Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2015

Καρφιά Ζαχαράτου: «Θύμισέ μου ποιος είναι ο Νίκος Ορφανός... Ο Κίτσος της Τασούλας από τη διαφήμιση;»



Νέα πρόκληση από το Ποτάμι: Τρόλια, σε λίγες μέρες θα πληρώνεστε σε δραχμές! ( tweet του βουλευτή Ν.Ορφανού)

Πολλά σχόλια και αντιδράσεις έχει προκαλέσει στο διαδίκτυο ένα «τιτίβισμα» του βουλευτή του Ποταμιού, Νίκου Ορφανού.
Ο Νίκος Ορφανός απευθύνθηκε στα «troll» του Twitter, λέγοντας πως «σε λίγες μέρες» θα... πληρώνονται σε δραχμές!

«Τρόλια μ' ακούτε; σε λίγες μέρες θα πλερωνόσαστε σε δραχμές! Ου να μου χαθείτε! χαχα» ήταν ακριβώς η έκφραση που χρησιμοποίησε ο βουλευτής του Ποταμιού, δεχόμενος εκ νέου «πυρά» για τους χαρακτηρισμούς του.

Νίκος Ορφανός: Να αποσυρθούν από το θέατρο τα ραμολιμέντα!
"Έχω μπουχτίσει να βλέπω γέρους" είπε ο γνωστός ηθοποιός ... Με τους ηθοποιούς μεγάλης ηλικίας που συνεχίζουν να εργάζονται στο θέατρο τα βάζει ο ηθοποιός Νίκος Ορφανός. Μπορεί να μην λέει ονόματα, όπως είχε κάνει ο τραγουδιστής, αλλά δεν είναι και πολλοί οι ηλικιωμένοι καλλιτέχνες που ανεβαίνουν στο σανίδι. «Η κατάσταση θ’ αλλάξει με την οριστική απόσυρση των ραμολιμέντων που περιφέρονται από δω κι από κει και νομίζουν πως παίζουν. Έχω μπουχτίσει να βλέπω γέρους. Με το να μου τρίβουν τη μοναξιά τους στη μούρη και να μου δείχνουν ότι δεν έχουν τι να κάνουν στο σπίτι τους, πληγώνουν την αισθητική μου. Μα γιατί δεν καταλαβαίνουν πως ο ηθοποιός είναι αθλητής και ένας αθλητής στα 75 φεύγα του δεν μπορεί να τρέξει 100άρι», δήλωσε ο ηθοποιός και σκηνοθέτης στο Τηλέραμα. Ο Νίκος Ορφανός εξήγησε πως είναι απόλυτος σε αυτό γιατί εκείνος σε αυτή την ηλικία δεν θα παίζει στο θέατρο . «Προσωπικά όταν φτάσω σε τέτοια ηλικία, θέλω ν’ αράξω σε ένα σπίτι στην εξοχή, να γράφω, να ακούω μουσική και να ταϊζω κανένα αδεσποτάκι». Τέλος, ο Νίκος Ορφανός τόνισε πως αυτή την περίοδο έχει στραφεί προς την σκηνοθεσία καθώς τον ενδιαφέρει να συνεργάζεται με σωστούς ανθρώπους και επιχειρηματίες που ενδιαφέρονται γι’ αυτή την δουλειά.
 allisgossip

"Αν τον δω θα του σπάσω τη μούρη. Πρέπει να πλένει το στόμα του όταν μιλάει για...

Ακόμα μετά από τόσο καιρό η δήλωση του Νίκου Ορφανού «Τα ραμολιμέντα πρέπει να αποσυρθούν» προκαλεί εκρήξεις και οργή σε ηθοποιούς κάποιας παλαιότητας!

Ο Ανέστης Βλάχος ήταν μαζί με τον Τέρη Χρυσό εχτές καλεσμένοι στα Καρντάσιανς και μεταξύ άλλων θέλησε να δώσει τη σκληρή απάντησή του στον ηθοποιό.

«Δεν κάνω νταή αλλά αν τον δω θα του σπάσω τη μούρη. Πρέπει να πλένει το στόμα του όταν μιλάει για τους γέρους ηθοποιούς, γιατί εμείς φτιάξαμε τον κινηματογράφο. Εκείνος τι έχει προσφέρει στον πολιτισμό; Είναι αλητάμπουρας. Δεν ντρέπεται; Εγώ έχω πάρει τέσσερα βραβεία για τις ερμηνείες μου, δεν τα πήρα από τη λαϊκή. Όταν γεράσει θέλω να μου πει τι θα κάνει. Εμείς δουλέψαμε με ήθος, γι’ αυτό λεγόμαστε ηθοποιός. Αυτός θα λέγεται μπαγλαμάς».
ishow.gr/

 Στο δια ταύτα δύο κωλοτούμπες: Έκλεισε το λογαριασμό στο tweet και μετά...
Νίκος Ορφανός: Μετά τη δήλωση για… ραμολιμέντα, ποζάρει αγκαλιά με τον Βουτσά!

Αυτοί είναι οι ποταμίσιοι .... τώρα τους μαθαίνουμε... έναν ...έναν ...

==========================
 "O σιωπών δοκεί συναινείν"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

To μπλόκ " Στοχσμός-Πολιτική" είναι υπεύθυνο μόνο για τα δικά του σχόλια κι όχι για αυτά των αναγνωστών του...Eπίσης δεν υιοθετεί απόψεις από καταγγελίες και σχόλια αναγνωστών καθώς και άρθρα που το περιεχόμενο τους προέρχεται από άλλες σελίδες και αναδημοσιεύονται στον παρόντα ιστότοπο και ως εκ τούτου δεν φέρει οποιασδήποτε φύσεως ευθύνη.