω από την ανώνυμη κλήση.
Ο Ο.Τ.Ε. με την λειτουργία της Υπηρεσίας Απόρριψης Ανώνυμων Κλήσεων, μας παρέχει τη δυνατότητα να απορρίπτουμε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις που γίνονται με απόκρυψη αριθμού. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να κάνουμε αίτηση, να καθορίσουμε και να ενεργοποιήσουμε τις τηλεφωνικές γραμμές στις οποίες θα λειτουργεί η υπηρεσία Απόρριψη Ανωνύμων Κλήσεων του Ο.Τ.Ε. Η υπηρεσία αυτή μας παρέχει τη δυνατότητα να απορρίπτουμε όλες τις εισερχόμενες κλήσεις και πριν την απόρριψη της κλήσης, ο καλών θα ακούει το παρακάτω ηχογραφημένο μήνυμα, πρώτα στα ελληνικά και εν συνεχεία στα αγγλικά: « Ο συνδρομητής που καλέσατε δεν δέχεται κλήσεις που γίνονται με απόκρυψη αριθμού. Θα πρέπει να καλέσετε πάλι χωρίς απόκρυψη του αριθμού σας».  

Αντίστοιχες υπηρεσίες παρέχονται και στη κινητή τηλεφωνία όπου ο συνδρομητής, μπορεί να απαλλαχτεί από κακόβουλες ή ενοχλητικές κλήσεις. Δεν πρέπει να ξεχνά πως ο άγνωστος μπορεί να αποκτήσει πρόσβαση στην κάρτα SIM και να τηλεφωνεί χρεώνοντας τον δικό μας λογαριασμό.

Μερικές σημαντικές οδηγίες που μπορούμε να ακολουθήσουμε στις περιπτώσεις των κακόβουλων και ενοχλητικών κλήσεων, είναι να μην απαντάμε σε κάποιον άγνωστο που μας ενοχλεί ή μας απειλεί τηλεφωνικά, γιατί αυτό που επιζητεί για να συνεχίσει είναι η έντονηαντίδρασή μας.. Μπορούμε να αφήσουμε το ακουστικό ανοιχτό γιατί στις περισσότερες περιπτώσεις, ο ενοχλητικός φαρσέρ θα αποθαρρυνθεί και θα κλείσει το τηλέφωνο. Μια άλλη κίνηση που μπορούμε να κάνουμε είναι να χρησιμοποιήσουμε αυτόματο τηλεφωνητή που θα καταγράψει το μήνυμα.

Επίσης, στον αυτόματο τηλεφωνητή μπορούμε να εγγράψουμε δικό μας μήνυμα ότι όλες οι κλήσεις καταγράφονται σε ειδική υπηρεσίατης αστυνομίας ή σε ιδιωτική υπηρεσία φύλαξης (security). Κατά τη διάρκεια της νύχτας για να μη μας ενοχλούν να χαμηλώνουμε τον ήχο του κουδουνίσματος ή να βγάζουμε το τηλέφωνο από την πρίζα. Δεν πρέπει ποτέ να απαντάμε ποτέ σε προσωπικές ερωτήσεις (όνομα,διεύθυνση, κ.λπ.) που μας κάνουν άγνωστοι, ακόμη κι αν συστήνονται ως εμπορικοί αντιπρόσωποι, υπάλληλοι της τράπεζας με την οποία συνεργάζεστε κ.λ.π.

Τέλος, όταν βρίσκονται στο σπίτι μικρά παιδιά ή υπερήλικες, καλό είναι να ενεργοποιήσουμε την εκτροπή κλήσεων, ώστε να μη δοθούν από τα άτομα αυτά πληροφορίες για εμας και τους δικούς μας. Αν παρ όλα αυτά οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, θα πρέπει να ενημερώσουμε την τηλεφωνικήεταιρεία με την οποία είμαστε συμβεβλημένοι και την αστυνομία, ροκειμένου να μας πληροφορήσουν ποια μέτρα επιπλέον μπορούμε να λάβουμε.

ΥΣ: Ενδιαφέρον επίσης παρουσιάζει και διάλογος από το FaceBook

Σχετικό: Οδηγίες απο την ΕΛ.ΑΣ. αν σας ενοχλούν διάφοροι στο τηλέφωνο…
Σας ενοχλούν άγνωστοι, τράπεζες, εισπρακτικές; Δείτε τι να κάνετε, αξιοποιώντας τις παρακάτω οδηγίες από την ΕΛ.ΑΣ:

1- Σε κάποιον άγνωστο που σας ενοχλεί ή σας απειλεί τηλεφωνικά μην απαντάτε και μάλιστα επιθετικά. Αυτό που επιζητεί για να συνεχίσει είναι η έντονη αντίδρασή σας.

2- Μπορείτε να αφήνετε το ακουστικό ανοιχτό . Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο ενοχλητικός φαρσέρ θα αποθαρρυνθεί και θα κλείσει το τηλέφωνο.

3- Χρησιμοποιείστε αυτόματο τηλεφωνητή και αφήστε να καταγραφεί το μήνυμα. Επίσης, στον αυτόματο τηλεφωνητή μπορείτε να εγγράψετε μήνυμα δικό σας ότι όλες οι κλήσεις καταγράφονται σε ειδική υπηρεσία της αστυνομίας ή σε ιδιωτική υπηρεσία φύλαξης (security).

4- Κατά τη διάρκεια της νύχτας για να μη σας ενοχλούν χαμηλώνετε τον ήχο του κουδουνίσματος ή βγάλτε το τηλέφωνο από την πρίζα.

5- Μην απαντάτε ποτέ σε προσωπικές ερωτήσεις (όνομα, διεύθυνση, κ.λπ.) που σας κάνουν άγνωστοι, ακόμη κι αν συστήνονται ως εμπορικοί αντιπρόσωποι, υπάλληλοι της τράπεζας με την οποία συνεργάζεστε κ.λ.π.

6- Αν οι ενοχλήσεις συνεχίζονται, χρησιμοποιείστε την αναγνώριση κλήσεων (εφόσον δεν σας τηλεφωνούν από απόκρυψη) και επιπλέον, ενημερώστε την τηλεφωνική εταιρεία με την οποία είστε συμβεβλημένοι και την αστυνομία, προκειμένου να σας πληροφορήσουν ποια μέτρα μπορείτε να λάβετε.

7- Όταν βρίσκονται στο σπίτι μικρά παιδιά ή υπερήλικες, καλό είναι να ενεργοποιείτε την εκτροπή κλήσεων, ώστε να μη δοθούν από τα άτομα αυτά πληροφορίες για σας και τους δικούς σας.

8- Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με άτομα που σας συστήνονται ως τεχνικοί της εταιρείας του κινητού σας τηλεφώνου και σας ζητούν, για δήθεν έλεγχο της συσκευής σας, να πατήσετε το πλήκτρο με τη δίεση (#), τους αριθμούς 90 ή 09, δίεση (#) και έπειτα κάποιον άλλον αριθμό.

9- Να κλείσετε αμέσως το τηλέφωνό σας, διότι αν συμμορφωθείτε με αυτές τις οδηγίες, μπορεί ο άγνωστος να αποκτήσει πρόσβαση στην κάρτα σας SIM και να τηλεφωνεί χρεώνοντας τον δικό σας λογαριασμό.

==========================

 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.